Onzinnige topickicks worden verwijderd zodat het topic zijn natuurlijke verloop heeft.quote:Op zondag 17 april 2005 22:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Worden mijn posts nou verwijderd of ben ik nou gek?
Zo onzinnig vind ik het niet, heb je liever dat ik een nieuw topic open dan? Dat topic staat al vol informatie, wat best handig kan zijn. Dat iemand 't omhoog schopt IS een natuurlijk verloop, als je rustig gaat nadenken.Graag zie ik dat er 'heel toevallig' iemand is die het topic in zijn AT krijgt en gewoon merkt dat er meer informatie is, of dat iemand informatie kan delen. Als dat geen natuurlijk en goed verloop is, is de aarde zo plat als een pannenkoek.quote:Op zondag 17 april 2005 22:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onzinnige topickicks worden verwijderd zodat het topic zijn natuurlijke verloop heeft.
Bij herhaaldelijk onzinnig kicken wordt het topic gesloten.
Zoals nu, dus.
Is dat al je replique, echt waar?quote:Op zondag 17 april 2005 23:03 schreef Copycat het volgende:
Kom op, zeg!
Je enige toevoeging was 'megaschpo' oid. Je kon nog niet eens de moeite nemen goed te spellen, laat staan inhoudelijk te reageren.
Cut the nobele crap alsjeblieft, zeg.
Omdat ik:quote:Op zondag 17 april 2005 23:14 schreef Copycat het volgende:
Daarbij: waarom zou ik niet, maar jij wel bepalen of iets wel of niet in de AT's van de users verschijnt?
En wéér zo'n veelzeggende reactie van een incomptente moderator. Gelukkig kan je aan competenties werken, maar daar heb je wel zelfdiscipline voor nodig. Ik snap niet dat je werkelijk denkt dat je op deze manier met je users moet omgaan.quote:
ja, en de titel van zijn tweelingbroertje aanvullen met het woord "[Centraal]" ?quote:Op maandag 18 april 2005 01:09 schreef blessed19 het volgende:
Heey CopyCat. zou je misschien op dit topic: [centraal] Singles deel 20 een slotje op willen gooien? anders raakt iedereen in de war
Oeh, Cc... I'd lóóóve to...quote:
Je hebt hem opengelaten vanaf het begin, ik snap niet waarom ie nu dan ineens dicht moet, dan had je hem meteen moeten sluiten. Dus nu moet je mij de kans geven er weer in te rageren dat is niet meer dan redelijjk.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:43 schreef Copycat het volgende:
SCH, het hele topic hangt van flauwigheden aan elkaar. En daar is sinds mijn waarschuwing van gisteren geen verandering in gekomen.
Het is ook niet bepaald zo dat jij je als TS zo serieus gedroeg in dat topic.
Poepen, dát moet ze.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:46 schreef SCH het volgende:
Dus nu moet je
Da's lief van jequote:Op woensdag 20 april 2005 14:50 schreef Copycat het volgende:
Dat topic is in eerste instantie aan mijn aandacht ontsnapt, ws geopend op een dag dat ik er niet was.
Kijk zelf in het topic en zie hoe vol het staat met onzin (ook van jezelf afkomstig).
Maar ik wil wel een deal met je maken:
Ik open hem even zodat jij je weerwoord kunt geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |