Ze wilde juist niet masturberen, maar had wel zin. Toen ging ze aan Margriet advies vragen.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze moest altijd even masturberen in de douche toch? Of zit ik nu fout?.
Hmmquote:Op woensdag 15 december 2004 19:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Morgen maar weer proberen dan [afbeelding]
Oh, ik dacht de borstverkleining van Fajah ofzo.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:53 schreef Dizer het volgende:
Het tv-moment van het jaar......... *trommel*
De dood op Theo van Ggh!
Wat een verassing![]()
Die moet ik hebben!quote:Op woensdag 15 december 2004 19:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Beev, ik heb Corry Kut op mp3.
Maar we zitten hier in ShowChat.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat zijn anders wel twee hele belangrijke onderwerpen.
Hey BVO, ... ken je "Als ik je kut lik ruik ik je kont?"quote:Op woensdag 15 december 2004 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
En BVO: ken je ook He Nol, Haal Die Vinger Uit Mijn Hol van Corry Kut? Die is geniaal..
He Nol! Haal die vinger uit mijn hol.
Het doet een beetje pijn.
Het gaatje is te klein.
He Nol! Doe me nu een keer een lol.
En haal die vinger uit mijn hol.
Pure poezie.
Oh ja, na twee dagen flipte hij al de pan uit.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, Martijn..
Dat was ook zo'n blamage. Dat hij helemaal gek werd toen hij even in het huis zat. En die VRESELIJKE shrink die iedere donderdagavond kwam brabbelen in de studio.. Puh-lease.
Dat vergeet ik nooit meer.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze wilde juist niet masturberen, maar had wel zin. Toen ging ze aan Margriet advies vragen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nog zo mooi gezongen he!![]()
![]()
Prachtigquote:Op woensdag 15 december 2004 20:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wegens aanstootgevende tekst achter een spoiler, mijn allerfavooste nummertje:
[spoiler]
Lap tekst
quote:Op woensdag 15 december 2004 20:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wegens aanstootgevende tekst achter een spoiler, mijn allerfavooste nummertje:
En dan nog zo mooi gezongen he!![]()
![]()
Okay. Die zin heb ik nu al 10x gelezen. En ik snap 'm nog steeds niet. Leg jezelf uit.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar ik stond in de krant mijn huis dat moest ik uit.
Ga ergens anders verder tokkie-en.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is alles kerst wat de klok slaat .
De Tokkies moesten toch hun huis uit?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Okay. Die zin heb ik nu al 10x gelezen. En ik snap 'm nog steeds niet. Leg jezelf uit.
De single van de Tokkies.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Okay. Die zin heb ik nu al 10x gelezen. En ik snap 'm nog steeds niet. Leg jezelf uit.
Moet je oom Gerrie vragen.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 15 december 2004 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:.
.
.
. De Tokkies.
.
.
.
.
Ik haat die mensen vanuit de bodem van m'n hart. Wat een vreselijk uitschot. Wat vreselijk triest dat half Nederland met die asociale kutmensen wegloopt..
.
. Dat ze zichzelf in brand steken in plaats van andere huizen.
.
.
.
Zo'n makkelijke tekst en nog typt -ie 't verkeerd overquote:Op woensdag 15 december 2004 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is alles kerst wat de klok slaat .
* niksan ook huiswerk heeft.quote:Op woensdag 15 december 2004 21:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ola!!
Ik heb huiswerk en ik heb er geen zin in
Dat was allebei idd te triest voor woordenquote:Op woensdag 15 december 2004 19:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, Martijn..
Dat was ook zo'n blamage. Dat hij helemaal gek werd toen hij even in het huis zat. En die VRESELIJKE shrink die iedere donderdagavond kwam brabbelen in de studio.. Puh-lease.
Ik vind het een kutnummerquote:Op woensdag 15 december 2004 20:59 schreef BVO het volgende:
Iemand gisteren Trijntje Oosterhuis gehoord bij BvD met haar kerstsingle?
Geweldig optreden weer..
Dank je welquote:Op woensdag 15 december 2004 21:28 schreef Bupatih het volgende:
Je hebt een toffe avatar, Dizer.
Waarom laat je dat nou zien... nou krijg ik heimweequote:Op woensdag 15 december 2004 21:37 schreef BVO het volgende:
*terugverlanmgt naar de mooie gele lay-out..
[afbeelding]
Zat je ook in dit topic te snuffelenquote:Op woensdag 15 december 2004 21:37 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Koekie!quote:Op woensdag 15 december 2004 21:37 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Whehe, ik had me 4 dagen geregistreerd ofzo toen hij overgingquote:Op woensdag 15 december 2004 21:37 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Lol... ik ben hem aan het downloaden lenenquote:Op woensdag 15 december 2004 23:21 schreef Dada het volgende:
Ik ben naar de film Collateral geweest, leuke popcornfilm.
Jij was toch zo tegen downloaden?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lol... ik ben hem aan het downloaden lenen
totdat je realiseerd dat je over twee jaar het huis uit bent en dat je een huis moet kunnen inrichten. En op dvd's kan je niet zitten of slapen...eigenlijk wel alleen zal dat niet zo lekker gaanquote:Op woensdag 15 december 2004 23:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jij was toch zo tegen downloaden?![]()
Dus je hebt het eindelijk door?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
totdat je realiseerd dat je over twee jaar het huis uit bent en dat je een huis moet kunnen inrichten. En op dvd's kan je niet zitten of slapen...eigenlijk wel alleen zal dat niet zo lekker gaan
Ennuh... als ik een film echt heel goed vind, dan koop ik hem alsnog hoor
Ben alleen een beetje aan het minderen
Fok en imageshack gaat niet meer zo goed samen geloof ikquote:Op woensdag 15 december 2004 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yep
BTW...je avatar.. is onleesbaar
wat moet er staan dan?quote:Op woensdag 15 december 2004 23:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Fok en imageshack gaat niet meer zo goed samen geloof ik
Neuken?quote:
Bedenk nu opeens dat ik dan het risico loop dat mijn pik eraf vriest.....quote:Op donderdag 16 december 2004 00:00 schreef Dada het volgende:
Neuken?
Kan jij dat dan??quote:
Heb je die dan?quote:Op donderdag 16 december 2004 00:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Bedenk nu opeens dat ik dan het risico loop dat mijn pik eraf vriest.....
Niksan heef dada hoog zittenquote:Op donderdag 16 december 2004 00:05 schreef niksan het volgende:
[..]
Kan jij dat dan??
[..]
Heb je die dan?
quote:Op woensdag 15 december 2004 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lol... ik ben hem aan het downloaden lenen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |