Ik vond de vorige TS ook beter.quote:Op zondag 26 december 2004 20:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond de vorige topictitel beter..
Mijn vriendin heet evelienquote:Op zondag 26 december 2004 20:14 schreef Airelle het volgende:
Nou ik ga maar weer ens.
Tis koud in de computer kamer.
Ciaoquote:Op zondag 26 december 2004 20:20 schreef Lu_uK het volgende:
ik ga ook
quote:Op zondag 26 december 2004 20:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nope, sorry, ik quote je niet..
Doei allen die gaan..
Nee, wat?quote:Op zondag 26 december 2004 20:23 schreef bar_rel het volgende:
Hebben jullie het gehoord van die man bij Irene en Carlo![]()
Die voorspeller, hij had alles wat hij vorig jaar had voorspeld juist!quote:Op zondag 26 december 2004 20:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, wat?.
En ik luister nu Tijdloze 100 - 2004 - Studio Brussel Ook tof.
Niet dat ik het geloofquote:Op zondag 26 december 2004 20:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Die voorspeller, hij had alles wat hij vorig jaar had voorspeld juist!
En volgend jaar( 2005 ja) voorspeld hij iets met Schiphol, dat er een groot terroristen alarm is. En hij voorspeld iets met Gifaanvallen, en een hele grote vliegtuig ramp!!!
![]()
huh??quote:Op zondag 26 december 2004 20:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie het gehoord van die man bij Irene en Carlo![]()
Oh jee.quote:Op zondag 26 december 2004 20:26 schreef bar_rel het volgende:
Die voorspeller, hij had alles wat hij vorig jaar had voorspeld juist!
En volgend jaar( 2005 ja) voorspeld hij iets met Schiphol, dat er een groot terroristen alarm is. En hij voorspeld iets met Gifaanvallen, en een hele grote vliegtuig ramp!!!
![]()
Weet je, ieder jaar is er wel iets bij Schiphol. En vliegtuigrampen komen wel vaker voor. Hij zal vast wel gelijk krijgen, maar om me daar nu al druk om te maken, nee.quote:
Ja idd!!quote:Op zondag 26 december 2004 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Weet je, ieder jaar is er wel iets bij Schiphol. En vliegtuigrampen komen wel vaker voor. Hij zal vast wel gelijk krijgen, maar om me daar nu al druk om te maken, nee.
Wat ga je doen ? je zelf opofferen en bekend staan als de held ?quote:Op zondag 26 december 2004 20:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja idd!!
Maar goed, dit is terroristen he.
Ik moet wel met het vliegtuig in 2005 , als het vliegtuig wel word gekaapt dan ga ik gewoon even de stoere bink uithangen.
Dat is een ideequote:Op zondag 26 december 2004 20:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat ga je doen ? je zelf opofferen en bekend staan als de held ?![]()
Ik ook.quote:Op zondag 26 december 2004 20:32 schreef bar_rel het volgende:
Ja idd!!
Maar goed, dit is terroristen he.
Ik moet wel met het vliegtuig in 2005 , als het vliegtuig wel word gekaapt dan ga ik gewoon even de stoere bink uithangen.
quote:Op zondag 26 december 2004 20:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zou me plots gaan bekeren en gaan bidden ofzo
Niet als je de terroristen koud kan makenquote:Op zondag 26 december 2004 20:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik bedoel dood ga je toch wel. Waarom dan niet proberen de terroristen koud te maken?
Mijn allereerste postquote:Hallo mensen,
Men eerste post in dit forum
Ookal zwerf ik hier al zon jaartje rond....ik kon niet registreren vanwege hotmaill maar das nu wel goed via me provider anyway waarom ik hier post is omdat ik gtst vet vind en ik hier dus wel vaker te vinden zal zijn
dit klinkt erg maarja
laterss
Wat een ondeugende TVP heb jequote:Op zondag 26 december 2004 21:33 schreef ZOWIEE het volgende:
TVP [afbeelding]
Airelle: Ik heb Minoes gezien [afbeelding]
eeeeehhh die avatarquote:Op zondag 26 december 2004 22:24 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het wel grappig, die poezenfilm.
Kan sowieso wel lachen om Theo Maassen (als acteur dan).
Carice van houten vind ik een goede actrice.
quote:Op zondag 26 december 2004 22:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
eeeeehhh die avatarwat ziet ze eruit zeg met dat haar, ze is zo bleek als ik weet niet wat
Agh ja ,ze lijkt op Marilyn Monroequote:Op zondag 26 december 2004 22:32 schreef Airelle het volgende:
[..]Ze is een rus...
.
Ik vind het trouwens een mooie foto:
[afbeelding]
ben bezig voor jequote:Op zondag 26 december 2004 22:39 schreef BVO het volgende:
Uit het icontopic:
Kan iemand voor mij een dergelijk gifje maken:
Icon dat ik nu heb - icon 1 - icon dat ik nu heb - icon 2 - enz.
Icon 1 [afbeelding]
Icon 2 [afbeelding]
Icon 3 [afbeelding]
Icon 4 [afbeelding]
Icon 5 [afbeelding]
maar: wat moet ik hier nou weer mee?!?!quote:Dizer: En ik had/heb nog gevoelens voor jou.
Jij hebt toch nu een fok!vriendje (wup of weet_ik_veel.. een van de twee)..dus kan je er niks mee..quote:Op zondag 26 december 2004 22:48 schreef babette21 het volgende:
lag 300 posts achter dus heb niet verder teruggelezen dan dit
[..]
maar: wat moet ik hier nou weer mee?!?!
Ik wil welquote:Op zondag 26 december 2004 22:50 schreef ZOWIEE het volgende:
Wie maakt voor mij de Jeniffer Connelly Award
in avatar-vorm dan he, ik wil ook pimpen
En kruipt nu snel onder de wol.quote:Op zondag 26 december 2004 22:47 schreef Orginial het volgende:
* Orginial is terug van een rampzalige kerst.![]()
Ja, dan heb ik ook 2 awardsquote:Op zondag 26 december 2004 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil wel
In combinatie met je huidige?
tenzij niks.... Wup is mijn liefie....quote:Op zondag 26 december 2004 22:50 schreef Dizer het volgende:
Jij hebt toch nu een fok!vriendje (wup of weet_ik_veel.. een van de twee)..dus kan je er niks mee..
Tenzij...
quote:Op zondag 26 december 2004 22:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding] die van mij zijn ook nep hoor
Ja maar denk aan onze korte heftige ontmoeting.. De fonkjes sprongen ervan af. Weet je nog.. de hele wereld om ons heen deed er niet meer toe... Ik had alleen nog maar ogen voor jouquote:Op zondag 26 december 2004 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
tenzij niks.... Wup is mijn liefie....
na maanden zijn we eindelijk uitgeknipperd...
[maar zit nu weer ernstig aan de wijn dus gevaarlijke situatie;)]
Maar niemand die me verhaal wil aanhoren,niet eens me eigen moeder.quote:
Ik weet hoe het voeltquote:
* Dizer krijgt spijt...quote:Op zondag 26 december 2004 22:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar niemand die me verhaal wil aanhoren,niet eens me eigen moeder.![]()
Ik wil alleen maar aandacht
Zo hier heb je je awards.quote:Op zondag 26 december 2004 22:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar niemand die me verhaal wil aanhoren,niet eens me eigen moeder.![]()
Ik wil alleen maar aandacht
Ik heb maar 1 keer lekkere champagne gedronken terwijl ik het normaal vet ranzig vind. Maar goed, dat was een fles van 200 euroquote:Op zondag 26 december 2004 22:58 schreef Airelle het volgende:
Ik heb dit weekend alleen maar Champagne gedronken.. maar ik vind het nog steeds goort.
ja da's helemaal waar...quote:Op zondag 26 december 2004 22:56 schreef Dizer het volgende:
Ja maar denk aan onze korte heftige ontmoeting.. De fonkjes sprongen ervan af. Weet je nog.. de hele wereld om ons heen deed er niet meer toe... Ik had alleen nog maar ogen voor jou
Ik vind Champagne ook nooit lekker. Ik probeer het steeds....quote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer lekkere champagne gedronken terwijl ik het normaal vet ranzig vind. Maar goed, dat was een fles van 200 euro![]()
![]()
Dus als ik mijn stront aan je verkoop voor 200 euro, dan eet jij het op want ja..het is stront van 200 euroquote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer lekkere champagne gedronken terwijl ik het normaal vet ranzig vind. Maar goed, dat was een fles van 200 euro![]()
![]()
Watquote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja da's helemaal waar...
maar lieve jongen, toen was ik ernstig gekwetst en extra gevoelig....
ik dacht dat ik jou toen gebruikte... maar bij nader inzien: wat 't niet andersom?!
quote:Op zondag 26 december 2004 23:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dus als ik mijn stront aan je verkoop voor 200 euro, dan eet jij het op want ja..het is stront van 200 euro
Nou het was gewoon allemaal heel leuk.Toen vertelde ze dat de film niet doorging,dus gingen we maar boven film kijken.Ik ging met Rick een site maken en toen vulde hij bij alle vragen uit de vragenlijst dingen is van Orginial is homo.Orginial is dik. En allemaal andere kwetsende dingen.Ik dacht oke,laat maar.Het is kerst.Maar toen besloten we eindelijk film te gaan kijken en toen begon hij allemaal verhalen over mij te vertellen.En ik zei er nog wat over van nee jij dan enzo.Maar hij ging maar door en fluisterde dat in andermans oren en dan keihard lachen enzo.En gewoon allemaal zo kijken naar iets in je gezicht en dan keihard lachen of gewoon je nadoen enzo.Ik ben na een hoop kwetsende dingen gezegd over mij naar beneden gerend en de deur uitgegaan.Heel de familie van me was nog binnen en ik liep daar alleen in het donker buiten.Jullie denken nu van: Wat een 13-jarige verhaaltje.Maar ik kan je zeggen,het doet pijn.En als je eigen moeder het dan niet eens intreseert omdat je de kerst weer verpest heb,dan voel je nog kloter.quote:
Ik zou nooit stront kopen voor 200 euro.quote:Op zondag 26 december 2004 23:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dus als ik mijn stront aan je verkoop voor 200 euro, dan eet jij het op want ja..het is stront van 200 euro
voor hoeveel dan wel?!??!quote:Op zondag 26 december 2004 23:07 schreef Airelle het volgende:
Ik zou nooit stront kopen voor 200 euro.
Nouja...quote:Op zondag 26 december 2004 23:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor hoeveel dan wel?!??!![]()
ps. had ik m'n zussie al 'n persoonlijke 'fijne feestdagen-groet' gebracht?!
Ja dat is waar... om precies te zijn nog 3 kwartierquote:Op zondag 26 december 2004 23:15 schreef babette21 het volgende:
Lief zusje: de feestdagen zijn reeds voorbij maar bij deze:
een fantastisch, grandioos en liefdevol 2005![]()
en nog even en dan kunnen we ons hart weer ophalen aan R&WL:)
Wie zijn dat? Zogenaamde vrienden van je? Laat ze toch stikken man? En maak "echte" vrienden.quote:Op zondag 26 december 2004 23:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou het was gewoon allemaal heel leuk.Toen vertelde ze dat de film niet doorging,dus gingen we maar boven film kijken.Ik ging met Rick een site maken en toen vulde hij bij alle vragen uit de vragenlijst dingen is van Orginial is homo.Orginial is dik. En allemaal andere kwetsende dingen.Ik dacht oke,laat maar.Het is kerst.Maar toen besloten we eindelijk film te gaan kijken en toen begon hij allemaal verhalen over mij te vertellen.En ik zei er nog wat over van nee jij dan enzo.Maar hij ging maar door en fluisterde dat in andermans oren en dan keihard lachen enzo.En gewoon allemaal zo kijken naar iets in je gezicht en dan keihard lachen of gewoon je nadoen enzo.Ik ben na een hoop kwetsende dingen gezegd over mij naar beneden gerend en de deur uitgegaan.Heel de familie van me was nog binnen en ik liep daar alleen in het donker buiten.Jullie denken nu van: Wat een 13-jarige verhaaltje.Maar ik kan je zeggen,het doet pijn.En als je eigen moeder het dan niet eens intreseert omdat je de kerst weer verpest heb,dan voel je nog kloter.![]()
Precies. Dat soort zielige mensen moet je je echt niet mee inlaten en zeker niet heel erg druk om maken. Dat zijn ze niet waard. Er zijn genoeg mensen op aarde die jou wel aardig vinden, steek daar je energie en tijd in.quote:Op zondag 26 december 2004 23:21 schreef Dizer het volgende:
Wie zijn dat? Zogenaamde vrienden van je? Laat ze toch stikken man? En maak "echte" vrienden.
Ik weet het allemaal nog niet. En bij jou was het net uit en jij zou er anders ook spijt van krijgen en ik wou geen misbruik maken van de situatiequote:Op zondag 26 december 2004 23:06 schreef babette21 het volgende:
@ Dizer: volgens mij moet het zijn: "want ik wist dat IK er later spijt van zou krijgen"... ik was vrij, jij niet... kweet nog steeds niet waarom 't over is tussen jou en Niksan... maar als je haar terugwil: go for it.... bij mij is ook alles goedgekomen... en je weet: you're my second best...
en wie weet, als ik m'n glas nog eens bijvul... vandaag is 't wederom rood, maar chileens....
Ik heb gewoon niemand! Zelfs me eigen moeder intreseert zich niet voor meer voor mij.Op school lacht iedereen me uit,FOK wil me weg en iedereeen doet me na en lacht en vertelt verhalen over me.Ik haat mijn levenquote:Op zondag 26 december 2004 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie zijn dat? Zogenaamde vrienden van je? Laat ze toch stikken man? En maak "echte" vrienden.
Who cares about fok?quote:Op zondag 26 december 2004 23:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niemand! Zelfs me eigen moeder intreseert zich niet voor meer voor mij.Op school lacht iedereen me uit,FOK wil me weg en iedereeen doet me na en lacht en vertelt verhalen over me.Ik haat mijn leven![]()
Tommmmiiiiieeeeequote:
Ja! Dank je.quote:Op zondag 26 december 2004 23:28 schreef Dizer het volgende:
Hee Beev.. vind je het wat? Je avatar?
[..]
Tommmmiiiiieeeee
Ze hadden zelfs een site gemaakt over mij met allemaal grappen en weet ik het wat.quote:Op zondag 26 december 2004 23:25 schreef BVO het volgende:
Precies. Typisch van die mensen die je vrienden zijn als het hen uitkomt, en je laten vallen als ze met anderen zijn.
Heb je niks aan..
Ten eerste... Fok moet je NOOIT letterlijk nemen. Man.. het is maar een forum.quote:Op zondag 26 december 2004 23:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niemand! Zelfs me eigen moeder intreseert zich niet voor meer voor mij.Op school lacht iedereen me uit,FOK wil me weg en iedereeen doet me na en lacht en vertelt verhalen over me.Ik haat mijn leven![]()
Het gaat erom hoe ik eruit zie en hoe ik doe enzo.Alles doen ze na,dat zal toch niet voor niks zijn.quote:Op zondag 26 december 2004 23:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Who cares about fok?
Dat zijn alleen users... geen 'echte' mensen.
Ik kan er gewoon niet meer tegen,ik heb gewoon niemand. Ik dacht echt dat het leuk zou worden en als je dan daar in je eentje buiten loop voel je echt keidom en zielig.quote:Op zondag 26 december 2004 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ten eerste... Fok moet je NOOIT letterlijk nemen. Man.. het is maar een forum.
En je moeder zal het vast niet zo bedoeld hebben. Praat met haar.
En op school.. Jongen, er komt een tijd dat je er aan terugdenkt en erom lacht. Alles wordt beter met de jaren. Je moet niet alleen maar zitten piekeren en zo, maar denk aan je toekomst en heb iets om er vooruit te leven
je kan lekker kletsen haha!! wel aandoenlijk moet ik zeggen....quote:Op zondag 26 december 2004 23:25 schreef Dizer het volgende:
Ik weet het allemaal nog niet. En bij jou was het net uit en jij zou er anders ook spijt van krijgen en ik wou geen misbruik maken van de situatie
Ik bedoelde het ook meer van:quote:Op zondag 26 december 2004 23:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja! Dank je..
Ennehm Airelle; ik ben zo echt als je zijn kan hoor..
Dat van die vrienden is ook gewoon niet leuk.quote:Op zondag 26 december 2004 23:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe ik eruit zie en hoe ik doe enzo.Alles doen ze na,dat zal toch niet voor niks zijn.![]()
Ja maar, k word echt gek van mezelf.Als ik nu wat in het echte leven wat zeg,oefen ik 3 x hoe ik het ga zeggen.DAT IS TOCH NIET NORMAALquote:Op zondag 26 december 2004 23:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook meer van:
Dat als bepaalde mensen op fok je niet mogen, dat dat niet echt boeiend is voor je 'echte' leven ofzo...
of denk ik nu heel anders?
Heb dan gewoon schijt aan die vrienden als ze zo doen. Dan kunnen ze wmb mijn stront eten (gratis)quote:Op zondag 26 december 2004 23:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat van die vrienden is ook gewoon niet leuk.
Nee hoor, ik snapte je wel.quote:Op zondag 26 december 2004 23:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook meer van:
Dat als bepaalde mensen op fok je niet mogen, dat dat niet echt boeiend is voor je 'echte' leven ofzo...
of denk ik nu heel anders?
Nee, dat is niet normaal.quote:Op zondag 26 december 2004 23:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja maar, k word echt gek van mezelf.Als ik nu wat in het echte leven wat zeg,oefen ik 3 x hoe ik het ga zeggen.DAT IS TOCH NIET NORMAAL![]()
Ja,maar ik wil gewoon niet meer naar een supermarkt omdat ik denk dat iedereen me uitlacht.Vaak is dat ook gewoon zo,maar niet abnormaal vaak.Na vanavond,wil ik nooit meer daarna toe.Ik haat mezelf gewoon, vorig jaar kerst lag ik nu op de bank tv te kijken met allemaal mensen.Nu, is iedereen veranderd en hoor ik er niet meer bij.quote:Op zondag 26 december 2004 23:34 schreef Dizer het volgende:
Ik werd vroeger op school gepest omdat ik een "buitenlander" ben. Ik mag dan hier niet geboren, maar als je me kent zou je nooit zeggen dat ik ergens anders ben geboren. Je zou denken dat mijn ouders of voorouders uit Italie of Griekenland komen. Want ik heb geen accent of zo. Maar ze vonden het alsnog leuk om mijn Ali te noemen en de hele tijd over te geinen. Ik heb er niks van aangetrokken.
Laatst werd bij mijn werk de straat verbouwd, en kwam een aantal van deze gasten tegen, die waren dus stoeptegels aan het leggen, en een ander kwam ik laatst nog tegen die was in de bouw en een ander werkt full-time in een kroeg. Ik moet nog 1 jaar en ben dan klaar met mijn universitaire opleiding. Kijken wie er nu lacht
Ja idd!quote:Op zondag 26 december 2004 23:34 schreef Dizer het volgende:
Ik werd vroeger op school gepest omdat ik een "buitenlander" ben. Ik mag dan hier niet geboren, maar als je me kent zou je nooit zeggen dat ik ergens anders ben geboren. Je zou denken dat mijn ouders of voorouders uit Italie of Griekenland komen. Want ik heb geen accent of zo. Maar ze vonden het alsnog leuk om mijn Ali te noemen en de hele tijd over te geinen. Ik heb er niks van aangetrokken.
Laatst werd bij mijn werk de straat verbouwd, en kwam een aantal van deze gasten tegen, die waren dus stoeptegels aan het leggen, en een ander kwam ik laatst nog tegen die was in de bouw en een ander werkt full-time in een kroeg. Ik moet nog 1 jaar en ben dan klaar met mijn universitaire opleiding. Kijken wie er nu lacht
Jij kan ook lekker doorkletsen.. helemaal met een wijntje opquote:Op zondag 26 december 2004 23:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
je kan lekker kletsen haha!! wel aandoenlijk moet ik zeggen....
bij mij was 't elke week ongeveer uit, maar nu is 't al te lang aan om dom te doen....
Ze zijn veranderd, ze zijn jouw dus gewoon niet waard.quote:Op zondag 26 december 2004 23:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja,maar ik wil gewoon niet meer naar een supermarkt omdat ik denk dat iedereen me uitlacht.Vaak is dat ook gewoon zo,maar niet abnormaal vaak.Na vanavond,wil ik nooit meer daarna toe.Ik haat mezelf gewoon, vorig jaar kerst lag ik nu op de bank tv te kijken met allemaal mensen.Nu, is iedereen veranderd en hoor ik er niet meer bij.
Same as Duiveltja:quote:Op zondag 26 december 2004 23:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja,maar ik wil gewoon niet meer naar een supermarkt omdat ik denk dat iedereen me uitlacht.Vaak is dat ook gewoon zo,maar niet abnormaal vaak.Na vanavond,wil ik nooit meer daarna toe.Ik haat mezelf gewoon, vorig jaar kerst lag ik nu op de bank tv te kijken met allemaal mensen.Nu, is iedereen veranderd en hoor ik er niet meer bij.
En neem jezelf niet te serieus dan komt alles goedquote:Op zondag 26 december 2004 23:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik heb er echt schijt aan! Je moet gewoon jezelf blijven!
Zal wel door de puberteit komen dan ben je zo onzeker als de pest.quote:Op zondag 26 december 2004 23:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
En waar zou iemand jou in de supermarkt voor moeten uitlachen??
Het is een dorp en iedereen kent elkaar.Ik wil altijd spontaan doen maar dat kan ik nooit.Iedereen vond me vroeger een kletskind en nu een gesloten kind iedereen doet ook altijd zo van: Ow die sukkel enzo,over me.Altijd van dat trieste kind en weet ik het wat.quote:Op zondag 26 december 2004 23:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Same as Duiveltja:
Met zelfmedelijden kom je echt al helemaal nergens.
En waar zou iemand jou in de supermarkt voor moeten uitlachen??
Dan is het gewoon niet het type mensen waar je mee om moet gaan. Dat is niet leuk om achter te komen, zeker niet als je er veel tijd in hebt gestoken. Maar face it. Als je met die mensen om blijft gaan doet het alleen maar veel meer pijn.quote:Op zondag 26 december 2004 23:31 schreef Orginial het volgende:
Het gaat erom hoe ik eruit zie en hoe ik doe enzo.Alles doen ze na,dat zal toch niet voor niks zijn.![]()
Ik zat eerst ook op toneel.Ik was een talent,volgens de regisseurs.Ik speelde in enkele musicals en toen kwam ik in de eerste en toen zei ik een keer: Ik zit op toneel.En toen begon iedereen te lachen en te joelen van: Homoo!!! en toen ben ik meteen gestopt.Wat dat betreft ben ik gewoon een zielig persoon.quote:Op zondag 26 december 2004 23:41 schreef BVO het volgende:
Ik herken het wel hoor Orgi, ik was vroeger ook zo..
Probeer gewoon jezelf te zijn en schijt aan anderen te hebben. Heeft wel wat zelfvertrouwen nodig en dat kan je helaas niet zomaar even afhalen, maar is wel de basis om je gewoonte voelen.
Zonde!quote:Op zondag 26 december 2004 23:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zal wel door de puberteit komen dan ben je zo onzeker als de pest.
Gewoon jezelf zijn en niet proberen om iemand te zijn die je niet bentquote:Op zondag 26 december 2004 23:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wil altijd spontaan doen maar dat kan ik nooit.
Jongen, ik zal je 1 ding vertellen wat je het beste kan doen en ik zweer je, het helpt echt! Het heeft mij ook geholpen, alleen je moet het wel doorzetten!!quote:Op zondag 26 december 2004 23:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hup, morgen ga je je dus weer aanmelden voor toneel. Als dat iets is wat je goed kan... Bovendien leer je dan daar ook weer mensen kennen die niet zo narrowminded zijn dat ze je meteen een homo vinden omdat je toevallig kan acteren.quote:Op zondag 26 december 2004 23:43 schreef Orginial het volgende:
Ik zat eerst ook op toneel.Ik was een talent,volgens de regisseurs.Ik speelde in enkele musicals en toen kwam ik in de eerste en toen zei ik een keer: Ik zit op toneel.En toen begon iedereen te lachen en te joelen van: Homoo!!! en toen ben ik meteen gestopt.Wat dat betreft ben ik gewoon een zielig persoon.
Je bent onzeker. Die onzekerheid is zo'n groot obstakel dat het het normaal spontaan reageren in de weg staat.quote:Op zondag 26 december 2004 23:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het is een dorp en iedereen kent elkaar.Ik wil altijd spontaan doen maar dat kan ik nooit.Iedereen vond me vroeger een kletskind en nu een gesloten kind iedereen doet ook altijd zo van: Ow die sukkel enzo,over me.Altijd van dat trieste kind en weet ik het wat.
Ik werd altijd ''blauw-oog'' genoemdquote:Op zondag 26 december 2004 23:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zonde!
Wel erg, dat er zoveel mensen gepest worden / zijn geweest...
Mensen met zo'n bekrompen gedachtewereld. Die zijn zielig!quote:Op zondag 26 december 2004 23:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik zat eerst ook op toneel.Ik was een talent,volgens de regisseurs.Ik speelde in enkele musicals en toen kwam ik in de eerste en toen zei ik een keer: Ik zit op toneel.En toen begon iedereen te lachen en te joelen van: Homoo!!! en toen ben ik meteen gestopt.Wat dat betreft ben ik gewoon een zielig persoon.
Een tip: praat echt irl zo weinig mogelijk over Fok!. Mensen snappen dat toch niet.quote:Op zondag 26 december 2004 23:45 schreef Orginial het volgende:
Iedereen zegt ook altijd dat ik homo ben enzo omdat ik op toneel zat en nooit ruzie met meisjes had maar gewoon aardig voor ze was enzo,en dat ik GTST kijk en in een Showchat kom.
Ze noemden het: De roze chat.![]()
Dat bedoel ik; neem het niet te serieus allemaal.quote:Op zondag 26 december 2004 23:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja ik ben het zat en ik ga dat mobieltje gewoon helemaal verbranden.quote:Op zondag 26 december 2004 23:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat bedoel ik; neem het niet te serieus allemaal.
Al noemen ze jou homo, so be it.
Wat wil je liever; bevriend zijn met zulke "nepvrienden" en dingen doen die niet bij jou passen of gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt?
Wees jezelf. In het begin zullen ze je dan misschien homo noemen, maar na een tijdje zie je in dat die mensen jou niet waard zijn en leer je genoeg andere mensen kennen met dezelfde interesses die jou wel in je waarde laten..
tis bijna cynischquote:Op zondag 26 december 2004 23:44 schreef babette21 het volgende:
@ Orginial, voordat je jezelf gaat verhangen:
er is geen puber van 13 die zichzelf niet klote voelt en die niet onzeker is,
't is wat dizer zegt: straks lach je erom...
en wb. fok: 't is misschien handig om je te realiseren dat 't grootste deel van de users hier wat ouder is...
bepaalde opmerkingen worden hierdoor vaak opgevat als puberaal...
terecht, want dat is het ook en dat mag ook, alleen hier is het niet niet altijd op z'n plaats..
dit is geen tmf-site oid en dat houden we liever zo....
dit betekent niet dat je niet welkom bent, maar, nou ja, dat de lat hier wat hoger ligt....
toch?!?
Dankje.En ik ga wat meer zelfvertrouwen proberen te kweken.quote:Op zondag 26 december 2004 23:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh en Orginial, dit meen ik: ik vind je de laatste tijd helemaal niet meer zo vervelend als op het begin..
En zo komt het toch nog goed allemaal op deze tweede kerstdagquote:Op zondag 26 december 2004 23:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dankje.En ik ga wat meer zelfvertrouwen proberen te kweken.
so true..... bizar he........quote:Op zondag 26 december 2004 23:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een tip: praat echt irl zo weinig mogelijk over Fok!. Mensen snappen dat toch niet.
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik voor HOMO geroepen werd, dan was ik nu multi miljonair.quote:Op zondag 26 december 2004 23:45 schreef Orginial het volgende:
Iedereen zegt ook altijd dat ik homo ben enzo omdat ik op toneel zat en nooit ruzie met meisjes had maar gewoon aardig voor ze was enzo,en dat ik GTST kijk en in een Showchat kom.
Ze noemden het: De roze chat.![]()
Ja,bij mij ook.Alleen omdat ik GTST kijk en meer vriendinnen heb.Najah,Echte vriendinnen.quote:Op zondag 26 december 2004 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik voor HOMO geroepen werd, dan was ik nu multi miljonair.
Waarom? Puur omdat ik GTST kijk en meer vriendinnen had dan vrienden. Maar dat kwam omdat ik meestal door jongens gepest werd en omdat ik vroeger nooit een vriendin had. Tjah, waar ik woon, in die tijd, was een buitenlander "bleegh" maar gelukkig is dat veranderd. En wanner ik opeens meer zelfvertrouwen toonde, is het helemaal anders en als ik zeg dat ik geen vriendin heb, dan geloven mensen dat niet eens. Ik was vroeger aardig tegen iedereen en ik kon er niet tegen als iemand mij niet mocht. En daarom kreeg ik een stempel.. Nu is dat voorbij en lach er keihard om.
Het is een moeilijke tijd en je moet je er even doorheen zetten. Het zal nog even duren maar je komt er wel. En ga als de sodemieter terug het toneel op want daar leer je ook vrienden kennen en die zullen zoals BVO al zij, meer openminded zijn. Leer ze kennen en maak nieuwe vrienden. Wanneer die eikels zien dat jij nieuwe vrienden hebt en gelukkig bent, zullen zij zich weer ongelukkg vinden want ze hebben niet gekregen wat ze willen.
Ja, dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 26 december 2004 23:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dankje.En ik ga wat meer zelfvertrouwen proberen te kweken.
Ik weet trouwens niet of ik meer vriendinnen heb.Ik denk nou veel meer jongens vrienden,maar dat was vorig jaar wel anders.quote:Op zondag 26 december 2004 23:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja,bij mij ook.Alleen omdat ik GTST kijk en meer vriendinnen heb.Najah,Echte vriendinnen.
Oh jee, wat ga je doen?quote:Op zondag 26 december 2004 23:55 schreef BVO het volgende:
Maar goed, ik ben weg en ben de komende dagen niet op FOK!.
Dus moet je doen zoals ik heb gedaan. Meer zelfvertrouwen, andere mensen leren kennen die wel om je geven, waar je samen mee iets deeld (zoals toneel) en je zal merken dat je het echt naar je zin zal krijgen.quote:Op zondag 26 december 2004 23:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja,bij mij ook.Alleen omdat ik GTST kijk en meer vriendinnen heb.Najah,Echte vriendinnen.
quote:Op zondag 26 december 2004 23:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat is het belangrijkste.. Is niet makkelijk hoor en het kost tijd. Zoek er wat over op het internet enzo.
Even een resumé: Probeer meer zelfvertrouwen te krijgen en probeer minder onzeker te zijn. Wees gewoon jezelf en trek je niets aan van zinloze commentaren van anderen. Neem het allemaal niet te serieus en besef dat je maar één keer leeft. Probeer gewoon te genieten van het leven.
.
Maar goed, ik ben weg en ben de komende dagen niet op FOK!.
Naar het buitenland!quote:
Ik heb wel wat beters te doen dan jou stalken.quote:Op zondag 26 december 2004 23:56 schreef BVO het volgende:
Verblijfblaats blijft geheim, anders staan er daalijk nog FOK!kers op de stoep..
.
Same herequote:Op zondag 26 december 2004 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan jou stalken..
Niet als je weet waar ik heen ga!quote:Op zondag 26 december 2004 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan jou stalken..
Hoe kan dat nou weer? Jij bent toch gewoon een normaal iemand.(Zie: Fotoboek)quote:Op zondag 26 december 2004 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet als je weet waar ik heen ga!.
Oh ja en Orginial: Ik was vroeger net zo erg hoor.. Was ook altijd heel onzeker en bang voor wat anderen over me dachten/zeiden. Maar op een gegeven moment realiseer je je dat het eigenlijk geen zak uitmaakt wat zij van je zeggen, zolang jij je maar goed voelt met jezelf.
.
VWO 2quote:Op zondag 26 december 2004 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus moet je doen zoals ik heb gedaan. Meer zelfvertrouwen, andere mensen leren kennen die wel om je geven, waar je samen mee iets deeld (zoals toneel) en je zal merken dat je het echt naar je zin zal krijgen.
In welke jaar zit je van school? En hoe oud ben je eigenlijk?
Dus ik ben ubergayquote:Op maandag 27 december 2004 00:00 schreef Orginial het volgende:
SHO wordt je gewoon als homo bestempeld.
Misschien een lullige vraag maar.. Twijfel je zelf over je sexuele geaardheid?quote:Op maandag 27 december 2004 00:00 schreef Orginial het volgende:
door GTST,Toneel en SHO wordt je gewoon als homo bestempeld.
Oke ook door mijn uiterlijk + stem maar toch...![]()
Wanneer jij naar HBO en UNI gaat, dan is dat zoor onzin en gepest niet meer aanwezig! Geloof me. Want dan is het echt totaal anders. Mijn leukste schooljaren zijn toch echt wel 4 jaar HBOquote:
Nee.Ze vinden gewoon GTST voor homo`s.Dat is trouwens wel erg laag gedacht zeg,er zitten hier zowat alleen mannen behalve Airelle,Babette,Zowiee,Niksan etc.quote:
Ik kijk geen gtstquote:Op maandag 27 december 2004 00:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee.Ze vinden gewoon GTST voor homo`s.Dat is trouwens wel erg laag gedacht zeg,er zitten hier zowat alleen mannen behalve Airelle,Babette,Zowiee,Niksan etc.
Nee,juist niet.Ik vind meisjes veel leuker.Maar gewoon als je naar GTST kijkt en een hogere stem hebt vinde ze je al een homo.quote:Op maandag 27 december 2004 00:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien een lullige vraag maar.. Twijfel je zelf over je sexuele geaardheid?
Je kan hier gewoon eerlijk praten, want wij kennen je persoonlijk niet, en de meesten hier zijn zowat volwassen en maakt het allemaal niet uit. Wij zijn er om je te helpen
Sarcasmequote:Op maandag 27 december 2004 00:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee.Ze vinden gewoon GTST voor homo`s.Dat is trouwens wel erg laag gedacht zeg,er zitten hier zowat alleen mannen behalve Airelle,Babette,Zowiee,Niksan etc.
Als ik zeg dat ik gtst kijk zeggen ze dat ook altijd, maar goed van mij mogen ze het zeggen. Het kan me niks schelen, ze doen maar wat ze niet laten kunnenquote:Op maandag 27 december 2004 00:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb je je baard nog niet in de keel? Nou, dat komt wel hoor.quote:Op maandag 27 december 2004 00:07 schreef Orginial het volgende:
Nee,juist niet.Ik vind meisjes veel leuker.Maar gewoon als je naar GTST kijkt en een hogere stem hebt vinde ze je al een homo.
Ooh, nog steeds schelden vrienden mij uit voor HOMO omdat ik naar GTST kijk. Maar ik weet dat ze het niet menen. En zowat, al kijk je naar soaps..who cares...quote:Op maandag 27 december 2004 00:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee,ik ben bijna 14.Maar waneer komt zoiets?quote:Op maandag 27 december 2004 00:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je je baard nog niet in de keel? Nou, dat komt wel hoor.
Ik wou dat ik dat ook kon.quote:Op maandag 27 december 2004 00:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik gtst kijk zeggen ze dat ook altijd, maar goed van mij mogen ze het zeggen. Het kan me niks schelen, ze doen maar wat ze niet laten kunnen![]()
Uuhm.. nu ongeveer..quote:Op maandag 27 december 2004 00:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee,ik ben bijna 14.Maar waneer komt zoiets?
Dat kan je wel later! Let maar op, je zal er ook schijt aan hebben. Je moet er alleen wel wat voor doen, en niet wegschuilen! Wees jezelf, en wees niet bang voor een ''kut'' opmerking, die mensen die dat doen zijn het niet waard.quote:
Dat ligt eraan hoever je in de puberteit bent. Ik weet niet precies wanneer dat bij mij kwam.quote:Op maandag 27 december 2004 00:10 schreef Orginial het volgende:
Nee,ik ben bijna 14.Maar waneer komt zoiets?
Ik heb al sinds groep 6 puisten en een snorquote:Op maandag 27 december 2004 00:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoever je in de puberteit bent. Ik weet niet precies wanneer dat bij mij kwam.
quote:Op zondag 26 december 2004 23:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
I knowquote:Op maandag 27 december 2004 00:14 schreef Duiveltja het volgende:
Ori je groeit er wel overheen
[..]
Lesbo's zijn leuk![]()
Nogal een reden waarom ik een gladde nicht was.Ik wou niet helpen met rammen met oud en nieuw.Ik snapte het doel daarvan niet eens,en trouwens: Zo ben ik niet eens.quote:Op maandag 27 december 2004 00:13 schreef Orginial het volgende:
Ik moet eerst nog iets doen.Zorgen dat Mo niet door Rick wordt geramd.
(Lees: Rascist)
Lesbo's is het beste wat god ooit gemaakt heeftquote:Op maandag 27 december 2004 00:14 schreef Duiveltja het volgende:
Ori je groeit er wel overheen
[..]
Lesbo's zijn leuk![]()
Ja, en weet je wat dan leuk is: als je ze jaren later tegenkomt en je kan ze recht in hun gezicht uitlachen omdat het van die stumperds geworden zijn. Je moet ze gewoon links laten liggen, dat zij jou pesten zegt meer over hun dan over jou..quote:Op maandag 27 december 2004 00:14 schreef Orginial het volgende:
Zijn jullie trouwens ook gepest vroeger?
Je bent gewoon verstandig dat je dat niet doet. Zielig hoopje mensen zijn dat zeg.quote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef Orginial het volgende:
Nogal een reden waarom ik een gladde nicht was.Ik wou niet helpen met rammen met oud en nieuw.Ik snapte het doel daarvan niet eens,en trouwens: Zo ben ik niet eens.
Waarom werd jij dan gepest?quote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat dan leuk is: als je ze jaren later tegenkomt en je kan ze recht in hun gezicht uitlachen omdat het van die stumperds geworden zijn. Je moet ze gewoon links laten liggen, dat zij jou pesten zegt meer over hun dan over jou..
Whehe, als er alleen maar lesbo's op de wereld waren piepte je wel andersquote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Lesbo's is het beste wat god ooit gemaakt heeft![]()
Nou,dat vind ik inderdaad nogal afgezaagd.quote:Op maandag 27 december 2004 00:18 schreef babette21 het volgende:
Orginial, 't is 'n beetje lastig om de situatie in te schatten,
maar misschien moet je 's langs 't JIP of ff bij iemand op school je hart luchten
't klinkt afgezaagd en zo van "wat heb je daar nou aan" maar geloof me
die mensen kunnen je verder helpen ['t is m'n vak, ik weet waar ik 't over heb....]
Dat heb ik ook, alleen bij mij is het zo dat ik er nog een beetje tussen in zit. Word nog gepest, maar sta bij sommige (die mij vroeger gepest hebben) boven hun.quote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat dan leuk is: als je ze jaren later tegenkomt en je kan ze recht in hun gezicht uitlachen omdat het van die stumperds geworden zijn. Je moet ze gewoon links laten liggen, dat zij jou pesten zegt meer over hun dan over jou..
Dan was ik er waarschijnlijk niet..quote:Op maandag 27 december 2004 00:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Whehe, als er alleen maar lesbo's op de wereld waren piepte je wel anders![]()
Ik heb hem net geSMST.Maar wat kan je zeggen? Niet naar buiten gaan met oud en nieuw?quote:Op maandag 27 december 2004 00:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je bent gewoon verstandig dat je dat niet doet. Zielig hoopje mensen zijn dat zeg..
Word JIJ gepest?quote:Op maandag 27 december 2004 00:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, alleen bij mij is het zo dat ik er nog een beetje tussen in zit. Word nog gepest, maar sta bij sommige (die mij vroeger gepest hebben) boven hun.
quote:Op maandag 27 december 2004 00:22 schreef babette21 het volgende:
Babetje ziet ineens nieuwe avatars en bedenkt zich plots: waar is mijn Claire-Simons-Award?![/me]
Zelfde als jij denk ik, ik was niet precies hetzelfde als hun en dat vonden ze maar raar en eng denk ik. Maar lekker blijven zoals je bent is het beste wat je kan doen, je hoeft je niet aan hun aan te passen.quote:
Ik wou dat ik een duizend-in-één-dozijn-kind was.quote:Op maandag 27 december 2004 00:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zelfde als jij denk ik, ik was niet precies hetzelfde als hun en dat vonden ze maar raar en eng denk ik. Maar lekker blijven zoals je bent is het beste wat je kan doen, je hoeft je niet aan hun aan te passen.
Wat is er mis met jouw?quote:Op maandag 27 december 2004 00:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waarom zouden ze me niet kunnen pesten..?
Wat is er dan gebeurd?quote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Duizenden de doden in Azie en we zitten hier een beetje.
Ach laat ook maar.
nee, dat wou je niet.... zulke mensen zijn nl. niet leuk....quote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef Orginial het volgende:
Ik wou dat ik een duizend-in-één-dozijn-kind was.
Ooh my god dit doe ik niet echt.. :xquote:
haha ondanks de ellende nog steeds spuit 11:quote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef Orginial het volgende:
Wat is er dan gebeurd?
Nou,ze zijn wel perfect.Populair,knap,rijk.Allesquote:Op maandag 27 december 2004 00:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, dat wou je niet.... zulke mensen zijn nl. niet leuk....
Nou je bent uniek en wees daar maar blij mee, zo en nu ga ik slapenquote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een duizend-in-één-dozijn-kind was.
Als je nooit je zelf kan zijn en altijd maar moet doen wat de massa van je wil ben je perfect hmmn je moet nog veel leren ventje.quote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou,ze zijn wel perfect.Populair,knap,rijk.Alles
Bedankt.Welterusten.quote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou je bent uniek en wees daar maar blij mee, zo en nu ga ik slapen![]()
Bedankt voor de info,wat een ellende op de wereld.quote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha ondanks de ellende nog steeds spuit 11:
ruim 8000 doden door een aardbeving, schat....
Nou, vroeger( toen ik 12-13 was tot me 17dequote:
Weltrustenquote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou je bent uniek en wees daar maar blij mee, zo en nu ga ik slapen![]()
Jouw tanden? FUCK OFF!quote:Op maandag 27 december 2004 00:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou, vroeger( toen ik 12-13 was tot me 17de) heb ik een beugel gehad, ik werd altijd drietand genoemd omdat me tanden zooooooooooooo erg waren dat je het niet wil weten...ik ben er nu van af gellukig!
Ook heb ik sinds me geboorte op me linkeroog(en net ietsje onder me linkeroog)een pigment vlek!Het is dus een stukje donkere huid dan de rest van gezicht, wat dus net lijkt of ik een blauw oog heb!!(tenminste volgens die kutkinderen) Nou ja ik ga al een jaar naar het ziekenhuis enzo om het weg te laseren, met succes!! ( het is BIJNA weg,) maar laats in de kroeg was er weer zon joch: ''Hey daar heb je dat kind met dat blauwe oog''(ookal zie je er, als mens die me niet kent NIKS meer van): Ik heb er echt schijt aan zo iemand
Net als ikquote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad.Toch bedankt,Maikel.quote:Op maandag 27 december 2004 00:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als je nooit je zelf kan zijn en altijd maar moet doen wat de massa van je wil ben je perfect hmmn je moet nog veel leren ventje.
Er staat ook dat ik er nu gellukig vanaf ben!quote:Op maandag 27 december 2004 00:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jouw tanden? FUCK OFF!Ik heb juist zo`n hekel aan je (zogenaamd) omdat je de perfecte tanden hebt,die ik nooit gehad heb.
![]()
En ik....quote:
Ja.Ik heb ook hele lelijke tanden,maar een beugel ga ik echt niet nemen.Dan word ik daar ook weer mee gepest enzo.quote:Op maandag 27 december 2004 00:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Er staat ook dat ik er nu gellukig vanaf ben!![]()
Dankje.Tot morgenquote:Op maandag 27 december 2004 00:32 schreef bar_rel het volgende:
Maar ik ga slapen!!!![]()
Weltrusten mensen!!
Succes Orgi
![]()
Nou, ik ken ze niet maar zo te horen zijn ze dus alles behalve perfect.quote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben bijna 14,dus ik moet nog wel even.quote:Op maandag 27 december 2004 00:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
En ik....![]()
Mag ik nog 1 dingetje toevoegen: de pubertijd is kut, maar de adolecentie is nog veeeel erger....
maar daarna.... joh, daarna wordt 't zo leuk!!!!
Rick had voor kerst een reis naar Egypte met zijn ouders gekregen om daar te duiken ofzo.quote:Op maandag 27 december 2004 00:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, ik ken ze niet maar zo te horen zijn ze dus alles behalve perfect.
Gepesten worden is nooit een reden om zo iets niet te doen .quote:Op maandag 27 december 2004 00:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja.Ik heb ook hele lelijke tanden,maar een beugel ga ik echt niet nemen.Dan word ik daar ook weer mee gepest enzo.![]()
yep... conclusie: we've all been there..... maar 't komt goed, heus....quote:Op maandag 27 december 2004 00:33 schreef Orginial het volgende:
Ik ben bijna 14,dus ik moet nog wel even.![]()
Ik vind een slotjesbeugel nog wel gaan,maar zo`n buitenboord.Nou nee.quote:Op maandag 27 december 2004 00:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gepesten worden is nooit een reden om zo iets niet te doen .
Denk na hoeveel profijt je hebt van die beugel.
Ik ben blij dat het vakantie is,nog een poos de tijd om na te denken wat ik wil gaan doen met me leven als het weer school is.Ik hoop niet nog een heel jaar alleen in de aula te staan.quote:Op maandag 27 december 2004 00:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep... conclusie: we've all been there..... maar 't komt goed, heus....
en nu terug naar nu: zeg Diz, heb je nog wat te slijmen, voor ik de nacht in ga?!
Doen we!quote:Op maandag 27 december 2004 00:37 schreef babette21 het volgende:
dag Tommy, volgende keer kletsen we weer bij hoor!!![]()
Welterusten en jij ook bedankt.quote:Op maandag 27 december 2004 00:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga ook slapen, trusten.
Dat is wel zo,maar ik zal wel eens een foto maken van me tanden en dan als MSNPlaatje doen.De tandarts zegt dat het niet nodig is maar het is wel mooier.Maar een flinke witmaking zal het er ook mooier op maken.quote:Op maandag 27 december 2004 00:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
In het begin de eerste drie weken zeggen ze er wat van.
Daarna niks meer en als die beugel er uit is heb je voor de rest van je leven prachtige tanden.
En wat is nou drie weken op een mensen leven ? Bovendien is de kan op een buitenboord steeds kleiner omdat tandartsen nieuwe technieken hebben.
quote:Op maandag 27 december 2004 00:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
:Rick go fuck yourself and gett a life
Goed van je.Ben je nog langs geweest bij die ene man?quote:Op maandag 27 december 2004 00:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En nu ben ik ok weg dammit.
Net een meisje zitten troosten waar van de kans er is dat haar zus is omgekomen in de vloedgolf in thailand ik ben wel toe aan me rust..
Ga ik doen.Alleen weet ik nog niet hoe,maar dat komt nog wel.quote:Op maandag 27 december 2004 00:43 schreef babette21 het volgende:
* De fles is leeg, kerst is voorbij, Babetje gaat tukken........
Orgi: gepest worden is klote maar zelfmedelijden ook...
geef jezel een trap onder je reet en doe er wat aan....
Sweet dreams, till later.....
quote:Op maandag 27 december 2004 00:35 schreef babette21 het volgende:
en nu terug naar nu: zeg Diz, heb je nog wat te slijmen, voor ik de nacht in ga?!
Ik ga ook slapen. Slaap lekker mopjequote:Op maandag 27 december 2004 00:43 schreef babette21 het volgende:
* De fles is leeg, kerst is voorbij, Babetje gaat tukken........
Orgi: gepest worden is klote maar zelfmedelijden ook...
geef jezel een trap onder je reet en doe er wat aan....
Sweet dreams, till later.....
Nope ik wou wel maar ik ging terug had er de kloten niet voor.quote:Op maandag 27 december 2004 00:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Goed van je.Ben je nog langs geweest bij die ene man?
Gelukkig is er naast alle ellende in de wereld ook nog veel liefde.quote:Op maandag 27 december 2004 00:44 schreef Dizer het volgende:
[..]Nee ik heb nergens om over te slijmen
![]()
Maar ga lekker naar je bed toe en kijk naar de maan want ik kijk naar dezelfde maan en denk aan jou![]()
Oke,ik hoop het.quote:Op maandag 27 december 2004 00:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen. Slaap lekker mopje
En Orginial, veel sterkte, en weet.. je komt er echt overheenGeloof me nou maar.
niet zo boos kijken honey, bedoelde 't liefquote:
whaha!!! die is errug!! !quote:Maar ga lekker naar je bed toe en kijk naar de maan want ik kijk naar dezelfde maan en denk aan jou![]()
Ga lekker slapen en droom zacht. Droom over mij en ik zal zeker over jou dromen. Want dan komen we elkaar in onze dromen tegen. Want dromen komen uitquote:Op maandag 27 december 2004 00:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet zo boos kijken honey, bedoelde 't lief
[voor 'n chonisch-bindingsangst-figuur, om 't avondje lekker psychologisch te houden]
[..]
whaha!!! die is errug!! !_O-
Meer meer meer!!!!
Dat hoop ik dan maar want dan zit ik over een paar jaar met een grote schatkist op Aruba.quote:Op maandag 27 december 2004 00:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga lekker slapen en droom zacht. Droom over mij en ik zal zeker over jou dromen. Want dan komen we elkaar in onze dromen tegen. Want dromen komen uit
quote:Op maandag 27 december 2004 00:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar want dan zit ik over een paar jaar met een grote schatkist op Aruba.![]()
in dit noem jij geen geslijm?! waar haal je 't vandaan joh?quote:Op maandag 27 december 2004 00:48 schreef Dizer het volgende:
Ga lekker slapen en droom zacht. Droom over mij en ik zal zeker over jou dromen. Want dan komen we elkaar in onze dromen tegen. Want dromen komen uit
lieve schat, jou sessie zit erop, dit is mijn [correctie: ons] momentje....quote:Op maandag 27 december 2004 00:49 schreef Orginial het volgende:
Dat hoop ik dan maar want dan zit ik over een paar jaar met een grote schatkist op Aruba.![]()
Oke.quote:Op maandag 27 december 2004 00:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
lieve schat, jou sessie zit erop, dit is mijn [correctie: ons] momentje....![]()
Nopequote:Op maandag 27 december 2004 00:49 schreef Orginial het volgende:
Maikel,heb jij dan trouwens wel een beugel?
LOLquote:Op maandag 27 december 2004 00:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
in dit noem jij geen geslijm?! waar haal je 't vandaan joh?
de grote-slijm-scheurkalender-2005?!??!?!
Wat mij betreft wel. Ga je mee het bed in lieverd. Dan kunnen we onze liefde aan elkaar tonenquote:ps. voor de formaliteit: naderen we de grens van vreemdgaan al?!;)
Ik wou ook gaan,en heb me tanden net gepoetst enzo.Kijk ik in de spiegel echt niet normaal.Voor het eerst sinds 3 jaar gejankt.quote:
Je had toch een date?quote:Op maandag 27 december 2004 00:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En dan moet ik morgen vroeg op mijn broertje van 5 passen![]()
![]()
Dat wel jammer alleen dat ze zins vrijdag weer bezet is.quote:Op maandag 27 december 2004 00:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kan mooi zijn.Maar ook helemaal niet.Morgen is toch je grote date?![]()
Jammer.Maar ik weet het ook niet.quote:Op maandag 27 december 2004 00:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat wel jammer alleen dat ze zins vrijdag weer bezet is.
Maarja het gaat nog steeds door.
Iemand trouwens enige idee waarom zins update nummer : zo veel er veel minder smilies zijn om aan te klikken ?
Niet van 9 tot 11 in de ochtendquote:
Dan is het goed.quote:Op maandag 27 december 2004 01:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niet van 9 tot 11 in de ochtend![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 01:02 schreef Orginial het volgende:
Voornemens 2005![]()
- Op fitness gaan
-"Echte" vrienden zoeken
-Zelfvertrouwens kweken
-Hoge punten halen
-En SCHIJT HEBBEN AAN ANDEREN!
En vooral die laatste.Eigenlijk best cool: Ik heb gewoon schijt aan die kutmensen. Yeah!quote:Op maandag 27 december 2004 01:02 schreef Orginial het volgende:
Voornemens 2005![]()
- Op fitness gaan
-"Echte" vrienden zoeken
-Zelfvertrouwens kweken
-Hoge punten halen
-En SCHIJT HEBBEN AAN ANDEREN!
Wat is G-Joe?quote:Op maandag 27 december 2004 01:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb net me broertje zijn G-joe poppetje gesloopt![]()
Shit wat moet ik doen? Maar gewoon terug in de bak leggen toch ?
* Orginial begrijpt deze post niet.quote:Op maandag 27 december 2004 01:04 schreef Nano het volgende:
Nu al?
Dat was de hit in de jaren 80 net zo als Turtles!quote:
Dat je nu al aan je voornemens begintquote:Op maandag 27 december 2004 01:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial begrijpt deze post niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |