hey drolletje, 'alles zal rechtkom' neem je tijd ok.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:36 schreef poepsie het volgende:
slotje hoe verwerk je dat nou?
Drankquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:36 schreef poepsie het volgende:
slotje hoe verwerk je dat nou?
wb.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:18 schreef Copycat het volgende:
Ik was geveld door de griep...
Heb het ene topic gesloten en het andere geschopt.
Hoi, even ter verduidelijking: ik begrijp het als je er vanaf wilt, en ik was al eerder op de dag online en had geprobeerd het te verwijderen zodra ik je post las. Een en ander liep toen vast (lag denk ik aan het forum), en daarna had ik geen tijd meer... Het is nu gelukkig al gebeurd, begrijp ik?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:27 schreef BryanAdams het volgende:
jongere meisjes die op oudere mannen vallen, wie herkent dit
Zou iemand alsjeblieft de quote van de post van "heiden6" kunnen verwijderen? Ik heb de tekst al uit m'n eigen post verwijderd, maar in die quote staat 't dus nog... Heb namelijk nogal spijt van die post... 't staat op de 5e pagina, het 6e berichtje van onder.
Ik tracht de discussie naar het persoonlijke te trekkenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:18 schreef Copycat het volgende:
Tja, daar ben ik nu eenmaal moderator voor, Lemmeb.
En jij bent wél degene die de discussie naar het persoonlijke tracht te trekken, op een vervelende manier.
Wil je hier verder over doorgaan, kom dan naar het modtopic, blijft dit topic verschoont van verdere off topic reacties.
Lekker makkelijk, zonder argumenten, dan vraag je gewoon om een persoonlijke sneer terugquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zal ik dan ook even afkeurend reageren![]()
[..]
Ik weet dat wel, althans, ik kan het mij herinneren.
[..]
Ik denk dat je riant uit je nek loopt te lullen.
V.
Nee hij overduidelijk wel, dat blijkt ook wederom uit zijn ijzersterke argumentatie: hij kent immers ook 'een jongen'quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
En laat ik nou een voorbeeld kennen van een jongen die rond die leeftijd ernstig seksueel is misbruikt door een vriendin van zijn moeder, dat mens zwanger heeft gemaakt (was haar opzet) en daar twintig jaar laten nog steeds goed van in de war is.
Maar sjongejonge, wat weten we er allemaal veel van
V.
Lijkt me voor zich te sprekenquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Weet je wat jammer is? Dat jij blijkbaar niet kunt discussiëren zonder a priori te vervallen in hatelijk gezeik. En wat ironisch is, is dat je zelf beter voldoet aan de beschrijving die je geeft, dan degene die je probeert aan te vallen (met uitzondering dan van een 'goede mening', want die heb je niet.).
Ga je moeder lastigvallen, gifspons.
V.
Tsja...quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wie citeer je nu? Klinkt namelijk als academisch gelul in de ruimte.
...en van wie ben je een kloon?
V.
Dit lijkt me in wezen een ordinaire flame, al ben ik gelukkig niet zo kittelorig.quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan
[..]
Ik denk dat veel dertienjarige heterojochies best in theorie weten in welke vrouwelijke lichaamsholte ze hun wormpje horen te proppen. Zo ook ik.
Maar weten dat je lul in een kut moet of klaar zijn voor een volwassene die zich aan je opdringt op een leeftijd dat je 16-jarigen al 'grote mensen' vindt, zijn twee geheel verschillende zaken.
Dat je er zo simpel tegenaan kunt kijken zou me bijna zorgen baren, als het me interesseerde wie je was en wat je deed
V.
Euh...quote:Op woensdag 2 maart 2005 22:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vertel dat eens aan een pedoslachtoffer.
My GOD... wie van jullie families heeft de gezinshersencel in gebruik vandaag
V.
Naar de argumenten mogen we zeker weer raden?quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet alles. Maar dat de gequote tekst academisch gelul in de ruimte is... ja.
[..]
Dus JIJ weet alles beter
[..]
Het IS al verboden
V.
Verbal zou een waterdicht, ijzersterk argument nog niet herkennen als je het hem in voorgesneden brokken zou voorschotelenquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, da's dus weer blatante kolder.
V.
Niet persoonlijk, maar natuurlijk wel gewoon als flame ingezet.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet zeggen dat ik het aantal stereotiep-seksistische stellingen in dit topic verbijsterend vind.
V.
Wederom etaleert Verbal hier een scherpzinnigheid waar je 'U' tegen zegt.quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Velen is niet allen.
[..]
Dat verbaast me niets. Maar het zou fijn zijn als je het onderscheid kunt maken tussen jouw realiteit en dé realiteit.
[..]
Gefeliciteerd met de armoe die 'jouw leven' heet.
[..]
...waarvan akte
V.
Verbals verhelderende antwoord op een serieuze vraagquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Blijf je nou je beperkte belevingswereld etaleren?
V.
Dit antwoord vind ik véél te makkelijk. Dat mijn posts, overigens als reactie op Verbals posts, ook niet bepaald geweldig zijn, wisten we immers al en bestrijd ik ook zeker niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:53 schreef Copycat het volgende:
Heel mooie opsomming, Lemmeb... Maar wees dan ook even zo eerlijk om tevens met een kritisch oog naar je eigen postings te kijken in betreffende topic.
Hand ---> eigen boezem.
En op deze manier vind ik het ook nogal uit zijn verband gerukt.
En dus spreek je alleen mij aan op mijn postgedrag? Lijkt me behoorlijk krom, magoedquote:Hoe dan ook: jouw mening en die van Verbal staan lijnrecht tegenover elkaar. Niets mis mee op een discussieforum. Alleen wordt het wel vermoeiend als dat feit de overhand gaat nemen in een topic.
Had dan even gezegd dat je daar als user reageerde. Dan had ik je gewoon genegeerdquote:En, FYI: ik ben dan wel moderator maar vooral ook (nog steeds) user.
En óók in die hoedanigheid ergerde ik me zeer aan jouw wijze van reageren. Ook zonder blauw kleurtje had ik daar dusdanig op gereageerd, zoals andere users ook al deden, trouwens.
Persoonlijke aanvalquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:28 schreef Lemmeb het volgende:
De felle, afkeurende reacties van beroepsdoos Moonah versterken die conclusie alleen.
Persoonlijke aanvalquote:
Persoonlijke aanvalquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wie beledig ik nu weer
Ohja, Verbal natuurlijk. Maar die is zelf ook niet altijd even liev.
Geen enkele binding met de discussiequote:Op donderdag 3 maart 2005 15:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat vind jij gaaf dan? Wie de grootste piemel heeft? Of de grootste auto?
Geen enkele binding met de discussiequote:Op donderdag 3 maart 2005 15:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
In plaats van moeilijk te blijven doen, kun je me natuurlijk ook gewoon vertellen wat jij dan 'gaaf' vindt, wat jouw hartje sneller doet kloppen.
Tja...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:06 schreef Lemmeb het volgende:
Ik word gewoon doodmoe van die Verbal-figuur. Die vindt zichzelf overduidelijk een hele bink met z'n 'V.'-signatuur, wat hij ongetwijfeld in een ver verleden ook was, en presteert het continu zijn meningen als waarheden te brengen, zonder enige vorm van onderbouwing. En als iemand dan doorvraagt naar zijn argumenten, verpest hij zelf de discussie en is mijn vraag om opheldering ineens 'gezuig'.
Niet dat ik ermee zit overigens, ik zie hem vooral als een ideaal persoon om te etteren, zoals ik dat IRL bij dergelijke figuren ook zou doen![]()
.
Ik wil niet heel flauw worden maar zie me daartoe nu toch genoodzaakt:quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:17 schreef Copycat het volgende:
Komt ie:
[..]
Persoonlijke aanval
[..]
Persoonlijke aanval
[..]
Persoonlijke aanval
[..]
Geen enkele binding met de discussie
[..]
Geen enkele binding met de discussie
[..]
Tja...
Lijkt mij duidelijk, hoor.
Nuff said, wat mij betreft.
Dat was een reactie op een rare, lacherige post van jou, die puur bedoeld was om standpunten van anderen te devalueren met als essentie 'jullie lullen uit je nek'. Die krijg je terug.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 12:01 schreef Lemmeb het volgende:
Terugkomende op Waarom vrouwelijke pedoseksuelen niet zo erg zijn.:
Lekker makkelijk, zonder argumenten, dan vraag je gewoon om een persoonlijke sneer terug.
Dat is inderdaad een ijzersterke argumentatie. Dat betekent namelijk al per definitie dat de stelling van degene op wie ik reageerde ('niemand houdt hier een trauma aan over') niet klopt. Ontopic èn beargumenteerd.quote:Nee hij overduidelijk wel, dat blijkt ook wederom uit zijn ijzersterke argumentatie: hij kent immers ook 'een jongen'.
Reactie op persoonlijke en uiterst domme trollpost. Lijkt me inderdaad voor zich spreken.quote:Lijkt me voor zich te spreken.
'Tsja'quote:Tsja...
Tsja, een geïrriteerde reactie, toegegeven, op een stupide en irrelevante 'vraag' van jouw kant. Sue me.quote:Dit lijkt me in wezen een ordinaire flame, al ben ik gelukkig niet zo kittelorig.
Dan moeten mensen maar niet van die chronisch stupide dingen roepen in een serieus topic.quote:Euh...
Wel leuk gevonden.
Nee. Begrijpend lezen zou voldoende moeten zijnquote:Naar de argumenten mogen we zeker weer raden?
Dat komt omdat het blatante kolder IS. En wederom zou begrijpend lezen je hier erg kunnen helpen. Het feit dat jij 'zat kerels' kent die er niet slechter van zijn geworden betekent dus niet dat 'daarom' vrouwelijke pedoseksuelen helemaal niet erg' zijn.quote:Verbal zou een waterdicht, ijzersterk argument nog niet herkennen als je het hem in voorgesneden brokken zou voorschotelen. Maar 'blatante kolder' is als repliek natuurlijk wel erg overtuigend.
Onzin. Ik meld dat ik verbijsterd ben. En dat ben ik nog steeds, en zelfs nog wat meer, inmiddels.quote:Niet persoonlijk, maar natuurlijk wel gewoon als flame ingezet.
Inderdaad. Ik vind dat jij in dit topic een uiterst beperkte levensvisie openbaart. 'wie de meeste mensen neukt is de gaafste'... sorry hoor, moet daar serieus op ingegaan worden? En inderdaad... 'jouw' realiteit is niet 'de' realiteit. Schokkend, hè?quote:Wederom etaleert Verbal hier een scherpzinnigheid waar je 'U' tegen zegt.
Flikker toch op, manquote:Verbals verhelderende antwoord op een serieuze vraag.
Je bent in ieder geval best treurig bezig.quote:En dan probeer ik de discussie naar het persoonlijke te trekken?
Je bent in ieder geval best treurig bezig:quote:Afijn, dit is dus geen poging om Verbal op wat voor manier dan ook een hak te zetten, dus ik zou het op prijs stellen als je dat ook niet zo opvat.
Och, zolang het maar niet bedoeld is om mij een hak te zetten (wat je niet gaat lukken, want je pueriele, impotente poging lijkt mij vrij doorzichtig en tragisch van uitvoering) mag je mij best 'etteren'.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:06 schreef Lemmeb het volgende:
Ik word gewoon doodmoe van die Verbal-figuur. Die vindt zichzelf overduidelijk een hele bink met z'n 'V.'-signatuur, wat hij ongetwijfeld in een ver verleden ook was, en presteert het continu zijn meningen als waarheden te brengen, zonder enige vorm van onderbouwing. En als iemand dan doorvraagt naar zijn argumenten, verpest hij zelf de discussie en is mijn vraag om opheldering ineens 'gezuig'.
Niet dat ik ermee zit overigens, ik zie hem vooral als een ideaal persoon om te etteren, zoals ik dat IRL bij dergelijke figuren ook zou doen![]()
.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:55 schreef Verbal het volgende:
--blaat--
Naast mij is die laatste zin ook van toepassing op jou. Beetje bijdehand meeblaten en voor orakel spelen, pfff.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:12 schreef Copycat het volgende:
En met die suffe opmerkingen heb je het laatste greintje begrip verspeelt, Lemmeb.
Dit is dan ook het laatste wat in dit topic hierover gezegd wordt.
Kinderachtig gedoe.
Dit valt me erg van je tegen. Een blind paard kan nog zien dat hier sprake is van een bijzondere kromming in jouw redenatie.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:52 schreef Copycat het volgende:
Lemmeb, doe je nu niet dommer voor dan dat je bent.
Actie en reactie en de quotes waarbij ik 'geen binding met de discussie' heb gezet zijn overduidelijk persoonlijk gericht.
Dáárop spreek ik inderdaad uitgerekend jou aan. En het feit dat ik niet de enige ben die jou erop aanspreekt, spreekt mi ook boekdelen.
Lijkt mij overduidelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:01 schreef Copycat het volgende:
Dame, heren: svp on topic, niet on-poster posten.
Mij blijkbaar niet, anders kwam ik het niet vragen.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:40 schreef Copycat het volgende:
Lijkt mij overduidelijk.
Dacht je van niet? Dan mis je toch echt iets in die post.quote:Zoals je kunt zien, heb ik ook een persoonlijk gerichte post van Verbal verwijderd.
De post waarin hij zich -in het algemeen- verbaast over het gebrek aan inzicht niet. Simpelweg omdat deze niet persoonlijk gericht is.
Ik neem aan dat je met 'LP' mij bedoelt?quote:Op zondag 6 maart 2005 12:44 schreef Verbal het volgende:
...en twee lacherige persoonlijke posts van PB en LP aan mijn adres zijn ook blijven staan, dus LP heeft weinig te klagen, dunkt me.
Als reactie op mijn 'eigen goedheid' (nog afgezien dat de opmerking sowieso nergens op slaat... wat heeft mijn goedheid ermee te maken?): je hoeft mij toch niet serieus te nemen, joh
Lachen man.
No shit, Sherlock.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met 'LP' mij bedoelt?
Nope, ik heb een mening, maar wordt wel obstinaat als die per definitie door anderen met lacherige PI's wordt begroet.quote:Wat ik bedoelde met mijn opmerking, is dat je volkomen overtuigd bent (of lijkt) van je eigen gelijk en superioriteit.
Ik baseer mij op wat jij zegt. Een volwassen mokkel van 40 heeft een veertienjarige jongen geld betaald voor seks. Uit jouw posts blijkt dat je niet ziet wat daar intrinsiek verwerpelijk aan is, en dáár reageer ik op.quote:Sterker nog, je weet het zelfs beter als het gaat over een situatie die ik uit de eerste hand ken en waar jij verder helemaal niks over weet. Je kent de betrokken personen niet, weet niet precies wat zich heeft afgespeeld en toch is jouw oordeel onbetwistbaar juist.
Tsja.quote:Daaruit blijkt wat mij betreft niet dat je mij serieus neemt, nee.
Nope. Maar iemand die weigert in te zien dat het geld bieden aan een veertienjarige voor seks een vorm van machtsmisbruik is, zou zich wat mij betreft grote zorgen mogen maken over zijn/haar morele make-up, ja.quote:Je manier van posten is uitermate neerbuigend en zelfingenomen. Iemand die er anders over denkt dan jij, is per definitie verwerpelijk bezig.
Wat je wilt. Ik herken het gevoel.quote:Maar goed, ik vertrek uit dat topic, want ik heb er schoon genoeg van. Nu al.
Nee hoor. Jij voelt je blijkbaar aangesproken door die post, maar hij is niet persoonlijk aan jou gericht.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dacht je van niet? Dan mis je toch echt iets in die post.
Waarom niet?quote:Op zondag 6 maart 2005 13:06 schreef Copycat het volgende:
Oh ja... en de discussie uit het topic svp niet hier verder voeren!
Nee, dàt snap ik wel, maar dingen úitpraten' of 'toelichten' over het waarom van het posten, dat mag daar niet. Maar waarom dan hier niet? Dan kun je het dus in feite nergens uitpraten.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:12 schreef Copycat het volgende:
Omdat dit topic het moderatie topic is en niet het vrouwelijke pedofilie topic...
Voer daar de discussie, zonder op de man/vrouw te spelen.
Valt het ter discussie stellen van iemands houding wat jou betreft ook onder 'op de man spelen'?quote:Op zondag 6 maart 2005 13:12 schreef Copycat het volgende:
Voer daar de discussie, zonder op de man/vrouw te spelen.
Dat kan niet in het geval dat iemand beweert dat zijn mening de waarheid is en de jouwe onzin. En dat is wel wat er feitelijk gebeurt.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:21 schreef Copycat het volgende:
Je kunt daarbij ook overeenstemmen geen overeenstemming te hebben...
Door meerdere posters....quote:Op zondag 6 maart 2005 13:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat kan niet in het geval dat iemand beweert dat zijn mening de waarheid is en de jouwe onzin. En dat is wel wat er feitelijk gebeurt.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Dit is tussen jou en mij, de rest van de wereld heeft er geen ruk mee te maken.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:30 schreef Verbal het volgende:
Wat is het toch lekker makkelijk om niet zo überkritisch op je medestanders te zijn, hè?
Okee, geef even aan waar ik beweer de waarheid in pact te hebben of waar ik beweer dat dit soort relaties niet tot schade kunnen leiden? Ik doe nergens absolutistische uitspraken zoals Verbal die wel doet.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:32 schreef Copycat het volgende:
Door meerdere posters....
Dat heeft er wel degelijk mee te maken. Het hele topic worden mensen met een andere mening door jouw 'medestanders' weggelachen en weggehoond, zonder wat voor argument. Ook door ene pberends, met wie je samen nog een persoonlijk een-tweetje mijn kant op flikkerde in die trant (serieus nemen hoeft niet).quote:Op zondag 6 maart 2005 13:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Dit is tussen jou en mij, de rest van de wereld heeft er geen ruk mee te maken.
Ja, sorry, het ging in deze discussie over Verbal en mij, dus ik nam inderdaad aan dat je tevens op mij doelde.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:39 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het helemaal niet over jou, LS... en dat beweer ik ook helemaal niet.
Trek het je allemaal niet zo persoonlijk aan, zeg!
Beetje zelfspot mag ook wel, hoor. Er stond een dikke smilie achter de betreffende post van mij. Maar natuurlijk zit er een kern van waarheid in mijn post, namelijk dat ik me inderdaad niet serieus genomen voel door jou.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:41 schreef Verbal het volgende:
Dat heeft er wel degelijk mee te maken. Het hele topic worden mensen met een andere mening door jouw 'medestanders' weggelachen en weggehoond, zonder wat voor argument. Ook door ene pberends, met wie je samen nog een persoonlijk een-tweetje mijn kant op flikkerde in die trant (serieus nemen hoeft niet).
Wat heb je dan net gedaan?quote:Mede daardoor reageer ik feller, ja. Nergens zeg ik dat ik absoluut gelijk heb.
Bij mijn weten heb ik dat niet gedaan en ik zou het prettig vinden als je mij alleen aanspreekt op wat ìk doe, niet op wat de anderen in mijn niet-bestaande team doen.quote:Wat ik wel heb gedaan in het topic is andermans absolute claims ('niemand' 'allemaal' 'nooit' etc) met voorbeelden en argumenten onderuit gehaald. Zelden komen er echte tegenargumenten, maar toch hebben de voorstanders van vrouwenpedofilie 'gelijk' (meerdere malen geclaimd).
Hey DE'tje!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:16 schreef DarkElf het volgende:
I'm back, ik weet dat dat een teleurstelling kan zijn misschien voor sommigen, if so: sorry.
maar ik ben er iig blij mee
laat maar, t is al gelukt.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 07:12 schreef yvonne het volgende:
Wat ben je nu aan het doen dan?
ja klopt, maar het gaat er nu niet meer om of ik voor mezelf kies.. Gaat er nu meer om dat ik mijn verhaal kwijt kan en wil graag andere verhalen horen van mensen die ook zoiets hebben meegemaakt..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:03 schreef Copycat het volgende:
Het gaat nog steeds over je nare relatie met je pa. En in je post zelf ga je ook precies daar door waar je in je vorige topic bent gestopt: bij de verjaardag van je vader.
Lijkt mij niet meer dan logisch dat je dan ook in dat topic, waar al veel mensen gepost hebben, doorgaat.
Oke doe ikquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:15 schreef DarkElf het volgende:
Ik snap je insteek ja, alleen denk ik dat juist ook voor de helderheid, je vorige topic uitstekend gebruikt kan worden hiervoor; het is namelijk geen ander onderwerp, enkel een veranderende insteek. Je kunt je OP uit je gesloten topic gewoon plakken in je vorige topic en verder gaan.
Kan ie anders niet naar ONZ, vond het anders vrij vermakelijk worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:58 schreef Hel1tjuhh het volgende:
Kun je mijn topic dichtgooien? Want mensen kunnen blijkbaar niet serieus reageren en aan zulke reacties heb ik totaal helemaal niks
Oja lach maar om iemand anders zijn problemen..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:03 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Kan ie anders niet naar ONZ, vond het vrij vermakelijk te worden.
Tis niet jouw problemen, maar hoe je het brengt, doos.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:06 schreef Hel1tjuhh het volgende:
[..]
Oja lach maar om iemand anders zijn problemen..
Hoe ik het breng?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:08 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Tis niet jouw problemen, maar hoe je het brengt, doos.
tjah het is wat yvonne al zei he, je krijgt niet te horen wat JIJ wilt horen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:11 schreef Hel1tjuhh het volgende:
[..]
Hoe ik het breng?
Ach flikker toch een eind op man..
zie de post boven jequote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:37 schreef Wolkje het volgende:
Heej, wacht even met dichtgooien tot ts heeft gereageerd op mijn post, ben wel benieuwd wat ze dr van vindt nml![]()
.....
DE wat doe je![]()
Hoe kinderachtig,krijg je niet te horen wat je wilt slotje gaan vragen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:11 schreef Hel1tjuhh het volgende:
[..]
Hoe ik het breng?
Ach flikker toch een eind op man..
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:37 schreef DarkElf het volgende:
tis jammer dat als een topic niet gaat zoals mensen willen dat er dan een slotje aangevraagd wordt. zeker als mensen eerst een andere kijk op dingen willen hebben en als ze die krijgen het toch niet is wat ze willen.
ik gooi hem dicht maar als je voortaan een topic opent bedenk je dat wat je ermee wilt: mensen die zeggen wat je wilt horen? dat krijg je namelijk niet op een forum waar mensen lopen die allerlei andere meningen kunnen hebben.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:57 schreef DarkElf het volgende:
Hij is dicht maar voor jou, djeez en ingrid, dezelfde post die ik gisteren schreef:
[..]
Open een topic:quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:50 schreef Neva het volgende:
ik weet dat er meerdere zijn die zich er aan irriteren vandaar de vraag hoe en wat nu precies
Sorry, het spijt me als jullie je eraan gestoord hebben, maar alles bijelkaar waren het misschien 10? zinnen..( 3x gereageerd...)quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:43 schreef Neva het volgende:
îk persoonlijk vind dat er steeds meer geslowchat wordt in hvjjn, mijns inszien kan een keer reageren op elkaar wel of elkaar complimenteren troosten etc.. maar waar wordt die grens getrokken als een halve pagina over en weer gekletst wordt tussen 2 users is het dan niet zo dat ze beter kunnen gaan msn-en![]()
Het irc R&p kanaal is verhuisd inmiddels, van #R&p naar #Rp, door wat persoonlijke dingen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:54 schreef DarkElf het volgende:
Irc is al eens geproot, volgens mij was dat een succes van korte duur maar voel je vrij om het weer te proberen.
En het is toch meestal wel erg gezellig, mits een beetje stil somsquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:18 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Het irc R&p kanaal is verhuisd inmiddels, van #R&p naar #Rp, door wat persoonlijke dingen.
Wilde ik gewoon even toevoegen![]()
KNOKKELS OUWE RUKKER!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
En het is toch meestal wel erg gezellig, mits een beetje stil soms
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORPIE!!!quote:
Oh. Dus als ik zelfmoordneigingen heb moet ik even een oud topic van GBoy27 naar boven schoppen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:01 schreef Copycat het volgende:
Kom op zeg...
Waarom denk je dat de search er ook is?
En die hoef je hier notabene niet eens te gebruiken... het topic staat én gelinkt in je gesloten topic én ergens in de hoogste regionen van R&P nu.
Kun je ook een beetje normaal reageren, lijkt mij.
Dat vind ik niet. Ik wil een fatsoenlijk antwoord op mijn vraag: om welke regel uit de FAQ is mijn topic gesloten?quote:
Dat is het probleem idd. Q heeft een probleem wat hij heus wel uit wil diepen, en dan wordt hij verwezen naar zo'n onzintopic?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:08 schreef QyRoZ het volgende:
Dat topic van BHFH is niet serieus van toon. Waarom verwijs je mij daar naar toe?
Nou, idd, wat een probleem.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:14 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Dat is het probleem idd. Q heeft een probleem wat hij heus wel uit wil diepen, en dan wordt hij verwezen naar zo'n onzintopic?
Ok, dat op had wat beter gekund. Maar is dat een reden om iemand dan meteen voor lul te zetten?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, idd, wat een probleem.
Ook een geweldige openingspost om eens uit te diepen waarom vrouwen noooooit de waarheid zeggen.
Wordt ie voor lul gezet dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:23 schreef wendy-tje het volgende:
Ok, dat op had wat beter gekund. Maar is dat een reden om iemand dan meteen voor lul te zetten?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:56 schreef QyRoZ het volgende:
Waar in de FAQ staat dat er niet twee topics over één onderwerp mogen zijn?
Jj hebt nooit een topic gesloten toen je mod was omdat er al een ander topic was waarin een vergelijkbaar onderwerp besproken werd?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:59 schreef QyRoZ het volgende:
Nergens dus. Incompetente kutmods van tegenwoordig.
Wie, wat, wanneer?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:23 schreef wendy-tje het volgende:
Maar is dat een reden om iemand dan meteen voor lul te zetten?
http://forum.fok.nl/misc/faq/policyquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:54 schreef QyRoZ het volgende:
En met welke regel uit de FAQ is mijn topic op slot gegooid?
quote:Verder kan de crew posts en topics aanvullend op deze policy naar eigen inzicht beoordelen, als de policy niet in een situatie voorziet.
en jij verwacht nu ineens een eerlijk antwoord van een vrouwquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:54 schreef QyRoZ het volgende:
En met welke regel uit de FAQ is mijn topic op slot gegooid?
Whehehequote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:33 schreef milagro het volgende:
en jij verwacht nu ineens een eerlijk antwoord van een vrouw![]()
Nee. Dat was zelfs een speciale regel in de KLB-FAQ:quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:28 schreef Lucille het volgende:
[..]
[..]
Jj hebt nooit een topic gesloten toen je mod was omdat er al een ander topic was waarin een vergelijkbaar onderwerp besproken werd?
Klaagbaak: de FAQ en de regeltjesquote:Beleid met betrekking tot dubbele topics
In principe mag iedereen een topic openen in Klaagbaak en hoeven er geen dubbele topics te worden opgezocht. Als het te gortig wordt en er al veel lopende topics over hetzelfde onderwerp zijn kunnen de moderators nieuwe topics op slot gooien met een verwijzing naar andere lopende topics. Er moet natuurlijk wel een beetje variatie in de topics blijven.
Met andere woorden: als de mods een kutdag hebben mogen ze doen wat ze willen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:31 schreef Lucille het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
[..]
Niet alleen als ze een kutdag hebben hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Met andere woorden: als de mods een kutdag hebben mogen ze doen wat ze willen.
Word jij daar nu ook zo geil van?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:12 schreef QyRoZ het volgende:
Machtmisbruik!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:08 schreef rocca het volgende:
De andere keer heb ik het forum leeggehaald
Zit nog in Oostenrijk.. maar binnen een weekje benk er weerquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:13 schreef Moonah het volgende:
Yo Frenkie!
Wat leuk dat je er weer bent!!
quote:Op zondag 3 april 2005 22:20 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Zit nog in Oostenrijk.. maar binnen een weekje benk er weer
Alles wat daar staat kan wat mij betreft in HVJJNquote:Op woensdag 6 april 2005 22:57 schreef Tarak het volgende:
Wat voor leuks heb jij vandaag meegemaakt?
is dicht! Niet lief, maar kutzooi!
Terwijl het zo'n leuk topic was. Kan 'ie niet naar General Chat?
Wat is HVJJN?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:02 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Alles wat daar staat kan wat mij betreft in HVJJN
Dat is er toch. Maak er dus lekker gebruik van zou ik zeggen
Ik wil net zeggen, dit is een veel leuker topic ( Wat voor leuks heb jij vandaag meegemaakt? ) dan dat eeuwige gedramatiseer in HVJJN.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:57 schreef Tarak het volgende:
Wat voor leuks heb jij vandaag meegemaakt?
is dicht! Niet lief, maar kutzooi!
Terwijl het zo'n leuk topic was. Kan 'ie niet naar General Chat?
Ik was je een paar dagen voorquote:Op donderdag 7 april 2005 02:41 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb nog een leuk klusje voor je!
Hoe voel jij je uitgedrukt in (song)teksten? Deel 21.
Hoe voel jij je? (Uitgedrukt in (song)teksten). Deel 21
Oh, daar kwam ik ook net over klagenquote:Op donderdag 7 april 2005 18:52 schreef Wolkje het volgende:
Jezus, wat is de lay-out van dit topic verrot zeg, na die stomme smilie reacties![]()
Vaag gesprek met beste vriendin..
Volgens mij is een redelijk deel van de posters in hvjjn wel positief, en niet alleen maar ge'huil' (als ik het zo even uit mag drukkenquote:Op donderdag 7 april 2005 20:15 schreef Neva het volgende:
vind het ook wel een beter idee om wat voor leuks heb je vandaag mee gemaakt open te laten.
In HVJJN is vaak hoe zeg je dat alleen geklaag en weinig positief... beetje het gevoel dat er geprobeerd wordt elkaar te overtreffen in hoe slecht het wel niet gaat. Wil hier geen mensen mee aanvallen maar juist daardoor hebben veel mensen denk ik de neiging om er niet te gaan posten.
Daarom denk ik dat het juist fijn is een topic wat wel gata over leuke positieve dingen zonder dat 99% negatief is.
het is voor beiden ja maar vind het vooral negatief allemaal maar dat is mijn mening en een ander mag dat anders vindenquote:Op donderdag 7 april 2005 22:11 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Volgens mij is een redelijk deel van de posters in hvjjn wel positief, en niet alleen maar ge'huil' (als ik het zo even uit mag drukken). Bovendien zal je met een apart leukigheidstopic de negativiteit in hvjjn wel toenemen, dat lijkt me ook niet de bedoeling. Hvjjn is er toch voor positiviteit en negativiteit, zo wordt het naar mijn idee ook wel gebruikt.
waar heb je het over...quote:Op vrijdag 8 april 2005 04:40 schreef sararaats het volgende:
ik vind dit echt geen normaal forum hoor
ik wil niet langer achtervolgd worden in elke topic waar ik post
als je niet zo hapt wordt het vanzelf minder hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 04:48 schreef sararaats het volgende:
ik probeer mijn gevoelens hier kwijt te raken en wat gebeurt er?
ik krijg het verwijt dat ik aandacht vraag en de moderators doe er juist niks aan
Je zou kunnen ophouden met er op reageren idd. Vooral in het HVVJN topic, dat is niet om te slowchatten. Vond het behoorlijk irritant om te zien dat er weer een pagina was volgeluld met hetzelfde als wat er in veel topics staat in ONZIN.quote:Op vrijdag 8 april 2005 04:48 schreef sararaats het volgende:
ik probeer mijn gevoelens hier kwijt te raken en wat gebeurt er?
ik krijg het verwijt dat ik aandacht vraag en de moderators doe er juist niks aan
Volgens mij voel jij je op je pik getrapt, want jij maakt het nu persoonlijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:15 schreef ArmaniMania het volgende:
Waarom is dit Wat voor leuks heb jij vandaag meegemaakt? topic dicht?Het liep net lekker.. Heeft Frenkie last van pik of zo, dat iemand er op getrapt heeft?
Aaah oke, bedankt voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:29 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Volgens mij voel jij je op je pik getrapt, want jij maakt het nu persoonlijk
Dat topic is dicht omdat alles wat er staat net zo goed in HVJJN past. (voor de mensen die het daar te zwaaarmoedig vinden, post wat positiefs en deaag bij aan een goede stemming). Bovendien is een opsomtopic niet gewenst.
quote:Op maandag 11 april 2005 01:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgens mij is dat Boylove-topic niet echt iets wat we op Fok! willen hebben.
I second that notion.quote:Op maandag 11 april 2005 01:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgens mij is dat Boylove-topic niet echt iets wat we op Fok! willen hebben.
Net als jouw reactie nu ook vrij sim-pel,je laat zoiets toch niet toe of wel?quote:Op maandag 11 april 2005 09:02 schreef Copycat het volgende:
Dan kijk je toch gewoon niet in dat topic?
Sim-Pel.
Nee maar je geeft iemand wel een manier, om zn zieke ideen te verpreiden op een veelgelezen forum.quote:Op maandag 11 april 2005 09:18 schreef Copycat het volgende:
Wel dus.
TS geeft uitgebreid uitleg over zijn 'voorkeur'. Daar is het merendeel van de (zo niet alle) users het absoluut niet mee eens. Begrijpelijk. Maar dat betekent niet dat hier niet over gesproken mag worden op FOK!.
Als je het goed leest doet hij dat al,en zn postgeschiedenis zegt ook genoegquote:Op maandag 11 april 2005 09:34 schreef Waxxer het volgende:
Nou ik wilde net zeggen, dat topic IS me een openbaring!
Nee maar houd het iig wel goed in de gaten hevoor de TS ervan grenzen gaat verkennen....
Okquote:Op maandag 11 april 2005 09:37 schreef Copycat het volgende:
Het topic blijft vooralsnog open, we houden het goed in de gaten en mocht het verkeerd lopen, dan grijpen we heus in.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:45 schreef DarkElf het volgende:
als alles gezegd is kan een topic gewoon afzakken wat mij betreft, ik ga geen slotje gooien om die reden
Ik heb hetzelfde euvel op mijn werkquote:Op donderdag 14 april 2005 00:07 schreef koala2002 het volgende:
Bij nader inzien zal ik het in feedback vragen.Heeft ook niet echt wat te maken met r&p maar omdat ik hier reageerde
![]()
Gelukkig!quote:Op donderdag 14 april 2005 00:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde euvel op mijn werk
Ben dus benieuwd in FB.
Onzinnige topickicks worden verwijderd zodat het topic zijn natuurlijke verloop heeft.quote:Op zondag 17 april 2005 22:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Worden mijn posts nou verwijderd of ben ik nou gek?
Zo onzinnig vind ik het niet, heb je liever dat ik een nieuw topic open dan? Dat topic staat al vol informatie, wat best handig kan zijn. Dat iemand 't omhoog schopt IS een natuurlijk verloop, als je rustig gaat nadenken.Graag zie ik dat er 'heel toevallig' iemand is die het topic in zijn AT krijgt en gewoon merkt dat er meer informatie is, of dat iemand informatie kan delen. Als dat geen natuurlijk en goed verloop is, is de aarde zo plat als een pannenkoek.quote:Op zondag 17 april 2005 22:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onzinnige topickicks worden verwijderd zodat het topic zijn natuurlijke verloop heeft.
Bij herhaaldelijk onzinnig kicken wordt het topic gesloten.
Zoals nu, dus.
Is dat al je replique, echt waar?quote:Op zondag 17 april 2005 23:03 schreef Copycat het volgende:
Kom op, zeg!
Je enige toevoeging was 'megaschpo' oid. Je kon nog niet eens de moeite nemen goed te spellen, laat staan inhoudelijk te reageren.
Cut the nobele crap alsjeblieft, zeg.
Omdat ik:quote:Op zondag 17 april 2005 23:14 schreef Copycat het volgende:
Daarbij: waarom zou ik niet, maar jij wel bepalen of iets wel of niet in de AT's van de users verschijnt?
En wéér zo'n veelzeggende reactie van een incomptente moderator. Gelukkig kan je aan competenties werken, maar daar heb je wel zelfdiscipline voor nodig. Ik snap niet dat je werkelijk denkt dat je op deze manier met je users moet omgaan.quote:
ja, en de titel van zijn tweelingbroertje aanvullen met het woord "[Centraal]" ?quote:Op maandag 18 april 2005 01:09 schreef blessed19 het volgende:
Heey CopyCat. zou je misschien op dit topic: [centraal] Singles deel 20 een slotje op willen gooien? anders raakt iedereen in de war
Oeh, Cc... I'd lóóóve to...quote:
Je hebt hem opengelaten vanaf het begin, ik snap niet waarom ie nu dan ineens dicht moet, dan had je hem meteen moeten sluiten. Dus nu moet je mij de kans geven er weer in te rageren dat is niet meer dan redelijjk.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:43 schreef Copycat het volgende:
SCH, het hele topic hangt van flauwigheden aan elkaar. En daar is sinds mijn waarschuwing van gisteren geen verandering in gekomen.
Het is ook niet bepaald zo dat jij je als TS zo serieus gedroeg in dat topic.
Poepen, dát moet ze.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:46 schreef SCH het volgende:
Dus nu moet je
Da's lief van jequote:Op woensdag 20 april 2005 14:50 schreef Copycat het volgende:
Dat topic is in eerste instantie aan mijn aandacht ontsnapt, ws geopend op een dag dat ik er niet was.
Kijk zelf in het topic en zie hoe vol het staat met onzin (ook van jezelf afkomstig).
Maar ik wil wel een deal met je maken:
Ik open hem even zodat jij je weerwoord kunt geven?
Ik ben afgewezen jah!quote:Op donderdag 21 april 2005 10:36 schreef Copycat het volgende:
nergens over gaat
Niet?quote:en R&P geen speeltuin is.
Okay.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:45 schreef SCH het volgende:
Wil je me niet gaan zitten dissen xeno, ik ben echt serieus tegen HiZ
Ik weet helemaal niet wat je probleem is, ik lachte om die draaimolen.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:46 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Okay.
Stop jij dan met het uitlachen van mijn serieuze probleem?
O, dat is het goed.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:47 schreef SCH het volgende:
Ik weet helemaal niet wat je probleem is, ik lachte om die draaimolen.
Open het topic dan weer, kan ik daar misschien advies en tips krijgen.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:49 schreef Copycat het volgende:
Genoeg nu!
Het is dan ook fok.nl en niet fok.be...quote:Op donderdag 21 april 2005 16:45 schreef sararaats het volgende:
ik vroeg me dat af omdat hier alleen de hulpinstanties voor Nederland staan
Goh, wat behulpzaam, zegquote:Op donderdag 21 april 2005 16:48 schreef Beach het volgende:
ik zoek iets anders op
Jammer dat je je zo uitlaat over Bluezz.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:39 schreef Beach het volgende:
ouwe koe
Ik vind dit niet leuk dat hij dit gedaan heeft.. de kop van het topic is nu wel heel duidelijk.. maar ik heb expres vaag gehouden zodat niet alle relklonen hier naar toe kwamen....quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:22 schreef Frenkie het volgende:
Topictitel even verduidelijkt.
Ik wil hem wel veranderen, maar dan in iets duidelijks.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:37 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
[..]
Ik vind dit niet leuk dat hij dit gedaan heeft.. de kop van het topic is nu wel heel duidelijk.. maar ik heb expres vaag gehouden zodat niet alle relklonen hier naar toe kwamen....
kan dit terugveranderd worden?
quote:Wat is de bedoeling van R&P?
In R&P kun je een topic openen over je gevoelens. Dat kunnen positieve, maar ook negatieve gevoelens zijn. Je mag hier je hart luchten of een discussie starten.
Je kunt hier terecht met problemen of vragen betreffende een relatie. Het kan gaan over problemen met je geliefde, maar ook een ruzie met je ouders.
Topics over meer algemene psychologische zaken zijn ook van harte welkom!
Echter, we stellen wel een aantal eisen aan je openingspost. Zomaar een losse opmerking als 'Ik voel me rot, want mijn vriendin heeft het uitgemaakt' of 'Ik ben zo blij, want ik ben verliefd' kun je kwijt in de topicserie "Hoe voel je je nu?"
Zorg dat je openingspost duidelijk is, dat hij inhoud heeft en dat hij iets 'eigens' heeft. Iets waardoor je topic interessant voor anderen wordt. Geef je topic een duidelijke titel, zodat men weet waar het over gaat.
Nee, of dat meer werk betekent is uiteindelijk aan de moderatoren zelf....quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:47 schreef Copycat het volgende:
RM-rf. Een extra tool om in bepaalde topics de quickreply uit te schakelen betekent denk ik enkel meer werk aan de winkel voor moderators.
En nu is ie weer open en heb je tijd gehad om even de OP door te lezenquote:
Ja had ik al eens gedaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu is ie weer open en heb je tijd gehad om even de OP door te lezen.
ah. ondertussen ben ik al gek geworden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:20 schreef Copycat het volgende:
Daar bedoelde ik, gekscherend, mee dat ik in het crewforum Lucille over je gevoelens zou vertellen.
Dast flikt ze bij mij nou ook altijd!quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:57 schreef sararaats het volgende:
(Lucille heeft me weer achtervolgd in mijn dromen)
nee. het was een mooie droom. alleen word ik een beetje gek van mezelf.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:08 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dast flikt ze bij mij nou ook altijd!
Zullen we er samen een zaak van maken en die snol aanklagen?
sorry Copycat !!quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:16 schreef Copycat het volgende:
Kappen nu hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |