heb je geen cv??quote:
Mag dat niet eens van Emily van Camp? Wat flauwquote:Op woensdag 15 december 2004 00:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ik doe trouwens niet mee aan de niksan adoratie.
mag niet....
Maar ik sta in de kou, m'n huis dat moest ik uitquote:Op woensdag 15 december 2004 08:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is alles kerst wat de klok slaat
Maar het slaat werkelijk nergens op... "maar we gaan er lekker tussen uit".quote:Op woensdag 15 december 2004 12:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar ik sta in de kou, m'n huis dat moest ik uit
Waarom ken ik dit?![]()
Maar het blijft wel in je hoofd zitten, dat is nog het ergstequote:Op woensdag 15 december 2004 13:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar het slaat werkelijk nergens op... "maar we gaan er lekker tussen uit".
Het rijmt niet, slaat niet op de kerstgedachte. Werkelijk alles is bagger aan dat nummer
![]()
Dat is vast het nummer van de Tokkies!quote:Op woensdag 15 december 2004 13:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar het slaat werkelijk nergens op... "maar we gaan er lekker tussen uit".
Het rijmt niet, slaat niet op de kerstgedachte. Werkelijk alles is bagger aan dat nummer
![]()
Met de dagen steeds beter. Af en toe een downtje (meestal ligt het niet aan mij) maar ik kom er bovenopquote:Op woensdag 15 december 2004 12:16 schreef niksan het volgende:
prima!
en voel jij je alweer wat beter??
quote:Op woensdag 15 december 2004 13:45 schreef mark_03 het volgende:
Ik haal jullie altijd door elkaar met die gelijkende Victoria Koblenko-avatarsquote:Op woensdag 15 december 2004 14:28 schreef Airelle het volgende:
Ikke nietquote:Op woensdag 15 december 2004 15:00 schreef Airelle het volgende:
Ik heb vanmiddag lekker niets te doen...
Rust rust.
Nu lijk ik wel een nep-fanquote:Op woensdag 15 december 2004 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van de Vliegende Panters natuurlijk.
Nee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |