Oh jee, wat ga je doen?quote:Op zondag 26 december 2004 23:55 schreef BVO het volgende:
Maar goed, ik ben weg en ben de komende dagen niet op FOK!.
Dus moet je doen zoals ik heb gedaan. Meer zelfvertrouwen, andere mensen leren kennen die wel om je geven, waar je samen mee iets deeld (zoals toneel) en je zal merken dat je het echt naar je zin zal krijgen.quote:Op zondag 26 december 2004 23:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja,bij mij ook.Alleen omdat ik GTST kijk en meer vriendinnen heb.Najah,Echte vriendinnen.
quote:Op zondag 26 december 2004 23:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat is het belangrijkste.. Is niet makkelijk hoor en het kost tijd. Zoek er wat over op het internet enzo.
Even een resumé: Probeer meer zelfvertrouwen te krijgen en probeer minder onzeker te zijn. Wees gewoon jezelf en trek je niets aan van zinloze commentaren van anderen. Neem het allemaal niet te serieus en besef dat je maar één keer leeft. Probeer gewoon te genieten van het leven.
.
Maar goed, ik ben weg en ben de komende dagen niet op FOK!.
Naar het buitenland!quote:
Ik heb wel wat beters te doen dan jou stalken.quote:Op zondag 26 december 2004 23:56 schreef BVO het volgende:
Verblijfblaats blijft geheim, anders staan er daalijk nog FOK!kers op de stoep..
.
Same herequote:Op zondag 26 december 2004 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan jou stalken..
Niet als je weet waar ik heen ga!quote:Op zondag 26 december 2004 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan jou stalken..
Hoe kan dat nou weer? Jij bent toch gewoon een normaal iemand.(Zie: Fotoboek)quote:Op zondag 26 december 2004 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet als je weet waar ik heen ga!.
Oh ja en Orginial: Ik was vroeger net zo erg hoor.. Was ook altijd heel onzeker en bang voor wat anderen over me dachten/zeiden. Maar op een gegeven moment realiseer je je dat het eigenlijk geen zak uitmaakt wat zij van je zeggen, zolang jij je maar goed voelt met jezelf.
.
VWO 2quote:Op zondag 26 december 2004 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus moet je doen zoals ik heb gedaan. Meer zelfvertrouwen, andere mensen leren kennen die wel om je geven, waar je samen mee iets deeld (zoals toneel) en je zal merken dat je het echt naar je zin zal krijgen.
In welke jaar zit je van school? En hoe oud ben je eigenlijk?
Dus ik ben ubergayquote:Op maandag 27 december 2004 00:00 schreef Orginial het volgende:
SHO wordt je gewoon als homo bestempeld.
Misschien een lullige vraag maar.. Twijfel je zelf over je sexuele geaardheid?quote:Op maandag 27 december 2004 00:00 schreef Orginial het volgende:
door GTST,Toneel en SHO wordt je gewoon als homo bestempeld.
Oke ook door mijn uiterlijk + stem maar toch...![]()
Wanneer jij naar HBO en UNI gaat, dan is dat zoor onzin en gepest niet meer aanwezig! Geloof me. Want dan is het echt totaal anders. Mijn leukste schooljaren zijn toch echt wel 4 jaar HBOquote:
Nee.Ze vinden gewoon GTST voor homo`s.Dat is trouwens wel erg laag gedacht zeg,er zitten hier zowat alleen mannen behalve Airelle,Babette,Zowiee,Niksan etc.quote:
Ik kijk geen gtstquote:Op maandag 27 december 2004 00:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee.Ze vinden gewoon GTST voor homo`s.Dat is trouwens wel erg laag gedacht zeg,er zitten hier zowat alleen mannen behalve Airelle,Babette,Zowiee,Niksan etc.
Nee,juist niet.Ik vind meisjes veel leuker.Maar gewoon als je naar GTST kijkt en een hogere stem hebt vinde ze je al een homo.quote:Op maandag 27 december 2004 00:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien een lullige vraag maar.. Twijfel je zelf over je sexuele geaardheid?
Je kan hier gewoon eerlijk praten, want wij kennen je persoonlijk niet, en de meesten hier zijn zowat volwassen en maakt het allemaal niet uit. Wij zijn er om je te helpen
Sarcasmequote:Op maandag 27 december 2004 00:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee.Ze vinden gewoon GTST voor homo`s.Dat is trouwens wel erg laag gedacht zeg,er zitten hier zowat alleen mannen behalve Airelle,Babette,Zowiee,Niksan etc.
Als ik zeg dat ik gtst kijk zeggen ze dat ook altijd, maar goed van mij mogen ze het zeggen. Het kan me niks schelen, ze doen maar wat ze niet laten kunnenquote:Op maandag 27 december 2004 00:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb je je baard nog niet in de keel? Nou, dat komt wel hoor.quote:Op maandag 27 december 2004 00:07 schreef Orginial het volgende:
Nee,juist niet.Ik vind meisjes veel leuker.Maar gewoon als je naar GTST kijkt en een hogere stem hebt vinde ze je al een homo.
Ooh, nog steeds schelden vrienden mij uit voor HOMO omdat ik naar GTST kijk. Maar ik weet dat ze het niet menen. En zowat, al kijk je naar soaps..who cares...quote:Op maandag 27 december 2004 00:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee,ik ben bijna 14.Maar waneer komt zoiets?quote:Op maandag 27 december 2004 00:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je je baard nog niet in de keel? Nou, dat komt wel hoor.
Ik wou dat ik dat ook kon.quote:Op maandag 27 december 2004 00:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik gtst kijk zeggen ze dat ook altijd, maar goed van mij mogen ze het zeggen. Het kan me niks schelen, ze doen maar wat ze niet laten kunnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |