Hij heeft een aantal goede nummers maar voor de rest vind ik hem erg eentonig en zo.. Bleegh.quote:
zoiets kun je niet vaak genoeg zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, na 2x was het me wel duidelijk, Airelle.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik niet. T:riesto.
Dat is ook een inzamelingsactie waard. Verzamel zoveel mogelijk geld om Tiesto op te laten sodeflikkeren naar de Zuidpool. En dan doen we dat meteen voor de Tokkies, Robert Jensen, Maroon 5, Lange Frans & Baas B, Do en Ivo Niehe.
Wel anders zijn ze geen miljonairs. Bedoel je dan bv voetballers ofzo?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sommige mensen wel.
Nouja, laat ik het zo zeggen: Niet iedereen verdient het.
True en zijn verkiezing van nr.1 dj van de wereld is ook een beetje krom.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal goede nummers maar voor de rest vind ik hem erg eentonig en zo.. Bleegh.
Te overhyped gewoon. MarcoV vind ik nog veel beter, maar goed, die draait ook wat harder
EN nu ga ik Amsterdam in
Jij hebt geen smaak, dat wisten we al.quote:
Do is mooi, leuk, getalenteerd..quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Do is echt overrated.
Toen ze nog helemaal niets gepresteerd had, kicke iedereen al op der.
Precies!quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:28 schreef Airelle het volgende:
Do is echt overrated.
Toen ze nog helemaal niets gepresteerd had, kicke iedereen al op der.
Jij zegt net: dat Tiesto niet voor niks miljonair is. Wil je daarme zeggen dat iedereen die miljonair is, ook goed is?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel anders zijn ze geen miljonairs. Bedoel je dan bv voetballers ofzo?
[..]
Kom op zeg, Sharon mag Do's schoenen nog niet poetsen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak, dat wisten we al..
Maargoed, Do valt qua stem in het rijtje Mariah Carey en Sharon. Dus dat zegt genoeg.. Die vreselijke gilletjes en uithaaltjes, ik krijg het er altijd helemaal koud van. En dan heeft ze ook nog zo'n verzopen kop. Vooral in die reclame voor de samenwerkende hulporganisaties (SHO!). Brrr. Brrrr. Brrrrrrrrrrrrrrrr. Vreselijk.
Jensen is een dikke kikker zonder humor!quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey Jensen is cool die moet niet weg!
Britney Spearsquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij zegt net: dat Tiesto niet voor niks miljonair is. Wil je daarme zeggen dat iedereen die miljonair is, ook goed is?
Sharon mag mijn schoenen nog niet poetsen, maar ja.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:32 schreef BVO het volgende:
Kom op zeg, Sharon mag Do's schoenen nog niet poetsen.
Ze heeft een goede stem, mooi album en hele mooie uitstraling.
Toch is die coolquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jensen is een dikke kikker zonder humor!
Ik wel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, en BVO, nee, ik vond Hind's versie van Heaven tijdens Idols ook niet leuk.
Ja.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies!
"Oh, ze doet een cover van Heaven van Brian Adams! Fantaaaaaaaaastisch!"
Give me a break.
Ik heb allesbehalve een laag IQ en ik vind Jensen leuk.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als je een laag IQ hebt kan ik me best voorstellen dat je Jensen leuk vindt ja.
Je moet de humor van het progamma beetje in zien zo als de tokkies die zich zelf steeds voor lul zetten dat is toch leuk ? Of marieke nog wat die zich zelf de plastic koning noemt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als je een laag IQ hebt kan ik me best voorstellen dat je Jensen leuk vindt ja.
On and on?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja.
In het begin:
- Heaven (dance versie met DJ Sammie)
- Heaven (stille versie, die helemaal zelf, in der eentje zong)
- On and On (kut danceliedje = geflopt)
En tegenwoordig heeft ze dan een eigen album maargoed ze blijft overrated.
Hij is niet voor niets miljonair, omdat hij iets kan wat maar weinig mensen goed kunnen. Dat is het simpele verhaal van vraag en aanbod. Daarmee zeg ik niet dat hij of iemand anders goed is in wat ze doen als ze miljonair zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij zegt net: dat Tiesto niet voor niks miljonair is. Wil je daarme zeggen dat iedereen die miljonair is, ook goed is?
De Tokkies is dan wél weer voor de domme kant van Nederland. Wie dat leuk vind mag wat mij betreft preventief geruimd worden. Net als zij zelf.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je moet de humor van het progamma beetje in zien zo als de tokkies die zich zelf steeds voor lul zetten dat is toch leuk ? Of marieke nog wat die zich zelf de plastic koning noemt.
Natuurlijk moeten de tokkies opgeruimt worden en natuurlijk is het onzin die rage.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
[..]
De Tokkies is dan wél weer voor de domme kant van Nederland. Wie dat leuk vind mag wat mij betreft preventief geruimd worden. Net als zij zelf.
Ja, en vooral dat mensen op een gegeven moment helemaal vergeten waren dat het nummer dus niet van Do, maar van Brian Adams wasquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies!
"Oh, ze doet een cover van Heaven van Brian Adams! Fantaaaaaaaaastisch!"
Give me a break.
In zien?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je moet de humor van het progamma beetje in zien zo als de tokkies die zich zelf steeds voor lul zetten dat is toch leuk ? Of marieke nog wat die zich zelf de plastic koning noemt.
je vergeet Marijke helwege.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
In zien?
Dat wil ik niet eens!
Het aller-aller-aller-aller ergste is nog wel die Kim Holland.
Mijn god wat een dom mokkel!
Ja grappig was dat.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een goed idee. Wat zeg ik, een geniaal idee.
Steun mij in mijn strijd!.
Oh BVO, dat heb ik ook gehoord. Ik vond Daphne Bunskoek en die operaman als Snoop Dogg enzo veel leuker..
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
[..]
De Tokkies is dan wél weer voor de domme kant van Nederland. Wie dat leuk vind mag wat mij betreft preventief geruimd worden. Net als zij zelf.
Het is hetzelfde nummer hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:47 schreef BVO het volgende:
EM: Nee, als je de Tokkies leuk vindt vorm je een gevaar voor de samenleving.
Ennehm ZOWIEE: Ze deden de versie van Do, omdat die gewoon mooier is.. Wil niet zeggen dat ze het originieel niet kennen. Al zal dat bij de meeste BReeZaH's idd wel zo zijn ja.
.
Nee hoor Marijke helwege is niet zo achterlijk als Kim.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
je vergeet Marijke helwege.
Hoe die zich zelf weer voor schut heeft gezet gister bij vara live![]()
Goede conclusie.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:53 schreef Duiveltja het volgende:
Het origineel is gewoon mooier
Hebben wij het over de zelfde? de botox konining?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee hoor Marijke helwege is niet zo achterlijk als Kim.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |