abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26049078
Ok.. er zijn genoeg topics over deze onzin maar er kan altijd eentje bij lijkt me. Houdt iedereen ook weer bezig.

Ik heb een vriendin met wie ik al vier jaar om ga. We zaten bij elkaar in de klas toen ik Engels studeerde. Na een jaartje stopte ik met die opleiding, maar we hielden contact. Daar is uiteindelijk een leuke vriendschap uit gegroeid. Sinds een paar maanden ben ik haar wel leuk gaan vinden, maar zoals iedere slimme persoon weet, is dat je nou eenmaal van vriendschap heel moeilijk meer kan maken.. Ik ben dus niet actief bezig met die onzin omdat ik vriendschap gewoon belangrijker vind. Ging goed..

Nou hadden we het afgelopen dinsdag over shit in ons leven. Iedereen heeft wel shit... dat maakt het leven spannend, ne c'est pas? Ik zat te zeuren/zeiken over het feit dat ik moeilijk een relatie krijg omdat ik gewoon dames op een afstand houd en ze altijd eerst beter moet leren kennen. Zij zat over andere dingen te zeuren/zeiken zoals dat bij zo'n discussie betaamt.

Op een gegeven moment zei ze dat ze wel snapt waarom.. ze zei dat ze met mij anders praat dan met haar vriendinnen omdat ik een man ben en zij een vrouw. Nou ik begreep dat opzich wel en zei dat ik dat niet bewust doe, maar zelf ook anders met haar praat dan met mijn vrienden. Allemaal logisch opzich.. Maar toen begon ze opeens over hoe ik nooit flirt met haar en dat alle andere jongens die ze kent dat wel doen en ik niet en dat het haar onzeker maakt. Lekker vaag... en toen zei ze dat ik haar of niet leuk vond of dat ik haar leuk vond en het haar niet wilde merken. Ik was daarop een beetje verbaasd omdat de discussie van een zeik topic ging naar een "WTF" topic zoals we dat zo mooi noemen. Ik zei dat ik er gewoon niet mee bezig was en dat ik daar tussen in zat. Das ook zo, ik ben niet bezig met "OMG IK VIND JE LEUK OMG WAAROM VIND JE ME NIET LEUK :( IK KAN HET JE NIET LATEN MERKEN :( OMG!!"

Ok tot zover vaag maar geen probleem....

Toen zei ze dat ze wel eens over mij dacht of ze mij leuk vond en dat soort dingen. was mijn reactie in mijn gedachte. Ik vond haar erg vaag en ze deed erg verlegen. Ze zei daarna dat ze het vleiend zou vinden als ik zo over haar zou denken.. Toen vroeg ik of ze wilde dat ik er over na ging denken en daar zei ze nee/ja/nee/ja/nee/ja/nee op.. (weer eens: ) Hetzelfde vroeg ik over flirten waarbij ik hetzelfde vage antwoord kreeg.... () Ze zei nu ook zoiets van "Shit nu ga jij er ook over nadenken......" omdat ze het aan een kant toch wel fijn vond dat ik het niet deed.. ze hoeft zich geen zorgen te maken ofzo was het dan.. Maar aan de andere kant zou ze het wel leuk vinden als ik ging nadenken hoe het zou zijn om wat met haar te hebben net zoals ze dat wel eens met mij doet.

Daarna vielen er angstvallige stiltes en moesten we veel naar elkaar lachen en zeiden we allebei tegen elkaar dat een vaag gesprek was en ze snapte er niks van en ik ook niet. Kortom een groot moment.

Ik had ondertussen de laatste trein gemist en besloot maar eens naar huis te gaan. We gingen kijken bij de bushalte hoe laat de nachtbus zou gaan rijden, maar die had ik net gemist en de volgende reed pas over een uur. Biedt ze aan dat ik wel bij haar het nachtje kan logeren waarop ik zeg dat het me beter lijkt om gewoon de nachtbus te nemen (want ik weet niet wat haar moeder moet gaan denken wanneer er in de ochtend ik aan de ontbijttafel verschijn.) Begint ze opeens dat ze het wel begrijpt dat ik dat niet wil na het vage gesprek van net. (wederom: )

En nu ben ik dus tot overmaat van ramp erover gaan nadenken. Uberhaupt ben ik gaan nadenken over het hele vage gesprek en wat ik nou precies van haar vind. Vind ik haar leuk of niet? Bla bla bla.. Nou ja.. wel dus.. Dus das lekker.. maar voor de rest ben ik nog erg in de war van het gesprek. Ik zie haar morgen, gaan we wat filmpjes bij haar thuis kijken, en ik wil het nog wel met haar erover hebben omdat ik er gewoon nog mee rond loop en er helemaal niks van snap. (vrouwen: ) Zal haar ook zeggen dat ik zelf ook erover na heb gedacht en dat ik haar wel leuk vind. Ga het verder niet forceren, laat aan haar verder wat ze ermee doet.

Dit is mijn conclusie van het gesprek, voel vrij om je eigen conclusie weer te geven:
- ze vindt me leuk, zou potentieel partner kunnen zijn
- ze wil momenteel niet met een relatie bezig zijn (weet ik, heeft ze gezegd) en vindt het fijn dat ze zich bij mij geen zorgen hoeft te maken
- vrouwen zijn verwarrend en misschien was het beter geweest als ik homo was want mannen zijn gewoon duidelijk

Mijn langste post ooit!! En nog wel met een custom smlie ook
I like pie.
  donderdag 7 april 2005 @ 15:21:40 #2
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_26049221
?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_26049371
Ze vindt je leuk.
pi_26049501
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:21 schreef k_i_m het volgende:
[afbeelding]?
Nou fijn dat we allebei dezelfde reactie erop hebben...

Ik voel me nu net weer een puber. Kut onduidelijkheid
I like pie.
  donderdag 7 april 2005 @ 15:34:15 #5
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_26049562
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:21 schreef k_i_m het volgende:
?
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:27 schreef _Boo_ het volgende:
Ze vindt je leuk.
zug zug..

Kan er niet veel meer van maken....
Wat wil je zelf?

[ Bericht 4% gewijzigd door avotar op 07-04-2005 15:35:39 (tags en zo..) ]
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 7 april 2005 @ 15:34:37 #6
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_26049571
Wat een kutsmilie

Ontopic: Kijk nou maar uit voor je zegt dat je dr leuk vind.... Kost je zo je vriendschap... Been there
pi_26049578
koste het veel moeite die plaatjes ertussen te zetten?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_26049662
Nou duidelijkere hints kun je niet krijgen??

Volgens mij kan dat gesprek samengevat worden als "Ik wil heel graag wat met je maar zou niet weten hoe ik dat duidelijk kan maken" .
pi_26049685
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:34 schreef Takemenow het volgende:
Wat een kutsmilie

Ontopic: Kijk nou maar uit voor je zegt dat je dr leuk vind.... Kost je zo je vriendschap... Been there
Ja, dat was mijn eerste reactie toen ik haar een tijdje terug leuk vond en ik besloten had om de vriendschap niet op spel te zetten en me er niet druk om te maken. Ging prima..

Alleen als ZIJ dan vervolgens over deze shit begint en mij op die manier verwart, en het eigenlijk vraagt wat ik nou van haar vind.. Wat zou het dan voor schade kunnen aanrichten verder? Als je elkaar vier jaar kent moet je wel wat kunnen hebben, vooral na zo'n vaag gesprek. Heb ook geen zin om er een paar maanden overin te zitten en te twijfelen.
I like pie.
pi_26049729
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
koste het veel moeite die plaatjes ertussen te zetten?
Nee hoor, ik heb het plaatje geupload, vervolgens een keer de code ingetypt om het plaatje te zien te krijgen en dat heb ik gekopieerd. Elke keer als ik dan die smilie wilde gebruiken, plakte ik het gewoon erin.

I like pie.
pi_26049799
Het lijkt er meer op dat je NOGAL bezig bent met de vraag of zij jou ook meer dan leuk vindt. Waarom anders zoveel twijfel?
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_26049833
!.
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 7 april 2005 @ 15:46:54 #13
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_26049868
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:38 schreef Pirate_Jim het volgende:

[..]

Ja, dat was mijn eerste reactie toen ik haar een tijdje terug leuk vond en ik besloten had om de vriendschap niet op spel te zetten en me er niet druk om te maken. Ging prima..

Alleen als ZIJ dan vervolgens over deze shit begint en mij op die manier verwart, en het eigenlijk vraagt wat ik nou van haar vind.. Wat zou het dan voor schade kunnen aanrichten verder? Als je elkaar vier jaar kent moet je wel wat kunnen hebben, vooral na zo'n vaag gesprek. Heb ook geen zin om er een paar maanden overin te zitten en te twijfelen.
Schade........? Bij mij een heleboel schade

3 maanden aan het lijntje gehouden worden, daarna gaat ze met je beste vriend (weet je ook gelijk wat je aan die "beste vriend" hebt..) dus vriendschap tussen meisje en mij over. Vriendschap met "beste vriend" over, iedereen op de club heeft een takkehekel gekregen aan die meid en er is nu groepjesvorming ontstaan waar ik niet blij mee ben
Zoiets dus....
  donderdag 7 april 2005 @ 15:47:00 #14
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_26049873
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:38 schreef Pirate_Jim het volgende:

[..]

Tja, mocht je het idee hebben dat je nu bewust gevoelens voor haar onderdrukt om de vriendschap in stand te houden dan lijkt het me eenvoudig; ga ervoor en laat d'r blijken dat ook jij meer wil dan vriendjes zijn.

Het lijkt me dat je huidige vriendschappelijke relatie toch op 'springen' staat. Zeker wanneer zij deze openlijk aankaart en aangeeft zich er niet gemakkelijk bij te voelen.
Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
pi_26049894
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:43 schreef R_ON het volgende:
Het lijkt er meer op dat je NOGAL bezig bent met de vraag of zij jou ook meer dan leuk vindt. Waarom anders zoveel twijfel?
Nou het gesprek ging gewoon zo vaag...

Laat ik het zo zeggen: We hadden allebei een WTF gevoel. Natuurlijk ga je twijfelen als je er helemaal niet mee bezig bent en zoiets uit het niets komt. Zou jij dat ook niet doen? Ik weet niet wat ik er helemaal van moet maken.
I like pie.
pi_26050035
Doe niet zo moeilijk, het lijkt me overduidelijk.
pi_26050084
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:48 schreef Pirate_Jim het volgende:

[..]

Nou het gesprek ging gewoon zo vaag...

Laat ik het zo zeggen: We hadden allebei een WTF gevoel. Natuurlijk ga je twijfelen als je er helemaal niet mee bezig bent en zoiets uit het niets komt. Zou jij dat ook niet doen? Ik weet niet wat ik er helemaal van moet maken.
Als je haar op een vriendschappelijke manier leuk vindt, dan zou je je er ongetwijfeld niet zo druk over maken wat zij nou eigenlijk wil met dat gesprek.
Maybe
  donderdag 7 april 2005 @ 16:15:46 #18
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26050456
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:48 schreef Pirate_Jim het volgende:

[..]

een WTF gevoel.
Kom nou, daar had je wat beters van kunnen maken.
pi_26050553
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:56 schreef R_ON het volgende:

[..]

Als je haar op een vriendschappelijke manier leuk vindt, dan zou je je er ongetwijfeld niet zo druk over maken wat zij nou eigenlijk wil met dat gesprek.
Ja kijk, waarom zou ik me druk maken als het om een vriendschappelijke manier van leuk gaan gaat? Natuurlijk vinden we elkaar op die manier leuk, we gaan al vier jaar met elkaar om. We vertellen alles tegen elkaar (ok, natuurlijk niet alles...... ) Das het probleem niet

Het probleem is dat ik haar leuk leuk vond, mij daar overheen had gezet en zij nu met dit komt en ik daardoor ben gaan nadenken over wat ik nou eigenlijk vind en ik haar inderdaad leuk leuk vindt en ik dus nu als een puber zit.

Voor de mensen die zeggen dat het de vriendschap kan verpesten... ik ben het daar niet mee eens. Zij nam ten eerste het initiatief met dit gesprek en vroeg aan mij of ik haar nou leuk vond en het niet durfde te zeggen of niet leuk vond. Misschien zie ik het allemaal verkeerd, maar als er een iemand de vriendschap riskeerde, dan was zij dat wel op dat moment. Voor ze dat zei, zei ze ook dat ze hoopte dat ik niet boos zou worden ofzo. Nou borduur ik daar op verder door te zeggen dat ik heb nagedacht en haar eigenlijk inderdaad wel leuk vind. Mocht ze daar problemen mee hebben, had ze het ook niet aan me moeten vragen.

En wat mensen betreft die zeggen dat het simpel is: ze vindt je leuk. Ik ben een debiel op dat vlak die dat soort dingen niet ziet. Ik zie dat soort dingen nooit. (Maar ik kan wel heel leuk tekenen! )
I like pie.
  donderdag 7 april 2005 @ 16:24:34 #20
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26050626
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:34 schreef Takemenow het volgende:
ja, me2
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_26050718
Het is een lastige situatie, maar om erachter te komen wat zij wil, moet je bij haar zijn en niet bij ons. 'Wij kennen er alleen maar naar raaien.'
Maybe
pi_26050864
quote:
Op donderdag 7 april 2005 16:28 schreef R_ON het volgende:
Het is een lastige situatie, maar om erachter te komen wat zij wil, moet je bij haar zijn en niet bij ons. 'Wij kennen er alleen maar naar raaien.'
Haha ja... maar daarom ga ik het met haar er morgen ook over hebben. Ik plaats dit puur om te kijken wat jullie ervan vinden en om jullie van de straat te houden!

Edit: Mijn smilie slaat aan.
I like pie.
pi_26050876
Normaal weet ik als vrouw zijnde wel van: Nee man ze moet je niet maar dit is idd TE vaag.

Post eens wat ze zegt als jij zegt dat je hebt nagedacht en haar wel leuk vindt

Bioslock: je vernaggelt de layout man
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_26051035
quote:
Op donderdag 7 april 2005 16:35 schreef Syrena het volgende:
Normaal weet ik als vrouw zijnde wel van: Nee man ze moet je niet maar dit is idd TE vaag.

Post eens wat ze zegt als jij zegt dat je hebt nagedacht en haar wel leuk vindt

Bioslock: je vernaggelt de layout man
Ja is goed, ik zal jullie laten weten hoe het is gegaan.
I like pie.
pi_26051440
Nuecken dan maar he..
© ©
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')