Dat gaat niet. Ze is 17, zit nog op de middelbare school en mag niet werken van dr ouders, dus geld heeft ze niet..quote:Op maandag 21 maart 2005 22:06 schreef Overlast het volgende:
Zo snel mogelijk op kamers gaan?
Als jij een of andere instantie naar ze toestuurt ben ik bang dat het alleen maar verslechtert.
Een broertje van een vriend van me is net op kamers gaan wonen. Die zit ook nog op de middelbare school. Had wat problemen thuis en ging het liever zelf uitvogelen.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:10 schreef AT3 het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Ze is 17, zit nog op de middelbare school en mag niet werken van dr ouders, dus geld heeft ze niet..
Ze moet maar eens beginnen met dit hele verhaal, evt. samen met jou, te doen bij de huisarts; die weet precies wat er moet gebeuren dan... je vriendin is nog niet meerderjarig, dus formeel kunnen de ouders nog wel e.e.a. blokkeren, maar dit soort mensen, even afgaande op je verhaal, kunnen uit hun ouderlijke macht worden ontzet, wat me ook niet minder dan terecht lijktquote:Op maandag 21 maart 2005 22:10 schreef AT3 het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Ze is 17, zit nog op de middelbare school en mag niet werken van dr ouders, dus geld heeft ze niet..
Om het onzin te noemen vind ik ook weer een beetje ver gaan.....quote:Op maandag 21 maart 2005 23:33 schreef SHE het volgende:
Als je van haar houd, help je haar. Haal haar uit dat huis..ipv die onzin hier te posten.
Sorry hoor, maar als ik een mannetje was en mijn dame zou bij een stel losers inwonen, dan zou ik haar terstond uit dat huis trekken en even rust geven.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:37 schreef oOfaithOo het volgende:
[..]
Om het onzin te noemen vind ik ook weer een beetje ver gaan.....
Het is vaak moeilijk om de eerste stap te zetten en als je die eerste stap zet moet je door, want een weg terug is er vaak niet meer....en als hij zich er nou prettig bij voelt om hier zijn verhaal te doen....
quote:Op maandag 21 maart 2005 22:28 schreef AT3 het volgende:
GVD!! Ze belde net huilend op dat dr vader dr geslagen heeft om een hap eten!! Dit gaat echt tever!
Ja ach dat verschilt per situatie....dame in kwestie is 17 jaar jong....dan kan ze wel bij haar vriend gaan zitten....om even rust te krijgen...en danquote:Op maandag 21 maart 2005 23:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik een mannetje was en mijn dame zou bij een stel losers inwonen, dan zou ik haar terstond uit dat huis trekken en even rust geven.
Maar goed, ik ben dan ook meer van de actie dan het informeren...
Djezus, heb jij nog nooit een schepsel met een kut gesproken ofzo, overdrijven en verdraaien is bij dergelijke ondingen standaard...quote:Op maandag 21 maart 2005 23:41 schreef Dikke.Bertha het volgende:
wat ben je weer voor aandachtszeikerd met je hulliemaatschappij, lees deze reactie dan.
[..]
Niks moet, vanaf je 16e ben je voor de politie " volwassen" ...ze moet dus helemaal nietsquote:Op maandag 21 maart 2005 23:45 schreef oOfaithOo het volgende:
[..]
Ja ach dat verschilt per situatie....dame in kwestie is 17 jaar jong....dan kan ze wel bij haar vriend gaan zitten....om even rust te krijgen...en dan![]()
Het is niet leuk dat als je eindelijk het idee heb van die klote situatie thuis verlost te zijn om dan te horen te krijgen dat je weer terug moet...
Dus een beetje tactisch aanpakken lijkt mij wel slim
Als ze niet bij haar vriend terecht kan, wat bij mij dus het geval was, en via jeugdzorg in een crisis-opvangcentrum wordt geplaats, waar je maximaal 6 weken kan blijven, en in die 6 weken spelen pa&ma mooi weer en alles is niet zo bedoelt en komt weer helemaal goed....toen zeiden ze tegen mij: Je kan kiezen of naar huis of naar de daklozenopvangquote:Op maandag 21 maart 2005 23:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks moet, vanaf je 16e ben je voor de politie " volwassen" ...ze moet dus helemaal niets
Snap ik lieverd, maar als ze bij haar ventje terecht kan, kan niets of niemand daar iets aan doen op die leeftijd...daarom zeg ik, als je van haar houd, haal je haar weg en klaar..quote:Op maandag 21 maart 2005 23:56 schreef oOfaithOo het volgende:
[..]
Als ze niet bij haar vriend terecht kan, wat bij mij dus het geval was, en via jeugdzorg in een crisis-opvangcentrum wordt geplaats, waar je maximaal 6 weken kan blijven, en in die 6 weken spelen pa&ma mooi weer en alles is niet zo bedoelt en komt weer helemaal goed....toen zeiden ze tegen mij: Je kan kiezen of naar huis of naar de daklozenopvang
Ik was toen 16....3 jaar terug dus
Relax. Eerst eens even de feiten op tafel.quote:Op maandag 21 maart 2005 23:52 schreef kastanova het volgende:
En nee, nu zeg ik niet dat het vrouwmens uit de openingspost alles verzint, maar als je doodsbang bent voor je strontbezopen ouders, dan ga je echt niet even een geluidsopname maken tussendoor.
"Oeh, stop even met slaan, ik pak eerst even m'n mp3recorder!"
Of laat me raden, ze zag het aanvarinkje ruim vantevoren aankomen en heeft vantevoren dus alles maar vast in gereedheid gebracht...
Uhuh.
Ik snap je ook wel...als ik in zijn schoenen had gestaan en de mogelijkheid was er dan zou ik haar ook proberen daar weg te halen...en ik praat nu ook alleen maar uit eigen ervaring..dat dat nou toevallig een slecht ervaring was wil nog niet zeggen dat het in dit verhaal slecht af moet lopen...quote:Op maandag 21 maart 2005 23:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Snap ik lieverd, maar als ze bij haar ventje terecht kan, kan niets of niemand daar iets aan doen op die leeftijd...daarom zeg ik, als je van haar houd, haal je haar weg en klaar..
Maar goed, zo'n kind kan ook gewoon een beetje aandachtsissues hebben...zorg dat je goed weet waar je aan begint, maar als het echt zo heavy is als ze beweert...doe dan wat je moet doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |