Wat een ondeugende TVP heb jequote:Op zondag 26 december 2004 21:33 schreef ZOWIEE het volgende:
TVP [afbeelding]
Airelle: Ik heb Minoes gezien [afbeelding]
eeeeehhh die avatarquote:Op zondag 26 december 2004 22:24 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het wel grappig, die poezenfilm.
Kan sowieso wel lachen om Theo Maassen (als acteur dan).
Carice van houten vind ik een goede actrice.
quote:Op zondag 26 december 2004 22:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
eeeeehhh die avatarwat ziet ze eruit zeg met dat haar, ze is zo bleek als ik weet niet wat
Agh ja ,ze lijkt op Marilyn Monroequote:Op zondag 26 december 2004 22:32 schreef Airelle het volgende:
[..]Ze is een rus...
.
Ik vind het trouwens een mooie foto:
[afbeelding]
ben bezig voor jequote:Op zondag 26 december 2004 22:39 schreef BVO het volgende:
Uit het icontopic:
Kan iemand voor mij een dergelijk gifje maken:
Icon dat ik nu heb - icon 1 - icon dat ik nu heb - icon 2 - enz.
Icon 1 [afbeelding]
Icon 2 [afbeelding]
Icon 3 [afbeelding]
Icon 4 [afbeelding]
Icon 5 [afbeelding]
maar: wat moet ik hier nou weer mee?!?!quote:Dizer: En ik had/heb nog gevoelens voor jou.
Jij hebt toch nu een fok!vriendje (wup of weet_ik_veel.. een van de twee)..dus kan je er niks mee..quote:Op zondag 26 december 2004 22:48 schreef babette21 het volgende:
lag 300 posts achter dus heb niet verder teruggelezen dan dit
[..]
maar: wat moet ik hier nou weer mee?!?!
Ik wil welquote:Op zondag 26 december 2004 22:50 schreef ZOWIEE het volgende:
Wie maakt voor mij de Jeniffer Connelly Award
in avatar-vorm dan he, ik wil ook pimpen
En kruipt nu snel onder de wol.quote:Op zondag 26 december 2004 22:47 schreef Orginial het volgende:
* Orginial is terug van een rampzalige kerst.![]()
Ja, dan heb ik ook 2 awardsquote:Op zondag 26 december 2004 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil wel
In combinatie met je huidige?
tenzij niks.... Wup is mijn liefie....quote:Op zondag 26 december 2004 22:50 schreef Dizer het volgende:
Jij hebt toch nu een fok!vriendje (wup of weet_ik_veel.. een van de twee)..dus kan je er niks mee..
Tenzij...
quote:Op zondag 26 december 2004 22:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding] die van mij zijn ook nep hoor
Ja maar denk aan onze korte heftige ontmoeting.. De fonkjes sprongen ervan af. Weet je nog.. de hele wereld om ons heen deed er niet meer toe... Ik had alleen nog maar ogen voor jouquote:Op zondag 26 december 2004 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
tenzij niks.... Wup is mijn liefie....
na maanden zijn we eindelijk uitgeknipperd...
[maar zit nu weer ernstig aan de wijn dus gevaarlijke situatie;)]
Maar niemand die me verhaal wil aanhoren,niet eens me eigen moeder.quote:
Ik weet hoe het voeltquote:
* Dizer krijgt spijt...quote:Op zondag 26 december 2004 22:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar niemand die me verhaal wil aanhoren,niet eens me eigen moeder.![]()
Ik wil alleen maar aandacht
Zo hier heb je je awards.quote:Op zondag 26 december 2004 22:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar niemand die me verhaal wil aanhoren,niet eens me eigen moeder.![]()
Ik wil alleen maar aandacht
Ik heb maar 1 keer lekkere champagne gedronken terwijl ik het normaal vet ranzig vind. Maar goed, dat was een fles van 200 euroquote:Op zondag 26 december 2004 22:58 schreef Airelle het volgende:
Ik heb dit weekend alleen maar Champagne gedronken.. maar ik vind het nog steeds goort.
ja da's helemaal waar...quote:Op zondag 26 december 2004 22:56 schreef Dizer het volgende:
Ja maar denk aan onze korte heftige ontmoeting.. De fonkjes sprongen ervan af. Weet je nog.. de hele wereld om ons heen deed er niet meer toe... Ik had alleen nog maar ogen voor jou
Ik vind Champagne ook nooit lekker. Ik probeer het steeds....quote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer lekkere champagne gedronken terwijl ik het normaal vet ranzig vind. Maar goed, dat was een fles van 200 euro![]()
![]()
Dus als ik mijn stront aan je verkoop voor 200 euro, dan eet jij het op want ja..het is stront van 200 euroquote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer lekkere champagne gedronken terwijl ik het normaal vet ranzig vind. Maar goed, dat was een fles van 200 euro![]()
![]()
Watquote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja da's helemaal waar...
maar lieve jongen, toen was ik ernstig gekwetst en extra gevoelig....
ik dacht dat ik jou toen gebruikte... maar bij nader inzien: wat 't niet andersom?!
quote:Op zondag 26 december 2004 23:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dus als ik mijn stront aan je verkoop voor 200 euro, dan eet jij het op want ja..het is stront van 200 euro
Nou het was gewoon allemaal heel leuk.Toen vertelde ze dat de film niet doorging,dus gingen we maar boven film kijken.Ik ging met Rick een site maken en toen vulde hij bij alle vragen uit de vragenlijst dingen is van Orginial is homo.Orginial is dik. En allemaal andere kwetsende dingen.Ik dacht oke,laat maar.Het is kerst.Maar toen besloten we eindelijk film te gaan kijken en toen begon hij allemaal verhalen over mij te vertellen.En ik zei er nog wat over van nee jij dan enzo.Maar hij ging maar door en fluisterde dat in andermans oren en dan keihard lachen enzo.En gewoon allemaal zo kijken naar iets in je gezicht en dan keihard lachen of gewoon je nadoen enzo.Ik ben na een hoop kwetsende dingen gezegd over mij naar beneden gerend en de deur uitgegaan.Heel de familie van me was nog binnen en ik liep daar alleen in het donker buiten.Jullie denken nu van: Wat een 13-jarige verhaaltje.Maar ik kan je zeggen,het doet pijn.En als je eigen moeder het dan niet eens intreseert omdat je de kerst weer verpest heb,dan voel je nog kloter.quote:
Ik zou nooit stront kopen voor 200 euro.quote:Op zondag 26 december 2004 23:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dus als ik mijn stront aan je verkoop voor 200 euro, dan eet jij het op want ja..het is stront van 200 euro
voor hoeveel dan wel?!??!quote:Op zondag 26 december 2004 23:07 schreef Airelle het volgende:
Ik zou nooit stront kopen voor 200 euro.
Nouja...quote:Op zondag 26 december 2004 23:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor hoeveel dan wel?!??!![]()
ps. had ik m'n zussie al 'n persoonlijke 'fijne feestdagen-groet' gebracht?!
Ja dat is waar... om precies te zijn nog 3 kwartierquote:Op zondag 26 december 2004 23:15 schreef babette21 het volgende:
Lief zusje: de feestdagen zijn reeds voorbij maar bij deze:
een fantastisch, grandioos en liefdevol 2005![]()
en nog even en dan kunnen we ons hart weer ophalen aan R&WL:)
Wie zijn dat? Zogenaamde vrienden van je? Laat ze toch stikken man? En maak "echte" vrienden.quote:Op zondag 26 december 2004 23:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou het was gewoon allemaal heel leuk.Toen vertelde ze dat de film niet doorging,dus gingen we maar boven film kijken.Ik ging met Rick een site maken en toen vulde hij bij alle vragen uit de vragenlijst dingen is van Orginial is homo.Orginial is dik. En allemaal andere kwetsende dingen.Ik dacht oke,laat maar.Het is kerst.Maar toen besloten we eindelijk film te gaan kijken en toen begon hij allemaal verhalen over mij te vertellen.En ik zei er nog wat over van nee jij dan enzo.Maar hij ging maar door en fluisterde dat in andermans oren en dan keihard lachen enzo.En gewoon allemaal zo kijken naar iets in je gezicht en dan keihard lachen of gewoon je nadoen enzo.Ik ben na een hoop kwetsende dingen gezegd over mij naar beneden gerend en de deur uitgegaan.Heel de familie van me was nog binnen en ik liep daar alleen in het donker buiten.Jullie denken nu van: Wat een 13-jarige verhaaltje.Maar ik kan je zeggen,het doet pijn.En als je eigen moeder het dan niet eens intreseert omdat je de kerst weer verpest heb,dan voel je nog kloter.![]()
Precies. Dat soort zielige mensen moet je je echt niet mee inlaten en zeker niet heel erg druk om maken. Dat zijn ze niet waard. Er zijn genoeg mensen op aarde die jou wel aardig vinden, steek daar je energie en tijd in.quote:Op zondag 26 december 2004 23:21 schreef Dizer het volgende:
Wie zijn dat? Zogenaamde vrienden van je? Laat ze toch stikken man? En maak "echte" vrienden.
Ik weet het allemaal nog niet. En bij jou was het net uit en jij zou er anders ook spijt van krijgen en ik wou geen misbruik maken van de situatiequote:Op zondag 26 december 2004 23:06 schreef babette21 het volgende:
@ Dizer: volgens mij moet het zijn: "want ik wist dat IK er later spijt van zou krijgen"... ik was vrij, jij niet... kweet nog steeds niet waarom 't over is tussen jou en Niksan... maar als je haar terugwil: go for it.... bij mij is ook alles goedgekomen... en je weet: you're my second best...
en wie weet, als ik m'n glas nog eens bijvul... vandaag is 't wederom rood, maar chileens....
Ik heb gewoon niemand! Zelfs me eigen moeder intreseert zich niet voor meer voor mij.Op school lacht iedereen me uit,FOK wil me weg en iedereeen doet me na en lacht en vertelt verhalen over me.Ik haat mijn levenquote:Op zondag 26 december 2004 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie zijn dat? Zogenaamde vrienden van je? Laat ze toch stikken man? En maak "echte" vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |