Ik ben afgewezen jah!quote:Op donderdag 21 april 2005 10:36 schreef Copycat het volgende:
nergens over gaat
Niet?quote:en R&P geen speeltuin is.
Okay.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:45 schreef SCH het volgende:
Wil je me niet gaan zitten dissen xeno, ik ben echt serieus tegen HiZ
Ik weet helemaal niet wat je probleem is, ik lachte om die draaimolen.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:46 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Okay.
Stop jij dan met het uitlachen van mijn serieuze probleem?
O, dat is het goed.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:47 schreef SCH het volgende:
Ik weet helemaal niet wat je probleem is, ik lachte om die draaimolen.
Open het topic dan weer, kan ik daar misschien advies en tips krijgen.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:49 schreef Copycat het volgende:
Genoeg nu!
Het is dan ook fok.nl en niet fok.be...quote:Op donderdag 21 april 2005 16:45 schreef sararaats het volgende:
ik vroeg me dat af omdat hier alleen de hulpinstanties voor Nederland staan
Goh, wat behulpzaam, zegquote:Op donderdag 21 april 2005 16:48 schreef Beach het volgende:
ik zoek iets anders op
Jammer dat je je zo uitlaat over Bluezz.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:39 schreef Beach het volgende:
ouwe koe
Ik vind dit niet leuk dat hij dit gedaan heeft.. de kop van het topic is nu wel heel duidelijk.. maar ik heb expres vaag gehouden zodat niet alle relklonen hier naar toe kwamen....quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:22 schreef Frenkie het volgende:
Topictitel even verduidelijkt.
Ik wil hem wel veranderen, maar dan in iets duidelijks.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:37 schreef gewoon_een_kloon het volgende:
[..]
Ik vind dit niet leuk dat hij dit gedaan heeft.. de kop van het topic is nu wel heel duidelijk.. maar ik heb expres vaag gehouden zodat niet alle relklonen hier naar toe kwamen....
kan dit terugveranderd worden?
quote:Wat is de bedoeling van R&P?
In R&P kun je een topic openen over je gevoelens. Dat kunnen positieve, maar ook negatieve gevoelens zijn. Je mag hier je hart luchten of een discussie starten.
Je kunt hier terecht met problemen of vragen betreffende een relatie. Het kan gaan over problemen met je geliefde, maar ook een ruzie met je ouders.
Topics over meer algemene psychologische zaken zijn ook van harte welkom!
Echter, we stellen wel een aantal eisen aan je openingspost. Zomaar een losse opmerking als 'Ik voel me rot, want mijn vriendin heeft het uitgemaakt' of 'Ik ben zo blij, want ik ben verliefd' kun je kwijt in de topicserie "Hoe voel je je nu?"
Zorg dat je openingspost duidelijk is, dat hij inhoud heeft en dat hij iets 'eigens' heeft. Iets waardoor je topic interessant voor anderen wordt. Geef je topic een duidelijke titel, zodat men weet waar het over gaat.
Nee, of dat meer werk betekent is uiteindelijk aan de moderatoren zelf....quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:47 schreef Copycat het volgende:
RM-rf. Een extra tool om in bepaalde topics de quickreply uit te schakelen betekent denk ik enkel meer werk aan de winkel voor moderators.
En nu is ie weer open en heb je tijd gehad om even de OP door te lezenquote:
Ja had ik al eens gedaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu is ie weer open en heb je tijd gehad om even de OP door te lezen.
ah. ondertussen ben ik al gek geworden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:20 schreef Copycat het volgende:
Daar bedoelde ik, gekscherend, mee dat ik in het crewforum Lucille over je gevoelens zou vertellen.
Dast flikt ze bij mij nou ook altijd!quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:57 schreef sararaats het volgende:
(Lucille heeft me weer achtervolgd in mijn dromen)
nee. het was een mooie droom. alleen word ik een beetje gek van mezelf.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:08 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dast flikt ze bij mij nou ook altijd!
Zullen we er samen een zaak van maken en die snol aanklagen?
sorry Copycat !!quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:16 schreef Copycat het volgende:
Kappen nu hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |