Sorry, hij is geintegreerd en wil geen slaafse bruid als huisdier. Daarom vindt hij mij ook zo leukquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:16 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jôh, wat maakt dat nou uit? Als het echte liefde is ben je vast wel bereid een hoofddoek en gewaad te dragen. Drie passen achter hem lopen moet dan ook geen probleem zijn.
Welcome to hell.
Ik ben ook wel zuinig op hem, en ik weet dat hij beschaafd is, maar hoe maak ik dat de rest van de wereld duidelijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:17 schreef zijle het volgende:
Een beschaafde Marokkaan, daar moet je zuinig op zijn
Vandaar ook mijn twijfels. Ik weet het allemaal ook wel en hij is ook geweldig, maar als Marokkaan in Nederland heb je het toch wat zwaarder dan de gemiddelde Kees.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als hij modern, ontwikkeld, geëmacipeerd, leuk, lief, lekker, aardig etc is, wat is dan je punt?
Laat de mensen maar kletsen.
Nou, schamen. Ik maak me gewoon zorgen over hoe mijn omgeving gaat reageren en of dat het allemaal wel waard is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:18 schreef Posdnous het volgende:
Je bent verliefd, maar schaamt je voor hem, lekker veel karakter.
Precies mijn gedachte. Alleen het feit al dat je er een topic over maakt zegt genoeg...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:18 schreef Posdnous het volgende:
Je bent verliefd, maar schaamt je voor hem, lekker veel karakter.
Het is waar :quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:12 schreef MeMia het volgende:
Hij is namelijk Marokkaans. Nu zie je dat niet aan hem en spreekt hij accentloos Nederlands
Als je niet ziet dat het een marokkaan is en hij spreekt accentloos nederlands, waarom de neuk komt hij dan nergens binnen?!quote:We kunnen nooit samen uitgaan, omdat hij bijna nergens binnenkomt.
Omdat uitsmijters tegenwoordig aan alles en iedereen wat niet blond en blauwogig is vraagt of ze een pasje hebben. Hij kan makkelijk als Italiaan door het leven gaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:21 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
[..]
Als je niet ziet dat het een marokkaan is en hij spreekt accentloos nederlands, waarom de neuk komt hij dan nergens binnen?!
ik dacht eigenlijk dat je uit een of ander boerengehucht kwam toen ik die OP las, btw.quote:
Hoe kan ik zorgenloos van hem genieten als iedereen met een oordeel over hem en onze relatie klaarstaat?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
sorry hoor, maar hoe triest ben je als je je hier serieus zorgen over gaat maken.... geniet van elkaar en je ziet wel waar t schip strand (t kameel eindigt?)
Dat wordt een beetje moeilijk zolang jij de vooroordelen in stand houdt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:19 schreef MeMia het volgende:
[..]
Ik ben ook wel zuinig op hem, en ik weet dat hij beschaafd is, maar hoe maak ik dat de rest van de wereld duidelijk?
blijkbaar sta je zelf al met je oordeel klaar... (zo schrijf je iig)quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:23 schreef MeMia het volgende:
[..]
Hoe kan ik zorgenloos van hem genieten als iedereen met een oordeel over hem en onze relatie klaarstaat?
Het dorp genaamd Mokum!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:23 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat je uit een of ander boerengehucht kwam toen ik die OP las, btw.
Maar je zit zelf wel met behoorlijk wat vooroordelen zo te horen he?
Het is toch naief om te denken dat niemand over zijn afkomst gaat oordelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
blijkbaar sta je zelf al met je oordeel klaar... (zo schrijf je iig)
Het "leuke" is dat het zo onderhand helemaal geen vooroordelen meer zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:25 schreef MeMia het volgende:
[..]
Het dorp genaamd Mokum!
en nee, dat zijn niet MIJN vooroordelen, lees hier maar eens een willekeurig marokkanentopic.
ik vind het simpel als jij gaat nadenken over wat anderen van je vriend zullen denken. lijkt wel alsof JIJ je schaamtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:26 schreef MeMia het volgende:
[..]
Het is toch naief om te denken dat niemand over zijn afkomst gaat oordelen.
Als iedereen commentaar op jouw nieuwe liefde zou hebben en jou dom zou vinden en een Mocrohoer, kan jij dan zorgeloos van hem genieten en al die achterlijke reacties terzijde schuiven?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
je hecht een beetje teveel waarde aan andermans mening....
Geen paktiserend moslim. Hij drinkt alcohol, eet varkensvlees en bid niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:30 schreef Grumbellll het volgende:
Is die ook moslim?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |