kut ik moet nog lerenquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik trek mijn galakostuum alvast aan voor de awarduitreiking
Op mijquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:20 schreef haagse_elfje het volgende:
oké heb ook maar op het alerlaatste moment gestemd
Maar jij bent niet echt een nieuwkomerquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:20 schreef Airelle het volgende:
spannende concurentie strijd om de georgina tieten-award.
toetatoet vs. airelle
ja ik ben nieuw ik ken alleen de verbeterde orgi...... enuh graag gedaan!quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:22 schreef BVO het volgende:
Orginial is genomineerd voor leukste user..
En ik heb wéér een grootste relnicht-nominatie..
Dat zijn er al twee..
[afbeelding][afbeelding]
Voor meest ondergewaardeerde user, je kan er maar blij mee zijn.quote:
Wel.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij bent niet echt een nieuwkomer [afbeelding]
Ik vind die smiley tof!!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wie weet kan je binnenkort een feestje vieren
[afbeelding]
Ja, maar eigenlijk ben je nog een beetje dunn0w. Dus vind ik je niet écht nieuw.quote:
Jawel het ging om 2004quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij bent niet echt een nieuwkomer [afbeelding]
Ik vind die smiley tof!!!!!!![]()
dunn0w is ook uit 2004quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk ben je nog een beetje dunn0w. Dus vind ik je niet écht nieuw.
Nee, ze stemde op mij bij meest overgewaardeerde user én grappigste user.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor meest ondergewaardeerde user, je kan er maar blij mee zijn..
Als er een Susan-Visser-lookalike-award zou zijn, had ik op je gestemd hoorquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jawel het ging om 2004
ik zit niet eens in de running![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
dunn0w is ook uit 2004.
Maarja whatever ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
wie is dat?quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als er een Susan-Visser-lookalike-award zou zijn, had ik op je gestemd hoor
quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]oh ja.
Maar je verdient het wel hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dáár heb ik wat aanquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als er een Susan-Visser-lookalike-award zou zijn, had ik op je gestemd hoor
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:10 schreef BVO het volgende:
Airelle zou die Nieuwkomeraward natuurlijk op d'r sloffen moeten winnen..
http://www.susanvisser.dds.nl/index.htmlquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dáár heb ik wat aan![]()
Dank je voor het mooie plaatje Bupaik heb die lelijke naar mn moeder gestuurd als kerstkaart
![]()
Ziet er sympatiek uit.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.susanvisser.dds.nl/index.html
De tweelingzus van ZOWIEE. Ze speelt ook in die nieuwe film, Amazones ofzo.
Nou je het zegt, was hem helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:11 schreef babette21 het volgende:
zeg over " in afwachting zijn" gesproken:
is er al iets bekend over die fok! top 100 waar we zo op hebben zitten zweten?!
[Beev, ik kijk jou aan haha?! en ja ik zou zelf kunnen gaan kijken....]
Wat is er mis met de 'Georgina Verbaans Tieten Award'??quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Alleen wat de titel betreft.....* zucht..
quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat is er mis met de 'Georgina Verbaans Tieten Award'??![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke lelijke??
Ach, anders stuur je die van mij toch ook naar je moeder.
Dizer is een grotere hunk dan ik hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:30 schreef ZOWIEE het volgende:
Jij wint de Brad Pitt Award
Ík win niks
Nietquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dizer is een grotere hunk dan ik hoor..
quote:En jij wint de Jennifer Connelly award! Dat is de hoogste eer die je kunt krijgen! Dan ben je de godin van SHO!
quote:
Ik trek me niks aan van Duiveltja en geef je die award gewoon toch.quote:
dan moet je even met Duiveltja regelen dat die award er komt, want op dit moment bestaat hij nog niet![]()
I know.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat deze leuker was
Dan zijn we Brad Pitt en Jeniffer Connellyquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
[..]
Ik trek me niks aan van Duiveltja en geef je die award gewoon toch.
Met twee l's (of ellen), schattebout.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:45 schreef ZOWIEE het volgende:
Dan zijn we Brad Pitt en Jeniffer Connely![]()
Ik edit wel even danquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Met twee l's (of ellen), schattebout..
You wishquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ben benieuwt naar de dorpsgek award
(Krijg ik dan een isabella avatar)
Als ik hem win moet het wel een isabella avatar zijnquote:
Het heet toch de Anna Nicole Smith awardquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als ik hem win moet het wel een isabella avatar zijn![]()
Nouquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het heet toch de Anna Nicole Smith award![]()
quote:
wat is niet helemaal tof gegaan dan?quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze zullen het heus wel goed doen als mod, maar ik vind de wijze waarop gestemd/besloten is, niet helemaal tof.
Ik dacht dat de FA's toch nog het laatste woord zouden hebben over de nieuwe modsquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze zullen het heus wel goed doen als mod, maar ik vind de wijze waarop gestemd/besloten is, niet helemaal tof.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
wat is niet helemaal tof gegaan dan?
(ik heb het niet gevolgd ofzo.. vandaar)
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik dacht dat de FA's toch nog het laatste woord zouden hebben over de nieuwe mods
Maar dat is dus kennelijk niet zo. Croupouque is wel tof natuurlijk als mod [afbeelding] Tessje ken ik niet echt, zij is volgens mij meer een slowchatter(zeg ik in ShowChat
)
twee moderators?!quote:
Whahaha, dat zou nog s een stunt zijnquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
Ik vind dat bij zo'n verkiezing eigenlijk van tevoren een lijst met veelgebruikers van het betreffende forum moet worden gemaakt die alleen mogen stemmen.. op deze manier is het natuurlijk zo fraudieus als de pest.
Maarehm... gaat Orginial nu de leukste user award winnen?.
Jawel, voortaan stem je op mijquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:59 schreef niksan het volgende:
ik stem ook niet meer...
edit:
thanks Bupa![]()
yes sirquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, voortaan stem je op mij
edit:
ik ook niet...quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:29 schreef mark_03 het volgende:
Ben geloof ik de enige die nog niet een keer genomineerd is
quote:
Kom maar eens in onzquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Croupouque is okay.
Maar wat heeft iedereen tegen Tessje? Ik ken het hele mens niet, dus...
Wel.quote:
Het word wel tijd voor je eigen topic hequote:Op woensdag 22 december 2004 03:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel.![]()
En ik dacht dat het nieuwe topic over de new newbies zou gaan?!![]()
![]()
jup dat is waar daar was lees getuitge van...quote:Op woensdag 22 december 2004 08:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Gelukkig had ik toestemming van Maikel om in dit topic een eigen mening te hebben
bvb?quote:Op woensdag 22 december 2004 03:34 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat de BvB-award door Airelle voor m'n neus wordt weggekaapt
Ohja die...quote:
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ohja die....
Voor meest orginele usernaam.....
nou ik wil liever bvb dan georgina...
helaas ik heb niets te willen.
Der is nog niets zeker, toch?quote:Op woensdag 22 december 2004 12:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je wint 2!! awards en dan nog zeuren zeker
Mij hoor je niet klagen hoorquote:Op woensdag 22 december 2004 12:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee das waar maar er zal niet veel meer veranderen denk ik![]()
Nou dat was meer afkeer tegen de hele georgina-tieten hypequote:Op woensdag 22 december 2004 12:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
je klaagde over de naam van de nieuwkomer award [afbeelding]
Gaaf!quote:Op woensdag 22 december 2004 12:25 schreef niksan het volgende:
Goodmornin'
ik heb al een beetje vakantie
Okquote:Op woensdag 22 december 2004 12:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou dat was meer afkeer tegen de hele georgina-tieten hype.
Ben jij ook al vrij?quote:
Was het maar zo..quote:Op woensdag 22 december 2004 12:32 schreef niksan het volgende:
[..]
Ben jij ook al vrij?
![]()
* niksan neemt vrij btw![]()
Verschil moet er zijn hequote:Op woensdag 22 december 2004 12:36 schreef BVO het volgende:
Ik heb al weer bijna een week vakantie! Ha!.
succes!!!quote:Op woensdag 22 december 2004 12:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Was het maar zo..
Morgen nog SE Aardrijkskunde.
En vrijdag ook nog drie proefwerken.. belachelijk toch op de dag voor kerst?!
zeg dat welquote:Op woensdag 22 december 2004 12:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Was het maar zo..
Morgen nog SE Aardrijkskunde.
En vrijdag ook nog drie proefwerken.. belachelijk toch op de dag voor kerst?!
Oh, damn! Ik heb die toestemming nog niet gekregen!!!quote:Op woensdag 22 december 2004 08:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Gelukkig had ik toestemming van Maikel om in dit topic een eigen mening te hebben
quote:Op woensdag 22 december 2004 13:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, damn! Ik heb die toestemming nog niet gekregen!!!![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 13:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tot je toestemming hebt moet je mij maar napraten dan zit je altijd goed
Rot toch op! Ik krijg helemaal geen awards. Weet jij wat dat betekent? Dat betekent dat ik een grijze muis ben. Eén van de miljoenen schaapjes, gemiddeld, ga zo maar door. Ik huil! --->quote:Op woensdag 22 december 2004 15:18 schreef Orginial het volgende:
Waneer zijn de awarduitreikingen?
Kan ik al die haat-awards in ontvangst nemen![]()
Beter een look-a-like van Susan Visser dan een verzuurde azijnpisserquote:Op woensdag 22 december 2004 15:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Beter 1 award dan geen award
En ik ben de verzuurde azijnpisser?quote:Op woensdag 22 december 2004 15:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beter een look-a-like van Susan Visser dan een verzuurde azijnpisser
wat een verrassingquote:Op woensdag 22 december 2004 15:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Rot toch op! Ik krijg helemaal geen awards. Weet jij wat dat betekent? Dat betekent dat ik een grijze muis ben. Eén van de miljoenen schaapjes, gemiddeld, ga zo maar door. Ik huil! --->![]()
Ik moet toch iets hebben dat rijmt op Visser?quote:Op woensdag 22 december 2004 15:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
En ik ben de verzuurde azijnpisser?![]()
Bupsquote:Op woensdag 22 december 2004 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik moet toch iets hebben dat rijmt op Visser?
ik ken het gevoelquote:Op woensdag 22 december 2004 15:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Rot toch op! Ik krijg helemaal geen awards. Weet jij wat dat betekent? Dat betekent dat ik een grijze muis ben. Eén van de miljoenen schaapjes, gemiddeld, ga zo maar door. Ik huil! --->![]()
niksquote:
Aargh nu hoor ik bij het Engels-Amerikaans sprekende deel van Nederland.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:36 schreef niksan het volgende:
wat een verrassing
join the club
edit:
we lijken dus toch op elkaar
Ja, want ik ben de Suzan Visser lookalikequote:Op woensdag 22 december 2004 15:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
azijn bij de wijn?quote:Op woensdag 22 december 2004 15:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon irritant.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:35 schreef Orginial het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2004 15:40 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, want ik ben de Suzan Visser lookalike
vandaag niet...morgen officieel wel...maar ja ...denk niet dat ik gaquote:Op woensdag 22 december 2004 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niks(dat klinkt best raar
)
Moet jij ook nog naar school?
houd ik mijn man onder de duim??quote:Op woensdag 22 december 2004 15:40 schreef Dada het volgende:
[..]
Aargh nu hoor ik bij het Engels-Amerikaans sprekende deel van Nederland.
En niksan tuurlijk lijken wij op elkaar, jij houdt jouw man onder de duim ik mijn vrouw. Wij zouden een hele interessante relatie kunnen hebben
Dat heb je goed gezienquote:Op woensdag 22 december 2004 15:48 schreef niksan het volgende:
[..]
vandaag niet...morgen officieel wel...maar ja ...denk niet dat ik ga
duits is zo simpel.... oké ik ben dan ook duitstalig opgevoedquote:Op woensdag 22 december 2004 15:47 schreef Orginial het volgende:
* Orginial gaat Duits leren.
Het gaat over naamvallen zoals Der hamburger wordt Ich habe ihn gebacken en Er ist lecker etc.En den hamburger enzo,ik snap er niks van.![]()
dan moet je zeker een uur eerder op school zijnquote:Op woensdag 22 december 2004 15:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien
Ik moet morgen nog naar school en vrijdag glühwein-ontbijt
dat is altijd lekkerquote:Op woensdag 22 december 2004 15:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien
Ik moet morgen nog naar school en vrijdag glühwein-ontbijt
Niksan is liefquote:Op woensdag 22 december 2004 15:50 schreef niksan het volgende:
houd ik mijn man onder de duim??
oh.oeh!
quote:Op woensdag 22 december 2004 16:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Niksan is liefHet zal wel te maken hebben met de vakantie en kerstmis
Uhm, volgens mij nietquote:Op woensdag 22 december 2004 15:56 schreef niksan het volgende:
[..]
dan moet je zeker een uur eerder op school zijn
school
zat ze ook al in jouw foboquote:Op woensdag 22 december 2004 16:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Eddy Wallyquote:Op woensdag 22 december 2004 16:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Dan is SOP ookquote:Op woensdag 22 december 2004 17:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kan iedereen van harte aanraden vanavond om 21.00 op Canvas (Belgie 2) naar de film Pleasantville met Reese Witherspoon en Tobey Maguire. Enorm hippe film.
Heey Bar_relquote:Op woensdag 22 december 2004 17:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Bij mij zat ze ook al![]()
Hoi trouwens![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 17:57 schreef BVO het volgende:
Wat een leuke foto Tom, die aangeschoten..
Alsof hij daar over gaat.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:51 schreef Bupatih het volgende:
21.00 hoorde ik van ELM
Die limo kan ik nu ook wel op mijn buik schrijven.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:02 schreef BVO het volgende:
Zeg, ik heb die smoking speciaal voor vandaag gehuurd, dat krijg ik toch zeker wel vergoed he?!.
Waaaahquote:
Fajah zo bijzonder dan ?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waaaah
Can I touch you?!!
Heb je een foto genomen?
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Haha ik vind Lieke Van Lexmond een mooie vrouw!![]()
Ik las dat ze het alletwee zijn gewordenquote:Op woensdag 22 december 2004 22:36 schreef mark_03 het volgende:
Iemand enig idee wie De Ideale Man is geworden?
ik had hem al gezien...hij is goedquote:Op woensdag 22 december 2004 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
En, heeft iedereen. Pleasantville.
. gekeken?
Geniale film.
Ik ben er maar ik ga eigenlijk nu net slapenquote:Op donderdag 23 december 2004 00:26 schreef Tania18 het volgende:
Vroeger was het om dit tijdstip altijd topdrukte hier![]()
Dat was ik ook van planquote:Op donderdag 23 december 2004 00:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben er maar ik ga eigenlijk nu net slapen
Vroeger, toen Sventastic nog in het land wasquote:Op donderdag 23 december 2004 00:26 schreef Tania18 het volgende:
Ik zie een relatie voor me met veel duimworstelen.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:40 schreef Dada het volgende:
[..]
Aargh nu hoor ik bij het Engels-Amerikaans sprekende deel van Nederland.
En niksan tuurlijk lijken wij op elkaar, jij houdt jouw man onder de duim ik mijn vrouw. Wij zouden een hele interessante relatie kunnen hebben
quote:Op donderdag 23 december 2004 03:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik zie een relatie voor me met veel duimworstelen.
[afbeelding]
Goedemorgenquote:
Kut zeg. Had je steeds hetzelfde merk? Waren het goedkope spelers? Of heb je er mee lopen gooienquote:Op donderdag 23 december 2004 10:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik weet niet wat het is met mp3-spelers en mij, maar vanochtend besloot de 3e dat ie er genoeg van had![]()
DE DERDE!!![]()
3 keer ander merk en ze waren niet goedkoop ofzo. Aangezien er 2 officieel niet van mij waren/zijn heb ik er ook niet mee lopen gooien neequote:Op donderdag 23 december 2004 10:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Kut zeg. Had je steeds hetzelfde merk? Waren het goedkope spelers? Of heb je er mee lopen gooien
Drukte je in je enthousiasme misschien te hard op de knopjes?quote:Op donderdag 23 december 2004 10:39 schreef ZOWIEE het volgende:
3 keer ander merk en ze waren niet goedkoop ofzo. Aangezien er 2 officieel niet van mij waren/zijn heb ik er ook niet mee lopen gooien nee![]()
Ik ga gewoon niet goed samen met die dingen
Neequote:Op donderdag 23 december 2004 10:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Drukte je in je enthousiasme misschien te hard op de knopjes?![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 10:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
3 keer ander merk en ze waren niet goedkoop ofzo. Aangezien er 2 officieel niet van mij waren/zijn heb ik er ook niet mee lopen gooien nee![]()
Ik ga gewoon niet goed samen met die dingen
Nou dan weet ik het ook niet hoor!quote:
misschien heb je een of ander magnetisch veld om je heen...waardoor al die dingen stuk gaan...quote:
Nou ja het begint geleidelijk dat ie gaat haperen en dan na een tijd is het gewoon overquote:Op donderdag 23 december 2004 10:48 schreef niksan het volgende:
[..]zomaar ermee opgehouden??
hoelang doe je er gemiddeld mee??
Ow sorryquote:Op donderdag 23 december 2004 10:48 schreef Airelle het volgende:
Ik hoef nog maar 1 dag leren.
Ik heb geen award.. Zowiee gaf me valse hoop
![]()
.
quote:Op donderdag 23 december 2004 10:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja het begint geleidelijk dat ie gaat haperen en dan na een tijd is het gewoon over
Ik doe er gemiddeld een jaar mee ofzo..
quote:Op donderdag 23 december 2004 10:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow sorryik heb er ook geeneen
Als het helpt vind ik jou een leukere nieuwkomer dan Toetatoet die er nooit is![]()
Nou dan heb je er in ieder geval nog zo'n 11 maanden plezier vanquote:Op donderdag 23 december 2004 11:08 schreef niksan het volgende:
[..]ik heb hem net een aantal weken.....
quote:Op donderdag 23 december 2004 10:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow sorryik heb er ook geeneen
Als het helpt vind ik jou een leukere nieuwkomer dan Toetatoet die er nooit is![]()
van Amerika?quote:Op donderdag 23 december 2004 11:09 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* niksan agreesAirelle for president
Die goede oude tijd.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:26 schreef Tania18 het volgende:
edit:quote:Op donderdag 23 december 2004 11:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, en nu had jij moeten zeggen: 'ik denk hetzelfde over jou zowiee'![]()
Wat liefquote:Op donderdag 23 december 2004 11:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
edit:
Ik denk hetzelfde over jou zowiee.
quote:Op donderdag 23 december 2004 11:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
niet echt spontaan, maar toch.
Ik voel me geliefd enzoquote:Op donderdag 23 december 2004 11:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
niet echt spontaan, maar toch.
Fijn he dat er iemand van je houd in deze periodequote:
Dat gaat meestal samen bij mij... kerst en loveboatquote:Op donderdag 23 december 2004 12:44 schreef Zhenar het volgende:
Love... exciting and new...
Come aboard... we're expecting you!
Nu ben ik helemaal in Kerst/LoveBoat stemming!
Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 december 2004 12:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Fijn he dat er iemand van je houd in deze periode
Logisch; draait allebei om vrede op aarde!quote:Op donderdag 23 december 2004 12:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat gaat meestal samen bij mij... kerst en loveboat
Bah wat een clichequote:Op donderdag 23 december 2004 12:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Logisch; draait allebei om vrede op aarde!![]()
Cliché mag met kerst. Kerst is één grote aaneenschakeling van clichés... heerlijk!quote:
Vrede op aarde en een gelukkig nieuwjaar ... dat is kerstquote:Op donderdag 23 december 2004 12:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Logisch; draait allebei om vrede op aarde!![]()
Ik kan vanavond weer rustig slapenquote:Op donderdag 23 december 2004 12:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Fijn he dat er iemand van je houd in deze periode
Ik hoop 't voor jequote:Op donderdag 23 december 2004 13:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik kan vanavond weer rustig slapen![]()
Donnie Darko mijn favoriet filmquote:Op woensdag 22 december 2004 23:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik had hem al gezien...hij is goed
ik ben nu met Donnue Darko die is ook mega goed![]()
ik zag het al bij je staan, reqium for a dream die jij ook hebt staan is ook super goed. Die Oma aan de speed en die tv show mega!!!! Heb je ook pi gezien is van dezelfde maker...quote:Op donderdag 23 december 2004 13:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Donnie Darko mijn favoriet film![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 14:45 schreef BVO het volgende:
In het kader van de HJ Smits Award heb ik mijn signature aangepast..
.
chelloquote:Op donderdag 23 december 2004 14:45 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
yellow![]()
heb je een fijne dag ?
ja fantastisch....quote:Op donderdag 23 december 2004 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
chello
Ja. Ik was lekker vroeg klaar met school. Morgen glühweinontbijt en lekker vakantie daarna
Oh ja, ik heb ook nog de felbegeerde Jim Carrey-award gewonnen
Hoe is het met h_e dan?
dag Bupiequote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 23 december 2004 14:45 schreef BVO het volgende:
In het kader van de HJ Smits Award heb ik mijn signature aangepast..
.
Hmm, het zal wel aan mij liggen, maar wat is 'goldstrike'quote:Op donderdag 23 december 2004 14:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja fantastisch....
ik heb vanochtend kerstontbijt gehad met goldstrike...mag je drie keer raden hoe ik me nu voel....
gefeliciteert met je award... ik ben met lege handen naar huis gelopenwe blijven lachen
![]()
Dat is geen garantie voor awards hoorquote:Op donderdag 23 december 2004 14:56 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar jij bent hier ook héél erg nieuw he. Je moet gewoon vaker in ShowChat komen![]()
Jij bent niet nieuwquote:Op donderdag 23 december 2004 14:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat is geen garantie voor awards hoor![]()
[kolomX]*[bedrag]quote:Op donderdag 23 december 2004 14:57 schreef ZOWIEE het volgende:
Als ik in Excell een hele kolom wil vermenigvuldigen met een bedrag hoe moet ik dat dan invullen in de formulebalk? Weet iemand dat? help, en nee ik ga niet een topic openen in SES of hoe dat ook heet
Hehe dank je wel maar het moet dus andersquote:Op donderdag 23 december 2004 15:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
[kolomX]*[bedrag]
lijkt me... nouja eigenlijk... het enige wat ik weet is dat je sterretje moet gebruiken voor vermenigvuldigen.
ik gebruik ook nooit excel
Nietesquote:Op donderdag 23 december 2004 15:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
ZOWIEE en ik zijn allebei nog relatief nieuw hoor.
quote:Op donderdag 23 december 2004 15:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, en dat is dus geen garantie voor awards bedoelde ik![]()
Haha... het zal vast ja.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hehe dank je wel maar het moet dus andersEr was hier gelukkig een expert aanwezig
Same here!quote:Op donderdag 23 december 2004 15:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha... het zal vast ja.
Ik heb het in een ver verleden op school eens gedaan. Maar het is behoorlijk weggezakt.
Zeg, ik moet m'n naam wel eer aan doen.quote:
Vrouwelijk vlees?quote:Op donderdag 23 december 2004 16:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hmmn ging wel maar op school is er natuurlijk altijd te weinig vlees en is het te snel afgelopen.
quote:Op donderdag 23 december 2004 16:56 schreef Dada het volgende:
Ik heb lekker een award gewoooonnnnnnuuuh, ik ben lekker de inhoudelijk sterkste gebruiker, nanaaaaa lekker puuuuhhhhuuuuh
O ja en ik heb VAKANTIEEEEEEEEEEE!!!
Inhoudelijk onovertroffen
Het mooiste stuk gaat met mij Maandag de stad inquote:
Wat zit je dan de hele tijd te zeuren?quote:Op donderdag 23 december 2004 16:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het mooiste stuk gaat met mij Maandag de stad in![]()
Oké dan.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het is nog geen maandagquote:Op donderdag 23 december 2004 16:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat zit je dan de hele tijd te zeuren?![]()
Ik kén die show niet eensquote:Op donderdag 23 december 2004 16:58 schreef Bupatih het volgende:
Vliegende Panters
wel de meest slechte show.
Zullen wij samen op nieuwsjaarsdag naar de VP kijken?quote:
Stuk? Kerststuk? Zelf gemaakt op school?quote:Op donderdag 23 december 2004 16:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ook nietquote:
Dat is op mijn verjaardagquote:Op donderdag 23 december 2004 17:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zullen wij samen op nieuwsjaarsdag naar de VP kijken?
Jij noemde Fajah ook een 'wijf' en een 'bosaap'quote:Op donderdag 23 december 2004 17:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Stuk? Kerststuk? Zelf gemaakt op school?
Vrouwen zijn geen "stukken", het zijn levende wezens, mensen zelfs. Die vaak ook heel leuk gezelschap zijn
nepfansquote:Op donderdag 23 december 2004 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar als ik de recensies zo lees enzo.. Ach ja
Vliegende Panters zijn altijd oké.
Woei.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat is op mijn verjaardagDé perfecte dag dus ja
![]()
Fajah is dan ook geen vrouw, zij is een verrassing uit een surprise-ei...van plastic enzo.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:03 schreef Bupatih het volgende:
Jij noemde Fajah ook een 'wijf' en een 'bosaap'[afbeelding]
Nee, Dada.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:04 schreef Dada het volgende:
[..]
Fajah is dan ook geen vrouw, zij is een verrassing uit een surprise-ei...van plastic enzo.
Weet ikquote:Op donderdag 23 december 2004 17:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Stuk? Kerststuk? Zelf gemaakt op school?
Vrouwen zijn geen "stukken", het zijn levende wezens, mensen zelfs. Die vaak ook heel leuk gezelschap zijn
Ja dan word ik dus oudquote:Op donderdag 23 december 2004 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Woei.
ZOWIEE & de Vliegende Panters.
Wat wil een man nog meer
quote:Op donderdag 23 december 2004 17:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja dan word ik dus oud [afbeelding]
Maar verder wel de perfecte combinatie ja![]()
En nu ga ik naar huis
Dat van mij was dan ook een Jim Carrey-Award-winnende opmerking, hèquote:Op donderdag 23 december 2004 17:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Weet ikmaar Bupa had het over stukken vlees en daar quote ik op
![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2004 15:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, en dat is dus geen garantie voor awards bedoelde ik![]()
Hé wie is er hier nou de inhoudelijk sterkste gebruiker? Ik ja!quote:
Whehequote:Op donderdag 23 december 2004 17:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Hé wie is er hier nou de inhoudelijk sterkste gebruiker? Ik ja!
Jij bent gewoon een gekke clown
(Bupatih, je weet dat ik je waardeer)
Ga vooral het héle bericht quotenquote:Op donderdag 23 december 2004 18:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
Tja eh.. Ook een gelukkig nieuwjaar enzo.![]()
Je klinkt als een meisje van 13 dat voor het eerst een breezer op heeft.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Pfff, ik voel me raar.
Vanmorgen kerstontbijt. Om 11 uur voor het laatst gegeten.
Vanmiddag vieren dat het vakantie is door wat te gaan drinken. Op een knorrende maag.
Nu net gegeten, en in plaats van dat ik me nu niet zo raar voel is het erger geworden.
En dan ga ik zo nog trainen ook..
Behalve dat ik een jongen van 17 ben die bier heeft gedronken.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:30 schreef toiletseatgirl het volgende:
Je klinkt als een meisje van 13 dat voor het eerst een breezer op heeft.
Ga lekker je eigen topic volpostenquote:Op donderdag 23 december 2004 18:17 schreef Orginial het volgende:
-Knip-
Wat trainen? Je blokjesbuikquote:Op donderdag 23 december 2004 18:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Pfff, ik voel me raar.
Vanmorgen kerstontbijt. Om 11 uur voor het laatst gegeten.
Vanmiddag vieren dat het vakantie is door wat te gaan drinken. Op een knorrende maag.
Nu net gegeten, en in plaats van dat ik me nu niet zo raar voel is het erger geworden.
En dan ga ik zo nog trainen ook..
Atletiek.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:35 schreef Bupatih het volgende:
Wat trainen? Je blokjesbuik?
Of voetbal?
Als ik hem goed inschat: ballet.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat trainen? Je blokjesbuik?
Of voetbal?
Heb je nog geen vakantie?quote:Op donderdag 23 december 2004 18:36 schreef Airelle het volgende:
[frustratiemode]
Grrrr ik word echt helemaal van gek van Frans!! Grrrrrr!!![]()
[/frustratiemode]
Sterkte,ik weet wat je doormaakt.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:36 schreef Airelle het volgende:
[frustratiemode]
[/frustratiemode]
Ik loop met jou naar de regenboog...quote:Op donderdag 23 december 2004 18:36 schreef Airelle het volgende:
[frustratiemode]
[/frustratiemode]
Lolquote:Op donderdag 23 december 2004 18:39 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Ik loop met jou naar de regenboog...
DIe Frans?
Was het maar zo... nee.. ik bedoel franse letterkundequote:Op donderdag 23 december 2004 18:39 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Ik loop met jou naar de regenboog...
DIe Frans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |