Vrouwelijk vlees?quote:Op donderdag 23 december 2004 16:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hmmn ging wel maar op school is er natuurlijk altijd te weinig vlees en is het te snel afgelopen.
quote:Op donderdag 23 december 2004 16:56 schreef Dada het volgende:
Ik heb lekker een award gewoooonnnnnnuuuh, ik ben lekker de inhoudelijk sterkste gebruiker, nanaaaaa lekker puuuuhhhhuuuuh
O ja en ik heb VAKANTIEEEEEEEEEEE!!!
Inhoudelijk onovertroffen
Het mooiste stuk gaat met mij Maandag de stad inquote:
Wat zit je dan de hele tijd te zeuren?quote:Op donderdag 23 december 2004 16:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het mooiste stuk gaat met mij Maandag de stad in![]()
Oké dan.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]

Het is nog geen maandagquote:Op donderdag 23 december 2004 16:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat zit je dan de hele tijd te zeuren?![]()
Ik kén die show niet eensquote:Op donderdag 23 december 2004 16:58 schreef Bupatih het volgende:
Vliegende Panters
wel de meest slechte show.
Zullen wij samen op nieuwsjaarsdag naar de VP kijken?quote:
Stuk? Kerststuk? Zelf gemaakt op school?quote:Op donderdag 23 december 2004 16:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ook nietquote:
Dat is op mijn verjaardagquote:Op donderdag 23 december 2004 17:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zullen wij samen op nieuwsjaarsdag naar de VP kijken?
Jij noemde Fajah ook een 'wijf' en een 'bosaap'quote:Op donderdag 23 december 2004 17:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Stuk? Kerststuk? Zelf gemaakt op school?
Vrouwen zijn geen "stukken", het zijn levende wezens, mensen zelfs. Die vaak ook heel leuk gezelschap zijn
nepfansquote:Op donderdag 23 december 2004 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar als ik de recensies zo lees enzo.. Ach ja
Vliegende Panters zijn altijd oké.
Woei.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat is op mijn verjaardagDé perfecte dag dus ja
![]()
Fajah is dan ook geen vrouw, zij is een verrassing uit een surprise-ei...van plastic enzo.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:03 schreef Bupatih het volgende:
Jij noemde Fajah ook een 'wijf' en een 'bosaap'[afbeelding]
Nee, Dada.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:04 schreef Dada het volgende:
[..]
Fajah is dan ook geen vrouw, zij is een verrassing uit een surprise-ei...van plastic enzo.
Weet ikquote:Op donderdag 23 december 2004 17:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Stuk? Kerststuk? Zelf gemaakt op school?
Vrouwen zijn geen "stukken", het zijn levende wezens, mensen zelfs. Die vaak ook heel leuk gezelschap zijn
Ja dan word ik dus oudquote:Op donderdag 23 december 2004 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Woei.
ZOWIEE & de Vliegende Panters.
Wat wil een man nog meer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |