Hoe kom jij erbij dat het na één dag is? Misschoien de OP nog eens lezen, goed dit keer? En roepen om slotjes hebben we liever niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef petitlapin het volgende:
na één dag weet die samantha al dat ze zwanger is, WAW !!!
ik heb mijn tekst al geeditquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat het na één dag is? Misschoien de OP nog eens lezen, goed dit keer? En roepen om slotjes hebben we liever niet.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef petitlapin het volgende:
voedt samen met samantha en sandra die kleine op, hé
Ze hebben toch nog geen keuze gemaakt om het kind te houden, en daarbij zit ts met de situatie in de knoop, dus hij lijkt me wel op z'n plaats in R&pquote:schopje naar OUD misschien ?
Dat noem ik nog eens bemiddeling!quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:07 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
's Avonds thuis belde haar oudere zus Samantha (24 of zo) me op om voor haar zus te bemiddelen.
[..]
Ik gign op m'n gemak nog een juppie soldaat maken toen ze ineens naakt voor me stond. ze boog voorover en kuste me wild. Kwaad als ik was op Sandra toen nog gingen we door en we hebben met tussenpozen tot de volgende middag echt de meest waanzinnige sex gehad.
Een maand.. petit lapin.... dit speelde zich al meer dan een maand geleden af..quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef petitlapin het volgende:
na één dag weet die samantha al dat ze zwanger is, WAW !!!
laat haar een morning afterpil nemen hé
probleem opgelost. slotje
whoops, nu pas de moeite genomen om alles te nemen, het is al langer aan de hand ...
wel, voedt samen met samantha en sandra die kleine op, hé
schopje naar OUD misschien ?
dat heeft ze wel altijd geroepen wolkjequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:14 schreef Wolkje het volgende:
Hmm, behoorlijk rare situatie lijkt me dat.
Gaat zij het kindje houden of niet?
Steve.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Jerry, Jerry, Jerry, Jerry ben ff de naam van de kale kwijt
dude...!quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:16 schreef Ripley het volgende:
Ja en ik ben een kerel.
je weet niet zeker of het condoom gescheurd is ? ... ok ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:19 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Ongeloofwaardig? Pardon?
Nou goed, dat kun je natuurlijk verwachten als je hier post.
Anyway, Samantha is al een week overtijd. En ja, ze heeft hiervoor altijd geroepen dat ze als ze zwanger zou raken een kind nooit een abortus aan kon doen. Dus daar ga ik nu maar even vanuit.
We hebben wel voorbehoedsmiddelen gebruikt CC, alleen is er dus een condoom gescheurd of zo denk ik... ik weet het ook niet. Ik weet niet 100% alles meer, 1 ding weet ik wel.. ik heb een condoom gebruikt.
stiefquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Jerry, Jerry, Jerry, Jerry ben ff de naam van de kale kwijt
Vind k ook niet heel geloofwaardig klinken eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je weet niet zeker of het condoom gescheurd is ? ... ok ...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:16 schreef Ripley het volgende:
Ja en ik ben een kerel.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:19 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Ik weet niet 100% alles meer, 1 ding weet ik wel.. ik heb een condoom gebruikt.
Ik kan me wel een zekere reden voorstellen, omdat _Jij_ namelijk tegen haar bent gaan liegen..quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:07 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Dat werkte perfect kan ik je zeggen.. Tussen sandra en mij ging het de laatste tijd super. Ze heeft haar msn relatie de wacht aangezet en belt hem niet meer. Dat zegt ze.. en ik vertrouw haar... waarom ook niet.
er zijn verschillende mogelijkheden:quote:Daarnet krijg ik hier op m'n werk een mailtje van Samantha.. of ik haar even kon bellen.. Heb ik gedaan. Ze is zwanger. Van mij.
En nu weet ik het even niet meer.
Ze zei toen al dat het voor haar meer dan een half jaar geleden was dat ze iets met een andere man gedaan had....quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:22 schreef Frenkie het volgende:
Topictitel even verduidelijkt.
Als je een condoom hebt gebruikt, is het dan wel 100% zeker van jou??
Achteraf nu ik er over terug zit te denken volgens mij wel...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je weet niet zeker of het condoom gescheurd is ? ... ok ...
ehm... eh... ehm... ja...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik kan me wel een zekere reden voorstellen, omdat _Jij_ namelijk tegen haar bent gaan liegen..
Het 'verzwijgen' van de sex met haar zus kan misschien duizend redenen hebben, maar niet te ontkennen valt dat het voor jou persoonlijk ook de 'makkelijkste' was, nu hoefde je je nl. voor haar daarvoor niet te verantwoorden, terwijl je haar wel laat zitten met een 'schuldgevoel' ...
Misschien is je makkelijke 'vertrouwen' wel gegrond in de realisatie dat je ook zelf helemaal geen grond meer hebt om haar van iets te beschuldigen, zonder daarbij zelf ook met de billen bloot te moeten.
ja dat is wel zo.. heb je ook helemaal gelijk in. Voor mij is hetduideljik. Ik wil geen kinderen... nu niet in elk geval.. en zeker niet bij de zus van m'n vriendin.. man.. ik vind het nog steeds heel onwerkelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
er zijn verschillende mogelijkheden:
a) abortus
b) kind houden
dat is een keuze die Samantha voornamelijk moet nemen, maar daarbij kan het best ook goed zijn als jij je daarbij niet geheel ontrekt, ook jij hebt hier een verantwoordelijkheid
c) Sandra alsnog ervan vertellen
d) Sandra ervan niks vertellen (ook mogelijk als dr zus het kind behoud, al dient ze dan een verdomd goede excuus-leugen op te houden, die misschien niet altijd blijft werken)
Bedenk je goed dat de 'leugen' een zuigende werking heeft, kies je voor de ene leugen, wordt het al snel noodzakelijk dat je steeds verder liegt en jezelf keihard begint vast te liegen ..
Mocht de leugen ooit uitkomen, ben je enorm de lul, hoe meer je gelogen hebt, hoe meer je dan ook uit te leggen hebt.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:25 schreef RM-rf het volgende:
Misschien is je makkelijke 'vertrouwen' wel gegrond in de realisatie dat je ook zelf helemaal geen grond meer hebt om haar van iets te beschuldigen, zonder daarbij zelf ook met de billen bloot te moeten.
oh en hopen dat ze geen wraak neemt door met je broer naar bed te gaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:41 schreef avotar het volgende:
Damn.. dan nu nog even on topic...
dit zuigt echt vent... ik hoop dat ze het niet houd dan voor je....
maar hoe dan ook.. ik vind dat je het moet zeggen tegen je vriendin...
wat je 'wil' is misschien niet de beste onderbouwing om dat aan een ander te vertellen, dat is een motivatie voor jezelf, maar voor een ander heeft dat weinig betekenis...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Voor mij is hetduideljik. Ik wil geen kinderen... nu niet in elk geval.. en zeker niet bij de zus van m'n vriendin..
le-zenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:43 schreef FlowDesign het volgende:
Als ze pas 1 week overtijd is wil dat niet zeggen dat ze zwanger is hoor
Laat haat eerst maar even een testje doen
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Ze ging in elk geval vandaag nog een nieuwe zwangerschapstest halen.... de eerste was positief in elk geval..
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:42 schreef avotar het volgende:
oh en hopen dat ze geen wraak neemt door met je broer naar bed te gaan
Maar is die Samantha een week overtijd of daadwerkelijk zwanger? Ik heb niet zoveel ervaringen met zwangerschappen (thank god), maar als je een week overtijd bent kan het makkelijk vals alarm zijn toch?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:19 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Ongeloofwaardig? Pardon?
Nou goed, dat kun je natuurlijk verwachten als je hier post.
Anyway, Samantha is al een week overtijd. En ja, ze heeft hiervoor altijd geroepen dat ze als ze zwanger zou raken een kind nooit een abortus aan kon doen. Dus daar ga ik nu maar even vanuit.
We hebben wel voorbehoedsmiddelen gebruikt CC, alleen is er dus een condoom gescheurd of zo denk ik... ik weet het ook niet. Ik weet niet 100% alles meer, 1 ding weet ik wel.. ik heb een condoom gebruikt.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Ik snap dit echt niet hoor.
Ik betrap m'n vriendin en bedrieg haar vervolgens in een waas van alcohol, kwaaiigheid en geilheid (ja sorry, maar haar zus is een lekker wijf) ..... in de veronderstelling overigens dat het tussen Sandra en mij ook niet goed zou komen.
Natuurlijk baal ik hier achteraf heel erg van. Ik had ook liever gehad dat ik het niet had gedaan... (en nu zeker)..
Maar goed..... blijkbaar moet je op vrijdagFok niet zo'n soort topic posten![]()
Volgens mij snap je het anders heel goed hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:40 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
Ik snap dit echt niet hoor.
Ik betrap m'n vriendin en bedrieg haar vervolgens in een waas van alcohol, kwaaiigheid en geilheid (ja sorry, maar haar zus is een lekker wijf) ..... in de veronderstelling overigens dat het tussen Sandra en mij ook niet goed zou komen.
Dat laatste is een goed idee. Als Sandra dan ook zwanger is, vertel je haar van het hele gebeuren. Omdat ze dan een kind krijgt trapt ze je misschien minder snel wegquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef PLAE@ het volgende:
De hele nacht sex met 1 condoom. Hoe gaat dat in z'n werk?
bezwanger je huidige vriendin ook en je bent op weg naar je eigen harem!!! [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |