quote:Op woensdag 22 december 2004 15:40 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, want ik ben de Suzan Visser lookalike
vandaag niet...morgen officieel wel...maar ja ...denk niet dat ik gaquote:Op woensdag 22 december 2004 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niks(dat klinkt best raar
)
Moet jij ook nog naar school?
houd ik mijn man onder de duim??quote:Op woensdag 22 december 2004 15:40 schreef Dada het volgende:
[..]
Aargh nu hoor ik bij het Engels-Amerikaans sprekende deel van Nederland.
En niksan tuurlijk lijken wij op elkaar, jij houdt jouw man onder de duim ik mijn vrouw. Wij zouden een hele interessante relatie kunnen hebben
Dat heb je goed gezienquote:Op woensdag 22 december 2004 15:48 schreef niksan het volgende:
[..]
vandaag niet...morgen officieel wel...maar ja ...denk niet dat ik ga
duits is zo simpel.... oké ik ben dan ook duitstalig opgevoedquote:Op woensdag 22 december 2004 15:47 schreef Orginial het volgende:
* Orginial gaat Duits leren.
Het gaat over naamvallen zoals Der hamburger wordt Ich habe ihn gebacken en Er ist lecker etc.En den hamburger enzo,ik snap er niks van.![]()
dan moet je zeker een uur eerder op school zijnquote:Op woensdag 22 december 2004 15:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien
Ik moet morgen nog naar school en vrijdag glühwein-ontbijt
dat is altijd lekkerquote:Op woensdag 22 december 2004 15:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien
Ik moet morgen nog naar school en vrijdag glühwein-ontbijt
Niksan is liefquote:Op woensdag 22 december 2004 15:50 schreef niksan het volgende:
houd ik mijn man onder de duim??
oh.oeh!
quote:Op woensdag 22 december 2004 16:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Niksan is liefHet zal wel te maken hebben met de vakantie en kerstmis
Uhm, volgens mij nietquote:Op woensdag 22 december 2004 15:56 schreef niksan het volgende:
[..]
dan moet je zeker een uur eerder op school zijn
school
zat ze ook al in jouw foboquote:Op woensdag 22 december 2004 16:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Eddy Wallyquote:Op woensdag 22 december 2004 16:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Dan is SOP ookquote:Op woensdag 22 december 2004 17:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kan iedereen van harte aanraden vanavond om 21.00 op Canvas (Belgie 2) naar de film Pleasantville met Reese Witherspoon en Tobey Maguire. Enorm hippe film.
Heey Bar_relquote:Op woensdag 22 december 2004 17:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Bij mij zat ze ook al![]()
Hoi trouwens![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 17:57 schreef BVO het volgende:
Wat een leuke foto Tom, die aangeschoten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |