Ok.. er zijn genoeg topics over deze onzin maar er kan altijd eentje bij lijkt me. Houdt iedereen ook weer bezig.
![]()
Ik heb een vriendin met wie ik al vier jaar om ga. We zaten bij elkaar in de klas toen ik Engels studeerde. Na een jaartje stopte ik met die opleiding, maar we hielden contact. Daar is uiteindelijk een leuke vriendschap uit gegroeid. Sinds een paar maanden ben ik haar wel leuk gaan vinden, maar zoals iedere slimme persoon weet, is dat je nou eenmaal van vriendschap heel moeilijk meer kan maken.. Ik ben dus niet actief bezig met die onzin omdat ik vriendschap gewoon belangrijker vind. Ging goed..
Nou hadden we het afgelopen dinsdag over shit in ons leven. Iedereen heeft wel shit... dat maakt het leven spannend, ne c'est pas?
![]()
Ik zat te zeuren/zeiken over het feit dat ik moeilijk een relatie krijg omdat ik gewoon dames op een afstand houd en ze altijd eerst beter moet leren kennen. Zij zat over andere dingen te zeuren/zeiken zoals dat bij zo'n discussie betaamt.
Op een gegeven moment zei ze dat ze wel snapt waarom.. ze zei dat ze met mij anders praat dan met haar vriendinnen omdat ik een man ben en zij een vrouw. Nou ik begreep dat opzich wel en zei dat ik dat niet bewust doe, maar zelf ook anders met haar praat dan met mijn vrienden. Allemaal logisch opzich.. Maar toen begon ze opeens over hoe ik nooit flirt met haar en dat alle andere jongens die ze kent dat wel doen en ik niet en dat het haar onzeker maakt.
![]()
Lekker vaag... en toen zei ze dat ik haar of niet leuk vond of dat ik haar leuk vond en het haar niet wilde merken. Ik was daarop een beetje verbaasd omdat de discussie van een zeik topic ging naar een "WTF" topic zoals we dat zo mooi noemen. Ik zei dat ik er gewoon niet mee bezig was en dat ik daar tussen in zat. Das ook zo, ik ben niet bezig met "OMG IK VIND JE LEUK OMG WAAROM VIND JE ME NIET LEUK
![]()
:( IK KAN HET JE NIET LATEN MERKEN
![]()
:( OMG!!"
Ok tot zover vaag maar geen probleem....
Toen zei ze dat ze wel eens over mij dacht of ze mij leuk vond en dat soort dingen.
![]()
was mijn reactie in mijn gedachte. Ik vond haar erg vaag en ze deed erg verlegen. Ze zei daarna dat ze het vleiend zou vinden als ik zo over haar zou denken.. Toen vroeg ik of ze wilde dat ik er over na ging denken en daar zei ze nee/ja/nee/ja/nee/ja/nee op.. (weer eens:
![]()
) Hetzelfde vroeg ik over flirten waarbij ik hetzelfde vage antwoord kreeg.... (
![]()
) Ze zei nu ook zoiets van "Shit nu ga jij er ook over nadenken......" omdat ze het aan een kant toch wel fijn vond dat ik het niet deed.. ze hoeft zich geen zorgen te maken ofzo was het dan.. Maar aan de andere kant zou ze het wel leuk vinden als ik ging nadenken hoe het zou zijn om wat met haar te hebben net zoals ze dat wel eens met mij doet.
![]()
Daarna vielen er angstvallige stiltes en moesten we veel naar elkaar lachen en zeiden we allebei tegen elkaar dat een vaag gesprek was en ze snapte er niks van en ik ook niet. Kortom een groot
![]()
moment.
Ik had ondertussen de laatste trein gemist en besloot maar eens naar huis te gaan. We gingen kijken bij de bushalte hoe laat de nachtbus zou gaan rijden, maar die had ik net gemist en de volgende reed pas over een uur. Biedt ze aan dat ik wel bij haar het nachtje kan logeren waarop ik zeg dat het me beter lijkt om gewoon de nachtbus te nemen (want ik weet niet wat haar moeder moet gaan denken wanneer er in de ochtend ik aan de ontbijttafel verschijn.) Begint ze opeens dat ze het wel begrijpt dat ik dat niet wil na het vage gesprek van net. (wederom:
![]()
)
En nu ben ik dus tot overmaat van ramp erover gaan nadenken. Uberhaupt ben ik gaan nadenken over het hele vage gesprek en wat ik nou precies van haar vind. Vind ik haar leuk of niet? Bla bla bla.. Nou ja.. wel dus.. Dus das lekker.. maar voor de rest ben ik nog erg in de war van het gesprek. Ik zie haar morgen, gaan we wat filmpjes bij haar thuis kijken, en ik wil het nog wel met haar erover hebben omdat ik er gewoon nog mee rond loop en er helemaal niks van snap. (vrouwen:
![]()
) Zal haar ook zeggen dat ik zelf ook erover na heb gedacht en dat ik haar wel leuk vind. Ga het verder niet forceren, laat aan haar verder wat ze ermee doet.
Dit is mijn conclusie van het gesprek, voel vrij om je eigen conclusie weer te geven:
- ze vindt me leuk, zou potentieel partner kunnen zijn
- ze wil momenteel niet met een relatie bezig zijn (weet ik, heeft ze gezegd) en vindt het fijn dat ze zich bij mij geen zorgen hoeft te maken
- vrouwen zijn verwarrend en misschien was het beter geweest als ik homo was want mannen zijn gewoon duidelijk
Mijn langste post ooit!!
![]()
En nog wel met een custom smlie ook