Uuhm.. nu ongeveer..quote:Op maandag 27 december 2004 00:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee,ik ben bijna 14.Maar waneer komt zoiets?
Dat kan je wel later! Let maar op, je zal er ook schijt aan hebben. Je moet er alleen wel wat voor doen, en niet wegschuilen! Wees jezelf, en wees niet bang voor een ''kut'' opmerking, die mensen die dat doen zijn het niet waard.quote:
Dat ligt eraan hoever je in de puberteit bent. Ik weet niet precies wanneer dat bij mij kwam.quote:Op maandag 27 december 2004 00:10 schreef Orginial het volgende:
Nee,ik ben bijna 14.Maar waneer komt zoiets?
Ik heb al sinds groep 6 puisten en een snorquote:Op maandag 27 december 2004 00:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoever je in de puberteit bent. Ik weet niet precies wanneer dat bij mij kwam.
quote:Op zondag 26 december 2004 23:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niemand! Zelfs me eigen moeder intreseert zich niet voor meer voor mij.Op school lacht iedereen me uit,FOK wil me weg en iedereeen doet me na en lacht en vertelt verhalen over me.Ik haat mijn leven![]()
I knowquote:Op maandag 27 december 2004 00:14 schreef Duiveltja het volgende:
Ori je groeit er wel overheen
[..]
Lesbo's zijn leuk![]()
Nogal een reden waarom ik een gladde nicht was.Ik wou niet helpen met rammen met oud en nieuw.Ik snapte het doel daarvan niet eens,en trouwens: Zo ben ik niet eens.quote:Op maandag 27 december 2004 00:13 schreef Orginial het volgende:
Ik moet eerst nog iets doen.Zorgen dat Mo niet door Rick wordt geramd.
(Lees: Rascist)
Lesbo's is het beste wat god ooit gemaakt heeftquote:Op maandag 27 december 2004 00:14 schreef Duiveltja het volgende:
Ori je groeit er wel overheen
[..]
Lesbo's zijn leuk![]()
Ja, en weet je wat dan leuk is: als je ze jaren later tegenkomt en je kan ze recht in hun gezicht uitlachen omdat het van die stumperds geworden zijn. Je moet ze gewoon links laten liggen, dat zij jou pesten zegt meer over hun dan over jou..quote:Op maandag 27 december 2004 00:14 schreef Orginial het volgende:
Zijn jullie trouwens ook gepest vroeger?
Je bent gewoon verstandig dat je dat niet doet. Zielig hoopje mensen zijn dat zeg.quote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef Orginial het volgende:
Nogal een reden waarom ik een gladde nicht was.Ik wou niet helpen met rammen met oud en nieuw.Ik snapte het doel daarvan niet eens,en trouwens: Zo ben ik niet eens.
Waarom werd jij dan gepest?quote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat dan leuk is: als je ze jaren later tegenkomt en je kan ze recht in hun gezicht uitlachen omdat het van die stumperds geworden zijn. Je moet ze gewoon links laten liggen, dat zij jou pesten zegt meer over hun dan over jou..
Whehe, als er alleen maar lesbo's op de wereld waren piepte je wel andersquote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Lesbo's is het beste wat god ooit gemaakt heeft![]()
Nou,dat vind ik inderdaad nogal afgezaagd.quote:Op maandag 27 december 2004 00:18 schreef babette21 het volgende:
Orginial, 't is 'n beetje lastig om de situatie in te schatten,
maar misschien moet je 's langs 't JIP of ff bij iemand op school je hart luchten
't klinkt afgezaagd en zo van "wat heb je daar nou aan" maar geloof me
die mensen kunnen je verder helpen ['t is m'n vak, ik weet waar ik 't over heb....]
Dat heb ik ook, alleen bij mij is het zo dat ik er nog een beetje tussen in zit. Word nog gepest, maar sta bij sommige (die mij vroeger gepest hebben) boven hun.quote:Op maandag 27 december 2004 00:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat dan leuk is: als je ze jaren later tegenkomt en je kan ze recht in hun gezicht uitlachen omdat het van die stumperds geworden zijn. Je moet ze gewoon links laten liggen, dat zij jou pesten zegt meer over hun dan over jou..
Dan was ik er waarschijnlijk niet..quote:Op maandag 27 december 2004 00:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Whehe, als er alleen maar lesbo's op de wereld waren piepte je wel anders![]()
Ik heb hem net geSMST.Maar wat kan je zeggen? Niet naar buiten gaan met oud en nieuw?quote:Op maandag 27 december 2004 00:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je bent gewoon verstandig dat je dat niet doet. Zielig hoopje mensen zijn dat zeg..
Word JIJ gepest?quote:Op maandag 27 december 2004 00:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, alleen bij mij is het zo dat ik er nog een beetje tussen in zit. Word nog gepest, maar sta bij sommige (die mij vroeger gepest hebben) boven hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |