VInd ik idd ook een beetje jammerquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:38 schreef pascalheister het volgende:
wat een titel, sin city is nog niet eens op dvd![]()
Vond ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:38 schreef pascalheister het volgende:
wat een titel, sin city is nog niet eens op dvd![]()
Waarom in het Fransquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:05 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
La Vie est Belle, de Franse digipack met boekje van 40 pagina's. Ook werkelijk schitterend. Mooie foto's in het boekje, jammer dat het niet te lezen is
Omdat het een Franse uitgave isquote:
Zeker meer dan 100 euro. Er is nog zeker vraag naarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:47 schreef FremantleDockers het volgende:
[afbeelding]
Kill Bill Coffret (4dvd + 2cd + boekies), frankrijk
Ik kom er niet helemaal uit, wat is deze nou waard? (Met andere woorden, wat is een fatsoenlijke vraagprijs? En als ik hem door zou willen verkopen, is er uberhaupt nog vraag naar?)
Ik ken een jongen in Frankrijk, via hem geregeld, als je wilt heb ik er nog wel eentje:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:07 schreef Motoko het volgende:
waar heb je die gekocht Hare?
Heb ik ook, alleen die heeft de docu dogville confessions niet, en die wilde ik ook hebben en dan maar meteen de beste editie kopen die die heeft hequote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:54 schreef Motoko het volgende:
heb zelf een andere, de Koreaanse Dogville: Limited Edition Box Set.
maar ik zal die andere topic in de gaten houden
is Lost in Translation ook al in Quality Film collectionquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:36 schreef Ruis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
gewoon bij de FRS gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |