ik dacht het wel....quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die blond van chips verteld stoere verhaaltjes over zijn vriendin in de BO! van deze week maar die kerel is toch hardstike homo?
Ja dat zou het zijn. Als je die kerel hoort praten op tv jezus het homo zijn straalt gewoon van die kerel af.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik dacht het wel....
maybe nog in de kast?
was het niet leuk?quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:21 schreef Orginial het volgende:
* Orginial is klaar met directeur van giro 555 te spelen.![]()
je mist alleen de roze handtas nog!quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dat zou het zijn. Als je die kerel hoort praten op tv jezus het homo zijn straalt gewoon van die kerel af.
Dagdag!quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:07 schreef babette21 het volgende:
* meldt zich....
zeg veilingmeester, ben ik al verkocht?!?
En aangezien ik niet verwacht dat er iemand is die hoger bied.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dagdag!
Ja Dizer heeft al geboden.
ja 10 miljoen... da's erg aardig maar het telt natuurlijk nietquote:
Ow je was serieusquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja 10 miljoen... da's erg aardig maar het telt natuurlijk niet
ben nl erg serieus: de hoogste bieder krijgt een foto, zonder zwart balkje!!
openingsbod is 25 euro........![]()
Maar Shok! is heel gezellig!quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:44 schreef babette21 het volgende:
pas als fok! definitief platgaat ga ik naar shok!
ik ben geen overloper...
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:14 schreef ZOWIEE het volgende:Het was Daphne Bunskoek die vanmiddag zo vals 'Beautiful' zong
![]()
Ach joh.. het was toch leuk!quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:14 schreef ZOWIEE het volgende:Het was Daphne Bunskoek die vanmiddag zo vals 'Beautiful' zong
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |