Je moet de humor van het progamma beetje in zien zo als de tokkies die zich zelf steeds voor lul zetten dat is toch leuk ? Of marieke nog wat die zich zelf de plastic koning noemt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als je een laag IQ hebt kan ik me best voorstellen dat je Jensen leuk vindt ja.
On and on?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja.
In het begin:
- Heaven (dance versie met DJ Sammie)
- Heaven (stille versie, die helemaal zelf, in der eentje zong)
- On and On (kut danceliedje = geflopt)
En tegenwoordig heeft ze dan een eigen album maargoed ze blijft overrated.
Hij is niet voor niets miljonair, omdat hij iets kan wat maar weinig mensen goed kunnen. Dat is het simpele verhaal van vraag en aanbod. Daarmee zeg ik niet dat hij of iemand anders goed is in wat ze doen als ze miljonair zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij zegt net: dat Tiesto niet voor niks miljonair is. Wil je daarme zeggen dat iedereen die miljonair is, ook goed is?
De Tokkies is dan wél weer voor de domme kant van Nederland. Wie dat leuk vind mag wat mij betreft preventief geruimd worden. Net als zij zelf.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je moet de humor van het progamma beetje in zien zo als de tokkies die zich zelf steeds voor lul zetten dat is toch leuk ? Of marieke nog wat die zich zelf de plastic koning noemt.
Natuurlijk moeten de tokkies opgeruimt worden en natuurlijk is het onzin die rage.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
[..]
De Tokkies is dan wél weer voor de domme kant van Nederland. Wie dat leuk vind mag wat mij betreft preventief geruimd worden. Net als zij zelf.
Ja, en vooral dat mensen op een gegeven moment helemaal vergeten waren dat het nummer dus niet van Do, maar van Brian Adams wasquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies!
"Oh, ze doet een cover van Heaven van Brian Adams! Fantaaaaaaaaastisch!"
Give me a break.
In zien?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je moet de humor van het progamma beetje in zien zo als de tokkies die zich zelf steeds voor lul zetten dat is toch leuk ? Of marieke nog wat die zich zelf de plastic koning noemt.
je vergeet Marijke helwege.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
In zien?
Dat wil ik niet eens!
Het aller-aller-aller-aller ergste is nog wel die Kim Holland.
Mijn god wat een dom mokkel!
Ja grappig was dat.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een goed idee. Wat zeg ik, een geniaal idee.
Steun mij in mijn strijd!.
Oh BVO, dat heb ik ook gehoord. Ik vond Daphne Bunskoek en die operaman als Snoop Dogg enzo veel leuker..
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:41 schreef BVO het volgende:
[..]
De Tokkies is dan wél weer voor de domme kant van Nederland. Wie dat leuk vind mag wat mij betreft preventief geruimd worden. Net als zij zelf.
Het is hetzelfde nummer hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:47 schreef BVO het volgende:
EM: Nee, als je de Tokkies leuk vindt vorm je een gevaar voor de samenleving.
Ennehm ZOWIEE: Ze deden de versie van Do, omdat die gewoon mooier is.. Wil niet zeggen dat ze het originieel niet kennen. Al zal dat bij de meeste BReeZaH's idd wel zo zijn ja.
.
Nee hoor Marijke helwege is niet zo achterlijk als Kim.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
je vergeet Marijke helwege.
Hoe die zich zelf weer voor schut heeft gezet gister bij vara live![]()
Goede conclusie.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:53 schreef Duiveltja het volgende:
Het origineel is gewoon mooier
Hebben wij het over de zelfde? de botox konining?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee hoor Marijke helwege is niet zo achterlijk als Kim.
quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hebben wij het over de zelfde? de botox konining?
Ja natuurlijk, maar tis niet dat Do er ook maar íets aan veranderd heeft, het is precies hetzelfde nummer, daarom is het een schande dat niemand dat schijnt te weten.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:53 schreef Duiveltja het volgende:
Het origineel is gewoon mooier
... niet eens van haar is!quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:00 schreef ZOWIEE het volgende:
En ook is het belachelijk iemand tot superster te bombarderen op basis van 1 nummer dat .......
Dat ga je niet menen, BVO alsjeblieftquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:02 schreef BVO het volgende:
Ik vind het origineel veel minder. Lelijk zelfs.
En Kim Holland is dan wél weer leuk.... Haaaii haaai.....
Airelle: Het doorgestreepte stukje meende ik niet. De rest wel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:02 schreef BVO het volgende:
Ik vind het origineel veel minder. Lelijk zelfs.
En Kim Holland is dan wél weer leuk.... Haaaii haaai.....
Ik bedoelde ook dat stukje van Kim Holland van je.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Airelle: Het doorgestreepte stukje meende ik niet. De rest wel..
quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gezever over trainers/coachen boeit me niet echt.
Heb je trouwens gelezen dat er ook dit jaar een sterk deelnemersveld is op het tennistoernooi in Rotjeknor?quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gezever over trainers/coachen boeit me niet echt.
Ja, kloptquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je trouwens gelezen dat er ook dit jaar een sterk deelnemersveld is op het tennistoernooi in Rotjeknor?
Eens is!! Beev je hebt gelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:47 schreef BVO het volgende:
EM: Nee, als je de Tokkies leuk vindt vorm je een gevaar voor de samenleving.
Ennehm ZOWIEE: Ze deden de versie van Do, omdat die gewoon mooier is.. Wil niet zeggen dat ze het originieel niet kennen. Al zal dat bij de meeste BReeZaH's idd wel zo zijn ja.
.
Ik heb al getenissed vannochten om 9 uurquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:10 schreef Airelle het volgende:
[..].
Ik heb zin om te tennissen.. het is ook best lekker weer.
En daar ga je dus de fout in want hoe vaak hoor je Muse op tv/radio? Juist ja, zelden. En vooral lang niet zo vaak als Maroon 5 waar je helemaal mee doodgegooid werd/wordt nadat ze 1 irritante hit hebben gehad. Dat kan je van Muse niet zeggen geloof ikquote:
Ik ben niet per se tegen covers.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eens is!! Beev je hebt gelijk.
Do heeft gewoon Bryan Adams overtroffen met Heaven. Of hij en anderen dat leuk vinden of niet, het is gewoon duidelijk zo. Ik ben echt heeeel vaak tegen covers, maar Do heeft het echt voor elkaar gewoon!
Wil ook wel een keertje naar zo'n tenniswedstrijd. Jammer dat Hewitt er dit jaar niet bij is vanwege andere verplichtingen.quote:
Die zanger van Muse jankt alleen maar in zijn muziekquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En daar ga je dus de fout in want hoe vaak hoor je Muse op tv/radio? Juist ja, zelden. En vooral lang niet zo vaak als Maroon 5 waar je helemaal mee doodgegooid werd/wordt nadat ze 1 irritante hit hebben gehad. Dat kan je van Muse niet zeggen geloof ik
En nu ga ik eten![]()
Nee nog niet.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je trouwens gelezen dat er ook dit jaar een sterk deelnemersveld is op het tennistoernooi in Rotjeknor?
Ja manquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eens is!! Beev je hebt gelijk.
Do heeft gewoon Bryan Adams overtroffen met Heaven. Of hij en anderen dat leuk vinden of niet, het is gewoon duidelijk zo. Ik ben echt heeeel vaak tegen covers, maar Do heeft het echt voor elkaar gewoon!
We hadden het over overrated en niet over jouw persoonlijke smaakquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die zanger van Muse jankt alleen maar in zijn muziek
Sorry, als er 1 band op de wereld is die ik gewoon niet kan waarderen, dan is het Muse wel. Sorry. Niet lullig bedoeld hoor mop, maar das mijn mening. Dan luister ik nog liever naar The Darkness
Doei
(With Baas B)quote:
klikquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Maar Rotterdam is een beetje ver weg.
Dit jaar zijn er ook veel goedenquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:18 schreef BVO het volgende:
Ik ga altijd naar het dagprogramma van vrijdag... heb er al veel goeden gezien..
Iddquote:
Danku.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
klik
[..]
Dit jaar zijn er ook veel goeden [afbeelding]
[..]
Idd![]()
ow das kut.....sterkte iigquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:33 schreef Tania18 het volgende:
Hoi. Wij moeten vanavond waarschijnlijk een van onze katten in laten slapen![]()
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Danku.
Kun je inmiddels al weer op msn komen?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:33 schreef Tania18 het volgende:
Hoi. Wij moeten vanavond waarschijnlijk een van onze katten in laten slapen![]()
He, maar dat is niet leuk. Sterkte.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:33 schreef Tania18 het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 6 januari 2005 12:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
He, maar dat is niet leuk. Sterkte..
Die baardquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dan nog even over Maroon 5. Het enige leuke aan Maroon 5 is de baard van die baardaap. Ik weet of het hun drummer, toetsenist, bassert of gitaarman is. Maar dat boeit niet. Die baard is hipper dan hip.
Oh, en Harder To Breathe zet ik ook niet uit ofzo.
Tot zover positieve berichtgeving omtrent Maroon 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |