Dat was ik ook van planquote:Op donderdag 23 december 2004 00:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben er maar ik ga eigenlijk nu net slapen
Vroeger, toen Sventastic nog in het land wasquote:Op donderdag 23 december 2004 00:26 schreef Tania18 het volgende:
Vroeger was het om dit tijdstip altijd topdrukte hier![]()
Ik zie een relatie voor me met veel duimworstelen.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:40 schreef Dada het volgende:
[..]
Aargh nu hoor ik bij het Engels-Amerikaans sprekende deel van Nederland.
En niksan tuurlijk lijken wij op elkaar, jij houdt jouw man onder de duim ik mijn vrouw. Wij zouden een hele interessante relatie kunnen hebben
quote:Op donderdag 23 december 2004 03:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik zie een relatie voor me met veel duimworstelen.
[afbeelding]
Goedemorgenquote:
Kut zeg. Had je steeds hetzelfde merk? Waren het goedkope spelers? Of heb je er mee lopen gooienquote:Op donderdag 23 december 2004 10:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik weet niet wat het is met mp3-spelers en mij, maar vanochtend besloot de 3e dat ie er genoeg van had![]()
DE DERDE!!![]()
3 keer ander merk en ze waren niet goedkoop ofzo. Aangezien er 2 officieel niet van mij waren/zijn heb ik er ook niet mee lopen gooien neequote:Op donderdag 23 december 2004 10:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Kut zeg. Had je steeds hetzelfde merk? Waren het goedkope spelers? Of heb je er mee lopen gooien
Drukte je in je enthousiasme misschien te hard op de knopjes?quote:Op donderdag 23 december 2004 10:39 schreef ZOWIEE het volgende:
3 keer ander merk en ze waren niet goedkoop ofzo. Aangezien er 2 officieel niet van mij waren/zijn heb ik er ook niet mee lopen gooien nee![]()
Ik ga gewoon niet goed samen met die dingen
Neequote:Op donderdag 23 december 2004 10:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Drukte je in je enthousiasme misschien te hard op de knopjes?![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 10:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
3 keer ander merk en ze waren niet goedkoop ofzo. Aangezien er 2 officieel niet van mij waren/zijn heb ik er ook niet mee lopen gooien nee![]()
Ik ga gewoon niet goed samen met die dingen
Nou dan weet ik het ook niet hoor!quote:
misschien heb je een of ander magnetisch veld om je heen...waardoor al die dingen stuk gaan...quote:
Nou ja het begint geleidelijk dat ie gaat haperen en dan na een tijd is het gewoon overquote:Op donderdag 23 december 2004 10:48 schreef niksan het volgende:
[..]zomaar ermee opgehouden??
hoelang doe je er gemiddeld mee??
Ow sorryquote:Op donderdag 23 december 2004 10:48 schreef Airelle het volgende:
Ik hoef nog maar 1 dag leren.
Ik heb geen award.. Zowiee gaf me valse hoop
![]()
.
quote:Op donderdag 23 december 2004 10:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja het begint geleidelijk dat ie gaat haperen en dan na een tijd is het gewoon over
Ik doe er gemiddeld een jaar mee ofzo..
quote:Op donderdag 23 december 2004 10:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow sorryik heb er ook geeneen
Als het helpt vind ik jou een leukere nieuwkomer dan Toetatoet die er nooit is![]()
Nou dan heb je er in ieder geval nog zo'n 11 maanden plezier vanquote:Op donderdag 23 december 2004 11:08 schreef niksan het volgende:
[..]ik heb hem net een aantal weken.....
quote:Op donderdag 23 december 2004 10:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow sorryik heb er ook geeneen
Als het helpt vind ik jou een leukere nieuwkomer dan Toetatoet die er nooit is![]()
van Amerika?quote:Op donderdag 23 december 2004 11:09 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* niksan agreesAirelle for president
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |