Feli! slaafje van yvonne Ik ben heel blij wakker geworden
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Ik heb een mooie kunststofbuis mooi verkeerd door de midden gezaagd Het positieve was dat mn baas not amused was!n
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Op m'n werk een mijlpaal gehaald die eigenlijk vorige week gehaald had moeten worden zodat we eindelijk verder kunnen met de deadlines die deze week gehaald zouden moeten worden...
Is wel een beetje positief, toch?
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe
Leuk is het niet, maar ik heb hard gewerkt aan een project dat nu opschiet en dus veel te vroeg klaar is. Daardoor heb ik langer vakantie, dat geeft wel een heerlijk gevoel. Verder gewoon lekker muziekje luisteren en relexen.
Alle mannen hielden vandaag de deuren voor me open Wat een rokje allemaal niet voor wonderen kan doen....... En zo dadelijk een lekker biertje drinken tenmidden van allemaal leuke mensen!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
Het gebeurt me wel vaker, ik gok dat ze het bij alle vaste klanten doen: ik hoefde vandaag weer niet 20 cent pinkosten-vanwege-totaalbedrag-onder-tien-euro te betalen bij de buurtsuper, terwijl de klant voor me dat wel moest