Je bent gewoon verstandig dat je dat niet doet. Zielig hoopje mensen zijn dat zeg.quote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef Orginial het volgende:
Nogal een reden waarom ik een gladde nicht was.Ik wou niet helpen met rammen met oud en nieuw.Ik snapte het doel daarvan niet eens,en trouwens: Zo ben ik niet eens.
Waarom werd jij dan gepest?quote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat dan leuk is: als je ze jaren later tegenkomt en je kan ze recht in hun gezicht uitlachen omdat het van die stumperds geworden zijn. Je moet ze gewoon links laten liggen, dat zij jou pesten zegt meer over hun dan over jou..
Whehe, als er alleen maar lesbo's op de wereld waren piepte je wel andersquote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Lesbo's is het beste wat god ooit gemaakt heeft![]()
Nou,dat vind ik inderdaad nogal afgezaagd.quote:Op maandag 27 december 2004 00:18 schreef babette21 het volgende:
Orginial, 't is 'n beetje lastig om de situatie in te schatten,
maar misschien moet je 's langs 't JIP of ff bij iemand op school je hart luchten
't klinkt afgezaagd en zo van "wat heb je daar nou aan" maar geloof me
die mensen kunnen je verder helpen ['t is m'n vak, ik weet waar ik 't over heb....]
Dat heb ik ook, alleen bij mij is het zo dat ik er nog een beetje tussen in zit. Word nog gepest, maar sta bij sommige (die mij vroeger gepest hebben) boven hun.quote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat dan leuk is: als je ze jaren later tegenkomt en je kan ze recht in hun gezicht uitlachen omdat het van die stumperds geworden zijn. Je moet ze gewoon links laten liggen, dat zij jou pesten zegt meer over hun dan over jou..
Dan was ik er waarschijnlijk niet..quote:Op maandag 27 december 2004 00:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Whehe, als er alleen maar lesbo's op de wereld waren piepte je wel anders![]()
Ik heb hem net geSMST.Maar wat kan je zeggen? Niet naar buiten gaan met oud en nieuw?quote:Op maandag 27 december 2004 00:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je bent gewoon verstandig dat je dat niet doet. Zielig hoopje mensen zijn dat zeg..
Word JIJ gepest?quote:Op maandag 27 december 2004 00:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, alleen bij mij is het zo dat ik er nog een beetje tussen in zit. Word nog gepest, maar sta bij sommige (die mij vroeger gepest hebben) boven hun.
quote:Op maandag 27 december 2004 00:22 schreef babette21 het volgende:
Babetje ziet ineens nieuwe avatars en bedenkt zich plots: waar is mijn Claire-Simons-Award?![/me]
Zelfde als jij denk ik, ik was niet precies hetzelfde als hun en dat vonden ze maar raar en eng denk ik. Maar lekker blijven zoals je bent is het beste wat je kan doen, je hoeft je niet aan hun aan te passen.quote:
Ik wou dat ik een duizend-in-één-dozijn-kind was.quote:Op maandag 27 december 2004 00:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zelfde als jij denk ik, ik was niet precies hetzelfde als hun en dat vonden ze maar raar en eng denk ik. Maar lekker blijven zoals je bent is het beste wat je kan doen, je hoeft je niet aan hun aan te passen.
Wat is er mis met jouw?quote:Op maandag 27 december 2004 00:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waarom zouden ze me niet kunnen pesten..?
Wat is er dan gebeurd?quote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Duizenden de doden in Azie en we zitten hier een beetje.
Ach laat ook maar.
nee, dat wou je niet.... zulke mensen zijn nl. niet leuk....quote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef Orginial het volgende:
Ik wou dat ik een duizend-in-één-dozijn-kind was.
Ooh my god dit doe ik niet echt.. :xquote:
haha ondanks de ellende nog steeds spuit 11:quote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef Orginial het volgende:
Wat is er dan gebeurd?
Nou,ze zijn wel perfect.Populair,knap,rijk.Allesquote:Op maandag 27 december 2004 00:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, dat wou je niet.... zulke mensen zijn nl. niet leuk....
Nou je bent uniek en wees daar maar blij mee, zo en nu ga ik slapenquote:Op maandag 27 december 2004 00:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een duizend-in-één-dozijn-kind was.
Als je nooit je zelf kan zijn en altijd maar moet doen wat de massa van je wil ben je perfect hmmn je moet nog veel leren ventje.quote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou,ze zijn wel perfect.Populair,knap,rijk.Alles
Bedankt.Welterusten.quote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou je bent uniek en wees daar maar blij mee, zo en nu ga ik slapen![]()
Bedankt voor de info,wat een ellende op de wereld.quote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha ondanks de ellende nog steeds spuit 11:
ruim 8000 doden door een aardbeving, schat....
Nou, vroeger( toen ik 12-13 was tot me 17dequote:
Weltrustenquote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou je bent uniek en wees daar maar blij mee, zo en nu ga ik slapen![]()
Jouw tanden? FUCK OFF!quote:Op maandag 27 december 2004 00:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou, vroeger( toen ik 12-13 was tot me 17de) heb ik een beugel gehad, ik werd altijd drietand genoemd omdat me tanden zooooooooooooo erg waren dat je het niet wil weten...ik ben er nu van af gellukig!
Ook heb ik sinds me geboorte op me linkeroog(en net ietsje onder me linkeroog)een pigment vlek!Het is dus een stukje donkere huid dan de rest van gezicht, wat dus net lijkt of ik een blauw oog heb!!(tenminste volgens die kutkinderen) Nou ja ik ga al een jaar naar het ziekenhuis enzo om het weg te laseren, met succes!! ( het is BIJNA weg,) maar laats in de kroeg was er weer zon joch: ''Hey daar heb je dat kind met dat blauwe oog''(ookal zie je er, als mens die me niet kent NIKS meer van): Ik heb er echt schijt aan zo iemand
Net als ikquote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad.Toch bedankt,Maikel.quote:Op maandag 27 december 2004 00:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als je nooit je zelf kan zijn en altijd maar moet doen wat de massa van je wil ben je perfect hmmn je moet nog veel leren ventje.
Er staat ook dat ik er nu gellukig vanaf ben!quote:Op maandag 27 december 2004 00:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jouw tanden? FUCK OFF!Ik heb juist zo`n hekel aan je (zogenaamd) omdat je de perfecte tanden hebt,die ik nooit gehad heb.
![]()
En ik....quote:
Ja.Ik heb ook hele lelijke tanden,maar een beugel ga ik echt niet nemen.Dan word ik daar ook weer mee gepest enzo.quote:Op maandag 27 december 2004 00:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Er staat ook dat ik er nu gellukig vanaf ben!![]()
Dankje.Tot morgenquote:Op maandag 27 december 2004 00:32 schreef bar_rel het volgende:
Maar ik ga slapen!!!![]()
Weltrusten mensen!!
Succes Orgi
![]()
Nou, ik ken ze niet maar zo te horen zijn ze dus alles behalve perfect.quote:Op maandag 27 december 2004 00:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben bijna 14,dus ik moet nog wel even.quote:Op maandag 27 december 2004 00:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
En ik....![]()
Mag ik nog 1 dingetje toevoegen: de pubertijd is kut, maar de adolecentie is nog veeeel erger....
maar daarna.... joh, daarna wordt 't zo leuk!!!!
Rick had voor kerst een reis naar Egypte met zijn ouders gekregen om daar te duiken ofzo.quote:Op maandag 27 december 2004 00:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, ik ken ze niet maar zo te horen zijn ze dus alles behalve perfect.
Gepesten worden is nooit een reden om zo iets niet te doen .quote:Op maandag 27 december 2004 00:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja.Ik heb ook hele lelijke tanden,maar een beugel ga ik echt niet nemen.Dan word ik daar ook weer mee gepest enzo.![]()
yep... conclusie: we've all been there..... maar 't komt goed, heus....quote:Op maandag 27 december 2004 00:33 schreef Orginial het volgende:
Ik ben bijna 14,dus ik moet nog wel even.![]()
Ik vind een slotjesbeugel nog wel gaan,maar zo`n buitenboord.Nou nee.quote:Op maandag 27 december 2004 00:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gepesten worden is nooit een reden om zo iets niet te doen .
Denk na hoeveel profijt je hebt van die beugel.
Ik ben blij dat het vakantie is,nog een poos de tijd om na te denken wat ik wil gaan doen met me leven als het weer school is.Ik hoop niet nog een heel jaar alleen in de aula te staan.quote:Op maandag 27 december 2004 00:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep... conclusie: we've all been there..... maar 't komt goed, heus....
en nu terug naar nu: zeg Diz, heb je nog wat te slijmen, voor ik de nacht in ga?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |