abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26053793
Jezus, wat is de lay-out van dit topic verrot zeg, na die stomme smilie reacties
Vaag gesprek met beste vriendin..
  donderdag 7 april 2005 @ 20:15:24 #177
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26055610
vind het ook wel een beter idee om wat voor leuks heb je vandaag mee gemaakt open te laten.
In HVJJN is vaak hoe zeg je dat alleen geklaag en weinig positief... beetje het gevoel dat er geprobeerd wordt elkaar te overtreffen in hoe slecht het wel niet gaat. Wil hier geen mensen mee aanvallen maar juist daardoor hebben veel mensen denk ik de neiging om er niet te gaan posten.
Daarom denk ik dat het juist fijn is een topic wat wel gata over leuke positieve dingen zonder dat 99% negatief is.
pi_26055775
quote:
Op donderdag 7 april 2005 18:52 schreef Wolkje het volgende:
Jezus, wat is de lay-out van dit topic verrot zeg, na die stomme smilie reacties
Oh, daar kwam ik ook net over klagen
Please please, kan iemand het ff fiksen?

Vond het een leuk topic, maar het leest nu echt rot.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_26058477
quote:
Op donderdag 7 april 2005 20:15 schreef Neva het volgende:
vind het ook wel een beter idee om wat voor leuks heb je vandaag mee gemaakt open te laten.
In HVJJN is vaak hoe zeg je dat alleen geklaag en weinig positief... beetje het gevoel dat er geprobeerd wordt elkaar te overtreffen in hoe slecht het wel niet gaat. Wil hier geen mensen mee aanvallen maar juist daardoor hebben veel mensen denk ik de neiging om er niet te gaan posten.
Daarom denk ik dat het juist fijn is een topic wat wel gata over leuke positieve dingen zonder dat 99% negatief is.
Volgens mij is een redelijk deel van de posters in hvjjn wel positief, en niet alleen maar ge'huil' (als ik het zo even uit mag drukken ). Bovendien zal je met een apart leukigheidstopic de negativiteit in hvjjn wel toenemen, dat lijkt me ook niet de bedoeling. Hvjjn is er toch voor positiviteit en negativiteit, zo wordt het naar mijn idee ook wel gebruikt.
  donderdag 7 april 2005 @ 22:13:34 #180
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26058549
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:11 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Volgens mij is een redelijk deel van de posters in hvjjn wel positief, en niet alleen maar ge'huil' (als ik het zo even uit mag drukken ). Bovendien zal je met een apart leukigheidstopic de negativiteit in hvjjn wel toenemen, dat lijkt me ook niet de bedoeling. Hvjjn is er toch voor positiviteit en negativiteit, zo wordt het naar mijn idee ook wel gebruikt.
het is voor beiden ja maar vind het vooral negatief allemaal maar dat is mijn mening en een ander mag dat anders vinden
pi_26059863
hvjjn is een plek voor allerlei uitingen, zowel negatief als positief, dat het vaak negatief gebruikt wordt is duidelijk ja maar positieve uitingen zijn er ook meer dan welkom hoor

het is nooit bedoeld enkel alleen voor zware dingen, dus iedereen mag zich vrij voelen om ook allerlei leuke gevoelens te melden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26060102
Gelukkig zonder msn-relatie

Het topic wordt de dupe van het gebagger van anderen en zit ineens op slot. Kan de rotzooi niet even opgeruimd worden. En aan het antwoord van DarkElf heb ik echt helemaal niks, ik geloof niet dat die de situatie echt wil begrijpen of er in ieder geval geen poging toe doet.

Ik neem aan dat het topic weer open gaat. Anders open ik wel even een nieuwe.
pi_26060467
heeft niets te maken met niet willen begrijpen; ik vind werkelijk als je iemand niet meer wilt spreken dat je dat niet moet doen. simpel, maar goed wie ben ik

bagger geschoond en weer open.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26064354
ik vind dit echt geen normaal forum hoor

ik wil niet langer achtervolgd worden in elke topic waar ik post
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_26064359
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 04:40 schreef sararaats het volgende:
ik vind dit echt geen normaal forum hoor

ik wil niet langer achtervolgd worden in elke topic waar ik post
waar heb je het over...
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_26064360
ik probeer mijn gevoelens hier kwijt te raken en wat gebeurt er?

ik krijg het verwijt dat ik aandacht vraag en de moderators doe er juist niks aan
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_26064852
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 04:48 schreef sararaats het volgende:

ik krijg het verwijt dat ik aandacht vraag en de moderators doe er juist niks aan
als je niet zo hapt wordt het vanzelf minder hoor
pi_26065810
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 04:48 schreef sararaats het volgende:

Je zou kunnen ophouden met er op reageren idd. Vooral in het HVVJN topic, dat is niet om te slowchatten. Vond het behoorlijk irritant om te zien dat er weer een pagina was volgeluld met hetzelfde als wat er in veel topics staat in ONZIN.
  vrijdag 8 april 2005 @ 09:38:38 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26065876
sararaats: je wilt verwijderd worden van FOK! zie ik elders. Wellicht is een eerste stap in die richting niet meer te reageren.
Dan is iedereen je zo vergeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 08-04-2005 09:47:38 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26071117
laat maar eigenlijk
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2005 @ 14:15:08 #191
47213 ArmaniMania
pi_26072090
Waarom is dit Wat voor leuks heb jij vandaag meegemaakt? topic dicht? Het liep net lekker.. Heeft Frenkie last van pik of zo, dat iemand er op getrapt heeft?
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:29:53 #192
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26072434
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:15 schreef ArmaniMania het volgende:
Waarom is dit Wat voor leuks heb jij vandaag meegemaakt? topic dicht? Het liep net lekker.. Heeft Frenkie last van pik of zo, dat iemand er op getrapt heeft?
Volgens mij voel jij je op je pik getrapt, want jij maakt het nu persoonlijk
Dat topic is dicht omdat alles wat er staat net zo goed in HVJJN past. (voor de mensen die het daar te zwaaarmoedig vinden, post wat positiefs en deaag bij aan een goede stemming). Bovendien is een opsomtopic niet gewenst.
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2005 @ 14:32:45 #193
47213 ArmaniMania
pi_26072495
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 14:29 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Volgens mij voel jij je op je pik getrapt, want jij maakt het nu persoonlijk
Dat topic is dicht omdat alles wat er staat net zo goed in HVJJN past. (voor de mensen die het daar te zwaaarmoedig vinden, post wat positiefs en deaag bij aan een goede stemming). Bovendien is een opsomtopic niet gewenst.
Aaah oke, bedankt voor de duidelijkheid

was niks persoonlijks, het standaard fok-klaag-argumentje
pi_26098257
Mijn vriendin wil studeren en ik niet. Probleem dus deel 2

Kan de topictitel even ingekort worden? En a.u.b even bij vermelden dat het op deeltje 2 gaat.

Dank u!
  zondag 10 april 2005 @ 11:42:23 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26118341
fratsman,
Een vervolg op een persoonlijk topic wordt geopend door de TS zelf, niet door een mede-user. Daarbij is het enorm de vraag of het probleem van TS serieus is.

Ik heb het topic dan ook gesloten, mocht Moist er verder over van gedachten willen wisselen op FOK! , dan kan ie dat hier komen melden, zoals ik in mijn sluitpost heb vermeld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26138289
Volgens mij is dat Boylove-topic niet echt iets wat we op Fok! willen hebben .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_26138295
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:17 schreef NiteSpeed het volgende:
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_26138298
Sjid dat was makkelijk even NS
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 11 april 2005 @ 01:53:00 #199
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_26138660
quote:
Op maandag 11 april 2005 01:17 schreef NiteSpeed het volgende:
I second that notion.

Misschien spreek ik voor mezelf maar hoe meer ik er over nadenk hoe onpasselijker ik ervan word..
Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
pi_26138730
In mijn ogen is het een pedofiel die zijn smerige gedachtes goedpraat tegenover de rest van de wereld.
We'll keep on whispering our mantras.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')