ja fantastisch....quote:Op donderdag 23 december 2004 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
chello
Ja. Ik was lekker vroeg klaar met school. Morgen glühweinontbijt en lekker vakantie daarna
Oh ja, ik heb ook nog de felbegeerde Jim Carrey-award gewonnen
Hoe is het met h_e dan?
dag Bupiequote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 23 december 2004 14:45 schreef BVO het volgende:
In het kader van de HJ Smits Award heb ik mijn signature aangepast..
.
Hmm, het zal wel aan mij liggen, maar wat is 'goldstrike'quote:Op donderdag 23 december 2004 14:53 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja fantastisch....
ik heb vanochtend kerstontbijt gehad met goldstrike...mag je drie keer raden hoe ik me nu voel....
gefeliciteert met je award... ik ben met lege handen naar huis gelopenwe blijven lachen
![]()
Dat is geen garantie voor awards hoorquote:Op donderdag 23 december 2004 14:56 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar jij bent hier ook héél erg nieuw he. Je moet gewoon vaker in ShowChat komen![]()
Jij bent niet nieuwquote:Op donderdag 23 december 2004 14:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat is geen garantie voor awards hoor![]()
[kolomX]*[bedrag]quote:Op donderdag 23 december 2004 14:57 schreef ZOWIEE het volgende:
Als ik in Excell een hele kolom wil vermenigvuldigen met een bedrag hoe moet ik dat dan invullen in de formulebalk? Weet iemand dat? help, en nee ik ga niet een topic openen in SES of hoe dat ook heet
Hehe dank je wel maar het moet dus andersquote:Op donderdag 23 december 2004 15:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
[kolomX]*[bedrag]
lijkt me... nouja eigenlijk... het enige wat ik weet is dat je sterretje moet gebruiken voor vermenigvuldigen.
ik gebruik ook nooit excel
Nietesquote:Op donderdag 23 december 2004 15:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
ZOWIEE en ik zijn allebei nog relatief nieuw hoor.
quote:Op donderdag 23 december 2004 15:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, en dat is dus geen garantie voor awards bedoelde ik![]()
Haha... het zal vast ja.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hehe dank je wel maar het moet dus andersEr was hier gelukkig een expert aanwezig
Same here!quote:Op donderdag 23 december 2004 15:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha... het zal vast ja.
Ik heb het in een ver verleden op school eens gedaan. Maar het is behoorlijk weggezakt.
Zeg, ik moet m'n naam wel eer aan doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |