Ja grappig was dat.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een goed idee. Wat zeg ik, een geniaal idee.
Steun mij in mijn strijd!.
Oh BVO, dat heb ik ook gehoord. Ik vond Daphne Bunskoek en die operaman als Snoop Dogg enzo veel leuker..
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
[..]
De Tokkies is dan wél weer voor de domme kant van Nederland. Wie dat leuk vind mag wat mij betreft preventief geruimd worden. Net als zij zelf.
Het is hetzelfde nummer hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:47 schreef BVO het volgende:
EM: Nee, als je de Tokkies leuk vindt vorm je een gevaar voor de samenleving.
Ennehm ZOWIEE: Ze deden de versie van Do, omdat die gewoon mooier is.. Wil niet zeggen dat ze het originieel niet kennen. Al zal dat bij de meeste BReeZaH's idd wel zo zijn ja.
.
Nee hoor Marijke helwege is niet zo achterlijk als Kim.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
je vergeet Marijke helwege.
Hoe die zich zelf weer voor schut heeft gezet gister bij vara live![]()
Goede conclusie.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:53 schreef Duiveltja het volgende:
Het origineel is gewoon mooier
Hebben wij het over de zelfde? de botox konining?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee hoor Marijke helwege is niet zo achterlijk als Kim.
quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hebben wij het over de zelfde? de botox konining?
Ja natuurlijk, maar tis niet dat Do er ook maar íets aan veranderd heeft, het is precies hetzelfde nummer, daarom is het een schande dat niemand dat schijnt te weten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:53 schreef Duiveltja het volgende:
Het origineel is gewoon mooier
... niet eens van haar is!quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:00 schreef ZOWIEE het volgende:
En ook is het belachelijk iemand tot superster te bombarderen op basis van 1 nummer dat .......
Dat ga je niet menen, BVO alsjeblieftquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:02 schreef BVO het volgende:
Ik vind het origineel veel minder. Lelijk zelfs.
En Kim Holland is dan wél weer leuk.... Haaaii haaai.....
Airelle: Het doorgestreepte stukje meende ik niet. De rest wel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:02 schreef BVO het volgende:
Ik vind het origineel veel minder. Lelijk zelfs.
En Kim Holland is dan wél weer leuk.... Haaaii haaai.....
Ik bedoelde ook dat stukje van Kim Holland van je.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Airelle: Het doorgestreepte stukje meende ik niet. De rest wel..
quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gezever over trainers/coachen boeit me niet echt.
Heb je trouwens gelezen dat er ook dit jaar een sterk deelnemersveld is op het tennistoernooi in Rotjeknor?quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gezever over trainers/coachen boeit me niet echt.
Ja, kloptquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je trouwens gelezen dat er ook dit jaar een sterk deelnemersveld is op het tennistoernooi in Rotjeknor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |