Open een topic:quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:50 schreef Neva het volgende:
ik weet dat er meerdere zijn die zich er aan irriteren vandaar de vraag hoe en wat nu precies
Sorry, het spijt me als jullie je eraan gestoord hebben, maar alles bijelkaar waren het misschien 10? zinnen..( 3x gereageerd...)quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:43 schreef Neva het volgende:
îk persoonlijk vind dat er steeds meer geslowchat wordt in hvjjn, mijns inszien kan een keer reageren op elkaar wel of elkaar complimenteren troosten etc.. maar waar wordt die grens getrokken als een halve pagina over en weer gekletst wordt tussen 2 users is het dan niet zo dat ze beter kunnen gaan msn-en![]()
Het irc R&p kanaal is verhuisd inmiddels, van #R&p naar #Rp, door wat persoonlijke dingen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:54 schreef DarkElf het volgende:
Irc is al eens geproot, volgens mij was dat een succes van korte duur maar voel je vrij om het weer te proberen.
En het is toch meestal wel erg gezellig, mits een beetje stil somsquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:18 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Het irc R&p kanaal is verhuisd inmiddels, van #R&p naar #Rp, door wat persoonlijke dingen.
Wilde ik gewoon even toevoegen![]()
KNOKKELS OUWE RUKKER!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
En het is toch meestal wel erg gezellig, mits een beetje stil soms
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORPIE!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |