quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:10 schreef Bupatih het volgende:
niksanLinkjes
OP
Oh, wat houd ik van dit topic
Slijm + Jurk.quote:
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar toetatoet? Wat moet zij ervan denken?
*denkt na*quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:18 schreef Bupatih het volgende:
Hmm..Alaaf(<--ZOWIEE moet deze quote kennen)
Ik ga maar eens.Alvast welterusten allemaal
quote:
In het vorige topic stonden al genoeg vrouwenquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Goeie grap.
Leuk meisje hoor, maar lekker? Nee.
Ik HAAT Hillary Duff!quote:
Johnny Depp is cool! Maar ik vind hem niet bepaald lekkerquote:
Ik welquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Johnny Depp is cool! Maar ik vind hem niet bepaald lekker
Iedereen tevreden.quote:
he's kind ofquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Johnny Depp is cool! Maar ik vind hem niet bepaald lekker
Is dat 2 keer dezelfde foto of heeft hij maar 1 gezichtuitdrukking?quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:30 schreef Tania18 het volgende:
Oh, zijn we babes en hunks aan het spammen?!?
Om in de Sex and the city sfeer te blijven
[afbeelding]
[afbeelding]
Sprekend Jennifer Anistonquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:40 schreef Tania18 het volgende:
Leuke site: http://www.lookalikes.tv/default.asp
het gaat vanzelf Duiveltja...quote:Op woensdag 15 december 2004 00:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ik doe trouwens niet mee aan de niksan adoratie.
mag niet....
quote:Op woensdag 15 december 2004 04:01 schreef Sventastic het volgende:
Ik ben een kloon
3x raden van wie
quote:Op woensdag 15 december 2004 10:16 schreef Dada het volgende:
Niksan....![]()
De enige vrouw die kouder is dan de noordpool.
Brrrrrrquote:
heb je geen cv??quote:
Mag dat niet eens van Emily van Camp? Wat flauwquote:Op woensdag 15 december 2004 00:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ik doe trouwens niet mee aan de niksan adoratie.
mag niet....
Maar ik sta in de kou, m'n huis dat moest ik uitquote:Op woensdag 15 december 2004 08:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is alles kerst wat de klok slaat
Maar het slaat werkelijk nergens op... "maar we gaan er lekker tussen uit".quote:Op woensdag 15 december 2004 12:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar ik sta in de kou, m'n huis dat moest ik uit
Waarom ken ik dit?![]()
Maar het blijft wel in je hoofd zitten, dat is nog het ergstequote:Op woensdag 15 december 2004 13:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar het slaat werkelijk nergens op... "maar we gaan er lekker tussen uit".
Het rijmt niet, slaat niet op de kerstgedachte. Werkelijk alles is bagger aan dat nummer
![]()
Dat is vast het nummer van de Tokkies!quote:Op woensdag 15 december 2004 13:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar het slaat werkelijk nergens op... "maar we gaan er lekker tussen uit".
Het rijmt niet, slaat niet op de kerstgedachte. Werkelijk alles is bagger aan dat nummer
![]()
Met de dagen steeds beter. Af en toe een downtje (meestal ligt het niet aan mij) maar ik kom er bovenopquote:Op woensdag 15 december 2004 12:16 schreef niksan het volgende:
prima!
en voel jij je alweer wat beter??
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:45 schreef mark_03 het volgende:
Ik haal jullie altijd door elkaar met die gelijkende Victoria Koblenko-avatarsquote:Op woensdag 15 december 2004 14:28 schreef Airelle het volgende:
Ikke nietquote:Op woensdag 15 december 2004 15:00 schreef Airelle het volgende:
Ik heb vanmiddag lekker niets te doen...
Rust rust.
Nu lijk ik wel een nep-fanquote:Op woensdag 15 december 2004 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van de Vliegende Panters natuurlijk.
Nee hoorquote:
Nog steeds niet echtquote:Op woensdag 15 december 2004 15:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor
Dat "Hmm...alaaf!" kwam voor in het stukje met die kabouters. Na elk antwoord op het raadsel zeiden ze "Alaaf!".
En toen kwam een van die VP'ers met een slechte grap, waarop hij "Hmm...alaaf!" zei.
"Het heeft een rode puntmuts en een baard en het leeft in het bos?
Paulus de.... Boskabouter....
<geen reactie van de anderen>
Hmm, alaaf"
come on! de vliegende pantersquote:
Sex.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nog steeds niet echt
Staat het op Sex of Hype? Of een derde show waar ik niks vanaf weet?
Ah, dat verklaart alles, die heb ik al een tijdje niet gezienquote:
heb je dan de Grote 3 gezien? (zo heette die show geloof ik)quote:Op woensdag 15 december 2004 16:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart alles, die heb ik al een tijdje niet gezien
En niksan: De Vliegende Panters zijn briljant![]()
Nee, ik ken alleen Sex en Hype, ik neem aan dat de Grote 3 dan bagger is?quote:Op woensdag 15 december 2004 16:04 schreef niksan het volgende:
[..]
heb je dan de Grote 3 gezien? (zo heette die show geloof ik)
Scheveningen toch?quote:Op woensdag 15 december 2004 16:46 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik ga straks verhuizen
quote:Op woensdag 15 december 2004 16:56 schreef toetatoet het volgende:
En nu ga ik weer
Pc moet nl ook mee zo![]()
Tot weet ik niet precies wanneer![]()
Jaquote:
I knowquote:Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja
Zij is trouwens van Bnn en was van Sixpack.
Tijd om 'm te veranderenquote:Op woensdag 15 december 2004 15:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[..]
Ik haal jullie altijd door elkaar met die gelijkende Victoria Koblenko-avatars
Done... what d'ya think?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tijd om 'm te veranderenGa zo ff photoshoppen
![]()
Vind Heleen van Royen lekkerderquote:Op woensdag 15 december 2004 18:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
En, wat vindt SHO van. Ayaan Hirsi Ali?
.
Eum.. Ik ben het niet met haar oneens maar ik vind dat ze haar 'punten' wel op een verkeerde manier onder de aandacht probeert te brengen.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
Qua uiterlijk?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
Ik ben het wel eens met haar punt dat Islamtische scholen afgeschaft moeten worden.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:25 schreef BVO het volgende:
Ayaan is natuurlijk niks meer dan een rancuneus mens dat door haar jeugd zo verbitterd is over de Islam dat ze het generaliseren tot een kunst verheven heeft.
Inderdaad ...quote:Op woensdag 15 december 2004 18:15 schreef Airelle het volgende:
Qua uiterlijk .. tjah ze is best eng.
[afbeelding]
Daar ben ik het ook volledig mee eens.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met haar punt dat Islamtische scholen afgeschaft moeten worden.
(Ik vind sowieso niet dat een school een 'godsdienst' moet hebben! Dus ook geen Christelijke scholen enz.)
Ja en - zoals als ik al zei - brengt ze het voor haar 'doelgroep' helemaal verkeerd. Ik neem aan dat haar voornaamste reden niet het shockeren is maar dat ze graag wil dat ook moslims achter haar ideeen gaan staan.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook volledig mee eens.
Heb het meer over die schildeirngen op vrouwen (zoals in Submission).
Dat is absoluut niet iets dat aan de Islam als geloof verbonden is, maar veel meer aan bepaalde culturen binnen de Islam.
Ow... ik ken er meerquote:Op woensdag 15 december 2004 18:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Inderdaad ...Misschien wel de enige vrouw die zelfs als ze lacht lelijk is
quote:Op woensdag 15 december 2004 18:25 schreef BVO het volgende:
Ayaan is natuurlijk niks meer dan een rancuneus mens dat door haar jeugd zo verbitterd is over de Islam dat ze het generaliseren tot een kunst verheven heeft.
Dan heb je mij nog nooit gezienquote:Op woensdag 15 december 2004 18:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Inderdaad ...Misschien wel de enige vrouw die zelfs als ze lacht lelijk is
Omdat je de spiegelbeeld google gebruikt?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:39 schreef Airelle het volgende:
Waarom zit dat knopje nou verkeerd om!!!!!!!!!!!!!!!????
Ik vind niet dat de media haar steeds in een negatief daglicht zet.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat weet de gemiddelde mens nu van Ayaan, behalve dat waarmee de media haar steeds weer in een negatief daglicht zet?
Nee in het FOTOBOEK van Fok zitten deze knopjes (edit en quote) precies andersom.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Omdat je de spiegelbeeld google gebruikt?
Over Ayaan weet ik niet heel veel, maar van de Islam weet ik genoeg om te kunnen zeggen dat de door haar geschetste beelden totaal niet representatief zijn voor de Islam in zijn geheel.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat weet de gemiddelde mens nu van Ayaan, behalve dat waarmee de media haar steeds weer in een negatief daglicht zet?
thanx girl.... al denk ik dat ik dan nog in dromenland ben.... waarom nou zo vroeg?!?!?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:34 schreef Airelle het volgende:
Ik weet dat je (bijna) nooit is ShowChat komt dus ik zeg het hier maar even: Chris Zegers morgenochtend bij 'Stenders vroeg op YorinFM om 6-9uur.
Hoe weet jij welke beelden door Ayaan geschetst zijn, als je niet veel van Ayaan weet?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Over Ayaan weet ik niet heel veel, maar van de Islam weet ik genoeg om te kunnen zeggen dat de door haar geschetste beelden totaal niet representatief zijn voor de Islam in zijn geheel.
Nee vind ik ook niet.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind niet dat de media haar steeds in een negatief daglicht zet.
Maar elke moslim interpreteert de islam op zijn/haar eigen manier.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Over Ayaan weet ik niet heel veel, maar van de Islam weet ik genoeg om te kunnen zeggen dat de door haar geschetste beelden totaal niet representatief zijn voor de Islam in zijn geheel.
Nee, maar wel voor een gedeelte. En die kleine groep die er rare gedachte op na houdt mag van mij best aangepakt worden.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, zij doet voorkomen alsof dit gebruikelijk is binnen de Islam en dat alle Moslima volledig onderdrukt worden, terwijl dit gewoon onzin is.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar elke moslim interpreteert de islam op zijn/haar eigen manier.
geen dank.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
thanx girl.... al denk ik dat ik dan nog in dromenland ben.... waarom nou zo vroeg?!?!?
De beelden die in Subsmisson geschetst zijn spreken wel voor zich vind ik.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe weet jij welke beelden door Ayaan geschetst zijn, als je niet veel van Ayaan weet?
Ja, maar zij interpreteert het op haar manier. Of dat de juiste manier is, is een ander verhaal. Zij heeft hier in Nederland het recht van meningsuiting.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, zij doet voorkomen alsof dit gebruikelijk is binnen de Islam en dat alle Moslima volledig onderdrukt worden, terwijl dit gewoon onzin is.
De Islam als geloof is niet fout, het wordt in bepaalde gemeenschappen alleen verkeert uitgeoefend, waardoor zulke foute dingen "uit naam van de Islam" gebeuren.
Pfoe, ik ben wel weer diepzinnig na zo'n lange dag..
Mee eens. En Ayaan zegt ook niet dat de dingen die zij wil aanpakken problemen zijn voor elke moslim. Ze pakt gewoon de maatschappelijke kwesties eruit. Dat vrouwen besneden worden, dat kan gewoon niet. Dat vrouwen geslagen worden, dat kan gewoon niet. Als niet-moslims dit zouden doen, dan zou het ook verkeerd zijn. Mee eens, toch?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor een gedeelte. En die kleine groep die er rare gedachte op na houdt mag van mij best aangepakt worden.
Dat vind ik ook, uiteraard. Maar het is onjuist om deze problemen te wijten aan het geloof dat deze mensen hebben, terwijl het naar mijn mening zeer kleinschalig plaats vind en niet voortkjomt uit de Islam.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor een gedeelte. En die kleine groep die er rare gedachte op na houdt mag van mij best aangepakt worden.
Ja dat is ook het hypocriete.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar zij interpreteert het op haar manier. Of dat de juiste manier is, is een ander verhaal. Zij heeft hier in Nederland het recht van meningsuiting.
Maar ik heb het sowieso een beetje gehad met geloven.
Moet je eens nagaan hoe de laatste 20, 30 oorlogen zijn ontstaan. Geloof.
Ja en nu is het weer aan de gang.Christenen vs Moslims.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar zij interpreteert het op haar manier. Of dat de juiste manier is, is een ander verhaal. Zij heeft hier in Nederland het recht van meningsuiting.
Dit is geen kwestie van meningen, maar van feiten. Waarom denk je dat haar opvattingen zoveel tegenstand heeft onder Moslims? Omdat dit simpelweg niet voortkomt uit de Islam.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze brengt gewoon misstanden naar boven. Er zijn nog te veel moslimmannen die vrouwen onderdrukken. Dat dit niet onder de naam van de Islam mag gebeuren, ben ik het met je eens. Maar wat dat betreft is ze toch geen haar slechter dan bijv. Maarten het Hart, die getraumatiseerd door zijn christelijke opvoeding, spottende boeken over de kerk schrijft?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:48 schreef BVO het volgende:
Dat ze verbitterd is vanwege wat er met haar gebeurd is snap ik, maar wat ze met die films doet is niets meer dan generaliseren en haat zaaien tegenover Moslims.
Misschien onderschat je de invloed van die kleine groep mensen. En daarbij.. misschien komt het niet voort uit de Islam maar ze doen het wel onder de naam 'Islam'quote:Op woensdag 15 december 2004 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, uiteraard. Maar het is onjuist om deze problemen te wijten aan het geloof dat deze mensen hebben, terwijl het naar mijn mening zeer kleinschalig plaats vind en niet voortkjomt uit de Islam.
ik kan m'n eigen tijd indelen, dus ik hóóp om 8.00 uur op te staan, een halve dag te gaan werken en dan door te gaan aan die fucking verbouwing.... maar vroeg opstaan is de laatste weken niet mijn grootste talent..... *zucht*quote:
Eens is.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Mee eens. En Ayaan zegt ook niet dat de dingen die zij wil aanpakken problemen zijn voor elke moslim. Ze pakt gewoon de maatschappelijke kwesties eruit. Dat vrouwen besneden worden, dat kan gewoon niet. Dat vrouwen geslagen worden, dat kan gewoon niet. Als niet-moslims dit zouden doen, dan zou het ook verkeerd zijn. Mee eens, toch?
De manier waarop ze het aanpakt is gebonden aan haar eigen cultuur. Iets hard zeggen en het daarna nuanceren. Veel mensen kijken echter niet verder dan die harde uitspraken. "Mohammed is een perverse man". De media nemen die zin als kop voor een krantenartikel. De gemiddelde mens gaat dan niet kijken in welke context ze dat heeft gezegd.
Dat is natuurlijk zo. Het gaat mij er alleen om dat ik het onjuist vind dat zij, als volksvertegenwoordiger zijnde, de Islam en daarmee een grote groep Nederlanders indirect verantwoordelijk houdt voor die daden, terwijl deze daden helemaal niet voortkomen uit grond van dit geloof.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Mee eens. En Ayaan zegt ook niet dat de dingen die zij wil aanpakken problemen zijn voor elke moslim. Ze pakt gewoon de maatschappelijke kwesties eruit. Dat vrouwen besneden worden, dat kan gewoon niet. Dat vrouwen geslagen worden, dat kan gewoon niet. Als niet-moslims dit zouden doen, dan zou het ook verkeerd zijn. Mee eens, toch?
Terwijl zij als volksvertegenwoordiger toch moet snappen dat je zulke controversiële en belangrijke zaken een stuk genuanceerder zou moeten verwoorden.quote:De manier waarop ze het aanpakt is gebonden aan haar eigen cultuur. Iets hard zeggen en het daarna nuanceren. Veel mensen kijken echter niet verder dan die harde uitspraken. "Mohammed is een perverse man". De media nemen die zin als kop voor een krantenartikel. De gemiddelde mens gaat dan niet kijken in welke context ze dat heeft gezegd.
Nee, een homo met zijn hoofd van een flat naar beneden gooien, dát mag van de Islam.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit is geen kwestie van meningen, maar van feiten. Waarom denk je dat haar opvattingen zoveel tegenstand heeft onder Moslims? Omdat dit simpelweg niet voortkomt uit de Islam.
Die films zorgen voor een onjuist beeld en voor een enorme haat in de samenleving. Vooral van een volksvertegenwoordiger mag je toch wel wat intelligenter handelen verwachten.
Oehhquote:Op woensdag 15 december 2004 18:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan m'n eigen tijd indelen, dus ik hóóp om 8.00 uur op te staan, een halve dag te gaan werken en dan door te gaan aan die fucking verbouwing.... maar vroeg opstaan is de laatste weken niet mijn grootste talent..... *zucht*
ik heb trouwens 't mailadres van Chris,
stond in de lijst van Bea Meulman en Marjolein Keuning haha!!
Gelijk, maar het komt wel voort uit islamitische culturen. Die in Nederland inmiddels ook aardig vertegenwoordigd worden.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:52 schreef BVO het volgende:
Waarom denk je dat haar opvattingen zoveel tegenstand heeft onder Moslims? Omdat dit simpelweg niet voortkomt uit de Islam.
De films zijn bedoeld om te shockeren, om mensen een spiegel voor te houden. Ze hoopt dat mannen wakker worden en gaan denken "Shit, waar ben ik mee bezig? Waarom sla ik de vrouw van wie ik houd? Het is niet eens een opdracht van mohammed". En ze hoopt dat vrouwen wakker worden en gaan denken "Hé, ik hoef niet onderdrukt te worden. Ook vanuit het perspectief van de Quor'an heb ik rechten als vrouw, dus ik kan zelf mijn situatie veranderen".quote:Die films zorgen voor een onjuist beeld en voor een enorme haat in de samenleving. Vooral van een volksvertegenwoordiger mag je toch wel wat intelligenter handelen verwachten.
Is weer eens met Bupatih.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, een homo met zijn hoofd van een flat naar beneden gooien, dát mag van de Islam.
Dat is toch ook een feit. En ik heb de meeste moslims er niet over gehoord.
nou ik was eigenlijk niet van plan om 'm te gaan mailen hoor haha....quote:
Hou daar over op, heb een verschrikkelijk boek van hem gelezen.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze brengt gewoon misstanden naar boven. Er zijn nog te veel moslimmannen die vrouwen onderdrukken. Dat dit niet onder de naam van de Islam mag gebeuren, ben ik het met je eens. Maar wat dat betreft is ze toch geen haar slechter dan bijv. Maarten het Hart, die getraumatiseerd door zijn christelijke opvoeding, spottende boeken over de kerk schrijft?
GMTAquote:Op woensdag 15 december 2004 18:55 schreef BVO het volgende:
Ik ben het voor het grootste gedeelte gewoon met haar eens hoor, daar niet van, maar de manier waarop zij haar punten brengt is helemaal verkeerd en daarmee bereikt ze eerder het tegenovergestelde.
Nee hoor.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou ik was eigenlijk niet van plan om 'm te gaan mailen hoor haha....
dus als je interesse hebt, mag je 't wel van me overkopen
moet gaan.... werk aan de winkel..... laters
Ik vind ook dat er een hele hoop moet gebeuren aan de mislukking die de multi-culturele samenleving heet.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, een homo met zijn hoofd van een flat naar beneden gooien, dát mag van de Islam.
Dat is toch ook een feit. En ik heb de meeste moslims er niet over gehoord.
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:00 schreef Christine het volgende:
PS kan iemand de topictitel veranderen van "Niksan-adoratietopic" in "Ayaan-discussietopic"?
Ze luisteren nietquote:Op woensdag 15 december 2004 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Zo genoeg politiek geleuter.
Over tot de orde van de dag:
[afbeelding]
Nog heel erg veel inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er een hele hoop moet gebeuren aan de mislukking die de multi-culturele samenleving heet.
Maar de manier van Ayaan is niet de juiste.
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:05 schreef BVO het volgende:
Bupa; een discussie over de Islam moet je laten afsluiten door een perfect geïntegreerde, geen hoofddoek-dragende en zonder spreuken beschilderde Moslima..
[afbeelding]
* Hind zegt:.
Hind is inderdaad een voorbeeld van hoe het wél moet.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:05 schreef BVO het volgende:
Bupa; een discussie over de Islam moet je laten afsluiten door een perfect geïntegreerde, geen hoofddoek-dragende en zonder spreuken beschilderde Moslima..
[afbeelding]
* Hind zegt:.
Ja, die ken ik dus welquote:Op woensdag 15 december 2004 18:16 schreef Bupatih het volgende:
M-M-M-M-Meindert Tjoelkerr is de naam, die ik maar moeilijk krijg gespeld
Bestond zonder hem ook zinloos geweld
Als Lady Di niet in die tunnel, maar ergens op een mijnenveld
Was dat dan wellicht wat zinvoller geweld
Zinloos geweld, zinvol geweld
Is 't zinloos of zinvol geweld
Dat gedonder in Turkije, de lijken zijn nog niet geteld
Dat is hier natuurlijk zinloos geweld
Maar, dat na de Turken nu ook nog de Grieken zijn bekneld
Leidt tot verbroedering, zinvol geweld
Zinloos geweld, zinvol geweld
Is 't zinloos of zinvol geweld
Wanneer je oma van de trap duwt en je bent op haar gesteld
Dan lijkt er mij sprake van zinloos geweld
Of als rozijnen liggen te wellen
Terwijl 't recept 'krenten' vermeldt
Hebben die rozijnen dan zinloos geweld
Wanneer mijn eega het publiek met haar vioolspel tergend kwelt
U mag het zeggen: Is dat zinvol of zinloos geweld![]()
![]()
![]()
Stem je op Ayaan?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:08 schreef BVO het volgende:
Oh ja, ik kom nu zeker net over als een linkse direnknuffelaar?!.
Ik stem gewoon VVD hoor..
Vooral die rozijnen-grap "wellen"quote:
Ze is dan ook half Nederlands dus dat telt niet helemaal he.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Hind is inderdaad een voorbeeld van hoe het wél moet.
komt die Hind kloon binnenkort nog weer eens langswaaien of hoe zit dat?
Heb pas één keer mogen stemmen, bij de Europese.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Stem je op Ayaan?
Ik heb op JP gestemd
Jij bent van de Normen en Waarden?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Stem je op Ayaan?
Ik heb op JP gestemd
Oeh stoer!quote:Op woensdag 15 december 2004 19:08 schreef BVO het volgende:
Oh ja, ik kom nu zeker net over als een linkse direnknuffelaar?!.
Ik stem gewoon VVD hoor..
Ik denk niet dat hij om 5 uur Australische tijd hier Hind komt spelen.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:11 schreef Bupatih het volgende:
Van Svurno.
Absoluut.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij bent van de Normen en Waarden?
Dat is meer Christen Uniequote:Op woensdag 15 december 2004 19:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Absoluut.
En een vrouw hoort in de keuken, de man hoort zich uit de naad te werken.
Oja, ik wil vijf kinderen
Iedereen verkondigt me als ouderwets en gek als ik dat hier zeg.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Absoluut.
En een vrouw hoort in de keuken, de man hoort zich uit de naad te werken.
Oja, ik wil vijf kinderen
Ja, het is gewoon zóóó leukquote:Op woensdag 15 december 2004 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vooral die rozijnen-grap "wellen"
Geniaal die gozers![]()
Kijk eens naar mijn ondertitelquote:Op woensdag 15 december 2004 19:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Iedereen verkondigt me als ouderwets en gek als ik dat hier zeg..
Ik moet die video/DVD ook maar eens gaan kopen.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon zóóó leuk![]()
ik ga zo Sex maar eens kijken![]()
Ja. Zou ik ook doen.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Iedereen verkondigt me als ouderwets en gek als ik dat hier zeg..
Sex is toch met die enorm vervelende Dikkie Dikquote:Op woensdag 15 december 2004 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik moet die video/DVD ook maar eens gaan kopen.
Dubbeldvdquote:Op woensdag 15 december 2004 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik moet die video/DVD ook maar eens gaan kopen.
waar dan?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dubbeldvdmet Sex en Hype, zaterdag dus al Hype gekeken
niet gekocht trouwens![]()
Nee. Dat is grappig. Niet vervelend.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Sex is toch met die enorm vervelende Dikkie Dik
Ik nietquote:
Oh sorryquote:Op woensdag 15 december 2004 19:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik nietIk verwacht dat we het in ShowChat gewoon over onboeiende, nutteloze, nietszeggende dingen hebben ja
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:20 schreef BVO het volgende:
Tijd voor echte muziek!
* BVO zet De dikke lul band - Pijpen, beffen, wippen op..
Ik zag hem net in m'n wqinamp staan, m'n zusje zal hem wel gedownd hebben.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt zoiets op je pc hebt staan, zeg.
Je zei "zusje"quote:Op woensdag 15 december 2004 19:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zag hem net in m'n wqinamp staan, m'n zusje zal hem wel gedownd hebben..
Ik durf te wedden dat Hind je nóg leuker vind, nu ze weet van welke muziek je houdtquote:Op woensdag 15 december 2004 19:23 schreef BVO het volgende:
refrein:
pijpen beffen wippen lekker naaien
neuken trekken dikke tieten graaien
pikken voelen kittelaartje likken
klaarkomen spermaslikken
schaamlippen penis anusvingeren
met je lange piemel slingeren
hete wijven met je kloten knallen
op je ballen naar de wallen
1e couplet
in de hoeren roeren
vuistneuken geil
biseksuelen natter dan een dweil
condoompje lek
vibrator in je kont
ejaculeren in haar mond
refrein
2e couplet
klemmen op m'n tepels
touwtje om m'n zak
nylons hoge hakken jarretels lekker strak
Hannie de slavin, die zich niet meer wast
alles likken wanneer ze heeft geplast
refrein
3e couplet
met de snollen dollen
sperma opgespaard
lul schoonvegen aan haar paardenstaart
parkeerplaatsseks
perverse vent
voorbindpikken impotent
refrein
Op je ballen naar de wallen (3x)
Hier ook nog niet.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[onboeiend]
Wij hebben nog steeds geen kerstboom
[/onboeiend]
quote:
Dat vond ik altijd een verschrikkelijk nummer.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Wordt wel tijdquote:Op woensdag 15 december 2004 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier ook nog niet.
Maar bedoel je dat je Sex+Hype geleend hebt of gedownload??
quote:Op woensdag 15 december 2004 19:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij bent de mooiste vrouw
Dus ik heb oog naar jou
Je kijkt me aan en zegt me dat ik te gek ben (gek ben)
Ik kijk naar je glimlach
En weet dat jij mij wacht
Je opent heel langzaam je lippen
'n Warm gevoel glijdt door m'n lichaam heen
Jij weet wat ik wil, en ik wil het nu meteen
Een tongzoen, tongzoen
Iedereen die wil een tongzoen (van jou)
Tongzoen, iedereen die wil een zoen
Tongzoen, iedereen die wil een tongzoen (van jou)
Tongzoen, iedereen een tongzoen (van jou)
Ik vraag je: "Ga je mee?" (Ga je mee)
Ik hoop, jij zegt geen nee (o nee)
Je pakt m'n hand vast en neemt me mee naar buiten toe
Eenzaamheid heeft geen kans (geen kans)
Nu ik zo met jou sjans
Middels een zoen van jou wil ik m'n liefde uiten nu
Een warm gevoel glijdt door mijn lichaam heen
En jij weet wat ik wil, en ik wil 't nu meteen
Een tongzoen, tongzoen
Iedereen die wil een tongzoen (van jou)
Tongzoen, iedereen een tongzoen (van jou)
Ik wil alleen die zoen
Jij wil iets anders doen
Je legt je hand tussen m'n dijen
Dat gaat mij wat te ver
Van kwaad tot erger
Ik wil een zoen, jij wil enkel vrijen
Maar ik wil alleen, ik wil alleen een tongzoen van jou
Tongzoen, tongzoen, iedereen die wil een tongzoen (van jou)
Tongzoen, iedereen een tongzoen (Baby)
Ik zat gister te surfen en zag ineens de cd LIVE @ HET HEERENDISPUUT van de DIKKE LUL BAND ... gelijk ff gedownloadquote:Op woensdag 15 december 2004 19:20 schreef BVO het volgende:
Tijd voor echte muziek!
* BVO zet De dikke lul band - Pijpen, beffen, wippen op..
Nouquote:Op woensdag 15 december 2004 19:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd een verschrikkelijk nummer.
Jaquote:Op woensdag 15 december 2004 19:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Moet dat in de 2e regel niet " Ik knipoog naar jou " zijn?
Ah.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:33 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja
ik copy/paste ook alleen maar hoor![]()
Tingquote:Op woensdag 15 december 2004 19:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Margriet![]()
En dan natuurlijk ook "Ting"![]()
Nee, Jeanettequote:Op woensdag 15 december 2004 19:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Margriet![]()
En dan natuurlijk ook "Ting"![]()
Ze moest altijd even masturberen in de douche toch? Of zit ik nu fout?quote:Op woensdag 15 december 2004 19:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Tingmet haar Ting-momentje.
Maar ze was in het echt wel een ontzettend tof mens.
Sjaantjequote:Op woensdag 15 december 2004 19:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, Jeanette.
Zie je d'r nog welns, Christine? Hoe is het met d'r?
Ze wilde juist niet masturberen, maar had wel zin. Toen ging ze aan Margriet advies vragen.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze moest altijd even masturberen in de douche toch? Of zit ik nu fout?.
Hmmquote:Op woensdag 15 december 2004 19:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Morgen maar weer proberen dan [afbeelding]
Oh, ik dacht de borstverkleining van Fajah ofzo.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:53 schreef Dizer het volgende:
Het tv-moment van het jaar......... *trommel*
De dood op Theo van Ggh!
Wat een verassing![]()
Die moet ik hebben!quote:Op woensdag 15 december 2004 19:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Beev, ik heb Corry Kut op mp3.
Maar we zitten hier in ShowChat.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat zijn anders wel twee hele belangrijke onderwerpen.
Hey BVO, ... ken je "Als ik je kut lik ruik ik je kont?"quote:Op woensdag 15 december 2004 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
En BVO: ken je ook He Nol, Haal Die Vinger Uit Mijn Hol van Corry Kut? Die is geniaal..
He Nol! Haal die vinger uit mijn hol.
Het doet een beetje pijn.
Het gaatje is te klein.
He Nol! Doe me nu een keer een lol.
En haal die vinger uit mijn hol.
Pure poezie.
Oh ja, na twee dagen flipte hij al de pan uit.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, Martijn..
Dat was ook zo'n blamage. Dat hij helemaal gek werd toen hij even in het huis zat. En die VRESELIJKE shrink die iedere donderdagavond kwam brabbelen in de studio.. Puh-lease.
Dat vergeet ik nooit meer.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze wilde juist niet masturberen, maar had wel zin. Toen ging ze aan Margriet advies vragen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog zo mooi gezongen he!![]()
![]()
Prachtigquote:Op woensdag 15 december 2004 20:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wegens aanstootgevende tekst achter een spoiler, mijn allerfavooste nummertje:
[spoiler]
Lap tekst
quote:Op woensdag 15 december 2004 20:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wegens aanstootgevende tekst achter een spoiler, mijn allerfavooste nummertje:
En dan nog zo mooi gezongen he!![]()
![]()
Okay. Die zin heb ik nu al 10x gelezen. En ik snap 'm nog steeds niet. Leg jezelf uit.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar ik stond in de krant mijn huis dat moest ik uit.
Ga ergens anders verder tokkie-en.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is alles kerst wat de klok slaat .
De Tokkies moesten toch hun huis uit?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Okay. Die zin heb ik nu al 10x gelezen. En ik snap 'm nog steeds niet. Leg jezelf uit.
De single van de Tokkies.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Okay. Die zin heb ik nu al 10x gelezen. En ik snap 'm nog steeds niet. Leg jezelf uit.
Moet je oom Gerrie vragen.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:.
.
.
. De Tokkies.
.
.
.
.
Ik haat die mensen vanuit de bodem van m'n hart. Wat een vreselijk uitschot. Wat vreselijk triest dat half Nederland met die asociale kutmensen wegloopt..
.
. Dat ze zichzelf in brand steken in plaats van andere huizen.
.
.
.
Zo'n makkelijke tekst en nog typt -ie 't verkeerd overquote:Op woensdag 15 december 2004 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is alles kerst wat de klok slaat .
* niksan ook huiswerk heeft.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ola!!
Ik heb huiswerk en ik heb er geen zin in
Dat was allebei idd te triest voor woordenquote:Op woensdag 15 december 2004 19:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, Martijn..
Dat was ook zo'n blamage. Dat hij helemaal gek werd toen hij even in het huis zat. En die VRESELIJKE shrink die iedere donderdagavond kwam brabbelen in de studio.. Puh-lease.
Ik vind het een kutnummerquote:Op woensdag 15 december 2004 20:59 schreef BVO het volgende:
Iemand gisteren Trijntje Oosterhuis gehoord bij BvD met haar kerstsingle?
Geweldig optreden weer..
Dank je welquote:Op woensdag 15 december 2004 21:28 schreef Bupatih het volgende:
Je hebt een toffe avatar, Dizer.
Waarom laat je dat nou zien... nou krijg ik heimweequote:Op woensdag 15 december 2004 21:37 schreef BVO het volgende:
*terugverlanmgt naar de mooie gele lay-out..
[afbeelding]
Zat je ook in dit topic te snuffelenquote:Op woensdag 15 december 2004 21:37 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Koekie!quote:Op woensdag 15 december 2004 21:37 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Whehe, ik had me 4 dagen geregistreerd ofzo toen hij overgingquote:Op woensdag 15 december 2004 21:37 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Lol... ik ben hem aan het downloaden lenenquote:Op woensdag 15 december 2004 23:21 schreef Dada het volgende:
Ik ben naar de film Collateral geweest, leuke popcornfilm.
Jij was toch zo tegen downloaden?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lol... ik ben hem aan het downloaden lenen
totdat je realiseerd dat je over twee jaar het huis uit bent en dat je een huis moet kunnen inrichten. En op dvd's kan je niet zitten of slapen...eigenlijk wel alleen zal dat niet zo lekker gaanquote:Op woensdag 15 december 2004 23:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij was toch zo tegen downloaden?![]()
Dus je hebt het eindelijk door?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
totdat je realiseerd dat je over twee jaar het huis uit bent en dat je een huis moet kunnen inrichten. En op dvd's kan je niet zitten of slapen...eigenlijk wel alleen zal dat niet zo lekker gaan
Ennuh... als ik een film echt heel goed vind, dan koop ik hem alsnog hoor
Ben alleen een beetje aan het minderen
Fok en imageshack gaat niet meer zo goed samen geloof ikquote:Op woensdag 15 december 2004 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yep
BTW...je avatar.. is onleesbaar
wat moet er staan dan?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Fok en imageshack gaat niet meer zo goed samen geloof ik
Neuken?quote:
Bedenk nu opeens dat ik dan het risico loop dat mijn pik eraf vriest.....quote:Op donderdag 16 december 2004 00:00 schreef Dada het volgende:
Neuken?
Kan jij dat dan??quote:
Heb je die dan?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Bedenk nu opeens dat ik dan het risico loop dat mijn pik eraf vriest.....
Niksan heef dada hoog zittenquote:Op donderdag 16 december 2004 00:05 schreef niksan het volgende:
[..]
Kan jij dat dan??
[..]
Heb je die dan?
quote:Op woensdag 15 december 2004 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lol... ik ben hem aan het downloaden lenen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |