ik ben 32 ,maar daar gaat het niet om. ik vroeg me gewoon af of er op fok zulke meiden zijn en waarom ze zo denken!quote:op zondag 28 november 2004 00:43 schreef flyin-hawk het volgende:
laat me raden...
je bent zelf 30 of net gepasseerd?![]()
op de manier waarop je altijd post had ik je niet ouder als 15 a 16 geschatquote:op zondag 28 november 2004 00:44 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik ben 32 ,maar daar gaat het niet om. ik vroeg me gewoon af of er op fok zulke meiden zijn en waarom ze zo denken!
quote:op zondag 28 november 2004 00:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
op de manier waarop je altijd post had ik je niet ouder als 15 a 16 geschat![]()
en of ze nog vrijgezel zijn. en of ze een e-mailadres hebben.quote:op zondag 28 november 2004 00:44 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
[..]
ik ben 32 ,maar daar gaat het niet om. ik vroeg me gewoon af of er op fok zulke meiden zijn en waarom ze zo denken!
oke, dat is goed om te horen, jammer dat geld een issue was natuurlijk, maargoed wel mooi! ik hoop dat veel meiden hier een voorbeeld aan nemen! maar ik ben ook vooral benieuwd naar het hoe en wat. voelen de meiden meer geborgenheid en veiligheid bij een ouder iemand, zijn ze knapper? sean connery en tom jones krijgen ook nog steeds slipjes van 18 jarige meiden opgestuurd!quote:op zondag 28 november 2004 05:21 schreef drugshond het volgende:
ik ken trouwens een meid van dichtbij die een relatie had met iemand van 27 jr ouder en een
eerste kind. o ja.. geld was wel een issue....en het was ook een meid die op haar doel afging.
leeftijdverschil zegt eigenlijk niet zoveel.... het gezamelijke doel wel.
ik denk dat dat te maken heeft met de onbereikbaarheid van die mannen. je verlangt naar dingen die onbereikbaar zijn en als je het eenmaal hebt, dan is de lol er vaak snel weer vanaf. ook speelt in dit geval geld een hoge rol denk ik. het wordt toch vaak nog geassocieerd met aanzien.quote:op zondag 28 november 2004 11:16 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
[..]
voelen de meiden meer geborgenheid en veiligheid bij een ouder iemand, zijn ze knapper? sean connery en tom jones krijgen ook nog steeds slipjes van 18 jarige meiden opgestuurd!
nou oke dan heb je toch het antwoord op je vraag?quote:op zondag 28 november 2004 11:47 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik vind dat je het een beetje raar bekijkt. een jonge meid en een oudere man heeft alleen maar voordelen, omdat de man dan in zn laatste arbeidsjaren zich op de kinderen kan richten en de vrouw ook nog iets van een carriere kan maken.. terwijl bij stelletjes met gelijke leeftijden de vrouw toch doorgaans thuis moet blijven. ik krijg het liefst kinderen op het moment dat ik tegen de pensioengerechtigde leeftijd zit, mijn vrouw van 18 kan dan nog aan haar carriere werken.
ik zie daar toch echt alleen maar nadelen in hoor... ten eerste wíl ik helemaal geen topcarriere maken, als ik maar een leuke baan heb voor een paar dagen vind ik het prima. ik zet kinderen op de wereld, dan wil ik ze ook zelf opvoeden. ik moet geen man die thuis gaat zitten en die er van uitgaat dat ik nog wel even geld binnen breng. heel ongeëmancipeerd misschien, maar nee, bedankt...quote:op zondag 28 november 2004 11:47 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ik vind dat je het een beetje raar bekijkt. een jonge meid en een oudere man heeft alleen maar voordelen, omdat de man dan in zn laatste arbeidsjaren zich op de kinderen kan richten en de vrouw ook nog iets van een carriere kan maken.. terwijl bij stelletjes met gelijke leeftijden de vrouw toch doorgaans thuis moet blijven. ik krijg het liefst kinderen op het moment dat ik tegen de pensioengerechtigde leeftijd zit, mijn vrouw van 18 kan dan nog aan haar carriere werken.
laatste arbeidsjaren? laatste levensjaren bedoel je? hoe zou een kind het vinden als zijn/haar vader voor zijn/haar zestiende verjaardag al de pijp uit gaat?quote:op zondag 28 november 2004 11:47 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
omdat de man dan in zn laatste arbeidsjaren zich op de kinderen kan richten en de vrouw ook nog iets van een carriere kan maken.. [...] ik krijg het liefst kinderen op het moment dat ik tegen de pensioengerechtigde leeftijd zit
heb jij wel eens gehoord van genen, van intuitie en van evolutieleer? het is -helaas of gelukkig, daar zijn de meningen over verdeeld- biologisch bepaald dat vrouwen voor hun kroost willen zorgen, dat ze het moeilijk vinden om die zorgtaak los te laten en dat veel vrouwen dat zelfs niet kunnen.quote:op zondag 28 november 2004 13:30 schreef selang het volgende:
ik ben het gedeeltelijk met bhfh eens.
een oudere man met een jongere vrouw is een perfecte combinatie. de man kan dan een groot deel van de zorg voor de kinderen op zich nemen en de vrouw kan zich ontplooien en bezig zijn met haar carriere. daarnaast heeft het hele huishouden het gemakkelijker omdat er in de regel meer geld aanwezig zal zijn.
het grootste probleem is dat de meeste nederlandse vrouwen nogal traditioneel zijn ingesteld en problemen hebben met carriere maken en kostwinner zijn. de meeste zijn liever huisvrouw, hebben een simpel parttime baantje of een uitkering en zijn liever afhankelijk van de overheid of van hun echtgenoot.
ligt eraan wat je zoekt denk ik. iemand van 18 heeft nooit het geld ed. van iemand van 30. maar een beetje (jonge)man van rond de 20-25 mag zich nog wel het zelfde gedragen/ opstellen als iemand van 30....quote:op zondag 28 november 2004 11:46 schreef vitalogy het volgende:
je kan je beter afvragen waarom meiden van 18 op jongentjes van ongeveer dezelfde leeftijd vallen. wat hebben die zo'n meid nou te bieden? men zegt wel oude kerels maar kom op zeg, brad pitt was ook zeker rond de 32 toen hij pas echt begon op te vallen.
slaat nergens op. als een man parttime wil werken in de top van het bedrijfsleven kan die ook wel verder gaan met dromen!quote:op zondag 28 november 2004 16:02 schreef innovative het volgende:
[..]
blablabla
wat het bedrijfsleven wordt in grote mate gedomineerd door mannen, waardoor vrouwen minder kansen krijgen, zeker als ze in een hoge positie parttime willen werken of hun werktijden flexibel willen indelen. het krijgen van een interessant baantje is in sommige gevallen niet eens mogelijk!
blablabla
begrijpend lezen was niet je beste vak zeker?quote:op zondag 28 november 2004 16:29 schreef misterikke het volgende:
[..]
slaat nergens op. als een man parttime wil werken in de top van het bedrijfsleven kan die ook wel verder gaan met dromen!
zoals ik al zei, ze moeten bekend zijn. naar de buurman van in de 40 die er voor zijn leeftijd nog best mag wezen kijkt geen vrouwmensch om.quote:op zondag 28 november 2004 19:25 schreef anyanka het volgende:
ik val op sommige oudere mannen
alan rickman
haha wat weet jij daar nou van?quote:op zondag 28 november 2004 19:27 schreef nozem het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ze moeten bekend zijn. naar de buurman van in de 40 die er voor zijn leeftijd nog best mag wezen kijkt geen vrouwmensch om.
wat een generalisaties toch weer. je hebt mannen van 20 die enorm serieus in het leven staan, op alle fronten. je hebt tevens mannen van 40 die er op losleven als een losgeslagen schooljongen.quote:op zondag 28 november 2004 21:05 schreef vlindur het volgende:
ik ben 20, mijn vriend is 26, ouder wil ik ze ook echt niet, want dan zijn ze me veels te serieus.
alles. want hij heeft gewoon gelijkquote:op zondag 28 november 2004 21:01 schreef vitalogy het volgende:
[..]
haha wat weet jij daar nou van?
ik begrijp alleen niet waarom de meeste meisjes dat niet gewoon pathetisch vinden...quote:op zondag 28 november 2004 21:13 schreef nozem het volgende:
je hebt tevens mannen van 40 die er op losleven als een losgeslagen schooljongen.
agreed. dit gaat nog problemen opleveren tussen jou en mijquote:op zondag 28 november 2004 19:25 schreef anyanka het volgende:
alan rickman
quote:op maandag 29 november 2004 08:02 schreef releaze het volgende:
hoe ouder een man wordt, des te mooier hij wordt
uhuquote:op maandag 29 november 2004 08:02 schreef releaze het volgende:
en daarnaast vind ik volwassen mannen er gewoon veel beter uitzien. dag babyface!
* capetonian is het daar helemaal mee eensquote:op maandag 29 november 2004 08:02 schreef releaze het volgende:
[..]
en daarnaast vind ik volwassen mannen er gewoon veel beter uitzien. dag babyface!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |