Geen geldquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:49 schreef RuneRose het volgende:
Net toevallig in de FRS, zag 'em voor 25 euro, ik heb 'em maar meegenomen.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:38 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij elkaar voor maar 8 euro!![]()
Ik werk bij FRS, maar sta nu tijdelijk in de discount-uitvoering daarvan. Bravo heet die. Vandaag kwam er een partij goederen binnen van een Van Leest die over de kop was gegaan. Daar zat dus een kratje met DVD's bij. Ik neuzen, en deze 2 titels eruit gevist. Geinformeerd bij de shopmanager wat alles van deze partij ging kosten "alles 5 euro per stuk" zegt ie. 5 + 5 = 10 -20% personeelskorting is 8 euro!quote:
Aaah! Leuk hoor!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik werk bij FRS, maar sta nu tijdelijk in de discount-uitvoering daarvan. Bravo heet die. Vandaag kwam er een partij goederen binnen van een Van Leest die over de kop was gegaan. Daar zat dus een kratje met DVD's bij. Ik neuzen, en deze 2 titels eruit gevist. Geinformeerd bij de shopmanager wat alles van deze partij ging kosten "alles 5 euro per stuk" zegt ie. 5 + 5 = 10 -20% personeelskorting is 8 euro!
goed voorbeeld doet volgenquote:
wat voor shipping had jij?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:07 schreef Timo20 het volgende:
Het was een hele fijne dag vandaag![]()
:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Plaatje doet het nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:07 schreef Timo20 het volgende:
Het was een hele fijne dag vandaag![]()
:
[afbeelding]
Hare: bedankt pik
de snelste manier van verzenden. Was ik blij dat ik geen douane hoefde te dokken, lees ik net dat ik waarschijnlijk over een maand ofzo alsnog een rekening krijgquote:
hier welquote:
Zou nog op z'n minst tot 2006 duren volgens de shopmanager van van Leest hier... Ik ben meer benieuwd naar de überbox van Jurassic Park die eraan zit te komen (Augustus) Heb al een plaatje gezien in een vakblad en WOW! dat ding ziet er echt gaaf uit, kan alleen geen plaatje vinden...quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:34 schreef Dizer het volgende:
Weet trouwens iemand al iets over die über box van Kill Bill.. die Terrantino had beloofd dat ie zou uitkomen...![]()
2006! Gjeeez.. wat een *****...quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zou nog op z'n minst tot 2006 duren volgens de shopmanager van van Leest hier... Ik ben meer benieuwd naar de überbox van Jurassic Park die eraan zit te komen (Augustus) Heb al een plaatje gezien in een vakblad en WOW! dat ding ziet er echt gaaf uit, kan alleen geen plaatje vinden...![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:40 schreef fratsman het volgende:
Jeugdsentiment, goeie vriend... jeugdsentiment....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |