Tijd om 'm te veranderenquote:Op woensdag 15 december 2004 15:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[..]
Ik haal jullie altijd door elkaar met die gelijkende Victoria Koblenko-avatars
Done... what d'ya think?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tijd om 'm te veranderenGa zo ff photoshoppen
![]()
Vind Heleen van Royen lekkerderquote:Op woensdag 15 december 2004 18:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
En, wat vindt SHO van. Ayaan Hirsi Ali?
.
Eum.. Ik ben het niet met haar oneens maar ik vind dat ze haar 'punten' wel op een verkeerde manier onder de aandacht probeert te brengen.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
Qua uiterlijk?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
Ik ben het wel eens met haar punt dat Islamtische scholen afgeschaft moeten worden.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:25 schreef BVO het volgende:
Ayaan is natuurlijk niks meer dan een rancuneus mens dat door haar jeugd zo verbitterd is over de Islam dat ze het generaliseren tot een kunst verheven heeft.
Inderdaad ...quote:Op woensdag 15 december 2004 18:15 schreef Airelle het volgende:
Qua uiterlijk .. tjah ze is best eng.
[afbeelding]
Daar ben ik het ook volledig mee eens.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met haar punt dat Islamtische scholen afgeschaft moeten worden.
(Ik vind sowieso niet dat een school een 'godsdienst' moet hebben! Dus ook geen Christelijke scholen enz.)
Ja en - zoals als ik al zei - brengt ze het voor haar 'doelgroep' helemaal verkeerd. Ik neem aan dat haar voornaamste reden niet het shockeren is maar dat ze graag wil dat ook moslims achter haar ideeen gaan staan.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook volledig mee eens.
Heb het meer over die schildeirngen op vrouwen (zoals in Submission).
Dat is absoluut niet iets dat aan de Islam als geloof verbonden is, maar veel meer aan bepaalde culturen binnen de Islam.
Ow... ik ken er meerquote:Op woensdag 15 december 2004 18:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Inderdaad ...Misschien wel de enige vrouw die zelfs als ze lacht lelijk is
quote:Op woensdag 15 december 2004 18:25 schreef BVO het volgende:
Ayaan is natuurlijk niks meer dan een rancuneus mens dat door haar jeugd zo verbitterd is over de Islam dat ze het generaliseren tot een kunst verheven heeft.
Dan heb je mij nog nooit gezienquote:Op woensdag 15 december 2004 18:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Inderdaad ...Misschien wel de enige vrouw die zelfs als ze lacht lelijk is
Omdat je de spiegelbeeld google gebruikt?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:39 schreef Airelle het volgende:
Waarom zit dat knopje nou verkeerd om!!!!!!!!!!!!!!!????
Ik vind niet dat de media haar steeds in een negatief daglicht zet.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat weet de gemiddelde mens nu van Ayaan, behalve dat waarmee de media haar steeds weer in een negatief daglicht zet?
Nee in het FOTOBOEK van Fok zitten deze knopjes (edit en quote) precies andersom.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Omdat je de spiegelbeeld google gebruikt?
Over Ayaan weet ik niet heel veel, maar van de Islam weet ik genoeg om te kunnen zeggen dat de door haar geschetste beelden totaal niet representatief zijn voor de Islam in zijn geheel.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat weet de gemiddelde mens nu van Ayaan, behalve dat waarmee de media haar steeds weer in een negatief daglicht zet?
thanx girl.... al denk ik dat ik dan nog in dromenland ben.... waarom nou zo vroeg?!?!?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:34 schreef Airelle het volgende:
Ik weet dat je (bijna) nooit is ShowChat komt dus ik zeg het hier maar even: Chris Zegers morgenochtend bij 'Stenders vroeg op YorinFM om 6-9uur.
Hoe weet jij welke beelden door Ayaan geschetst zijn, als je niet veel van Ayaan weet?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Over Ayaan weet ik niet heel veel, maar van de Islam weet ik genoeg om te kunnen zeggen dat de door haar geschetste beelden totaal niet representatief zijn voor de Islam in zijn geheel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |