Ben jij ook al vrij?quote:
Was het maar zo..quote:Op woensdag 22 december 2004 12:32 schreef niksan het volgende:
[..]
Ben jij ook al vrij?
![]()
* niksan neemt vrij btw![]()
Verschil moet er zijn hequote:Op woensdag 22 december 2004 12:36 schreef BVO het volgende:
Ik heb al weer bijna een week vakantie! Ha!.
succes!!!quote:Op woensdag 22 december 2004 12:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Was het maar zo..
Morgen nog SE Aardrijkskunde.
En vrijdag ook nog drie proefwerken.. belachelijk toch op de dag voor kerst?!
zeg dat welquote:Op woensdag 22 december 2004 12:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Was het maar zo..
Morgen nog SE Aardrijkskunde.
En vrijdag ook nog drie proefwerken.. belachelijk toch op de dag voor kerst?!
Oh, damn! Ik heb die toestemming nog niet gekregen!!!quote:Op woensdag 22 december 2004 08:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Gelukkig had ik toestemming van Maikel om in dit topic een eigen mening te hebben
quote:Op woensdag 22 december 2004 13:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, damn! Ik heb die toestemming nog niet gekregen!!!![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 13:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tot je toestemming hebt moet je mij maar napraten dan zit je altijd goed
Rot toch op! Ik krijg helemaal geen awards. Weet jij wat dat betekent? Dat betekent dat ik een grijze muis ben. Eén van de miljoenen schaapjes, gemiddeld, ga zo maar door. Ik huil! --->quote:Op woensdag 22 december 2004 15:18 schreef Orginial het volgende:
Waneer zijn de awarduitreikingen?
Kan ik al die haat-awards in ontvangst nemen![]()
Beter een look-a-like van Susan Visser dan een verzuurde azijnpisserquote:Op woensdag 22 december 2004 15:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Beter 1 award dan geen award
En ik ben de verzuurde azijnpisser?quote:Op woensdag 22 december 2004 15:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beter een look-a-like van Susan Visser dan een verzuurde azijnpisser
wat een verrassingquote:Op woensdag 22 december 2004 15:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Rot toch op! Ik krijg helemaal geen awards. Weet jij wat dat betekent? Dat betekent dat ik een grijze muis ben. Eén van de miljoenen schaapjes, gemiddeld, ga zo maar door. Ik huil! --->![]()
Ik moet toch iets hebben dat rijmt op Visser?quote:Op woensdag 22 december 2004 15:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
En ik ben de verzuurde azijnpisser?![]()
Bupsquote:Op woensdag 22 december 2004 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik moet toch iets hebben dat rijmt op Visser?
ik ken het gevoelquote:Op woensdag 22 december 2004 15:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Rot toch op! Ik krijg helemaal geen awards. Weet jij wat dat betekent? Dat betekent dat ik een grijze muis ben. Eén van de miljoenen schaapjes, gemiddeld, ga zo maar door. Ik huil! --->![]()
niksquote:
Aargh nu hoor ik bij het Engels-Amerikaans sprekende deel van Nederland.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:36 schreef niksan het volgende:
wat een verrassing
join the club
edit:
we lijken dus toch op elkaar
Ja, want ik ben de Suzan Visser lookalikequote:Op woensdag 22 december 2004 15:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
azijn bij de wijn?quote:Op woensdag 22 december 2004 15:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon irritant.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:35 schreef Orginial het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |