Oh. Dus als ik zelfmoordneigingen heb moet ik even een oud topic van GBoy27 naar boven schoppen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:01 schreef Copycat het volgende:
Kom op zeg...
Waarom denk je dat de search er ook is?
En die hoef je hier notabene niet eens te gebruiken... het topic staat én gelinkt in je gesloten topic én ergens in de hoogste regionen van R&P nu.
Kun je ook een beetje normaal reageren, lijkt mij.
Dat vind ik niet. Ik wil een fatsoenlijk antwoord op mijn vraag: om welke regel uit de FAQ is mijn topic gesloten?quote:
Dat is het probleem idd. Q heeft een probleem wat hij heus wel uit wil diepen, en dan wordt hij verwezen naar zo'n onzintopic?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:08 schreef QyRoZ het volgende:
Dat topic van BHFH is niet serieus van toon. Waarom verwijs je mij daar naar toe?
Nou, idd, wat een probleem.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:14 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Dat is het probleem idd. Q heeft een probleem wat hij heus wel uit wil diepen, en dan wordt hij verwezen naar zo'n onzintopic?
Ok, dat op had wat beter gekund. Maar is dat een reden om iemand dan meteen voor lul te zetten?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, idd, wat een probleem.
Ook een geweldige openingspost om eens uit te diepen waarom vrouwen noooooit de waarheid zeggen.
Wordt ie voor lul gezet dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:23 schreef wendy-tje het volgende:
Ok, dat op had wat beter gekund. Maar is dat een reden om iemand dan meteen voor lul te zetten?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:56 schreef QyRoZ het volgende:
Waar in de FAQ staat dat er niet twee topics over één onderwerp mogen zijn?
Jj hebt nooit een topic gesloten toen je mod was omdat er al een ander topic was waarin een vergelijkbaar onderwerp besproken werd?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:59 schreef QyRoZ het volgende:
Nergens dus. Incompetente kutmods van tegenwoordig.
Wie, wat, wanneer?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:23 schreef wendy-tje het volgende:
Maar is dat een reden om iemand dan meteen voor lul te zetten?
http://forum.fok.nl/misc/faq/policyquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:54 schreef QyRoZ het volgende:
En met welke regel uit de FAQ is mijn topic op slot gegooid?
quote:Verder kan de crew posts en topics aanvullend op deze policy naar eigen inzicht beoordelen, als de policy niet in een situatie voorziet.
en jij verwacht nu ineens een eerlijk antwoord van een vrouwquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:54 schreef QyRoZ het volgende:
En met welke regel uit de FAQ is mijn topic op slot gegooid?
Whehehequote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:33 schreef milagro het volgende:
en jij verwacht nu ineens een eerlijk antwoord van een vrouw![]()
Nee. Dat was zelfs een speciale regel in de KLB-FAQ:quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:28 schreef Lucille het volgende:
[..]
[..]
Jj hebt nooit een topic gesloten toen je mod was omdat er al een ander topic was waarin een vergelijkbaar onderwerp besproken werd?
Klaagbaak: de FAQ en de regeltjesquote:Beleid met betrekking tot dubbele topics
In principe mag iedereen een topic openen in Klaagbaak en hoeven er geen dubbele topics te worden opgezocht. Als het te gortig wordt en er al veel lopende topics over hetzelfde onderwerp zijn kunnen de moderators nieuwe topics op slot gooien met een verwijzing naar andere lopende topics. Er moet natuurlijk wel een beetje variatie in de topics blijven.
Met andere woorden: als de mods een kutdag hebben mogen ze doen wat ze willen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:31 schreef Lucille het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
[..]
Niet alleen als ze een kutdag hebben hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Met andere woorden: als de mods een kutdag hebben mogen ze doen wat ze willen.
Word jij daar nu ook zo geil van?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:12 schreef QyRoZ het volgende:
Machtmisbruik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |