Ik snap dat niet wat ik typ gewoon als link in: radio555.nl en dan doetie het niet.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
2 miljoen euro
By the way: de link in je signature klopt niet
Laat hem dan wel een zak over z'n hoofd doen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:08 schreef ZOWIEE het volgende:
behalve als Muse er ook in komt dan valt er te onderhandelen![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik snap dat niet wat ik typ gewoon als link in: radio555.nl en dan doetie het niet.![]()
| 1 | [url=http://www.radio555.nl]Luister live naar "Radio 555"[/url] |
Ik dacht vannacht aan Tonnie.Waarom hij nou eigenlijk Frey heet.En toen uiteindelijk legde ik de link dat Frey een vos is en Frank die hond.Dus hij is fan van Frank en Frey!quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey wat moest jij nou op msn?kom eens terug
* bar_rel zwaait terugquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:08 schreef Orginial het volgende:
* Orginial zwaait opnieuw naar Bar_rel.![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat hem dan wel een zak over z'n hoofd doen..
Maareh changing subject. Wat hebben jullie gedoneerd?
.
ohquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik dacht vannacht aan Tonnie.Waarom hij nou eigenlijk Frey heet.En toen uiteindelijk legde ik de link dat Frey een vos is en Frank die hond.Dus hij is fan van Frank en Frey!![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja.Dat weet ik dus wel mooi allemaal hé.![]()
Neequote:Op donderdag 6 januari 2005 15:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat hem dan wel een zak over z'n hoofd doen..
En wij dan?quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En ik en Tonnie zijn goede matties
wut niet, ik ga iig ook films kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:33 schreef Orginial het volgende:
[..]Jééj
Waar is de rest trouwens..
Oke,ik ga ook.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
wut niet, ik ga iig ook films kijken
Lost Junction en Twisted..
dus tot later![]()
Ben m'n examens aan 't leren ... bahquote:
Ik moet vader en moedertje spelen met mijn neefjes en zusje.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ben m'n examens aan 't leren ... bah![]()
Wat een leven heb jijquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik moet vader en moedertje spelen met mijn neefjes en zusje.![]()
![]()
Ja,ik speel nu de directeur van Giro 555 terwijl hun allemaal telefoontjes plegen met donateurs.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |