kan altijd meer...quote:Op woensdag 22 december 2004 23:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom is BVO eigenlijk de meest ondergewaardeerde user? Hij heeft fucking 5 awards.
Omdat o.a. jij me daarvoor genomineerd hebt.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom is BVO eigenlijk de meest ondergewaardeerde user? Hij heeft fucking 5 awards.
Die snap ik ook nietquote:Op woensdag 22 december 2004 23:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
En hieruit blijkt nog maar eens waarom je ook de 'meest-op-zichzelf-geilende' award hebt gewonnenquote:Op woensdag 22 december 2004 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat o.a. jij me daarvoor genomineerd hebt..
Gekozen tot leukste user van SHO en nóg ondergewaardeerd zijn, het is me wat..
Met 8 stemmen.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En hieruit blijkt nog maar eens waarom je ook de 'meest-op-zichzelf-geilende' award hebt gewonnen![]()
Vandaar de: 'quote:Op woensdag 22 december 2004 23:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is geen ruzie static, dat is plagen. Jij als opperhoofd zou dat toch moeten weten
Tania je bent de mooistequote:Op woensdag 22 december 2004 23:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is geen ruzie static, dat is plagen. Jij als opperhoofd zou dat toch moeten weten
Nee, je bent gewoon een beebquote:Op woensdag 22 december 2004 23:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik teken bezwaar aan. Jij had moeten winnen![]()
![]()
Foto?quote:
Geweldig mooie ogen.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/tania18
Ik zie hem maar 1 keer genomineerdquote:Op woensdag 22 december 2004 23:04 schreef Duiveltja het volgende:De Jort Kelder Award
weet_ik_veel III
Grootste Idols fanaat kan ik nog inkomen maar als er iemand anti-popstars isquote:Grootste Idols/Popstars fanaat
BVO IIIIIIII
Zinniger dan om half vier 's nachts posten in een topic dat je niet zinnig vindt.quote:Op donderdag 23 december 2004 03:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hebben jullie hier niets zinnigs te doen?
Ik ben aan het werk. Mag ik ff pauze nemen?quote:Op donderdag 23 december 2004 03:51 schreef Zhenar het volgende:
Zinniger dan om half vier 's nachts posten in een topic dat je niet zinnig vindt.
Ik...ik...heb een award gewonnen!quote:De Peter R de Vries Award
Inhoudelijk sterkste user
Dada III
Fanaat in het anti-Popstars zijn.quote:Op donderdag 23 december 2004 03:18 schreef Svensational het volgende:
Grootste Idols fanaat kan ik nog inkomen maar als er iemand anti-popstars is
quote:Op woensdag 22 december 2004 23:04 schreef Duiveltja het volgende:
Als de avatars klaar zijn zullen deze hier gepost worden
Je gaat toch niet staan janken zoals Halle Berry hè?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:25 schreef BVO het volgende:
[..].
Oh ja,
*graait verfrommeld papiertje uit z'n zak.
First of all, I wanna thank all my fans.. You are a really great support for me. I couldnt make this happen without your support, I love you.
.
I'm sorry, it's just such an emotional moment for me. Thank you all.
.
Haily Berry is er niks bij.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je gaat toch niet staan janken zoals Halle Berry hè?
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Haily Berry is er niks bij.
Maar goed, zij stond dan ook niet bij de FOK! Awards..
quote:Op woensdag 22 december 2004 23:04 schreef Duiveltja het volgende:De Zeep Award
Grootste soap-fanaat
Iwan1976 IIIIIIIII
Oh, my God. Oh, my God. I'm sorry. This moment is so much bigger than me.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:25 schreef BVO het volgende:
[..].
Oh ja,
*graait verfrommeld papiertje uit z'n zak.
First of all, I wanna thank all my fans.. You are a really great support for me. I couldnt make this happen without your support, I love you.
.
I'm sorry, it's just such an emotional moment for me. Thank you all.
.
Jij wel danquote:Op donderdag 23 december 2004 14:56 schreef BVO het volgende:
Oh ja, wel 6..
Niet echt hele positieve alleen..
Ja!quote:
quote:
Ah bah.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:29 schreef BVO het volgende:
Schop.
Kijk naar jezelf, jij Jim Carrey-achtige dorpsgekquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah bah. [afbeelding]
Wat ben jij een ondergewaardeerde, rellende, op-zichzelf-geilende, leuke Idols/Popstars-fan zeg
En jij dan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, jij Jim Carrey-achtige dorpsgek [afbeelding]
ik dacht: ik verdedig BVO even want dit kán niet
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En jij dan. [afbeelding]
Jij euh........ Jij Susan Visser
Voor diegene die het meest op Susan Visser lijkt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:01 schreef Airelle het volgende:
Waar is de Susan Visser award voor?
Wow, dat ik had ik ook bijna zelf kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor diegene die het meest op Susan Visser lijkt.
Heb geduld Dada die komen eraan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:32 schreef Dada het volgende:
Waar blijven de gebruikersicoontjes?
Nou nog eventjes dan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:37 schreef Duiveltja het volgende:
Heb geduld Dada.
Dizer waar staat die "R" in jouw icoontje voor?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |