Ze wil niet meer terugquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:33 schreef Copycat het volgende:
Kasta, ik wil onderhand wel eens mijn hond terug die je uit mijn fietsmandje dognapte!!!
Noem je me nu een leugenaar?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:34 schreef Remco2002 het volgende:
please, serieuze reacties alleen! Baggeren kan in onzin!
Zij liep op straat en keek naar me. Toen heb ik haar op de bel gerost en toen werden we verliefdquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:28 schreef Remco2002 het volgende:
Omdat ik er niets over kon vinden wat ik echt specifiek zocht...
De vraag:
Hoe is je relatie precies onstaan? En dan niet van, van het 1 kwam het ander en toen waren we bij mekaar. Maar vanaf het begin. Bijvoorbeeld, je loopt een kroeg binnen en vanaf dat moment als je een leuk meisje / leuke jongen ziet staan. Wat deed je toen? Of misschien, wat liet je doen. En wat gebeurde er toen allemaal daarna?
(Dit, om anderen te helpen die geen idee hebben hoe dat in z'n werk kan gaan en graag ervaring willen op doen van anderen (ja, ik ben er 1 vanen anders zou ik dit topic ook niet starten geloof ik))
Dus brand maar los zou ik zeggen! Ben benieuwd![]()
Allochtoon dusquote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:15 schreef JMB het volgende:
[..]
Zij liep op straat en keek naar me. Toen heb ik haar op de bel gerost en toen werden we verliefdna 3 jaar van huiselijk geweld zijn we ongelukkig getrouwd
![]()
Je weet nog steeds niet hoe je zusje vermist is he? Wel dit verhaaltje gaat over je zusjequote:
Dat hadden wij ook hoor in het begin dat we elkaar enkel in het weekend konden zien... Als het de moeite waard is, overwint de relatie de grootste afstandquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:05 schreef Talietje het volgende:
zie em gelukkig zaterdag weer. dat is btw wel wat minder, we wonen best wel ver van elkaar af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |