heb je geen cv??quote:
Mag dat niet eens van Emily van Camp? Wat flauwquote:Op woensdag 15 december 2004 00:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ik doe trouwens niet mee aan de niksan adoratie.
mag niet....
Maar ik sta in de kou, m'n huis dat moest ik uitquote:Op woensdag 15 december 2004 08:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is alles kerst wat de klok slaat
Maar het slaat werkelijk nergens op... "maar we gaan er lekker tussen uit".quote:Op woensdag 15 december 2004 12:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar ik sta in de kou, m'n huis dat moest ik uit
Waarom ken ik dit?![]()
Maar het blijft wel in je hoofd zitten, dat is nog het ergstequote:Op woensdag 15 december 2004 13:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar het slaat werkelijk nergens op... "maar we gaan er lekker tussen uit".
Het rijmt niet, slaat niet op de kerstgedachte. Werkelijk alles is bagger aan dat nummer
![]()
Dat is vast het nummer van de Tokkies!quote:Op woensdag 15 december 2004 13:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar het slaat werkelijk nergens op... "maar we gaan er lekker tussen uit".
Het rijmt niet, slaat niet op de kerstgedachte. Werkelijk alles is bagger aan dat nummer
![]()
Met de dagen steeds beter. Af en toe een downtje (meestal ligt het niet aan mij) maar ik kom er bovenopquote:Op woensdag 15 december 2004 12:16 schreef niksan het volgende:
prima!
en voel jij je alweer wat beter??
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:45 schreef mark_03 het volgende:
Ik haal jullie altijd door elkaar met die gelijkende Victoria Koblenko-avatarsquote:Op woensdag 15 december 2004 14:28 schreef Airelle het volgende:
Ikke nietquote:Op woensdag 15 december 2004 15:00 schreef Airelle het volgende:
Ik heb vanmiddag lekker niets te doen...
Rust rust.
Nu lijk ik wel een nep-fanquote:Op woensdag 15 december 2004 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van de Vliegende Panters natuurlijk.
Nee hoorquote:
Nog steeds niet echtquote:Op woensdag 15 december 2004 15:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor
Dat "Hmm...alaaf!" kwam voor in het stukje met die kabouters. Na elk antwoord op het raadsel zeiden ze "Alaaf!".
En toen kwam een van die VP'ers met een slechte grap, waarop hij "Hmm...alaaf!" zei.
"Het heeft een rode puntmuts en een baard en het leeft in het bos?
Paulus de.... Boskabouter....
<geen reactie van de anderen>
Hmm, alaaf"
come on! de vliegende pantersquote:
Sex.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nog steeds niet echt
Staat het op Sex of Hype? Of een derde show waar ik niks vanaf weet?
Ah, dat verklaart alles, die heb ik al een tijdje niet gezienquote:
heb je dan de Grote 3 gezien? (zo heette die show geloof ik)quote:Op woensdag 15 december 2004 16:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart alles, die heb ik al een tijdje niet gezien
En niksan: De Vliegende Panters zijn briljant![]()
Nee, ik ken alleen Sex en Hype, ik neem aan dat de Grote 3 dan bagger is?quote:Op woensdag 15 december 2004 16:04 schreef niksan het volgende:
[..]
heb je dan de Grote 3 gezien? (zo heette die show geloof ik)
Scheveningen toch?quote:Op woensdag 15 december 2004 16:46 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik ga straks verhuizen
quote:Op woensdag 15 december 2004 16:56 schreef toetatoet het volgende:
En nu ga ik weer
Pc moet nl ook mee zo![]()
Tot weet ik niet precies wanneer![]()
Jaquote:
I knowquote:Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja
Zij is trouwens van Bnn en was van Sixpack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |