Ik vond de vorige TS ook beter.quote:Op zondag 26 december 2004 20:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond de vorige topictitel beter..
Mijn vriendin heet evelienquote:Op zondag 26 december 2004 20:14 schreef Airelle het volgende:
Nou ik ga maar weer ens.
Tis koud in de computer kamer.
Ciaoquote:Op zondag 26 december 2004 20:20 schreef Lu_uK het volgende:
ik ga ook
quote:Op zondag 26 december 2004 20:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nope, sorry, ik quote je niet..
Doei allen die gaan..
Nee, wat?quote:Op zondag 26 december 2004 20:23 schreef bar_rel het volgende:
Hebben jullie het gehoord van die man bij Irene en Carlo![]()
Die voorspeller, hij had alles wat hij vorig jaar had voorspeld juist!quote:Op zondag 26 december 2004 20:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, wat?.
En ik luister nu Tijdloze 100 - 2004 - Studio Brussel Ook tof.
Niet dat ik het geloofquote:Op zondag 26 december 2004 20:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Die voorspeller, hij had alles wat hij vorig jaar had voorspeld juist!
En volgend jaar( 2005 ja) voorspeld hij iets met Schiphol, dat er een groot terroristen alarm is. En hij voorspeld iets met Gifaanvallen, en een hele grote vliegtuig ramp!!!
![]()
huh??quote:Op zondag 26 december 2004 20:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie het gehoord van die man bij Irene en Carlo![]()
Oh jee.quote:Op zondag 26 december 2004 20:26 schreef bar_rel het volgende:
Die voorspeller, hij had alles wat hij vorig jaar had voorspeld juist!
En volgend jaar( 2005 ja) voorspeld hij iets met Schiphol, dat er een groot terroristen alarm is. En hij voorspeld iets met Gifaanvallen, en een hele grote vliegtuig ramp!!!
![]()
Weet je, ieder jaar is er wel iets bij Schiphol. En vliegtuigrampen komen wel vaker voor. Hij zal vast wel gelijk krijgen, maar om me daar nu al druk om te maken, nee.quote:
Ja idd!!quote:Op zondag 26 december 2004 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Weet je, ieder jaar is er wel iets bij Schiphol. En vliegtuigrampen komen wel vaker voor. Hij zal vast wel gelijk krijgen, maar om me daar nu al druk om te maken, nee.
Wat ga je doen ? je zelf opofferen en bekend staan als de held ?quote:Op zondag 26 december 2004 20:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja idd!!
Maar goed, dit is terroristen he.
Ik moet wel met het vliegtuig in 2005 , als het vliegtuig wel word gekaapt dan ga ik gewoon even de stoere bink uithangen.
Dat is een ideequote:Op zondag 26 december 2004 20:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat ga je doen ? je zelf opofferen en bekend staan als de held ?![]()
Ik ook.quote:Op zondag 26 december 2004 20:32 schreef bar_rel het volgende:
Ja idd!!
Maar goed, dit is terroristen he.
Ik moet wel met het vliegtuig in 2005 , als het vliegtuig wel word gekaapt dan ga ik gewoon even de stoere bink uithangen.
quote:Op zondag 26 december 2004 20:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zou me plots gaan bekeren en gaan bidden ofzo
Niet als je de terroristen koud kan makenquote:Op zondag 26 december 2004 20:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook.
En ik bedoel dood ga je toch wel. Waarom dan niet proberen de terroristen koud te maken?
Mijn allereerste postquote:Hallo mensen,
Men eerste post in dit forum
Ookal zwerf ik hier al zon jaartje rond....ik kon niet registreren vanwege hotmaill maar das nu wel goed via me provider anyway waarom ik hier post is omdat ik gtst vet vind en ik hier dus wel vaker te vinden zal zijn
dit klinkt erg maarja
laterss
Wat een ondeugende TVP heb jequote:Op zondag 26 december 2004 21:33 schreef ZOWIEE het volgende:
TVP [afbeelding]
Airelle: Ik heb Minoes gezien [afbeelding]
eeeeehhh die avatarquote:Op zondag 26 december 2004 22:24 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het wel grappig, die poezenfilm.
Kan sowieso wel lachen om Theo Maassen (als acteur dan).
Carice van houten vind ik een goede actrice.
quote:Op zondag 26 december 2004 22:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
eeeeehhh die avatarwat ziet ze eruit zeg met dat haar, ze is zo bleek als ik weet niet wat
Agh ja ,ze lijkt op Marilyn Monroequote:Op zondag 26 december 2004 22:32 schreef Airelle het volgende:
[..]Ze is een rus...
.
Ik vind het trouwens een mooie foto:
[afbeelding]
ben bezig voor jequote:Op zondag 26 december 2004 22:39 schreef BVO het volgende:
Uit het icontopic:
Kan iemand voor mij een dergelijk gifje maken:
Icon dat ik nu heb - icon 1 - icon dat ik nu heb - icon 2 - enz.
Icon 1 [afbeelding]
Icon 2 [afbeelding]
Icon 3 [afbeelding]
Icon 4 [afbeelding]
Icon 5 [afbeelding]
maar: wat moet ik hier nou weer mee?!?!quote:Dizer: En ik had/heb nog gevoelens voor jou.
Jij hebt toch nu een fok!vriendje (wup of weet_ik_veel.. een van de twee)..dus kan je er niks mee..quote:Op zondag 26 december 2004 22:48 schreef babette21 het volgende:
lag 300 posts achter dus heb niet verder teruggelezen dan dit
[..]
maar: wat moet ik hier nou weer mee?!?!
Ik wil welquote:Op zondag 26 december 2004 22:50 schreef ZOWIEE het volgende:
Wie maakt voor mij de Jeniffer Connelly Award
in avatar-vorm dan he, ik wil ook pimpen
En kruipt nu snel onder de wol.quote:Op zondag 26 december 2004 22:47 schreef Orginial het volgende:
* Orginial is terug van een rampzalige kerst.![]()
Ja, dan heb ik ook 2 awardsquote:Op zondag 26 december 2004 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil wel
In combinatie met je huidige?
tenzij niks.... Wup is mijn liefie....quote:Op zondag 26 december 2004 22:50 schreef Dizer het volgende:
Jij hebt toch nu een fok!vriendje (wup of weet_ik_veel.. een van de twee)..dus kan je er niks mee..
Tenzij...
quote:Op zondag 26 december 2004 22:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding] die van mij zijn ook nep hoor
Ja maar denk aan onze korte heftige ontmoeting.. De fonkjes sprongen ervan af. Weet je nog.. de hele wereld om ons heen deed er niet meer toe... Ik had alleen nog maar ogen voor jouquote:Op zondag 26 december 2004 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
tenzij niks.... Wup is mijn liefie....
na maanden zijn we eindelijk uitgeknipperd...
[maar zit nu weer ernstig aan de wijn dus gevaarlijke situatie;)]
Maar niemand die me verhaal wil aanhoren,niet eens me eigen moeder.quote:
Ik weet hoe het voeltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |