I know.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat deze leuker was
Dan zijn we Brad Pitt en Jeniffer Connellyquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
[..]
Ik trek me niks aan van Duiveltja en geef je die award gewoon toch.
Met twee l's (of ellen), schattebout.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:45 schreef ZOWIEE het volgende:
Dan zijn we Brad Pitt en Jeniffer Connely![]()
Ik edit wel even danquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Met twee l's (of ellen), schattebout..
You wishquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ben benieuwt naar de dorpsgek award
(Krijg ik dan een isabella avatar)
Als ik hem win moet het wel een isabella avatar zijnquote:
Het heet toch de Anna Nicole Smith awardquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als ik hem win moet het wel een isabella avatar zijn![]()
Nouquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het heet toch de Anna Nicole Smith award![]()
quote:
wat is niet helemaal tof gegaan dan?quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze zullen het heus wel goed doen als mod, maar ik vind de wijze waarop gestemd/besloten is, niet helemaal tof.
Ik dacht dat de FA's toch nog het laatste woord zouden hebben over de nieuwe modsquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze zullen het heus wel goed doen als mod, maar ik vind de wijze waarop gestemd/besloten is, niet helemaal tof.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
wat is niet helemaal tof gegaan dan?
(ik heb het niet gevolgd ofzo.. vandaar)
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik dacht dat de FA's toch nog het laatste woord zouden hebben over de nieuwe mods
Maar dat is dus kennelijk niet zo. Croupouque is wel tof natuurlijk als mod [afbeelding] Tessje ken ik niet echt, zij is volgens mij meer een slowchatter(zeg ik in ShowChat
)
twee moderators?!quote:
Whahaha, dat zou nog s een stunt zijnquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
Ik vind dat bij zo'n verkiezing eigenlijk van tevoren een lijst met veelgebruikers van het betreffende forum moet worden gemaakt die alleen mogen stemmen.. op deze manier is het natuurlijk zo fraudieus als de pest.
Maarehm... gaat Orginial nu de leukste user award winnen?.
Jawel, voortaan stem je op mijquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:59 schreef niksan het volgende:
ik stem ook niet meer...
edit:
thanks Bupa![]()
yes sirquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, voortaan stem je op mij
edit:
ik ook niet...quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:29 schreef mark_03 het volgende:
Ben geloof ik de enige die nog niet een keer genomineerd is
quote:
Kom maar eens in onzquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Croupouque is okay.
Maar wat heeft iedereen tegen Tessje? Ik ken het hele mens niet, dus...
Wel.quote:
Het word wel tijd voor je eigen topic hequote:Op woensdag 22 december 2004 03:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel.![]()
En ik dacht dat het nieuwe topic over de new newbies zou gaan?!![]()
![]()
jup dat is waar daar was lees getuitge van...quote:Op woensdag 22 december 2004 08:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Gelukkig had ik toestemming van Maikel om in dit topic een eigen mening te hebben
bvb?quote:Op woensdag 22 december 2004 03:34 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat de BvB-award door Airelle voor m'n neus wordt weggekaapt
Ohja die...quote:
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ohja die....
Voor meest orginele usernaam.....
nou ik wil liever bvb dan georgina...
helaas ik heb niets te willen.
Der is nog niets zeker, toch?quote:Op woensdag 22 december 2004 12:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je wint 2!! awards en dan nog zeuren zeker
Mij hoor je niet klagen hoorquote:Op woensdag 22 december 2004 12:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee das waar maar er zal niet veel meer veranderen denk ik![]()
Nou dat was meer afkeer tegen de hele georgina-tieten hypequote:Op woensdag 22 december 2004 12:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
je klaagde over de naam van de nieuwkomer award [afbeelding]
Gaaf!quote:Op woensdag 22 december 2004 12:25 schreef niksan het volgende:
Goodmornin'
ik heb al een beetje vakantie
Okquote:Op woensdag 22 december 2004 12:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou dat was meer afkeer tegen de hele georgina-tieten hype.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |