abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26426754
Hoi allemaal,

Ja inderdaad.. een kloon.. maar goed.. ik zit diep in de problemen.. en ik weet niet goed wat ik eraan moet doen.

Ik ben nu 9 maanden samen geweest met mijn fantastische vriendin Sandra van 22. We waren vanaf het eerste moment totaal verliefd op elkaar. Elk vrij moment brachten we samen door en we waren nu al aan het plannen om te gaan samenwonen.

Achteraf vraag ik me af waarom. Vorige maand wilde ik haar verrassen en met de sleutel die ik van haar studentenkamer had liet ik mezelf binnen, gewapend met een lekker flesje wijn, een vermogen aan waxinelichtjes, rozen en een vers doosje condooms. Toen ik mezelf binnenliet viel mijn oog gelijk op Sandra. Ze zat naakt met haar rug naar me toe zichzelf te bevredigen terwijl ze geil aan het praten was met iemand aan de telefoon. Ik was best pissed kan ik je zeggen. Het bleek een MSN (daar is het weer) relatie te zijn die ze al 2 jaar had.. en zo nu en dan belden ze wel eens naar elkaar en hadden ze telefoonsex.

Ik kon dat op dat moment niet verkroppen en ben vertrokken. 's Avonds thuis belde haar oudere zus Samantha (24 of zo) me op om voor haar zus te bemiddelen. Omdat ik daar geen trek in had drukte ik haar uit, maar een half uur later stond ze in de regen voor m'n deur. Ik liet haar toch binnen en we praten ronduit over die middag en m'n relatie met Sandra in het algemeen. Ik was nog steeds behoorlijk pissed en na een pilsje of 6 allebei een beetje aangeschoten. Samantha kreeg het koud en vroeg of ze mocht douchen bij me terwijl haar kleren dan even in m'n droger gingen. Dus ik gaf haar een trainingsbroek, een trui van mezelf en wat ondergoed van Sandra wat er toch nog lag.
Ik gign op m'n gemak nog een juppie soldaat maken toen ze ineens naakt voor me stond. ze boog voorover en kuste me wild. Kwaad als ik was op Sandra toen nog gingen we door en we hebben met tussenpozen tot de volgende middag echt de meest waanzinnige sex gehad.
Een paar dagen later kwam Sandra met hangende pootjes terug. We hebben lang gepraat en proberen het voorval achter ons te laten.
Ik had het er ook met Samantha over gehad... en we hadden allebei zoiets.. van het is heerljk.. maar we vallen niet echt op elkaar.. en zo eenmalig was het tof.. en daar blijft het bij.

Dat werkte perfect kan ik je zeggen.. Tussen sandra en mij ging het de laatste tijd super. Ze heeft haar msn relatie de wacht aangezet en belt hem niet meer. Dat zegt ze.. en ik vertrouw haar... waarom ook niet.

Daarnet krijg ik hier op m'n werk een mailtje van Samantha.. of ik haar even kon bellen.. Heb ik gedaan. Ze is zwanger. Van mij.

En nu weet ik het even niet meer.
kloon.. doodgewoon
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:10:55 #2
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26426836
Zo dan.. dat zijn ook geen leuke verhalen zeg.

Wat moet je daarmee...... wil je kinderen..?
wil je met samantha misschien toch iets beginnen?

Of wil samantha het kind sowieso niet houden en valt het voor jou allemaal mee?

"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_26426895
na één dag weet die samantha al dat ze zwanger is, WAW !!!

laat haar een morning afterpil nemen hé

probleem opgelost. slotje

whoops, nu pas de moeite genomen om alles te nemen, het is al langer aan de hand ...

wel, voedt samen met samantha en sandra die kleine op, hé

schopje naar OUD misschien ?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:13:07 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26426898
Ik kan natuurlijk zeggen dat het ontzettend dom is dat jullie geen voorbehoedsmiddelen hebben gebruikt. Maar daarover zul je jezelf ook wel voor je kop hebben geslagen, inmiddels.

Wil Samantha het kindje houden en verwacht ze van jou vaderlijke toewijding? Ik ben bang dat er nu niets anders opzit dan jullie misstap op te biechten aan Sandra.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26426919
Wat is die vlaag van onzin verhalen ineens?
pi_26426928
Hmm, behoorlijk rare situatie lijkt me dat.
Gaat zij het kindje houden of niet?
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:15:03 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26426947
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef petitlapin het volgende:
Hoe kom jij erbij dat het na één dag is? Misschoien de OP nog eens lezen, goed dit keer? En roepen om slotjes hebben we liever niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26426978
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe kom jij erbij dat het na één dag is? Misschoien de OP nog eens lezen, goed dit keer? En roepen om slotjes hebben we liever niet.
ik heb mijn tekst al geedit , en ik wist echt niet dat het niet mocht om slotjes te vragen, zal't nie meer doen
pi_26426987
Ja en ik ben een kerel. Wat een ongeloofwaardig verhaal .

Doe dan een beetje je best .
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:17:43 #10
112687 Teardrop-nl
Drink, maar geniet met je mate
pi_26426999
Foto van beide.... dan kunnen we ons even inleven en voor je beslissen wat je moet doen
Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk :')
pi_26427018
Jerry, Jerry, Jerry, Jerry ben ff de naam van de kale kwijt
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_26427022
quote:
voedt samen met samantha en sandra die kleine op, hé

Wie zegt dat Sandra dat ook wil?
quote:
Ze hebben toch nog geen keuze gemaakt om het kind te houden, en daarbij zit ts met de situatie in de knoop, dus hij lijkt me wel op z'n plaats in R&p
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:19:34 #13
119474 gewoon_een_kloon
gewoon een kloon
pi_26427037
Ongeloofwaardig? Pardon?

Nou goed, dat kun je natuurlijk verwachten als je hier post.

Anyway, Samantha is al een week overtijd. En ja, ze heeft hiervoor altijd geroepen dat ze als ze zwanger zou raken een kind nooit een abortus aan kon doen. Dus daar ga ik nu maar even vanuit.

We hebben wel voorbehoedsmiddelen gebruikt CC, alleen is er dus een condoom gescheurd of zo denk ik... ik weet het ook niet. Ik weet niet 100% alles meer, 1 ding weet ik wel.. ik heb een condoom gebruikt.
kloon.. doodgewoon
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:20:32 #14
59251 Zwartkijken
helemaal niet zwartgallig
pi_26427059
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:07 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
's Avonds thuis belde haar oudere zus Samantha (24 of zo) me op om voor haar zus te bemiddelen.
[..]
Ik gign op m'n gemak nog een juppie soldaat maken toen ze ineens naakt voor me stond. ze boog voorover en kuste me wild. Kwaad als ik was op Sandra toen nog gingen we door en we hebben met tussenpozen tot de volgende middag echt de meest waanzinnige sex gehad.
Dat noem ik nog eens bemiddeling!

En van ruilen komt huilen .
CYNIC: A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
--Ambrose Bierce, The devil's dictionary.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:21:33 #15
119474 gewoon_een_kloon
gewoon een kloon
pi_26427089
quote:

laat haar een morning afterpil nemen hé

probleem opgelost. slotje

whoops, nu pas de moeite genomen om alles te nemen, het is al langer aan de hand ...

wel, voedt samen met samantha en sandra die kleine op, hé

Een maand.. petit lapin.... dit speelde zich al meer dan een maand geleden af..
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:14 schreef Wolkje het volgende:
Hmm, behoorlijk rare situatie lijkt me dat.
Gaat zij het kindje houden of niet?
dat heeft ze wel altijd geroepen wolkje
kloon.. doodgewoon
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:21:39 #16
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26427090
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Steve.
Ik vind het een nogal korreltje zout verhaal.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:22:42 #17
119474 gewoon_een_kloon
gewoon een kloon
pi_26427113
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:16 schreef Ripley het volgende:
Ja en ik ben een kerel.
dude...!
kloon.. doodgewoon
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:22:53 #18
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26427118
Topictitel even verduidelijkt.
Als je een condoom hebt gebruikt, is het dan wel 100% zeker van jou??
pi_26427121
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:19 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Ongeloofwaardig? Pardon?

Nou goed, dat kun je natuurlijk verwachten als je hier post.

Anyway, Samantha is al een week overtijd. En ja, ze heeft hiervoor altijd geroepen dat ze als ze zwanger zou raken een kind nooit een abortus aan kon doen. Dus daar ga ik nu maar even vanuit.

We hebben wel voorbehoedsmiddelen gebruikt CC, alleen is er dus een condoom gescheurd of zo denk ik... ik weet het ook niet. Ik weet niet 100% alles meer, 1 ding weet ik wel.. ik heb een condoom gebruikt.
je weet niet zeker of het condoom gescheurd is ? ... ok ...
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:23:47 #20
119474 gewoon_een_kloon
gewoon een kloon
pi_26427144
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
stief
kloon.. doodgewoon
pi_26427159
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:

[..]

je weet niet zeker of het condoom gescheurd is ? ... ok ...
Vind k ook niet heel geloofwaardig klinken eigenlijk.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:25:20 #22
59251 Zwartkijken
helemaal niet zwartgallig
pi_26427195
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:16 schreef Ripley het volgende:
Ja en ik ben een kerel.
!
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:19 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Ik weet niet 100% alles meer, 1 ding weet ik wel.. ik heb een condoom gebruikt.

Eén condoom voor een halve dag wilde sex is natuurlijk ook wat teveel gevraagd van zo'n stukje latex.
CYNIC: A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
--Ambrose Bierce, The devil's dictionary.
pi_26427200
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:07 schreef gewoon_een_kloon het volgende:

Dat werkte perfect kan ik je zeggen.. Tussen sandra en mij ging het de laatste tijd super. Ze heeft haar msn relatie de wacht aangezet en belt hem niet meer. Dat zegt ze.. en ik vertrouw haar... waarom ook niet.
Ik kan me wel een zekere reden voorstellen, omdat _Jij_ namelijk tegen haar bent gaan liegen..
Het 'verzwijgen' van de sex met haar zus kan misschien duizend redenen hebben, maar niet te ontkennen valt dat het voor jou persoonlijk ook de 'makkelijkste' was, nu hoefde je je nl. voor haar daarvoor niet te verantwoorden, terwijl je haar wel laat zitten met een 'schuldgevoel' ...

Misschien is je makkelijke 'vertrouwen' wel gegrond in de realisatie dat je ook zelf helemaal geen grond meer hebt om haar van iets te beschuldigen, zonder daarbij zelf ook met de billen bloot te moeten.
quote:
Daarnet krijg ik hier op m'n werk een mailtje van Samantha.. of ik haar even kon bellen.. Heb ik gedaan. Ze is zwanger. Van mij.

En nu weet ik het even niet meer.
er zijn verschillende mogelijkheden:
a) abortus
b) kind houden
dat is een keuze die Samantha voornamelijk moet nemen, maar daarbij kan het best ook goed zijn als jij je daarbij niet geheel ontrekt, ook jij hebt hier een verantwoordelijkheid

c) Sandra alsnog ervan vertellen
d) Sandra ervan niks vertellen (ook mogelijk als dr zus het kind behoud, al dient ze dan een verdomd goede excuus-leugen op te houden, die misschien niet altijd blijft werken)

Bedenk je goed dat de 'leugen' een zuigende werking heeft, kies je voor de ene leugen, wordt het al snel noodzakelijk dat je steeds verder liegt en jezelf keihard begint vast te liegen ..
Mocht de leugen ooit uitkomen, ben je enorm de lul, hoe meer je gelogen hebt, hoe meer je dan ook uit te leggen hebt.

Overigens, het verhaal dat ze zwanger is komt bij mij ook een beetje over als een overdramatische wending, die het een beetje ongeloofwaardig maakt ...
Ik zou, als dit verhaal vanuit jouw kant werkelijk waar is, je ook afvragen of die zus misschien niet kon blijven liegen en toch haar mond voorbij heeft gepraat tegenover Sandra ...
Dan kan het zijn dat ze op deze manier jou willen 'testen', of je kiest voor de eerlijkheid, of voor 'verder liegen'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:25:56 #24
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26427205

Bagger situatie en stomme zet natuurlijk.
Ze is alleen nog overtijd? Ze is al naar een dokter geweest voor een echte uitslag?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:26:12 #25
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_26427216
Tsja, misschien nam je het voorval met die Sandra wel te serieus, en ben je zelf de fout in gegaan door vreemd te gaan.
Wel lelijk dat ze zwanger is zeg.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')