het zou alleen stalken zijn als ik het erg zou vinden.quote:op maandag 18 april 2005 15:30 schreef tong80 het volgende:
dat ie smset is natuurlijk belachelijk. het lijkt zelfs op stalken.
quote:op maandag 18 april 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
grappig toeval,morgenmiddag komt een vriend van me msn installeren omdat ik dat zelf niet kan.
ik ben wel een ouwe bok sch, maar ik wil je wel toevoegen hoor
quote:op maandag 18 april 2005 16:31 schreef tong80 het volgende:
deal. dan ben je waarschijnlijk de eerste die ik op msn krijg
het is toch een heerlijk topic? ik ontwikkel mijn vrouwelijke kant en andere mensen hebben lolquote:op dinsdag 19 april 2005 23:58 schreef copycat het volgende:
een reden om een topic te sluiten, naar gelang de bui van de moderator.
geweldige ondertitel en sig, trouwens.
ik raak alleen een beetje gefrustreerd van dat gezeik van die zielige wijffies !quote:op woensdag 20 april 2005 08:49 schreef sch het volgende:
[..]
het is toch een heerlijk topic? ik ontwikkel mijn vrouwelijke kant en andere mensen hebben lol![]()
het is al woensdag en ik zie nog niksquote:op maandag 18 april 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
grappig toeval,morgenmiddag komt een vriend van me msn installeren omdat ik dat zelf niet kan.
volgens mij ben jij heel eenzaam. klopt dat?quote:op woensdag 20 april 2005 08:53 schreef bjoro het volgende:
[..]
ik raak alleen een beetje gefrustreerd van dat gezeik van die zielige wijffies !
zoveel lol heb ik niet aan jouw topic hoor !
wat is daar mis mee? dat kan ook een keuze zijn hoor!quote:op woensdag 20 april 2005 09:00 schreef sch het volgende:
[..]
volgens mij ben jij heel eenzaam. klopt dat?
oh natuurlijk, maar hij doet zo naar tegen mij. of is dat ook een keuze?quote:op woensdag 20 april 2005 09:02 schreef suijk het volgende:
[..]
wat is daar mis mee? dat kan ook een keuze zijn hoor!
hij komt ietwat gefrustreerd over maar je suggestie dat dat komt door eenzaamheid raakte me een beetje. sorry.quote:op woensdag 20 april 2005 09:06 schreef sch het volgende:
[..]
oh natuurlijk, maar hij doet zo naar tegen mij. of is dat ook een keuze?
gelukkig niet, als ik net als jij alleen maar afhankelijk zou zijn van mijn vele vrienden van de msn dan pas zou ik eenzaam zijn !quote:op woensdag 20 april 2005 09:00 schreef sch het volgende:
volgens mij ben jij heel eenzaam. klopt dat?
het kán ook wel eens je dag niet zijn natuurlijk, en daar dient een msn gebruiker dan ook ten alle tijde rekening mee te houden.quote:op woensdag 20 april 2005 09:10 schreef suijk het volgende:
hij komt ietwat gefrustreerd over maar je suggestie dat dat komt door eenzaamheid raakte me een beetje. sorry.
zeg dat wel van dat gefrustreerdequote:op woensdag 20 april 2005 09:10 schreef suijk het volgende:
[..]
hij komt ietwat gefrustreerd over maar je suggestie dat dat komt door eenzaamheid raakte me een beetje. sorry.
dat zou kunnen, is alleen niet zo !quote:op woensdag 20 april 2005 09:14 schreef bluezz het volgende:
het kán ook wel eens je dag niet zijn natuurlijk, en daar dient een msn gebruiker dan ook ten alle tijde rekening mee te houden.
tjonge jonge...je bent zeker blontquote:op woensdag 20 april 2005 09:17 schreef sch het volgende:
zeg dat wel van dat gefrustreerde
heb jij msn???
ik had het en heb er hele mooie tijden mee beleefd, maar na een aantal nare ervaringen heb ik het van mijn computer afgehaald. althans laten doen, want zelf lukt me dat niet.quote:op woensdag 20 april 2005 09:17 schreef sch het volgende:
[..]
zeg dat wel van dat gefrustreerde
heb jij msn???
mijn mening is dat ze gewoon flink hard genomen moet worden in dr kontje, dan ragt diegene dr gezanik er wel uit.quote:op woensdag 20 april 2005 09:18 schreef bjoro het volgende:
dat zielige wijf van een sch zit hier alleen maar te mekkeren, maar vandaag zegt ze dat ze hem mist en morgen gaat ze weer stoer lopen blaten dat ze hem niet moet !
en dat zielige ge-emmer komt zo langzamerhand me strot uit en als ik zo dit topic lees ben ik daar niet de enige in !
dit gesteggel duurt morgen op de kop af 2 weken, de ene dag is het ...ik mis hem zo, de andere dag is het ....ik moet hem niet !quote:op woensdag 20 april 2005 09:23 schreef suijk het volgende:
en bjoro, ik vind je toon in dit topic toch wat vervelend, eerlijk gezegd.
ik krijg ook wel een beetje hetzelfde idee; een dik, vadsig wijf met bril & krulhaar, onverzorgd, met pizzakruimels nog op haar 3e onderkin, die met haar peukje & glaasje cola/bier de godganse dag leeft van onze belastingcenten en te lui is om wat te doen, en daarom maar vergroeid met haar pc is.quote:op woensdag 20 april 2005 09:13 schreef bjoro het volgende:
[..]
gelukkig niet, als ik net als jij alleen maar afhankelijk zou zijn van mijn vele vrienden van de msn dan pas zou ik eenzaam zijn !
jij zou ook eens een paar dagen frisse buitenlucht tot je moeten nemen, als ik jouw postaantallen zie heb ik het idee dat je leeft met je pc !
triest wijf !
moet je nagaan hoe kansloos die eigenlijk is dat iedereen hem voor een wijf aanziet, die zijn van nature zeikerig, emotioneel en niet rationeelquote:op woensdag 20 april 2005 09:46 schreef copycat het volgende:
vind het wel erg grappig dat er hier vanuit wordt gegaan dat sch een vrouw is...
sch is een heerlijk jong deernequote:op woensdag 20 april 2005 09:46 schreef copycat het volgende:
vind het wel erg grappig dat er hier vanuit wordt gegaan dat sch een vrouw is...
kijk, met jou kan ik pratenquote:op woensdag 20 april 2005 09:50 schreef scorpie het volgende:
wijf:
* van nature zeikerig, emotioneel en niet rationeel
hehe ik vond 't al zo vreemd dat er man in "haar" profiel stondquote:op woensdag 20 april 2005 09:46 schreef copycat het volgende:
jawelquote:
maar zeg het niet want dan is de toon niet de juiste enzoquote:op woensdag 20 april 2005 13:37 schreef bluezz het volgende:
[..]
nee zijzelf ook niet meer volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |