Whehe, ik had me 4 dagen geregistreerd ofzo toen hij overgingquote:Op woensdag 15 december 2004 21:37 schreef BVO het volgende:
*terugverlanmgt naar de mooie gele lay-out..
[afbeelding]
Lol... ik ben hem aan het downloaden lenenquote:Op woensdag 15 december 2004 23:21 schreef Dada het volgende:
Ik ben naar de film Collateral geweest, leuke popcornfilm.
Jij was toch zo tegen downloaden?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lol... ik ben hem aan het downloaden lenen
totdat je realiseerd dat je over twee jaar het huis uit bent en dat je een huis moet kunnen inrichten. En op dvd's kan je niet zitten of slapen...eigenlijk wel alleen zal dat niet zo lekker gaanquote:Op woensdag 15 december 2004 23:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij was toch zo tegen downloaden?![]()
Dus je hebt het eindelijk door?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
totdat je realiseerd dat je over twee jaar het huis uit bent en dat je een huis moet kunnen inrichten. En op dvd's kan je niet zitten of slapen...eigenlijk wel alleen zal dat niet zo lekker gaan
Ennuh... als ik een film echt heel goed vind, dan koop ik hem alsnog hoor
Ben alleen een beetje aan het minderen
Fok en imageshack gaat niet meer zo goed samen geloof ikquote:Op woensdag 15 december 2004 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yep
BTW...je avatar.. is onleesbaar
wat moet er staan dan?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Fok en imageshack gaat niet meer zo goed samen geloof ik
Neuken?quote:
Bedenk nu opeens dat ik dan het risico loop dat mijn pik eraf vriest.....quote:Op donderdag 16 december 2004 00:00 schreef Dada het volgende:
Neuken?
Kan jij dat dan??quote:
Heb je die dan?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Bedenk nu opeens dat ik dan het risico loop dat mijn pik eraf vriest.....
Niksan heef dada hoog zittenquote:Op donderdag 16 december 2004 00:05 schreef niksan het volgende:
[..]
Kan jij dat dan??
[..]
Heb je die dan?
quote:Op woensdag 15 december 2004 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lol... ik ben hem aan het downloaden lenen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |