Nee, dàt snap ik wel, maar dingen úitpraten' of 'toelichten' over het waarom van het posten, dat mag daar niet. Maar waarom dan hier niet? Dan kun je het dus in feite nergens uitpraten.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:12 schreef Copycat het volgende:
Omdat dit topic het moderatie topic is en niet het vrouwelijke pedofilie topic...
Voer daar de discussie, zonder op de man/vrouw te spelen.
Valt het ter discussie stellen van iemands houding wat jou betreft ook onder 'op de man spelen'?quote:Op zondag 6 maart 2005 13:12 schreef Copycat het volgende:
Voer daar de discussie, zonder op de man/vrouw te spelen.
Dat kan niet in het geval dat iemand beweert dat zijn mening de waarheid is en de jouwe onzin. En dat is wel wat er feitelijk gebeurt.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:21 schreef Copycat het volgende:
Je kunt daarbij ook overeenstemmen geen overeenstemming te hebben...
Door meerdere posters....quote:Op zondag 6 maart 2005 13:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat kan niet in het geval dat iemand beweert dat zijn mening de waarheid is en de jouwe onzin. En dat is wel wat er feitelijk gebeurt.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Dit is tussen jou en mij, de rest van de wereld heeft er geen ruk mee te maken.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:30 schreef Verbal het volgende:
Wat is het toch lekker makkelijk om niet zo überkritisch op je medestanders te zijn, hè?
Okee, geef even aan waar ik beweer de waarheid in pact te hebben of waar ik beweer dat dit soort relaties niet tot schade kunnen leiden? Ik doe nergens absolutistische uitspraken zoals Verbal die wel doet.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:32 schreef Copycat het volgende:
Door meerdere posters....
Dat heeft er wel degelijk mee te maken. Het hele topic worden mensen met een andere mening door jouw 'medestanders' weggelachen en weggehoond, zonder wat voor argument. Ook door ene pberends, met wie je samen nog een persoonlijk een-tweetje mijn kant op flikkerde in die trant (serieus nemen hoeft niet).quote:Op zondag 6 maart 2005 13:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Dit is tussen jou en mij, de rest van de wereld heeft er geen ruk mee te maken.
Ja, sorry, het ging in deze discussie over Verbal en mij, dus ik nam inderdaad aan dat je tevens op mij doelde.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:39 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het helemaal niet over jou, LS... en dat beweer ik ook helemaal niet.
Trek het je allemaal niet zo persoonlijk aan, zeg!
Beetje zelfspot mag ook wel, hoor. Er stond een dikke smilie achter de betreffende post van mij. Maar natuurlijk zit er een kern van waarheid in mijn post, namelijk dat ik me inderdaad niet serieus genomen voel door jou.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:41 schreef Verbal het volgende:
Dat heeft er wel degelijk mee te maken. Het hele topic worden mensen met een andere mening door jouw 'medestanders' weggelachen en weggehoond, zonder wat voor argument. Ook door ene pberends, met wie je samen nog een persoonlijk een-tweetje mijn kant op flikkerde in die trant (serieus nemen hoeft niet).
Wat heb je dan net gedaan?quote:Mede daardoor reageer ik feller, ja. Nergens zeg ik dat ik absoluut gelijk heb.
Bij mijn weten heb ik dat niet gedaan en ik zou het prettig vinden als je mij alleen aanspreekt op wat ìk doe, niet op wat de anderen in mijn niet-bestaande team doen.quote:Wat ik wel heb gedaan in het topic is andermans absolute claims ('niemand' 'allemaal' 'nooit' etc) met voorbeelden en argumenten onderuit gehaald. Zelden komen er echte tegenargumenten, maar toch hebben de voorstanders van vrouwenpedofilie 'gelijk' (meerdere malen geclaimd).
Hey DE'tje!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:16 schreef DarkElf het volgende:
I'm back, ik weet dat dat een teleurstelling kan zijn misschien voor sommigen, if so: sorry.
maar ik ben er iig blij mee
laat maar, t is al gelukt.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 07:12 schreef yvonne het volgende:
Wat ben je nu aan het doen dan?
ja klopt, maar het gaat er nu niet meer om of ik voor mezelf kies.. Gaat er nu meer om dat ik mijn verhaal kwijt kan en wil graag andere verhalen horen van mensen die ook zoiets hebben meegemaakt..quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:03 schreef Copycat het volgende:
Het gaat nog steeds over je nare relatie met je pa. En in je post zelf ga je ook precies daar door waar je in je vorige topic bent gestopt: bij de verjaardag van je vader.
Lijkt mij niet meer dan logisch dat je dan ook in dat topic, waar al veel mensen gepost hebben, doorgaat.
Oke doe ikquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:15 schreef DarkElf het volgende:
Ik snap je insteek ja, alleen denk ik dat juist ook voor de helderheid, je vorige topic uitstekend gebruikt kan worden hiervoor; het is namelijk geen ander onderwerp, enkel een veranderende insteek. Je kunt je OP uit je gesloten topic gewoon plakken in je vorige topic en verder gaan.
Kan ie anders niet naar ONZ, vond het anders vrij vermakelijk worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:58 schreef Hel1tjuhh het volgende:
Kun je mijn topic dichtgooien? Want mensen kunnen blijkbaar niet serieus reageren en aan zulke reacties heb ik totaal helemaal niks
Oja lach maar om iemand anders zijn problemen..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:03 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Kan ie anders niet naar ONZ, vond het vrij vermakelijk te worden.
Tis niet jouw problemen, maar hoe je het brengt, doos.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:06 schreef Hel1tjuhh het volgende:
[..]
Oja lach maar om iemand anders zijn problemen..
Hoe ik het breng?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:08 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Tis niet jouw problemen, maar hoe je het brengt, doos.
tjah het is wat yvonne al zei he, je krijgt niet te horen wat JIJ wilt horen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:11 schreef Hel1tjuhh het volgende:
[..]
Hoe ik het breng?
Ach flikker toch een eind op man..
zie de post boven jequote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:37 schreef Wolkje het volgende:
Heej, wacht even met dichtgooien tot ts heeft gereageerd op mijn post, ben wel benieuwd wat ze dr van vindt nml![]()
.....
DE wat doe je![]()
Hoe kinderachtig,krijg je niet te horen wat je wilt slotje gaan vragen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:11 schreef Hel1tjuhh het volgende:
[..]
Hoe ik het breng?
Ach flikker toch een eind op man..
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:37 schreef DarkElf het volgende:
tis jammer dat als een topic niet gaat zoals mensen willen dat er dan een slotje aangevraagd wordt. zeker als mensen eerst een andere kijk op dingen willen hebben en als ze die krijgen het toch niet is wat ze willen.
ik gooi hem dicht maar als je voortaan een topic opent bedenk je dat wat je ermee wilt: mensen die zeggen wat je wilt horen? dat krijg je namelijk niet op een forum waar mensen lopen die allerlei andere meningen kunnen hebben.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:57 schreef DarkElf het volgende:
Hij is dicht maar voor jou, djeez en ingrid, dezelfde post die ik gisteren schreef:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |