quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:00 schreef Duiveltja het volgende:
BVO schijnt het nummer wel te waarderen
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:28 schreef BVO het volgende:
Die Woelli is trouwens ook een kutuser met heel de tijd die ,,.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:28 schreef BVO het volgende:
Die Woelli is trouwens ook een kutuser met heel de tijd die ,,.
Kan nu dus niet op dat msnadres komen, omdat ik via een andere msnadres met mijn projectgroep een bespreking heb. We hebben we een groot project en we lopen flink achter.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:22 schreef Airelle het volgende:
Duiveltjapost@hotmail.com : kom eens online.
Nog 5 dagen en 5,5 uurquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kan nu dus niet op dat msnadres komen, omdat ik via een andere msnadres met mijn projectgroep een bespreking heb. We hebben we een groot project en we lopen flink achter.
Hey LeNog 5 dagen he
Je hebt het weekend nogquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nog 5 dagen en 5,5 uur [afbeelding]
om mn stageverslag af te maken![]()
Vandaar ook de PI en dequote:
Ik had ook een PIquote:
quote:Het weekend is idd de tijd om lui te zijnDoordeweeks kan het ook maar meestal heb je dan verplichtingen.
![]()
Ik niet. T:riesto.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:57 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had vandaag eik wel naar de Dam gewild
Zeikerdquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:16 schreef BVO het volgende:
Wat een kutTT.
Wow.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik niet. T:riesto.
Dat is ook een inzamelingsactie waard. Verzamel zoveel mogelijk geld om Tiesto op te laten sodeflikkeren naar de Zuidpool. En dan doen we dat meteen voor de Tokkies, Robert Jensen, Maroon 5, Lange Frans & Baas B, Do en Ivo Niehe.
* Biedt 10 miljoen euro!quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:45 schreef babette21 het volgende:
vandaag is 't nationale 555-dag....... zal ik m'n foto hier gaan veilen?!
Ok jij houdt dus niet van dat soort muziek, maar er zijn er heel veel die dat wel waarderen. Die gast is niet voor niets miljonair.quote:
Overratedquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ok jij houdt dus niet van dat soort muziek, maar er zijn er heel veel die dat wel waarderen. Die gast is niet voor niets miljonair.
Joh er zijn miljoenen mensen miljonairquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ok jij houdt dus niet van dat soort muziek, maar er zijn er heel veel die dat wel waarderen. Die gast is niet voor niets miljonair.
Het begint om 20.00 ofzo, geloof ik.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:20 schreef Dizer het volgende:
Oh God nee he!! Het is toch niet uber druk in Amsterdam of zo door dat? Ik ga namelijk de hele dag Amsterdam in
explainquote:
Die worden dat niet zomaarquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Joh er zijn miljoenen mensen miljonair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |