Kan ie anders niet naar ONZ, vond het anders vrij vermakelijk worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:58 schreef Hel1tjuhh het volgende:
Kun je mijn topic dichtgooien? Want mensen kunnen blijkbaar niet serieus reageren en aan zulke reacties heb ik totaal helemaal niks
Oja lach maar om iemand anders zijn problemen..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:03 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Kan ie anders niet naar ONZ, vond het vrij vermakelijk te worden.
Tis niet jouw problemen, maar hoe je het brengt, doos.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:06 schreef Hel1tjuhh het volgende:
[..]
Oja lach maar om iemand anders zijn problemen..
Hoe ik het breng?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:08 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Tis niet jouw problemen, maar hoe je het brengt, doos.
tjah het is wat yvonne al zei he, je krijgt niet te horen wat JIJ wilt horen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:11 schreef Hel1tjuhh het volgende:
[..]
Hoe ik het breng?
Ach flikker toch een eind op man..
zie de post boven jequote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:37 schreef Wolkje het volgende:
Heej, wacht even met dichtgooien tot ts heeft gereageerd op mijn post, ben wel benieuwd wat ze dr van vindt nml![]()
.....
DE wat doe je![]()
Hoe kinderachtig,krijg je niet te horen wat je wilt slotje gaan vragen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:11 schreef Hel1tjuhh het volgende:
[..]
Hoe ik het breng?
Ach flikker toch een eind op man..
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:37 schreef DarkElf het volgende:
tis jammer dat als een topic niet gaat zoals mensen willen dat er dan een slotje aangevraagd wordt. zeker als mensen eerst een andere kijk op dingen willen hebben en als ze die krijgen het toch niet is wat ze willen.
ik gooi hem dicht maar als je voortaan een topic opent bedenk je dat wat je ermee wilt: mensen die zeggen wat je wilt horen? dat krijg je namelijk niet op een forum waar mensen lopen die allerlei andere meningen kunnen hebben.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:57 schreef DarkElf het volgende:
Hij is dicht maar voor jou, djeez en ingrid, dezelfde post die ik gisteren schreef:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |