quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:16 schreef Orginial het volgende:
* Orginial valt van verbazing achterover van zijn stoel.![]()
Dat ik dit nog mag meemaken!![]()
Ik ook.Harstikke bedankt voor mijn ode-aan Showtopicquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
en nu ga ik slapen..ik moet om 9 uur op de tennisbaan zijn
en terecht!!!quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ook.Harstikke bedankt voor mijn ode-aan ShowtopicEn veel sterkte met opstaan morgenvroeg.
![]()
quote:
ow sorryquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:45 schreef babette21 het volgende:
he zussie.....
b'tje teveel, slaapkop
whaha..quote:vandaag is 't nationale 555-dag....... zal ik m'n foto hier gaan veilen?!
nee al 'n tijdje niet meer haha....quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:47 schreef Airelle het volgende:
je bent trouwens helemaal geen 21 meer.
Ja hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee al 'n tijdje niet meer haha....
ben ooit, destijds nog op ilsechat volgens mij begonnen als babette19,
maar had na 2 jaar genoeg van nickname-update... vind 't wel best zo
en 21 is mijn lucky number dus komt mooi uit.....
en nu moet ik weg, weer fijn doosjes inpakken en kasten uit elkaar schroeven.....
tot vanavond [mag ik jou aanstellen tot veilingmeester?!]
trouwens die post in FB, was niet bot bedoeld hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:57 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had vandaag eik wel naar de Dam gewild
Ja, weet ikquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
trouwens die post in FB, was niet bot bedoeld hoor.
ik las het gister terug, zag er niet zo aardig uit.
ik heb geen share-ware dingetje.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, weet ik
BVO schijnt het nummer wel te waarderen
Heb ik nou ook, maar heb nog zoooo veel te doen deze week,... niet verstandig dus ... maar wel jammer. Acda en de Munnik, Blofquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:57 schreef Duiveltja het volgende:
Via de post?quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
ik heb geen share-ware dingetje.
kun je het niet sturen?
Tiesto sluit het geheel afquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb ik nou ook, maar heb nog zoooo veel te doen deze week,... niet verstandig dus ... maar wel jammer. Acda en de Munnik, Blof
is al.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:06 schreef Duiveltja het volgende:
doe maar adden dan
Gaan jullie vanavond nog kijken naar de inzamelingsuitzending?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:00 schreef Duiveltja het volgende:
BVO schijnt het nummer wel te waarderen
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:28 schreef BVO het volgende:
Die Woelli is trouwens ook een kutuser met heel de tijd die ,,.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:28 schreef BVO het volgende:
Die Woelli is trouwens ook een kutuser met heel de tijd die ,,.
Kan nu dus niet op dat msnadres komen, omdat ik via een andere msnadres met mijn projectgroep een bespreking heb. We hebben we een groot project en we lopen flink achter.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:22 schreef Airelle het volgende:
Duiveltjapost@hotmail.com : kom eens online.
Nog 5 dagen en 5,5 uurquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kan nu dus niet op dat msnadres komen, omdat ik via een andere msnadres met mijn projectgroep een bespreking heb. We hebben we een groot project en we lopen flink achter.
Hey LeNog 5 dagen he
Je hebt het weekend nogquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nog 5 dagen en 5,5 uur [afbeelding]
om mn stageverslag af te maken![]()
Vandaar ook de PI en dequote:
Ik had ook een PIquote:
quote:Het weekend is idd de tijd om lui te zijnDoordeweeks kan het ook maar meestal heb je dan verplichtingen.
![]()
Ik niet. T:riesto.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:57 schreef Duiveltja het volgende:
Zeikerdquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:16 schreef BVO het volgende:
Wat een kutTT.
Wow.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik niet. T:riesto.
Dat is ook een inzamelingsactie waard. Verzamel zoveel mogelijk geld om Tiesto op te laten sodeflikkeren naar de Zuidpool. En dan doen we dat meteen voor de Tokkies, Robert Jensen, Maroon 5, Lange Frans & Baas B, Do en Ivo Niehe.
* Biedt 10 miljoen euro!quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:45 schreef babette21 het volgende:
vandaag is 't nationale 555-dag....... zal ik m'n foto hier gaan veilen?!
Ok jij houdt dus niet van dat soort muziek, maar er zijn er heel veel die dat wel waarderen. Die gast is niet voor niets miljonair.quote:
Overratedquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ok jij houdt dus niet van dat soort muziek, maar er zijn er heel veel die dat wel waarderen. Die gast is niet voor niets miljonair.
Joh er zijn miljoenen mensen miljonairquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ok jij houdt dus niet van dat soort muziek, maar er zijn er heel veel die dat wel waarderen. Die gast is niet voor niets miljonair.
Het begint om 20.00 ofzo, geloof ik.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:20 schreef Dizer het volgende:
Oh God nee he!! Het is toch niet uber druk in Amsterdam of zo door dat? Ik ga namelijk de hele dag Amsterdam in
explainquote:
Die worden dat niet zomaarquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Joh er zijn miljoenen mensen miljonair.
Hij heeft een aantal goede nummers maar voor de rest vind ik hem erg eentonig en zo.. Bleegh.quote:
zoiets kun je niet vaak genoeg zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, na 2x was het me wel duidelijk, Airelle.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik niet. T:riesto.
Dat is ook een inzamelingsactie waard. Verzamel zoveel mogelijk geld om Tiesto op te laten sodeflikkeren naar de Zuidpool. En dan doen we dat meteen voor de Tokkies, Robert Jensen, Maroon 5, Lange Frans & Baas B, Do en Ivo Niehe.
Wel anders zijn ze geen miljonairs. Bedoel je dan bv voetballers ofzo?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sommige mensen wel.
Nouja, laat ik het zo zeggen: Niet iedereen verdient het.
True en zijn verkiezing van nr.1 dj van de wereld is ook een beetje krom.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal goede nummers maar voor de rest vind ik hem erg eentonig en zo.. Bleegh.
Te overhyped gewoon. MarcoV vind ik nog veel beter, maar goed, die draait ook wat harder
EN nu ga ik Amsterdam in
Jij hebt geen smaak, dat wisten we al.quote:
Do is mooi, leuk, getalenteerd..quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Do is echt overrated.
Toen ze nog helemaal niets gepresteerd had, kicke iedereen al op der.
Precies!quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:28 schreef Airelle het volgende:
Do is echt overrated.
Toen ze nog helemaal niets gepresteerd had, kicke iedereen al op der.
Jij zegt net: dat Tiesto niet voor niks miljonair is. Wil je daarme zeggen dat iedereen die miljonair is, ook goed is?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel anders zijn ze geen miljonairs. Bedoel je dan bv voetballers ofzo?
[..]
Kom op zeg, Sharon mag Do's schoenen nog niet poetsen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak, dat wisten we al..
Maargoed, Do valt qua stem in het rijtje Mariah Carey en Sharon. Dus dat zegt genoeg.. Die vreselijke gilletjes en uithaaltjes, ik krijg het er altijd helemaal koud van. En dan heeft ze ook nog zo'n verzopen kop. Vooral in die reclame voor de samenwerkende hulporganisaties (SHO!). Brrr. Brrrr. Brrrrrrrrrrrrrrrr. Vreselijk.
Jensen is een dikke kikker zonder humor!quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey Jensen is cool die moet niet weg!
Britney Spearsquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij zegt net: dat Tiesto niet voor niks miljonair is. Wil je daarme zeggen dat iedereen die miljonair is, ook goed is?
Sharon mag mijn schoenen nog niet poetsen, maar ja.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:32 schreef BVO het volgende:
Kom op zeg, Sharon mag Do's schoenen nog niet poetsen.
Ze heeft een goede stem, mooi album en hele mooie uitstraling.
Toch is die coolquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jensen is een dikke kikker zonder humor!
Ik wel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, en BVO, nee, ik vond Hind's versie van Heaven tijdens Idols ook niet leuk.
Ja.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies!
"Oh, ze doet een cover van Heaven van Brian Adams! Fantaaaaaaaaastisch!"
Give me a break.
Ik heb allesbehalve een laag IQ en ik vind Jensen leuk.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als je een laag IQ hebt kan ik me best voorstellen dat je Jensen leuk vindt ja.
Je moet de humor van het progamma beetje in zien zo als de tokkies die zich zelf steeds voor lul zetten dat is toch leuk ? Of marieke nog wat die zich zelf de plastic koning noemt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als je een laag IQ hebt kan ik me best voorstellen dat je Jensen leuk vindt ja.
On and on?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja.
In het begin:
- Heaven (dance versie met DJ Sammie)
- Heaven (stille versie, die helemaal zelf, in der eentje zong)
- On and On (kut danceliedje = geflopt)
En tegenwoordig heeft ze dan een eigen album maargoed ze blijft overrated.
Hij is niet voor niets miljonair, omdat hij iets kan wat maar weinig mensen goed kunnen. Dat is het simpele verhaal van vraag en aanbod. Daarmee zeg ik niet dat hij of iemand anders goed is in wat ze doen als ze miljonair zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij zegt net: dat Tiesto niet voor niks miljonair is. Wil je daarme zeggen dat iedereen die miljonair is, ook goed is?
De Tokkies is dan wél weer voor de domme kant van Nederland. Wie dat leuk vind mag wat mij betreft preventief geruimd worden. Net als zij zelf.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je moet de humor van het progamma beetje in zien zo als de tokkies die zich zelf steeds voor lul zetten dat is toch leuk ? Of marieke nog wat die zich zelf de plastic koning noemt.
Natuurlijk moeten de tokkies opgeruimt worden en natuurlijk is het onzin die rage.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
[..]
De Tokkies is dan wél weer voor de domme kant van Nederland. Wie dat leuk vind mag wat mij betreft preventief geruimd worden. Net als zij zelf.
Ja, en vooral dat mensen op een gegeven moment helemaal vergeten waren dat het nummer dus niet van Do, maar van Brian Adams wasquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies!
"Oh, ze doet een cover van Heaven van Brian Adams! Fantaaaaaaaaastisch!"
Give me a break.
In zien?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je moet de humor van het progamma beetje in zien zo als de tokkies die zich zelf steeds voor lul zetten dat is toch leuk ? Of marieke nog wat die zich zelf de plastic koning noemt.
je vergeet Marijke helwege.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
In zien?
Dat wil ik niet eens!
Het aller-aller-aller-aller ergste is nog wel die Kim Holland.
Mijn god wat een dom mokkel!
Ja grappig was dat.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een goed idee. Wat zeg ik, een geniaal idee.
Steun mij in mijn strijd!.
Oh BVO, dat heb ik ook gehoord. Ik vond Daphne Bunskoek en die operaman als Snoop Dogg enzo veel leuker..
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
[..]
De Tokkies is dan wél weer voor de domme kant van Nederland. Wie dat leuk vind mag wat mij betreft preventief geruimd worden. Net als zij zelf.
Het is hetzelfde nummer hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:47 schreef BVO het volgende:
EM: Nee, als je de Tokkies leuk vindt vorm je een gevaar voor de samenleving.
Ennehm ZOWIEE: Ze deden de versie van Do, omdat die gewoon mooier is.. Wil niet zeggen dat ze het originieel niet kennen. Al zal dat bij de meeste BReeZaH's idd wel zo zijn ja.
.
Nee hoor Marijke helwege is niet zo achterlijk als Kim.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
je vergeet Marijke helwege.
Hoe die zich zelf weer voor schut heeft gezet gister bij vara live![]()
Goede conclusie.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:53 schreef Duiveltja het volgende:
Het origineel is gewoon mooier
Hebben wij het over de zelfde? de botox konining?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee hoor Marijke helwege is niet zo achterlijk als Kim.
quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hebben wij het over de zelfde? de botox konining?
Ja natuurlijk, maar tis niet dat Do er ook maar íets aan veranderd heeft, het is precies hetzelfde nummer, daarom is het een schande dat niemand dat schijnt te weten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:53 schreef Duiveltja het volgende:
Het origineel is gewoon mooier
... niet eens van haar is!quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:00 schreef ZOWIEE het volgende:
En ook is het belachelijk iemand tot superster te bombarderen op basis van 1 nummer dat .......
Dat ga je niet menen, BVO alsjeblieftquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:02 schreef BVO het volgende:
Ik vind het origineel veel minder. Lelijk zelfs.
En Kim Holland is dan wél weer leuk.... Haaaii haaai.....
Airelle: Het doorgestreepte stukje meende ik niet. De rest wel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:02 schreef BVO het volgende:
Ik vind het origineel veel minder. Lelijk zelfs.
En Kim Holland is dan wél weer leuk.... Haaaii haaai.....
Ik bedoelde ook dat stukje van Kim Holland van je.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Airelle: Het doorgestreepte stukje meende ik niet. De rest wel..
quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gezever over trainers/coachen boeit me niet echt.
Heb je trouwens gelezen dat er ook dit jaar een sterk deelnemersveld is op het tennistoernooi in Rotjeknor?quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gezever over trainers/coachen boeit me niet echt.
Ja, kloptquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je trouwens gelezen dat er ook dit jaar een sterk deelnemersveld is op het tennistoernooi in Rotjeknor?
Eens is!! Beev je hebt gelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:47 schreef BVO het volgende:
EM: Nee, als je de Tokkies leuk vindt vorm je een gevaar voor de samenleving.
Ennehm ZOWIEE: Ze deden de versie van Do, omdat die gewoon mooier is.. Wil niet zeggen dat ze het originieel niet kennen. Al zal dat bij de meeste BReeZaH's idd wel zo zijn ja.
.
Ik heb al getenissed vannochten om 9 uurquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:10 schreef Airelle het volgende:
[..].
Ik heb zin om te tennissen.. het is ook best lekker weer.
En daar ga je dus de fout in want hoe vaak hoor je Muse op tv/radio? Juist ja, zelden. En vooral lang niet zo vaak als Maroon 5 waar je helemaal mee doodgegooid werd/wordt nadat ze 1 irritante hit hebben gehad. Dat kan je van Muse niet zeggen geloof ikquote:
Ik ben niet per se tegen covers.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eens is!! Beev je hebt gelijk.
Do heeft gewoon Bryan Adams overtroffen met Heaven. Of hij en anderen dat leuk vinden of niet, het is gewoon duidelijk zo. Ik ben echt heeeel vaak tegen covers, maar Do heeft het echt voor elkaar gewoon!
Wil ook wel een keertje naar zo'n tenniswedstrijd. Jammer dat Hewitt er dit jaar niet bij is vanwege andere verplichtingen.quote:
Die zanger van Muse jankt alleen maar in zijn muziekquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En daar ga je dus de fout in want hoe vaak hoor je Muse op tv/radio? Juist ja, zelden. En vooral lang niet zo vaak als Maroon 5 waar je helemaal mee doodgegooid werd/wordt nadat ze 1 irritante hit hebben gehad. Dat kan je van Muse niet zeggen geloof ik
En nu ga ik eten![]()
Nee nog niet.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je trouwens gelezen dat er ook dit jaar een sterk deelnemersveld is op het tennistoernooi in Rotjeknor?
Ja manquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eens is!! Beev je hebt gelijk.
Do heeft gewoon Bryan Adams overtroffen met Heaven. Of hij en anderen dat leuk vinden of niet, het is gewoon duidelijk zo. Ik ben echt heeeel vaak tegen covers, maar Do heeft het echt voor elkaar gewoon!
We hadden het over overrated en niet over jouw persoonlijke smaakquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die zanger van Muse jankt alleen maar in zijn muziek
Sorry, als er 1 band op de wereld is die ik gewoon niet kan waarderen, dan is het Muse wel. Sorry. Niet lullig bedoeld hoor mop, maar das mijn mening. Dan luister ik nog liever naar The Darkness
Doei
(With Baas B)quote:
klikquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Maar Rotterdam is een beetje ver weg.
Dit jaar zijn er ook veel goedenquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:18 schreef BVO het volgende:
Ik ga altijd naar het dagprogramma van vrijdag... heb er al veel goeden gezien..
Iddquote:
Danku.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
klik
[..]
Dit jaar zijn er ook veel goeden [afbeelding]
[..]
Idd![]()
ow das kut.....sterkte iigquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:33 schreef Tania18 het volgende:
Hoi. Wij moeten vanavond waarschijnlijk een van onze katten in laten slapen![]()
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Danku.
Kun je inmiddels al weer op msn komen?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:33 schreef Tania18 het volgende:
Hoi. Wij moeten vanavond waarschijnlijk een van onze katten in laten slapen![]()
He, maar dat is niet leuk. Sterkte.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:33 schreef Tania18 het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 6 januari 2005 12:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
He, maar dat is niet leuk. Sterkte..
Die baardquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dan nog even over Maroon 5. Het enige leuke aan Maroon 5 is de baard van die baardaap. Ik weet of het hun drummer, toetsenist, bassert of gitaarman is. Maar dat boeit niet. Die baard is hipper dan hip.
Oh, en Harder To Breathe zet ik ook niet uit ofzo.
Tot zover positieve berichtgeving omtrent Maroon 5.
Welkom allemaal op mijn feestje.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zag gister een nieuwe clip op TMF. Het begon met Lange Frans en Baas B. die ergens aanbelden. Dus ik in de veronderstelling dat zij een nummer gingen rappen. Maar nee. Er zaten binnen een neger en een dikke aap met lippiercing op de bank die ons ruim 3 minuten vermaakten met vertellen dat ze op feestjes altijd meisjes gingen neuken.
Nou, daar werd ik ook niet vrolijk van.
Wat klote zegquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:44 schreef Tania18 het volgende:
Nee, waarschijnlijk niet. Een paar dagen geleden kregen we te horen dat het suikerziekte was. Dat is goed te behandelen, dus we waren erg opgelucht. Nu blijkt dat ook haar lever is aangetast en ze wil al een paar dagen niks eten. We geven wel dwangvoeding, in de hoop dat ze opknapt, maar ze zakt steeds verder in elkaar. Op dit moment ligt ze in een hoekje op de bank, helemaal ineengedoken en ze reageert nergens meer op. We hebben het idee dat ze elk moment haar laatste adem uit kan blazen. Het is zo kut![]()
![]()
Ik neem aan dat jullie dat allemaal al lang gedaan hebbenquote:555 Jonnetje zet voor je naam de cijfers 555 voor de zeebeving in azie iedere naam die dit heeft levert 0.05 eurocent zegt:
zet voor je naam de cijfers 555 voor de zeebeving in azie iedere naam die dit heeft levert 0.05 eurocent op stuur dit door naar iedereen in de lijst dat via een hotmail computer kijkt hoeveel mensen dit hebben
heb je dus respect voor azie doe dat dan je helpt
quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie dat allemaal al lang gedaan hebben![]()
-edit- Waarom deze grote lege ruimte onder mijn post?![]()
msn?quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie dat allemaal al lang gedaan hebben![]()
-edit- Waarom deze grote lege ruimte onder mijn post?![]()
Kruisjequote:Op donderdag 6 januari 2005 13:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een nieuwe missie in mijn leven.
Trouwen met Natasha Bedingfield..
[afbeelding]
Heb jij haar vaak live gehoord??quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een nieuwe missie in mijn leven.
Trouwen met Natasha Bedingfield..
[afbeelding]
Zoals ze er nu bij ligt ziet het er niet naar uit dat ze nog opknapt. Waarschijnlijk is haar lever teveel aangetast door de suikerziekte. Het is zo zielig om haar daar zo in het hoekje te zien liggenquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat klote zeg
Wij hebben ook een kat met suikerziekte gehad en die is toch nog 15 jaar geworden... Misschien knapt ie nog wel op, ik hoop het wel voor je zeg
He bah zegquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zoals ze er nu bij ligt ziet het er niet naar uit dat ze nog opknapt. Waarschijnlijk is haar lever teveel aangetast door de suikerziekte. Het is zo zielig om haar daar zo in het hoekje te zien liggen
![]()
Ja, live is ze ook heel goed.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:23 schreef Airelle het volgende:
Heb jij haar vaak live gehoord??
Ik een keer bij TOTP... klonk goed.
De Margriet winterfair? Daar was Hind ook.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, live is ze ook heel goed..
Nog even over Do... Ik zat net door de Margriet van mams te bladeren, en daar is Do een publiekstrekker voor een margrietvrouweniets. En ze zit in de reclame voor Sky Radio (of was het nou Noordzee? Nou ja, een pot nat). Dat zegt wel genoeg..
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:02 schreef BVO het volgende:
De Margriet winterfair? Daar was Hind ook..
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Trouwens, over dat OP-plaatje. timbob zit hier toch nooit meer, die kan er best wel uit. En dan kunnen Orginial, _bigmac_ en bar_rel er wel in.
* Orginial verslikt zich in een stukje brood en ligt happend naar adem op de grond."Ikke?"quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Trouwens, over dat OP-plaatje. timbob zit hier toch nooit meer, die kan er best wel uit. En dan kunnen Orginial, _bigmac_ en bar_rel er wel in.
Moet je wel een foto postenquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial verslikt zich in een stukje brood en ligt happend naar adem op de grond."Ikke?"![]()
Raad maar.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:13 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
* Orginial vraagt zich zijn hele SHO-tijd al af wie wie nou eigenlijk is.Explain![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn moeder
was er niet op tijd bij.
En dat is dan meteen ook mijn foto voor in de OP![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Raad maar.
Eens kijken of je er wel bij hoort.
Euh.......quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik begin onderaan: Dat is denk ik Tom,Leonie,Sven,Geen idee,Niksan,Tania18 (?!),Bupatih,Evelien,Geen idee..,Dizer,Geen idee,Christine,BVO,Geen idee..,Toetatoet,Duiveltja en Riann!
![]()
goh!quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:26 schreef Bupatih het volgende:
Hoi niksan
Ik zag die foto van jouw avatar gisteren in dat Angelina Jolie-topic
Zoals ze zelf zegt: "Ik ga voor klasse en orginaliteit. Je zult me niet zien optreden in een discotheek waar iedereen stomdronken is."quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoals ze zelf zegt: "Ik ga voor klasse en orginaliteit. Je zult me niet zien optreden in een discotheek waar iedereen stomdronken is.".
Anders maken we een nieuw logo (lees: een groter) voor nieuwe users etc.Anders wordtie zo vol.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:32 schreef Bupatih het volgende:
Orginial:
[afbeelding]
Beetje verkeerd bovenaan, maar het is te lezen
Wil ik ook wel zo'n bounz hoofd (zoals die handjes va BVO)quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Anders maken we een nieuw logo (lees: een groter) voor nieuwe users etc.Anders wordtie zo vol.![]()
Alleen ben ik niet zo creatief![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:38 schreef BVO het volgende:
@niksan: Dan had je er heen moeten gaan..
@Orgi: Nee, je blijft van![]()
Christines
![]()
plaatje af.
![]()
.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:41 schreef niksan het volgende:
[..].
Tussen mensen die stomdronken zijn zeker
oh nee..wacht...ik had me er wel thuis gevoeld![]()
Aangezien Hind hier nooit komt, mag ze niet in de OPquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:44 schreef BVO het volgende:
Oh ja, Christine: Zorg er gelijk even voor dat ik met Hind dans ipv in het niets te staan hakken..
Ik gok dat Hind. dadelijk in dit topic verschijnt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Aangezien Hind hier nooit komt, mag ze niet in de OP
Desnoods dans je maar met Orginial
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik denk het ookquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik gok dat Hind. dadelijk in dit topic verschijnt.
Daarom moet dat Showchatplaatje ook groter worden.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Maar dan nog, dan zouMuse
ook in het OP-plaatje moeten.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:53 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil best proberen zo'n OP-plaatje te maken.
Maar ik zou niet weten hoe ik iedereen zou moeten zetten. Bij welk 'achtergronddecor' ofzo
Dus komt ze hier wel.quote:
En waar zouden we dat moeten zien dan?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:55 schreef BVO het volgende:
Hind. is geen kloon van mij hoor (het is sowieso geen kloon, maar goed). Kijk maar naar het IP-adres van d'r.
.
ach..soms..quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ben je zo'n zuipende breezah-chick die naar optredens van Hind gaat
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Gotchaquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En waar zouden we dat moeten zien dan?
Het is trouwens wel een kloon want ze poste een keer tegelijk met een optreden in Barend & van Dorp
Ja, ze is er 2 keer geweestquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus komt ze hier wel.. Het is geen kloon namelijk.
.
Vraag het d'r zelf maar.. hind@hind.nl
. (of via haar pers. mail, bij Chris te halen.
)
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ze is er 2 keer geweest
Nou dan verdient ze het wel hoor!! We doen haar wel in de plaats van Orginial dan![]()
Puik plan!quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ze is er 2 keer geweest
Nou dan verdient ze het wel hoor!! We doen haar wel in de plaats van Orginial dan![]()
Ow, ze heeft je gebeld om te zeggen dat het geen kloon was? Yeah rightquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:59 schreef BVO het volgende:
Je kan toch wel foto's in dit plaatje vervangen?.
Christines plaatje mag niet verloren gaan..
Ennehm ZOWIEE; Niet!!
niksanquote:
Nee, gemaild, dat zeg ik toch?!quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, ze heeft je gebeld om te zeggen dat het geen kloon was? Yeah right
Ik geloof er geen reet van en ze komt toch niet in het OP-plaatjequote:
2 miljoen euroquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:05 schreef Orginial het volgende:
Luister allemaal even naar Radio 555
Zoo het lijkt wel of heel NL doneer..![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:05 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij is ze een kloon van Christine.
Hey wat moest jij nou op msn?quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:05 schreef Orginial het volgende:
Luister allemaal even naar Radio 555
Zoo het lijkt wel of heel NL doneer..![]()
Ik snap dat niet wat ik typ gewoon als link in: radio555.nl en dan doetie het niet.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
2 miljoen euro
By the way: de link in je signature klopt niet
Laat hem dan wel een zak over z'n hoofd doen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:08 schreef ZOWIEE het volgende:
behalve als Muse er ook in komt dan valt er te onderhandelen![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik snap dat niet wat ik typ gewoon als link in: radio555.nl en dan doetie het niet.![]()
1 | [url=http://www.radio555.nl]Luister live naar "Radio 555"[/url] |
Ik dacht vannacht aan Tonnie.Waarom hij nou eigenlijk Frey heet.En toen uiteindelijk legde ik de link dat Frey een vos is en Frank die hond.Dus hij is fan van Frank en Frey!quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey wat moest jij nou op msn?kom eens terug
* bar_rel zwaait terugquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:08 schreef Orginial het volgende:
* Orginial zwaait opnieuw naar Bar_rel.![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat hem dan wel een zak over z'n hoofd doen..
Maareh changing subject. Wat hebben jullie gedoneerd?
.
ohquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik dacht vannacht aan Tonnie.Waarom hij nou eigenlijk Frey heet.En toen uiteindelijk legde ik de link dat Frey een vos is en Frank die hond.Dus hij is fan van Frank en Frey!![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja.Dat weet ik dus wel mooi allemaal hé.![]()
Neequote:Op donderdag 6 januari 2005 15:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat hem dan wel een zak over z'n hoofd doen..
En wij dan?quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En ik en Tonnie zijn goede matties
wut niet, ik ga iig ook films kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:33 schreef Orginial het volgende:
[..]Jééj
Waar is de rest trouwens..
Oke,ik ga ook.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
wut niet, ik ga iig ook films kijken
Lost Junction en Twisted..
dus tot later![]()
Ben m'n examens aan 't leren ... bahquote:
Ik moet vader en moedertje spelen met mijn neefjes en zusje.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ben m'n examens aan 't leren ... bah![]()
Wat een leven heb jijquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik moet vader en moedertje spelen met mijn neefjes en zusje.![]()
![]()
Ja,ik speel nu de directeur van Giro 555 terwijl hun allemaal telefoontjes plegen met donateurs.quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja,ik speel nu de directeur van Giro 555 terwijl hun allemaal telefoontjes plegen met donateurs.
en Rayquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:17 schreef Airelle het volgende:
Nu Dennis (GTST) in beeld.
Die heb ik toevallig gisteren geluisterdquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:15 schreef mark_03 het volgende:
* mark_03 trekt een oude cd uit de kast, Alanis Morissette - Jagged Little Pill
En Babette schrijf je met 2 b's ipv 3quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
ow sorry.
je bent trouwens helemaal geen 21 meer.
[..]
whaha..
Dubbelquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig gisteren geluisterd [afbeelding]
Blijft mooi ofnie,... You Oughtta Knowquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig gisteren geluisterd [afbeelding]
Ze was leuk.quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:02 schreef Orginial het volgende:
[..]Hind..
Hoe was BVO trouwens toen Hind uit Idols lag?
Edit: Ik mag nu achter de computer want ik moet allemaal donateurs regelen.![]()
quote:Mijn vader en mijn moeder, die zeggen altijd kind
zorg dat iedereen je later aardig vind.
Spreek altijd met 2 woorden en doe altijd beleefd
en zorg dat je altijd om je medemensen geeft.
Maar ik wil niet eerlijk zijn want ik wil liegen,
ongelukkig zijn en doodgaan aan de drank.
Naar de hoeren en iedereen bedriegen.
Ik wil genieten van mijn eigen rotte stank.
Want ik wil slecht zijn, ik wil slecht zijn.
Een klootzak en een hufter en afschuwlijk onterecht zijn.
Ik wil slecht zijn.
Een atoombom, een hyena
en gevaarlijk levensecht zijn.
Ik wil slie, sla, slo slecht tralalalalala.....
De here Jezus had veel langer moeten lijden,
En ik stop een rotje in mijn meesters nieuwe Puch.
En die lijfwacht had nog harder kunnen rijden.
En mijn Oma schop ik dood, omdat ze er om vroeg.
Ik trek me af terwijl ik Donald Duck lees,
en dwing mijn broertje tot het eten van mijn stront.
Ik maak een filmpje van mijn zusjes schaamvlees,
en schuif tot slot nog een bezem in haar kont, stront
Ik wil slecht zijn, Ik wil slecht zijn.
Een klootzak en een hufter en afschuwlijk onterecht zijn.
Ik wil slecht zijn.
Een atoombom, een hyena
en gevaarlijk levensecht zijn.
Ik wil slie, sla, slo slecht zijn
Ik wil gewoon slecht zijn, net als Saddam Housein.
Slecht zijn.
Massamoordenaar, helemaal zo gek nog niet.
Slecht zijn.
Wat ik later wil worden, heroine prostitué.
S L E C H T, slecht zijn.
Snel; op een andere computer duiken en nog een keer stemmenquote:
ik dacht het wel....quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die blond van chips verteld stoere verhaaltjes over zijn vriendin in de BO! van deze week maar die kerel is toch hardstike homo?
Ja dat zou het zijn. Als je die kerel hoort praten op tv jezus het homo zijn straalt gewoon van die kerel af.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik dacht het wel....
maybe nog in de kast?
was het niet leuk?quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:21 schreef Orginial het volgende:
* Orginial is klaar met directeur van giro 555 te spelen.![]()
je mist alleen de roze handtas nog!quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat zou het zijn. Als je die kerel hoort praten op tv jezus het homo zijn straalt gewoon van die kerel af.
Dagdag!quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:07 schreef babette21 het volgende:
* meldt zich....
zeg veilingmeester, ben ik al verkocht?!?
En aangezien ik niet verwacht dat er iemand is die hoger bied.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dagdag!
Ja Dizer heeft al geboden.
ja 10 miljoen... da's erg aardig maar het telt natuurlijk nietquote:
Ow je was serieusquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja 10 miljoen... da's erg aardig maar het telt natuurlijk niet
ben nl erg serieus: de hoogste bieder krijgt een foto, zonder zwart balkje!!
openingsbod is 25 euro........![]()
Maar Shok! is heel gezellig!quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:44 schreef babette21 het volgende:
pas als fok! definitief platgaat ga ik naar shok!
ik ben geen overloper...
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:14 schreef ZOWIEE het volgende:Het was Daphne Bunskoek die vanmiddag zo vals 'Beautiful' zong
![]()
Ach joh.. het was toch leuk!quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:14 schreef ZOWIEE het volgende:Het was Daphne Bunskoek die vanmiddag zo vals 'Beautiful' zong
![]()
oh ik vond het wel meevallen... met dat vals zingenquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:26 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik zeg niet dat het niet leuk was
Wel een beetje vals vond ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |