Oh, daar kwam ik ook net over klagenquote:Op donderdag 7 april 2005 18:52 schreef Wolkje het volgende:
Jezus, wat is de lay-out van dit topic verrot zeg, na die stomme smilie reacties![]()
Vaag gesprek met beste vriendin..
Volgens mij is een redelijk deel van de posters in hvjjn wel positief, en niet alleen maar ge'huil' (als ik het zo even uit mag drukkenquote:Op donderdag 7 april 2005 20:15 schreef Neva het volgende:
vind het ook wel een beter idee om wat voor leuks heb je vandaag mee gemaakt open te laten.
In HVJJN is vaak hoe zeg je dat alleen geklaag en weinig positief... beetje het gevoel dat er geprobeerd wordt elkaar te overtreffen in hoe slecht het wel niet gaat. Wil hier geen mensen mee aanvallen maar juist daardoor hebben veel mensen denk ik de neiging om er niet te gaan posten.
Daarom denk ik dat het juist fijn is een topic wat wel gata over leuke positieve dingen zonder dat 99% negatief is.
het is voor beiden ja maar vind het vooral negatief allemaal maar dat is mijn mening en een ander mag dat anders vindenquote:Op donderdag 7 april 2005 22:11 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Volgens mij is een redelijk deel van de posters in hvjjn wel positief, en niet alleen maar ge'huil' (als ik het zo even uit mag drukken). Bovendien zal je met een apart leukigheidstopic de negativiteit in hvjjn wel toenemen, dat lijkt me ook niet de bedoeling. Hvjjn is er toch voor positiviteit en negativiteit, zo wordt het naar mijn idee ook wel gebruikt.
waar heb je het over...quote:Op vrijdag 8 april 2005 04:40 schreef sararaats het volgende:
ik vind dit echt geen normaal forum hoor
ik wil niet langer achtervolgd worden in elke topic waar ik post
als je niet zo hapt wordt het vanzelf minder hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 04:48 schreef sararaats het volgende:
ik probeer mijn gevoelens hier kwijt te raken en wat gebeurt er?
ik krijg het verwijt dat ik aandacht vraag en de moderators doe er juist niks aan
Je zou kunnen ophouden met er op reageren idd. Vooral in het HVVJN topic, dat is niet om te slowchatten. Vond het behoorlijk irritant om te zien dat er weer een pagina was volgeluld met hetzelfde als wat er in veel topics staat in ONZIN.quote:Op vrijdag 8 april 2005 04:48 schreef sararaats het volgende:
ik probeer mijn gevoelens hier kwijt te raken en wat gebeurt er?
ik krijg het verwijt dat ik aandacht vraag en de moderators doe er juist niks aan
Volgens mij voel jij je op je pik getrapt, want jij maakt het nu persoonlijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:15 schreef ArmaniMania het volgende:
Waarom is dit Wat voor leuks heb jij vandaag meegemaakt? topic dicht?Het liep net lekker.. Heeft Frenkie last van pik of zo, dat iemand er op getrapt heeft?
Aaah oke, bedankt voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:29 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Volgens mij voel jij je op je pik getrapt, want jij maakt het nu persoonlijk
Dat topic is dicht omdat alles wat er staat net zo goed in HVJJN past. (voor de mensen die het daar te zwaaarmoedig vinden, post wat positiefs en deaag bij aan een goede stemming). Bovendien is een opsomtopic niet gewenst.
quote:Op maandag 11 april 2005 01:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgens mij is dat Boylove-topic niet echt iets wat we op Fok! willen hebben.
I second that notion.quote:Op maandag 11 april 2005 01:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgens mij is dat Boylove-topic niet echt iets wat we op Fok! willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |