Welkom allemaal op mijn feestje.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zag gister een nieuwe clip op TMF. Het begon met Lange Frans en Baas B. die ergens aanbelden. Dus ik in de veronderstelling dat zij een nummer gingen rappen. Maar nee. Er zaten binnen een neger en een dikke aap met lippiercing op de bank die ons ruim 3 minuten vermaakten met vertellen dat ze op feestjes altijd meisjes gingen neuken.
Nou, daar werd ik ook niet vrolijk van.
Wat klote zegquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:44 schreef Tania18 het volgende:
Nee, waarschijnlijk niet. Een paar dagen geleden kregen we te horen dat het suikerziekte was. Dat is goed te behandelen, dus we waren erg opgelucht. Nu blijkt dat ook haar lever is aangetast en ze wil al een paar dagen niks eten. We geven wel dwangvoeding, in de hoop dat ze opknapt, maar ze zakt steeds verder in elkaar. Op dit moment ligt ze in een hoekje op de bank, helemaal ineengedoken en ze reageert nergens meer op. We hebben het idee dat ze elk moment haar laatste adem uit kan blazen. Het is zo kut![]()
![]()
Ik neem aan dat jullie dat allemaal al lang gedaan hebbenquote:555 Jonnetje zet voor je naam de cijfers 555 voor de zeebeving in azie iedere naam die dit heeft levert 0.05 eurocent zegt:
zet voor je naam de cijfers 555 voor de zeebeving in azie iedere naam die dit heeft levert 0.05 eurocent op stuur dit door naar iedereen in de lijst dat via een hotmail computer kijkt hoeveel mensen dit hebben
heb je dus respect voor azie doe dat dan je helpt
quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie dat allemaal al lang gedaan hebben![]()
-edit- Waarom deze grote lege ruimte onder mijn post?![]()
msn?quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie dat allemaal al lang gedaan hebben![]()
-edit- Waarom deze grote lege ruimte onder mijn post?![]()
Kruisjequote:Op donderdag 6 januari 2005 13:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een nieuwe missie in mijn leven.
Trouwen met Natasha Bedingfield..
[afbeelding]
Heb jij haar vaak live gehoord??quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een nieuwe missie in mijn leven.
Trouwen met Natasha Bedingfield..
[afbeelding]
Zoals ze er nu bij ligt ziet het er niet naar uit dat ze nog opknapt. Waarschijnlijk is haar lever teveel aangetast door de suikerziekte. Het is zo zielig om haar daar zo in het hoekje te zien liggenquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat klote zeg
Wij hebben ook een kat met suikerziekte gehad en die is toch nog 15 jaar geworden... Misschien knapt ie nog wel op, ik hoop het wel voor je zeg
He bah zegquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zoals ze er nu bij ligt ziet het er niet naar uit dat ze nog opknapt. Waarschijnlijk is haar lever teveel aangetast door de suikerziekte. Het is zo zielig om haar daar zo in het hoekje te zien liggen
![]()
Ja, live is ze ook heel goed.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:23 schreef Airelle het volgende:
Heb jij haar vaak live gehoord??
Ik een keer bij TOTP... klonk goed.
De Margriet winterfair? Daar was Hind ook.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, live is ze ook heel goed..
Nog even over Do... Ik zat net door de Margriet van mams te bladeren, en daar is Do een publiekstrekker voor een margrietvrouweniets. En ze zit in de reclame voor Sky Radio (of was het nou Noordzee? Nou ja, een pot nat). Dat zegt wel genoeg..
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:02 schreef BVO het volgende:
De Margriet winterfair? Daar was Hind ook..
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Trouwens, over dat OP-plaatje. timbob zit hier toch nooit meer, die kan er best wel uit. En dan kunnen Orginial, _bigmac_ en bar_rel er wel in.
* Orginial verslikt zich in een stukje brood en ligt happend naar adem op de grond."Ikke?"quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Trouwens, over dat OP-plaatje. timbob zit hier toch nooit meer, die kan er best wel uit. En dan kunnen Orginial, _bigmac_ en bar_rel er wel in.
Moet je wel een foto postenquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial verslikt zich in een stukje brood en ligt happend naar adem op de grond."Ikke?"![]()
Raad maar.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:13 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
* Orginial vraagt zich zijn hele SHO-tijd al af wie wie nou eigenlijk is.Explain![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn moeder
was er niet op tijd bij.
En dat is dan meteen ook mijn foto voor in de OP![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |