* Dizer krijgt spijt...quote:Op zondag 26 december 2004 22:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar niemand die me verhaal wil aanhoren,niet eens me eigen moeder.![]()
Ik wil alleen maar aandacht
Zo hier heb je je awards.quote:Op zondag 26 december 2004 22:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar niemand die me verhaal wil aanhoren,niet eens me eigen moeder.![]()
Ik wil alleen maar aandacht
Ik heb maar 1 keer lekkere champagne gedronken terwijl ik het normaal vet ranzig vind. Maar goed, dat was een fles van 200 euroquote:Op zondag 26 december 2004 22:58 schreef Airelle het volgende:
Ik heb dit weekend alleen maar Champagne gedronken.. maar ik vind het nog steeds goort.
ja da's helemaal waar...quote:Op zondag 26 december 2004 22:56 schreef Dizer het volgende:
Ja maar denk aan onze korte heftige ontmoeting.. De fonkjes sprongen ervan af. Weet je nog.. de hele wereld om ons heen deed er niet meer toe... Ik had alleen nog maar ogen voor jou
Ik vind Champagne ook nooit lekker. Ik probeer het steeds....quote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer lekkere champagne gedronken terwijl ik het normaal vet ranzig vind. Maar goed, dat was een fles van 200 euro![]()
![]()
Dus als ik mijn stront aan je verkoop voor 200 euro, dan eet jij het op want ja..het is stront van 200 euroquote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer lekkere champagne gedronken terwijl ik het normaal vet ranzig vind. Maar goed, dat was een fles van 200 euro![]()
![]()
Watquote:Op zondag 26 december 2004 22:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja da's helemaal waar...
maar lieve jongen, toen was ik ernstig gekwetst en extra gevoelig....
ik dacht dat ik jou toen gebruikte... maar bij nader inzien: wat 't niet andersom?!
quote:Op zondag 26 december 2004 23:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dus als ik mijn stront aan je verkoop voor 200 euro, dan eet jij het op want ja..het is stront van 200 euro
Nou het was gewoon allemaal heel leuk.Toen vertelde ze dat de film niet doorging,dus gingen we maar boven film kijken.Ik ging met Rick een site maken en toen vulde hij bij alle vragen uit de vragenlijst dingen is van Orginial is homo.Orginial is dik. En allemaal andere kwetsende dingen.Ik dacht oke,laat maar.Het is kerst.Maar toen besloten we eindelijk film te gaan kijken en toen begon hij allemaal verhalen over mij te vertellen.En ik zei er nog wat over van nee jij dan enzo.Maar hij ging maar door en fluisterde dat in andermans oren en dan keihard lachen enzo.En gewoon allemaal zo kijken naar iets in je gezicht en dan keihard lachen of gewoon je nadoen enzo.Ik ben na een hoop kwetsende dingen gezegd over mij naar beneden gerend en de deur uitgegaan.Heel de familie van me was nog binnen en ik liep daar alleen in het donker buiten.Jullie denken nu van: Wat een 13-jarige verhaaltje.Maar ik kan je zeggen,het doet pijn.En als je eigen moeder het dan niet eens intreseert omdat je de kerst weer verpest heb,dan voel je nog kloter.quote:
Ik zou nooit stront kopen voor 200 euro.quote:Op zondag 26 december 2004 23:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dus als ik mijn stront aan je verkoop voor 200 euro, dan eet jij het op want ja..het is stront van 200 euro
voor hoeveel dan wel?!??!quote:Op zondag 26 december 2004 23:07 schreef Airelle het volgende:
Ik zou nooit stront kopen voor 200 euro.
Nouja...quote:Op zondag 26 december 2004 23:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor hoeveel dan wel?!??!![]()
ps. had ik m'n zussie al 'n persoonlijke 'fijne feestdagen-groet' gebracht?!
Ja dat is waar... om precies te zijn nog 3 kwartierquote:Op zondag 26 december 2004 23:15 schreef babette21 het volgende:
Lief zusje: de feestdagen zijn reeds voorbij maar bij deze:
een fantastisch, grandioos en liefdevol 2005![]()
en nog even en dan kunnen we ons hart weer ophalen aan R&WL:)
Wie zijn dat? Zogenaamde vrienden van je? Laat ze toch stikken man? En maak "echte" vrienden.quote:Op zondag 26 december 2004 23:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou het was gewoon allemaal heel leuk.Toen vertelde ze dat de film niet doorging,dus gingen we maar boven film kijken.Ik ging met Rick een site maken en toen vulde hij bij alle vragen uit de vragenlijst dingen is van Orginial is homo.Orginial is dik. En allemaal andere kwetsende dingen.Ik dacht oke,laat maar.Het is kerst.Maar toen besloten we eindelijk film te gaan kijken en toen begon hij allemaal verhalen over mij te vertellen.En ik zei er nog wat over van nee jij dan enzo.Maar hij ging maar door en fluisterde dat in andermans oren en dan keihard lachen enzo.En gewoon allemaal zo kijken naar iets in je gezicht en dan keihard lachen of gewoon je nadoen enzo.Ik ben na een hoop kwetsende dingen gezegd over mij naar beneden gerend en de deur uitgegaan.Heel de familie van me was nog binnen en ik liep daar alleen in het donker buiten.Jullie denken nu van: Wat een 13-jarige verhaaltje.Maar ik kan je zeggen,het doet pijn.En als je eigen moeder het dan niet eens intreseert omdat je de kerst weer verpest heb,dan voel je nog kloter.![]()
Precies. Dat soort zielige mensen moet je je echt niet mee inlaten en zeker niet heel erg druk om maken. Dat zijn ze niet waard. Er zijn genoeg mensen op aarde die jou wel aardig vinden, steek daar je energie en tijd in.quote:Op zondag 26 december 2004 23:21 schreef Dizer het volgende:
Wie zijn dat? Zogenaamde vrienden van je? Laat ze toch stikken man? En maak "echte" vrienden.
Ik weet het allemaal nog niet. En bij jou was het net uit en jij zou er anders ook spijt van krijgen en ik wou geen misbruik maken van de situatiequote:Op zondag 26 december 2004 23:06 schreef babette21 het volgende:
@ Dizer: volgens mij moet het zijn: "want ik wist dat IK er later spijt van zou krijgen"... ik was vrij, jij niet... kweet nog steeds niet waarom 't over is tussen jou en Niksan... maar als je haar terugwil: go for it.... bij mij is ook alles goedgekomen... en je weet: you're my second best...
en wie weet, als ik m'n glas nog eens bijvul... vandaag is 't wederom rood, maar chileens....
Ik heb gewoon niemand! Zelfs me eigen moeder intreseert zich niet voor meer voor mij.Op school lacht iedereen me uit,FOK wil me weg en iedereeen doet me na en lacht en vertelt verhalen over me.Ik haat mijn levenquote:Op zondag 26 december 2004 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie zijn dat? Zogenaamde vrienden van je? Laat ze toch stikken man? En maak "echte" vrienden.
Who cares about fok?quote:Op zondag 26 december 2004 23:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niemand! Zelfs me eigen moeder intreseert zich niet voor meer voor mij.Op school lacht iedereen me uit,FOK wil me weg en iedereeen doet me na en lacht en vertelt verhalen over me.Ik haat mijn leven![]()
Tommmmiiiiieeeeequote:
Ja! Dank je.quote:Op zondag 26 december 2004 23:28 schreef Dizer het volgende:
Hee Beev.. vind je het wat? Je avatar?
[..]
Tommmmiiiiieeeee
Ze hadden zelfs een site gemaakt over mij met allemaal grappen en weet ik het wat.quote:Op zondag 26 december 2004 23:25 schreef BVO het volgende:
Precies. Typisch van die mensen die je vrienden zijn als het hen uitkomt, en je laten vallen als ze met anderen zijn.
Heb je niks aan..
Ten eerste... Fok moet je NOOIT letterlijk nemen. Man.. het is maar een forum.quote:Op zondag 26 december 2004 23:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niemand! Zelfs me eigen moeder intreseert zich niet voor meer voor mij.Op school lacht iedereen me uit,FOK wil me weg en iedereeen doet me na en lacht en vertelt verhalen over me.Ik haat mijn leven![]()
Het gaat erom hoe ik eruit zie en hoe ik doe enzo.Alles doen ze na,dat zal toch niet voor niks zijn.quote:Op zondag 26 december 2004 23:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Who cares about fok?
Dat zijn alleen users... geen 'echte' mensen.
Ik kan er gewoon niet meer tegen,ik heb gewoon niemand. Ik dacht echt dat het leuk zou worden en als je dan daar in je eentje buiten loop voel je echt keidom en zielig.quote:Op zondag 26 december 2004 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ten eerste... Fok moet je NOOIT letterlijk nemen. Man.. het is maar een forum.
En je moeder zal het vast niet zo bedoeld hebben. Praat met haar.
En op school.. Jongen, er komt een tijd dat je er aan terugdenkt en erom lacht. Alles wordt beter met de jaren. Je moet niet alleen maar zitten piekeren en zo, maar denk aan je toekomst en heb iets om er vooruit te leven
je kan lekker kletsen haha!! wel aandoenlijk moet ik zeggen....quote:Op zondag 26 december 2004 23:25 schreef Dizer het volgende:
Ik weet het allemaal nog niet. En bij jou was het net uit en jij zou er anders ook spijt van krijgen en ik wou geen misbruik maken van de situatie
Ik bedoelde het ook meer van:quote:Op zondag 26 december 2004 23:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja! Dank je..
Ennehm Airelle; ik ben zo echt als je zijn kan hoor..
Dat van die vrienden is ook gewoon niet leuk.quote:Op zondag 26 december 2004 23:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe ik eruit zie en hoe ik doe enzo.Alles doen ze na,dat zal toch niet voor niks zijn.![]()
Ja maar, k word echt gek van mezelf.Als ik nu wat in het echte leven wat zeg,oefen ik 3 x hoe ik het ga zeggen.DAT IS TOCH NIET NORMAALquote:Op zondag 26 december 2004 23:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook meer van:
Dat als bepaalde mensen op fok je niet mogen, dat dat niet echt boeiend is voor je 'echte' leven ofzo...
of denk ik nu heel anders?
Heb dan gewoon schijt aan die vrienden als ze zo doen. Dan kunnen ze wmb mijn stront eten (gratis)quote:Op zondag 26 december 2004 23:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat van die vrienden is ook gewoon niet leuk.
Nee hoor, ik snapte je wel.quote:Op zondag 26 december 2004 23:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook meer van:
Dat als bepaalde mensen op fok je niet mogen, dat dat niet echt boeiend is voor je 'echte' leven ofzo...
of denk ik nu heel anders?
Nee, dat is niet normaal.quote:Op zondag 26 december 2004 23:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja maar, k word echt gek van mezelf.Als ik nu wat in het echte leven wat zeg,oefen ik 3 x hoe ik het ga zeggen.DAT IS TOCH NIET NORMAAL![]()
Ja,maar ik wil gewoon niet meer naar een supermarkt omdat ik denk dat iedereen me uitlacht.Vaak is dat ook gewoon zo,maar niet abnormaal vaak.Na vanavond,wil ik nooit meer daarna toe.Ik haat mezelf gewoon, vorig jaar kerst lag ik nu op de bank tv te kijken met allemaal mensen.Nu, is iedereen veranderd en hoor ik er niet meer bij.quote:Op zondag 26 december 2004 23:34 schreef Dizer het volgende:
Ik werd vroeger op school gepest omdat ik een "buitenlander" ben. Ik mag dan hier niet geboren, maar als je me kent zou je nooit zeggen dat ik ergens anders ben geboren. Je zou denken dat mijn ouders of voorouders uit Italie of Griekenland komen. Want ik heb geen accent of zo. Maar ze vonden het alsnog leuk om mijn Ali te noemen en de hele tijd over te geinen. Ik heb er niks van aangetrokken.
Laatst werd bij mijn werk de straat verbouwd, en kwam een aantal van deze gasten tegen, die waren dus stoeptegels aan het leggen, en een ander kwam ik laatst nog tegen die was in de bouw en een ander werkt full-time in een kroeg. Ik moet nog 1 jaar en ben dan klaar met mijn universitaire opleiding. Kijken wie er nu lacht
Ja idd!quote:Op zondag 26 december 2004 23:34 schreef Dizer het volgende:
Ik werd vroeger op school gepest omdat ik een "buitenlander" ben. Ik mag dan hier niet geboren, maar als je me kent zou je nooit zeggen dat ik ergens anders ben geboren. Je zou denken dat mijn ouders of voorouders uit Italie of Griekenland komen. Want ik heb geen accent of zo. Maar ze vonden het alsnog leuk om mijn Ali te noemen en de hele tijd over te geinen. Ik heb er niks van aangetrokken.
Laatst werd bij mijn werk de straat verbouwd, en kwam een aantal van deze gasten tegen, die waren dus stoeptegels aan het leggen, en een ander kwam ik laatst nog tegen die was in de bouw en een ander werkt full-time in een kroeg. Ik moet nog 1 jaar en ben dan klaar met mijn universitaire opleiding. Kijken wie er nu lacht
Jij kan ook lekker doorkletsen.. helemaal met een wijntje opquote:Op zondag 26 december 2004 23:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
je kan lekker kletsen haha!! wel aandoenlijk moet ik zeggen....
bij mij was 't elke week ongeveer uit, maar nu is 't al te lang aan om dom te doen....
Ze zijn veranderd, ze zijn jouw dus gewoon niet waard.quote:Op zondag 26 december 2004 23:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja,maar ik wil gewoon niet meer naar een supermarkt omdat ik denk dat iedereen me uitlacht.Vaak is dat ook gewoon zo,maar niet abnormaal vaak.Na vanavond,wil ik nooit meer daarna toe.Ik haat mezelf gewoon, vorig jaar kerst lag ik nu op de bank tv te kijken met allemaal mensen.Nu, is iedereen veranderd en hoor ik er niet meer bij.
Same as Duiveltja:quote:Op zondag 26 december 2004 23:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja,maar ik wil gewoon niet meer naar een supermarkt omdat ik denk dat iedereen me uitlacht.Vaak is dat ook gewoon zo,maar niet abnormaal vaak.Na vanavond,wil ik nooit meer daarna toe.Ik haat mezelf gewoon, vorig jaar kerst lag ik nu op de bank tv te kijken met allemaal mensen.Nu, is iedereen veranderd en hoor ik er niet meer bij.
En neem jezelf niet te serieus dan komt alles goedquote:Op zondag 26 december 2004 23:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik heb er echt schijt aan! Je moet gewoon jezelf blijven!
Zal wel door de puberteit komen dan ben je zo onzeker als de pest.quote:Op zondag 26 december 2004 23:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
En waar zou iemand jou in de supermarkt voor moeten uitlachen??
Het is een dorp en iedereen kent elkaar.Ik wil altijd spontaan doen maar dat kan ik nooit.Iedereen vond me vroeger een kletskind en nu een gesloten kind iedereen doet ook altijd zo van: Ow die sukkel enzo,over me.Altijd van dat trieste kind en weet ik het wat.quote:Op zondag 26 december 2004 23:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Same as Duiveltja:
Met zelfmedelijden kom je echt al helemaal nergens.
En waar zou iemand jou in de supermarkt voor moeten uitlachen??
Dan is het gewoon niet het type mensen waar je mee om moet gaan. Dat is niet leuk om achter te komen, zeker niet als je er veel tijd in hebt gestoken. Maar face it. Als je met die mensen om blijft gaan doet het alleen maar veel meer pijn.quote:Op zondag 26 december 2004 23:31 schreef Orginial het volgende:
Het gaat erom hoe ik eruit zie en hoe ik doe enzo.Alles doen ze na,dat zal toch niet voor niks zijn.![]()
Ik zat eerst ook op toneel.Ik was een talent,volgens de regisseurs.Ik speelde in enkele musicals en toen kwam ik in de eerste en toen zei ik een keer: Ik zit op toneel.En toen begon iedereen te lachen en te joelen van: Homoo!!! en toen ben ik meteen gestopt.Wat dat betreft ben ik gewoon een zielig persoon.quote:Op zondag 26 december 2004 23:41 schreef BVO het volgende:
Ik herken het wel hoor Orgi, ik was vroeger ook zo..
Probeer gewoon jezelf te zijn en schijt aan anderen te hebben. Heeft wel wat zelfvertrouwen nodig en dat kan je helaas niet zomaar even afhalen, maar is wel de basis om je gewoonte voelen.
Zonde!quote:Op zondag 26 december 2004 23:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zal wel door de puberteit komen dan ben je zo onzeker als de pest.
Gewoon jezelf zijn en niet proberen om iemand te zijn die je niet bentquote:Op zondag 26 december 2004 23:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wil altijd spontaan doen maar dat kan ik nooit.
Jongen, ik zal je 1 ding vertellen wat je het beste kan doen en ik zweer je, het helpt echt! Het heeft mij ook geholpen, alleen je moet het wel doorzetten!!quote:Op zondag 26 december 2004 23:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hup, morgen ga je je dus weer aanmelden voor toneel. Als dat iets is wat je goed kan... Bovendien leer je dan daar ook weer mensen kennen die niet zo narrowminded zijn dat ze je meteen een homo vinden omdat je toevallig kan acteren.quote:Op zondag 26 december 2004 23:43 schreef Orginial het volgende:
Ik zat eerst ook op toneel.Ik was een talent,volgens de regisseurs.Ik speelde in enkele musicals en toen kwam ik in de eerste en toen zei ik een keer: Ik zit op toneel.En toen begon iedereen te lachen en te joelen van: Homoo!!! en toen ben ik meteen gestopt.Wat dat betreft ben ik gewoon een zielig persoon.
Je bent onzeker. Die onzekerheid is zo'n groot obstakel dat het het normaal spontaan reageren in de weg staat.quote:Op zondag 26 december 2004 23:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het is een dorp en iedereen kent elkaar.Ik wil altijd spontaan doen maar dat kan ik nooit.Iedereen vond me vroeger een kletskind en nu een gesloten kind iedereen doet ook altijd zo van: Ow die sukkel enzo,over me.Altijd van dat trieste kind en weet ik het wat.
Ik werd altijd ''blauw-oog'' genoemdquote:Op zondag 26 december 2004 23:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zonde!
Wel erg, dat er zoveel mensen gepest worden / zijn geweest...
Mensen met zo'n bekrompen gedachtewereld. Die zijn zielig!quote:Op zondag 26 december 2004 23:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik zat eerst ook op toneel.Ik was een talent,volgens de regisseurs.Ik speelde in enkele musicals en toen kwam ik in de eerste en toen zei ik een keer: Ik zit op toneel.En toen begon iedereen te lachen en te joelen van: Homoo!!! en toen ben ik meteen gestopt.Wat dat betreft ben ik gewoon een zielig persoon.
Een tip: praat echt irl zo weinig mogelijk over Fok!. Mensen snappen dat toch niet.quote:Op zondag 26 december 2004 23:45 schreef Orginial het volgende:
Iedereen zegt ook altijd dat ik homo ben enzo omdat ik op toneel zat en nooit ruzie met meisjes had maar gewoon aardig voor ze was enzo,en dat ik GTST kijk en in een Showchat kom.
Ze noemden het: De roze chat.![]()
Dat bedoel ik; neem het niet te serieus allemaal.quote:Op zondag 26 december 2004 23:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja ik ben het zat en ik ga dat mobieltje gewoon helemaal verbranden.quote:Op zondag 26 december 2004 23:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat bedoel ik; neem het niet te serieus allemaal.
Al noemen ze jou homo, so be it.
Wat wil je liever; bevriend zijn met zulke "nepvrienden" en dingen doen die niet bij jou passen of gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt?
Wees jezelf. In het begin zullen ze je dan misschien homo noemen, maar na een tijdje zie je in dat die mensen jou niet waard zijn en leer je genoeg andere mensen kennen met dezelfde interesses die jou wel in je waarde laten..
tis bijna cynischquote:Op zondag 26 december 2004 23:44 schreef babette21 het volgende:
@ Orginial, voordat je jezelf gaat verhangen:
er is geen puber van 13 die zichzelf niet klote voelt en die niet onzeker is,
't is wat dizer zegt: straks lach je erom...
en wb. fok: 't is misschien handig om je te realiseren dat 't grootste deel van de users hier wat ouder is...
bepaalde opmerkingen worden hierdoor vaak opgevat als puberaal...
terecht, want dat is het ook en dat mag ook, alleen hier is het niet niet altijd op z'n plaats..
dit is geen tmf-site oid en dat houden we liever zo....
dit betekent niet dat je niet welkom bent, maar, nou ja, dat de lat hier wat hoger ligt....
toch?!?
Dankje.En ik ga wat meer zelfvertrouwen proberen te kweken.quote:Op zondag 26 december 2004 23:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh en Orginial, dit meen ik: ik vind je de laatste tijd helemaal niet meer zo vervelend als op het begin..
En zo komt het toch nog goed allemaal op deze tweede kerstdagquote:Op zondag 26 december 2004 23:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dankje.En ik ga wat meer zelfvertrouwen proberen te kweken.
so true..... bizar he........quote:Op zondag 26 december 2004 23:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een tip: praat echt irl zo weinig mogelijk over Fok!. Mensen snappen dat toch niet.
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik voor HOMO geroepen werd, dan was ik nu multi miljonair.quote:Op zondag 26 december 2004 23:45 schreef Orginial het volgende:
Iedereen zegt ook altijd dat ik homo ben enzo omdat ik op toneel zat en nooit ruzie met meisjes had maar gewoon aardig voor ze was enzo,en dat ik GTST kijk en in een Showchat kom.
Ze noemden het: De roze chat.![]()
Ja,bij mij ook.Alleen omdat ik GTST kijk en meer vriendinnen heb.Najah,Echte vriendinnen.quote:Op zondag 26 december 2004 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik voor HOMO geroepen werd, dan was ik nu multi miljonair.
Waarom? Puur omdat ik GTST kijk en meer vriendinnen had dan vrienden. Maar dat kwam omdat ik meestal door jongens gepest werd en omdat ik vroeger nooit een vriendin had. Tjah, waar ik woon, in die tijd, was een buitenlander "bleegh" maar gelukkig is dat veranderd. En wanner ik opeens meer zelfvertrouwen toonde, is het helemaal anders en als ik zeg dat ik geen vriendin heb, dan geloven mensen dat niet eens. Ik was vroeger aardig tegen iedereen en ik kon er niet tegen als iemand mij niet mocht. En daarom kreeg ik een stempel.. Nu is dat voorbij en lach er keihard om.
Het is een moeilijke tijd en je moet je er even doorheen zetten. Het zal nog even duren maar je komt er wel. En ga als de sodemieter terug het toneel op want daar leer je ook vrienden kennen en die zullen zoals BVO al zij, meer openminded zijn. Leer ze kennen en maak nieuwe vrienden. Wanneer die eikels zien dat jij nieuwe vrienden hebt en gelukkig bent, zullen zij zich weer ongelukkg vinden want ze hebben niet gekregen wat ze willen.
Ja, dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 26 december 2004 23:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dankje.En ik ga wat meer zelfvertrouwen proberen te kweken.
Ik weet trouwens niet of ik meer vriendinnen heb.Ik denk nou veel meer jongens vrienden,maar dat was vorig jaar wel anders.quote:Op zondag 26 december 2004 23:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja,bij mij ook.Alleen omdat ik GTST kijk en meer vriendinnen heb.Najah,Echte vriendinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |