Gelukkig opende Strolie het topic.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twi wilde graag deel 98.5 :\\\')
als dit BMH vrije zone is... wrm kan hij hier dan nog pratenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:11 schreef BMH het volgende:
Hoezo olie op het vuur gooien?
ps. Wel cool dat je me naam goed spelt
had ik al tijden terug ook al opgemerkt, twi is alleen veels te luiquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:15 schreef pkwarts het volgende:
nu toch maar ff Twi verzoeken of hij het gedeelte waar deel instaat in het top plaatje wat breder wil maken. als je namelijk 100 typt past het niet
ja, toen zei ie dat we maar eerst eens bij topic 100 moesten belanden, dus Twi! editen!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:23 schreef Tain het volgende:
[..]
had ik al tijden terug ook al opgemerkt, twi is alleen veels te lui
is dat niet gewoon je verkeer lampje? probeer gewoon effe alle aansluitingen te controleren en desnoods alle apparaten waarmee hij verbonden zit te resetten (router enz)quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:26 schreef Mister_T het volgende:
Mijn Xbox live werkt niet meer! De kabels zouden niet goed zijn aangeslotenEn achter op mijn Xbox flikkert nu een klein groen lampje
Probeer de kabel eerst eens uit met je pc.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:27 schreef Mister_T het volgende:
Iemand een idee wat het kan zijn? Nieuw kabeltje halen ofzo?
ik hoop het niet!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:31 schreef pkwarts het volgende:
is je xbox niet gewoon overleden?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:31 schreef Mister_T het volgende:
WTF!!!! Krijg een fucking vreemd geluid met Thief! Keihard kut geluid in het menu!
Nee, Ninja Gaiden doet het gewoonquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ook met andere games?
Ook nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:35 schreef pkwarts het volgende:
kras op dvd ?
Naar deze game kijk ik echt uit. Ben ook echt fan van games zoals Rampage (zowel oude als nieuwe) hoewel dit toch anders is. Liefst alles op mijn weg slopen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:33 schreef beelz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk dit moet dus een gaaf spelletje zijn![]()
Je bent een buitenaards kereltje van een uitstervend ras op zoek naar DNA op je ras te redden. En mensen hebben het goede DNA voor de klus dus jah
Humor als in Mars Attacks en mooi lompe wapens schijnen er in te zitten.
Yep Rampage was echt te gaafquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Naar deze game kijk ik echt uit. Ben ook echt fan van games zoals Rampage (zowel oude als nieuwe) hoewel dit toch anders is. Liefst alles op mijn weg slopen.
Lijkt mij helemaal geweldig dit!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:33 schreef beelz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk dit moet dus een gaaf spelletje zijn![]()
Je bent een buitenaards kereltje van een uitstervend ras op zoek naar DNA op je ras te redden. En mensen hebben het goede DNA voor de klus dus jah
Humor als in Mars Attacks en mooi lompe wapens schijnen er in te zitten.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:40 schreef pkwarts het volgende:
een nieuwe content pack voor pgr 2:
http://www.xbw.nl/news/5479/
wederom voor ¤4.99
Is al heel lang veranderd hoor, je moet je cache alleen even leeggooienquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:23 schreef Tain het volgende:
[..]
had ik al tijden terug ook al opgemerkt, twi is alleen veels te lui
zag net nog oude plaatje staan en cache staat uit....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
Is al heel lang veranderd hoor, je moet je cache alleen even leeggooien
sure. kost je een extra 4.99quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:47 schreef kulandra het volgende:
Kan iemand dat PGR2 nieuws ff copy pasten, zit hier op mijn werk achter het filter
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:46 schreef twi het volgende:
Was ook meer om m\\\\\\\'n aarsch te dekken, hij is net pas veranderd
quote:\"Test Drive®: Eve of Destruction captures the heart and soul of what gamers want in an action-racing game - speed, thrills and hair-raising crashes,\" said Nancy MacIntyre, Vice President of Marketing for Atari\'s Beverly Studios. \"Monster Games, the developer of NASCAR:Dirt to Daytona, has done a great job translating their realistic racing physics to this brand new evolution of the popular Test Drive brand.\"
Originally released in 1987, Test Drive introduced PC gamers to the intense genre of driving-sims. The original hit title was followed with more than thirty releases across all video game platforms with the most recent being 2002\'s Test Drive for Xbox and PlayStation 2, both achieving Platinum Hits and Greatest Hits status on their respective consoles. Featuring unparalleled racing action and brand durability unlike any other title in the category, the Test Drive series has sold through more than $137 million worth of product on console and PC. Test Drive®: Eve of Destruction pushes the boundaries of the hit series even further, now offering for the first time ever: bone-rattling vehicle damage, dirt track racing, crazy Eve of Destruction style events and the most unorthodox stable of drivable vehicles to ever appear in a Test Drive game.
Additionally, Test Drive®: Eve of Destruction offers players a selection of more than 30 custom vehicles, a dynamic soundtrack and a split-screen multiplayer mode for up to four players. Test Drive®: Eve of Destruction is scheduled to be released this fall.
Ik denk dat ik het maar gewoon weer moet downloadenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:20 schreef twi het volgende:
Ik haal het wel, m\\\'n pa betaalt \\\'t deze keer maar gewoon. Zijn creditcard. \\\"Oeps\\\"
Verder vind ik er nou niet echt spectaculaire auto\\\'s tussen zitten, die daarbij ook niet eens mooi zijn uitgewerkt.
Grafics zien er erg matig uit vind ik, maar er gaat uiteraard niets boven lekker rammen met je wagen. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
.
ywquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:49 schreef kulandra het volgende:
Pkwarts, bedankt voor je hulp. Tekstje was perfect, foto\\\'s kan ik idd niet zien, maar ja. Je kan niet alles hebben.
Welk adres?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:02 schreef pkwarts het volgende:
[..]
yw
en daggla, heb je mijn mailtje nog ontvangen?
donequote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nope, niets..
Mail ff naar docdaggla[ET]goatrance[PUNT]nl
Die komt daar ook op uit, maar het doorsturen zal misschien nog wel op z\\\'n gat liggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:30 schreef pkwarts het volgende:
[..]
done
had hem overigens naar je fok adres gestuurd
Ik krijg een 404 op je linkje PK!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die komt daar ook op uit, maar het doorsturen zal misschien nog wel op z\\\\\\\'n gat liggen..
[edit]
Webmail - Nieuw bericht
INBOX 0
[/edit].
staat een spelfout in de link zie ik nuquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik krijg een 404 op je linkje PK!!
Helemaal geweldig!!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:37 schreef pkwarts het volgende:
[..]
staat een spelfout in de link zie ik nuxboxtopix moet natuurlijk xboxtopic zijn. mijn fout
ok mooi. ik zal er nog ff een verhaaltje tussen proppen en dan is ie klaarquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Helemaal geweldig!!!!
Dikke.
En bij mij ff \\\"mijn stukje\\\"weghalen..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:41 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ok mooi. ik zal er nog ff een verhaaltje tussen proppen en dan is ie klaar
quote:Op de website van EBgames is een productpagina verschenen van een speciale editie van Mortal Kombat: Deception op de Xbox. De speciale editie van Mortal Kombat: Deception krijgt een speciale boxart. Daarnaast zal Mortal Kombat 1 ook in het pakket zitten net als een gelimiteerde ruilkaart.
Ook zitten er vijftien extra filmpjes met karakterbeschrijving en geschiedenis bij. Als laatste krijg je ook nog de geschiedenis van Mortal Kombat erbij geleverd. Het pakket is tien dollar duurder dan de normale versie. Of dit pakket ook in Europa verschijnt of dat er een PlayStation 2 versie wordt uitgebracht, is nog onbekend.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:00 schreef kulandra het volgende:
Welkom terug Bastard, hopelijk zien we die gaylord van een SailingAce voorlopig niet meer
zin inquote:IGN: Talk a bit about the new Live 3.0 features. How do clans work in Black Arrow, how many members can you have in a clan, and what sort of stat tracking can we expect with clans?
Patrick: In short, players will be able to create their clan (we\'re calling them squads), customize their personalized squad logo and tag, invite players to join and defend their squad\'s honor in tournaments against up to 127 other squads; and all of this is done in-game! All squads can have up to 32 members and will be ranked according to their tournament results. All the squad\'s stats and info will be available on the games website. And of course, as you probably know, we\'ll be the first title using all of these new Xbox Live 3.0 features so don\'t even try finding them in any other game!
Een stereo-tulp naar jack convertortje kopen (euro of 2).quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:32 schreef Ludwig het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn xbox kan aansluiten op mijn flatscreen computer monitor? Heb een videokaart met een tv-out en tv-in. Iemand?
9 November:quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:06 schreef HomerJ het volgende:
Wanneer komt Halo 2 uit in Amerika?
En in Australie?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:11 schreef twi het volgende:
[..]
9 November:
Volgend vraag: wanneer komt Halo 2 uit in Japan?
9 November
Volgende vraag: wanneer komt Halo 2 uit in Europa?
9 November!
8 November, want daar is het vroegerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
En in Australie?
Roy!!quote:
PES4 to debut at Game Stars, with Dutch teams?
Konami has reportedly reached an agreement to include Dutch footballing sides in Winning Eleven 8, the Japanese sister series to Pro Evolution Soccer, from which we can infer that the recently-announced PES4 will most likely also include them.
Previous iterations had included fudged names and even numerical alternatives for Dutch players, which didn\'t help matters for fans - most of whom presumably couldn\'t be bothered to sift through editing everything. Whether this new agreement applies to players plying their trade outside the Netherlands however remains to be seen, but a list of licensed teams has already aired, and you can find that further down.
The publisher has also this morning confirmed that Pro Evolution Soccer 4 will make its predicted playable debut on September 1st as part of the London trade show season - and there will be a tournament structure to keep fans amused.
The time period is predictable, of course, but the venue perhaps less so; Konami is seemingly elbowing aside ECTS in favour of Game Stars Live, the public games exhibition going on at ExCeL in Docklands alongside new trade show the European Games Network.
There\'s currently no word on whether PES4 will appear at any of the other events, but then there\'s no reason for you to care about that particularly. You can get into Game Stars Live with a minimum of hassle; tickets are £10 in advance or £12 on the door, with more details available here.
And while you\'re there, you\'ll be able to marvel at the various new Dutch sides, including some or fewer of the members of the Dutch national side, which crashed ignominiously out of the European Championships this week to eventual runners-up Portugal. [We won more games than them, too. -Bitter English Ed]
Ah well. Here\'s the full line-up of reported Dutch newcomers...
* Ajax Amsterdam
* AZ Alkmaar
* FC Den Bosch
* NAC Breda
* PSV Eindhoven
* Feyenoord Rotterdam
* De Graafschap
* FC Groningen
* ADO La Haye
* SC Heerenveen
* NEC Nimègue
* Roda JC
* RBC Roosendaal
* FC Twente
* FC Utrecht
* Vitesse Arnhem
* RKC Waalwijk
* Willem II
En die honderduizenden die met PS2 en XBOX online zijn doen dat met tegenzin?quote:Customers do not want online games\\\' - Iwata
Nintendo president Satoru Iwata has given an extensive talk on the state of the industry to the Japan Economic Foundation - including evidence from sales figures which he claims prove that online gaming is not yet an important factor.
Iwata presented sales figures for a PS2 online golf title which failed to match the sales of its offline predecessor (Sony\\\'s own Minna no Golf / Everybody\\\'s Golf titles, released in the west as Hot Shots Golf) as \\\"proof that customers do not want online games.\\\"
Hmm, misschien iets met de refreshrate te maken..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:46 schreef rattaplan het volgende:
als ik fifa 2004 in de xbox doe dan begint het beeld te trillen. Het spel start gewoon, maar het gehele beeld trilt als een gek, het zijn trouwens 3 beelden boven elkaar op 1 scherm. Andere spellen, zoals driver, fifa 2003, halo, ufc tapout, harry potter, top spin en splintercel doen dit niet
Probeer de TV-mode eens op 60 Hz te zetten (of terug naar 50 Hz) in het Xbox dashboard. Anders dan moet je effe met EA of Microsoft bellenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:46 schreef rattaplan het volgende:
als ik fifa 2004 in de xbox doe dan begint het beeld te trillen. Het spel start gewoon, maar het gehele beeld trilt als een gek, het zijn trouwens 3 beelden boven elkaar op 1 scherm. Andere spellen, zoals driver, fifa 2003, halo, ufc tapout, harry potter, top spin en splintercel doen dit niet
Beetje suf idd dat ze alleen payable content hebben,quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
jezus ik betaal echt niet meer voor een 2de uitbreiding van PGR2....
ik downde em met tegenzin omdat iedereen het downloaden en weer speelde...aleen na 3 dagen heb ik er ook niemand meer in online gezien...
bij een vriend van me doet ie het wel en ik heb 3 verschillende geprobeerd van 3 verschillende winkelsquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, misschien iets met de refreshrate te maken..
Heb je een andere XBOX om de game in te proberen?
jah, dat je van je xbox een multimediastation kunt maken zoals er geen ander apparaat is. http://www.xboxmediacenter.dequote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:26 schreef pkwarts het volgende:
iemand die nog iets leuks/handigs in de OP voor het 100e topic kwijt wil?
Er staat mij iest van bij dat fifa innd wat problemen heeft met bepaalde refreshrates. Zoek anders ff op het forum van xboxworld.nlquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:38 schreef rattaplan het volgende:
[..]
bij een vriend van me doet ie het wel en ik heb 3 verschillende geprobeerd van 3 verschillende winkels
voorspelbaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jah, dat je van je xbox een multimediastation kunt maken zoals er geen ander apparaat is.
-url-
bullshitquote:Nintendo: klanten hebben geen behoefte aan online spellen
In een toespraak voor de Japan Economic Foundation heeft Nintendo-president Satoru Iwata een aantal uitspraken gedaan over de toekomst van zijn bedrijf, zo lezen we op Gamesindustry. Zo zegt hij dat online gamen nog geen duidelijke behoefte is van consoleklanten, waarbij hij verkoopcijfers van een online PS2-golfspel als illustrerend voorbeeld gebruikt. Iwata zegt dat de meeste klanten niet extra willen betalen voor een internetconnectie en dat deze verbinding ook niet overal even gemakkelijk te verkrijgen is.
dan mag het misschien wel niet zo zijn, maar ik heb zelf totaal geen behoeft aan Live... wel leuk en aardig, maar er gaat toch niets boven splitscreen Mario Kart... daar kan geen live-optie tegenopquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
bullshit
geen wonder dat je jezelf retarded noemt...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:40 schreef Retarded het volgende:
[..]
dan mag het misschien wel niet zo zijn, maar ik heb zelf totaal geen behoeft aan Live... wel leuk en aardig, maar er gaat toch niets boven splitscreen Mario Kart... daar kan geen live-optie tegenop
geen wonder dat je zo'n arrogante ondertitel hebt...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
geen wonder dat je jezelf retarded noemt...
Beetje jammer meneertje. Iemand is het niet eens en je gaat meteen lopen flamenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
geen wonder dat je jezelf retarded noemt...
ik voelde me dan ook niet echt beledigd door meneer Demon (quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje jammer meneertje. Iemand is het niet eens en je gaat meteen lopen flamenEn waarom staat er Nintendo nieuws in het Xbox topic? Je wilt populair doen maar het lukt niet echt wa
Het ging mij om zijn stelling over online gameplay..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje jammer meneertje. Iemand is het niet eens en je gaat meteen lopen flamenEn waarom staat er Nintendo nieuws in het Xbox topic? Je wilt populair doen maar het lukt niet echt wa
het was sarcasme...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het ging mij om zijn stelling over online gameplay...
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:38 schreef Retarded het volgende:
[..]
owkquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik antwoord op Roy z'n vraag waarom hier Nintendo-nieuws staat,.
Onderschatten is misschien niet het juiste woord, maar om nou dat golfspel erbij te halen als voorbeeld?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:38 schreef Gamedemon het volgende:
en het ging mij erom dat die iwata het online zijn onderschat....
omdat dat in het nieuws bericht staat...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Onderschatten is misschien niet het juiste woord, maar om nou dat golfspel erbij te halen als voorbeeld?
Ik had het ook over Iwata.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:50 schreef Gamedemon het volgende:
omdat dat in het nieuws bericht staat...
What else is new,quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:35 schreef pkwarts het volgende:
iedereen lult hier langs elkaar
quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
What else is new,.
Dat dus inderdaadquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:14 schreef twi het volgende:
Ach ja, veel mensen onderschatten Live gewoon. Oke, het is leuk om met wat vrienden te gamen op de bank, maargoed, ik ben niet iemand die elke dag of elke week met een stel vrienden gamed. Bovendien vind ik splitscreen best zuigen. Xbox Live is dan gewoon de perfecte oplossing, en het is niet alsof je monddood bent of geen contact hebt, want met die communicator met elkaar lullen is gewoon super. Het zijn gewoon twee dingen die je los van elkaar ziet. Of denk je dat je niet meer met z'n vieren samen kunt gamen als je Live hebt?
Verdommequote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nieuwe Conker gameplayfilmpjes!.
http://movies.teamxbox.com/conker/conker_single_01.wmv (Singleplayer)
http://movies.teamxbox.com/conker/conker_live_01.wmv (LIVE. )
Geen idee maar heb hem wel gepreordered. De overal review zijn erg goedquote:Op woensdag 7 juli 2004 09:46 schreef Guerra het volgende:
Heeft hier iemand Chronicles of Riddick al gespeelt? Zo ja, hoe is hij?
Ja ik weet het hij is nog niet uit in Europa, maar misschien doen sommige aan import.
Ik heb em al gespeeld. Mijn impressie:quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:46 schreef Guerra het volgende:
Heeft hier iemand Chronicles of Riddick al gespeelt? Zo ja, hoe is hij?
Ja ik weet het hij is nog niet uit in Europa, maar misschien doen sommige aan import.
Helemaal mee eens, ik ben van Zuid-limburg naar Utrecht verhuist en ik kan nu weer met een oude vriend uit Limburg gamen dankzij Live. Het had natuurlijk ook al op de PC gekund, maar de communicator maakt het juist zo leuk om over Live te gamen met vrienden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 07:16 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad
En wat mij betreft, ik gamede eerder altijd met Gijsje79 samen, of bij mij of ik bij hem. Maar sinds zijn verhuizing van 225 Km verderop is dat niet zo makkelijk meer. Dus doen we het live
Zonder het persoonlijk te bedoelen, vind ik dit een slecht stukje tekst. Je vertelt wat je doet, welke handelingen je moet verrichten. Maar er is geen regel waarin je nou echt zegt wat je ervan vindt. 't Is een leuke stijl om eens op een andere manier te schrijven hoor. Maar met name voor jezelf, want anderen hebben hier echt weinig aan.quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:56 schreef BMH het volgende:
Dikke shit he?quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Wie weet hebben mensen een hekel aan het pro platformers beleid van M$quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dikke shit he?
Volgens mij gaat Conker echt de LIVE scene beheersen!!!
Zijn er hier mensen die um per definitie niet kopen?.
Ik koop hem puur voor de Singleplayer ervaring. Beste platformer die ik ooit gespeeld heb. MP is heel cool voor erbij !!quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dikke shit he?
Gezien het gerave van de mensen hier die Conker op de N64 gespeeld hebben, heb ik geen keus en moet ik 'm kopen.... Natuurlijk helpt het ook dat ik het spel er echt supersmooth vind uitzien en dat de humor me wel bevaltquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dikke shit he?
Dilemma, speel ik hem uit op de N64 of wacht ik op de XBox-versie?quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik koop hem puur voor de Singleplayer ervaring. Beste platformer die ik ooit gespeeld heb. MP is heel cool voor erbij !!
je hebt geloof ik een terminator stijl en een 2e WO stijl geloof ik....quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:32 schreef twi het volgende:
BeideIk heb net de filmpjes trouwens bekeken, en ik hoop wel dat er een andere setting ook beschikbaar is voor de multiplayer. Het is leuk voor eventjes, dat futuristische Terminator Teddiz-gedoe, maar het lijkt me ook wel leuk als er levels beschikbaar zijn die een andere sfeer hebben.
helaas...quote:Gamers die vol verwachtingen wachten op de Xbox versie van Far Cry zullen nog wat langer moeten wachten, want de game is uitgesteld naar het eerste kwartaal van 2005. Naast deze vertraging heeft Ubisoft ook laten weten dat er naast een Xbox versie ook een Playstation 2 versie zal verschijnen. Of dit de reden van de vertraging is, is niet duidelijk.
Far Cry Instincts zal dus niet meer exclusief voor de Xbox verschijnen, maar ook voor de Playstation 2. Het spel krijgt wel een aantal nieuwe levels, waaronder oude mijnen en verlaten labs die in de PC-versie dus niet te vinden waren. Als speler in Far Cry krijg je de mogelijkheid om vallen uit te zetten voor tegenstanders en kan je gaandeweg het spelen een berg skills verzamelen zoals dat bijvoorbeeld ook in Deus Ex 2 ging.
Aansluitend kunnen we melden dat de Xbox-versie op het gebied van multiplayer niet 3, maar 8 verschillende modi huisvest en dat zal dus dolle pret worden.. Iets wat ons weldra tot de verbeelding spreekt is de mogelijkheid van eigen maps maken. Met een meegeleverde editor kan je namelijk zowel op Live als in de splitscreen je eigen omgeving in elkaar breien. Omdat dit geen officiële verklaring is van Ubisoft zal je nog even je adem in moeten houden alvorens het uit te schreeuwen, maar ons klinkt het goed.
HOOOOOLY SHITquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:07 schreef pkwarts het volgende:
voor de liefhebber:
Kameo
Ach, het is maar een FPS, die we hebben we toch wel genoegquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
helaas...
het lijkt me toch een hele leuke gamequote:Op woensdag 7 juli 2004 11:55 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ach, het is maar een FPS, die we hebben we toch wel genoeg
quote:Criterion is working full speed on their latest Burnout 3 edition, but a few months ago at E3 it was also revealed that they are developing a brand new console shooter, "Black." While Criterion is new to the FPS genre, they have the utmost confidence that their modern day shooter will bring never before seen intensity to the PS2 & Xbox. In "Black," expected late 2005, you play as an American Covert Ops soldier going up against all sorts of foes in an Eastern European setting. Read more for the first screens ...
quote:“Having seen early footage of the film, it’s clear this is going to be an adventure that will translate well into a great action video game,” said Geoff Mulligan, Chief Operating Officer, Konami Digital Entertainment - America. “With the game shipping in the fall, we will offer gamers and movie fans an exciting way to take their experience with King Arthur beyond the silver screen.”
“The King Arthur video game is inspired by the epic true story that gave rise to the King Arthur legend,” said Graham Hopper, senior vice president and general manager of Buena Vista Games. “By working with the talented team at Krome and Konami, the real story of King Arthur will be played out with intense battles, innovative combat and realistic environments.”
The King Arthur video game will immerse fans into the lush environments and vivid scenery from the film. Players take control of the motion picture’s heroes – Arthur, Lancelot, Guinevere, Tristren or Bors – and utilize their unique skills as they embark on a perilous mission revealing the historic tale of the real Knights of the Round Table. Featuring single or cooperative play, combat on horseback and multiple mission types with diverse goals, the King Arthur video game will provide a cinematic action adventure experience of epic scale.
Produced by Jerry Bruckheimer (Pirates of the Caribbean, Top Gun), directed by Antoine Fuqua (Training Day), and written by David Franzoni, the King Arthur film will hit theaters nationwide on July 7, 2004. Bolstered by stars including Clive Owen (Gosford Park, Beyond Borders), Keira Knightley (Bend It Like Beckham, Pirates of the Caribbean) and Ray Winstone (Sexy Beast, Cold Mountain), the film portrays the true story behind the legendary tale of King Arthur and the Knights of the Round Table.
quote:inXile's development focus on the RPG genre comes from Brian Fargo's long legacy of delivering standard-setting RPGs to market. While inXile's principals headed production at their previous game company they won RPG of the Year crowns four years in a row.
Features :
A new generation third-person, action-RPG game featuring wicked humor and clever personality.
Forget the quest to save the world, our hero is interested in just two things…coin and cleavage.
A deep RPG experience with non-linear game play resulting in many different outcomes and true replay value.
Using the “Snarkom” conversation system lets the players choose the tone of the Bard's interactions between 'snarky' or 'nice'. Make your choice and live with the consequences.
Develop your combat party by summoning a group of eccentrics and misfits to do your bidding.
Brilliant graphics and bustling environments, alive with interactive townsfolk, original music (with singing), birds, animals, rustling trees, waving grass and trickling water, that immerse the player deep into the Bard’s world.
Based on the storied land of the Orkney Islands off the coast of Scotland - the inspiration for the classic fantasy worlds.
The modern interpretation of the original Bard's Tale, the grandfather of all RPG’s, by the original producer - Brian Fargo.
Driven by the next generation of Snowblind's Everquest: Champions of Norrath engine.
quote:Ubisoft today announced that Far Cry Instincts will now be available for both the Xbox and the Sony PlayStation2 in Q1 2005. The console versions will take the best of the top selling tropical PC shooter adapting it to the consoles specificities and using the technology Far Cry fans have come to expect. The new ship date will ensure that both the Xbox and PS2 versions have the same impressive graphics and unique immersive gameplay elements as the highly-regarded Far Cry PC version.
Ziet er wel aardig uit, maar niet meer dan dat..quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:44 schreef Chevalric het volgende:
Oe, een RPG... Die moet ik hebbenZeker omdat het The Bard's Tale is...
Even het niveau wat aan het opkrikken, dus niet alleen slowchat..quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:53 schreef Tain het volgende:
Je bent wel lekker aan het spammen he Daggla
quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Even het niveau wat aan het opkrikken, dus niet alleen slowchat...
Worthplaying ben ik al helemaal afgegaan..quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik gisteren gedaan,quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:58 schreef Tain het volgende:
[..]
* Zo gaat preorderen
Ja, gaarne..quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:59 schreef pkwarts het volgende:
verzoeknummer:
meer screens van black?
een verzoeknummer naar jou toe lulquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, gaarne...
Netjes van Ubisoft, het is niet echt een volledig nieuwe game namelijk.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:59 schreef Tain het volgende:
Bij play.com is ie nog geen 30 euro
U vraagt, wij draaien..quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:02 schreef pkwarts het volgende:
[..]
een verzoeknummer naar jou toe lul![]()
ik had er ook wel meer geld voor over gehad, maar als ubisoft dat geld niet wil dan prima tochquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Netjes van Ubisoft, het is niet echt een volledig nieuwe game namelijk..
Met BG&E hadden ze ook al zo'n stunt..quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:04 schreef Tain het volgende:
[..]
ik had er ook wel meer geld voor over gehad, maar als ubisoft dat geld niet wil dan prima tochMaar toch opvallend dat Ubisoft de goedkoopste nieuwe spellen uitbrengt, terwijl ze eigenlijk best goed zijn
Ik heb gewoon te weinig tijd om goed voor de game te gaan zitten.. Maar ik doe um niet weg, multiplayer is erg okay..quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:13 schreef twi het volgende:
Heb net ook eens de gok gewaagd om 'm bij Play te bestellen. Full Spectrum Warrior gaat hier alweer de deur uit. Fantastisch spel, maar ik zie mezelf niet meer Hard doen, dus vandaar gaat 'ie weg
Geen idee, maar het is weer eens wat anders dan bekvechten en domme trollposts..quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:11 schreef pkwarts het volgende:
heeft een pagina ooit zoveel games behandeld?![]()
Zoals het eigenlijk hoortquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is weer eens wat anders dan bekvechten en domme trollposts...
Ja, eigenlijk wel ja..quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoals het eigenlijk hoort
Dude, je moet ze ook niet verkleinen..quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:29 schreef pkwarts het volgende:
je kan EN geen tags neerzetten EN geen topics doorlezen want ze zijn allang gepost!
verkapte bekvecht niveau hooghoud post
tnxquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Pkwarts, het 100ste deel is trouwens voor jou..
Je hebt echt enorm veel werk gedaan voor de OP..
Als je er niet bent ten tijde van het 100ste deel dan open ik um wel, ik heb je linkje iig met de volledige text..
Maar in principe is aan jou de eer,.
Ik blijf mijn twijfels houden over Kameo..quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
He, het blijft een Xbox game he... Allemaal enge dingen erin
[afbeelding]!
brilletje nodig opoe?quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, je moet ze ook niet verkleinen...
Nou ja, als je snel scrollt scroll je er gauw overheen..quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:33 schreef pkwarts het volgende:
[..]
brilletje nodig opoe?
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_burnout3_xbox.wmv (voor de mensen zonder QT)quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.gametrailers.com/gt_vaul...rnout3_xbox.mov
Burnout 3 PAL Trailer, met alleen ingame beelden ! (Dus niet die van de EA site...)
neequote:Op woensdag 7 juli 2004 14:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Pkwarts, heb je dat rijtje van Twi er eigenlijk nog tussen gezet met een link naar alle topics?.
Again, momentje..quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:02 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee![]()
linkie?
de vorige keer dat je wegging ben je nooit met mijn black screen teruggekomenquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Again, momentje...
[XBox] deel 99: BMH-vrije zonequote:Op woensdag 7 juli 2004 14:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
de vorige keer dat je wegging ben je nooit met mijn black screen teruggekomen![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[XBox] deel 99: BMH-vrije zone
Daar staan 6 plaatjes van RS: Black Arrow,.
Er zijn maar 2 plaatjes en die heb ik al gepost..quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
![]()
niet black arrow prutser, maar de game 'black' waar je daarvoor een preview van plaatste
die 2e vind ik geeneens al screen tellen...quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 plaatjes en die heb ik al gepost...
Er is niet meer,quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
die 2e vind ik geeneens al screen tellen...
ja ikquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dikke shit he?
WTF!??! !?!?quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:20 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja ik![]()
stoer!quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er is niet meer,.
Hoe bevalt LIVE je trouwens?.
Ik zal vanavond weer is RS3-en,.
ik hou nou eenmaal niet van platformers. de graphics zien er welquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
WTF!??! !?!?!!
HOE DURF JE,.
Net zoals Roy zeker..quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
stoer!![]()
ik zal vanavond online komen. kogel door je kop heen jagen![]()
![]()
Maar het gaat toch voornamelijk om de multiplayer..?quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:23 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik hou nou eenmaal niet van platformers. de graphics zien er weluit en de humor is vast ook leuk.....
ik snap iets nogsteeds niet. ik heb met terrorist hunt meer kills en minder deaths dan roy, maar toch een lagere ELO.. waar heeft het nog meer mee te maken? moeilijkheidsgraad? wapens? level uitspelen ja/nee?quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Net zoals Roy zeker...
Notorious Roy.. When you see him he's already dead..
quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_burnout3_xbox.wmv (voor de mensen zonder QT)
That does it, ik koop um gewoon.. (Ook al houd ik niet van racegames)
zoals twi al zei lijkt me de multiplayer nogal snel vervelen. bovendien heb ik liever een fps dan een tps.....quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar het gaat toch voornamelijk om de multiplayer..?.
Bij mij wel iig,.
Dat zag er iig heeeeeeel erg stoer uit.. Soort van Battlefield maar dan Conker stijl..
Hoe heet die andere oorlogsgame met cartooncharacters ook alweer die ik voorbij zag komen een paar weken terug'?
ELO is 1 van de vaagste dingen die er qua scores bestaan. Er is bijna geen peil op te trekken hoe het berekend wordt en normale team survival wordt ook meegerekendquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:26 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik snap iets nogsteeds niet. ik heb met terrorist hunt meer kills en minder deaths dan roy, maar toch een lagere ELO.. waar heeft het nog meer mee te maken? moeilijkheidsgraad? wapens? level uitspelen ja/nee?
Volgens mij heeft het aantal minuten online er ook mee te maken..quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:26 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik snap iets nogsteeds niet. ik heb met terrorist hunt meer kills en minder deaths dan roy, maar toch een lagere ELO.. waar heeft het nog meer mee te maken? moeilijkheidsgraad? wapens? level uitspelen ja/nee?
ik ookquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het aantal minuten online er ook mee te maken..
Maar kan ik hieruit opmaken dat je liever Terrorist hunt speelt dan teamkill.. (Ik wel iig,. )
Ja, friggin hell..quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:26 schreef Tain het volgende:
[..]
wat gaat dat snel zeg...
True, al lijkt deze mij wel uitzonderlijk leuk.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:28 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zoals twi al zei lijkt me de multiplayer nogal snel vervelen. bovendien heb ik liever een fps dan een tps.....
Wacht op Xbox versie ,... er komt teveel uit nuquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dilemma, speel ik hem uit op de N64 of wacht ik op de XBox-versie?![]()
Ik geloof dat SailingAce en Daggla samen met mij in de ACC gaan zitten.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:33 schreef pkwarts het volgende:
al plannen voor black arrow clans?
Ah, die ja..quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:28 schreef pkwarts het volgende:
oh en daggla, dat spel dat je zocht heet geloof ik toon army....
quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik geloof dat SailingAce en Daggla samen met mij in de ACC gaan zitten.
Anti-Clan Clan
Jeetje, dat filmpje is gewoon een gedeelte van de E3 presentatie van Microsoft.... Oud nieuws dusquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Huuuuuuuuuuuh!! VET!!
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_easports_xboxlive.wmv
Filmpje over EA op LIVE..!!!!!!!!!!!
Dat blijkbaar niet iedereen gezien had..quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:45 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Jeetje, dat filmpje is gewoon een gedeelte van de E3 presentatie van Microsoft.... Oud nieuws dus
geef niks, dit gebeurt heel veel mensen die oud wordenquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat blijkbaar niet iedereen gezien had...
Ik ben 24,quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
geef niks, dit gebeurt heel veel mensen die oud worden
Wie niet,quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:56 schreef pkwarts het volgende:
in de boeken van HALO staat een stukje beschreven waarin een brute met zijn blote handen een hunter verscheurt......
* zin heeft in halo 2
wat best jammer is voor spellen zoals sw: rc en BiA die ongeveer rond dezelfde tijd worden gereleased.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wie niet,.
Volgens mij zal niemand meer wat anders spelen als HALO 2 uit is,.
BiA zal ook wel erg top worden, maar die koop ik wsl voor mijn PC..quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wat best jammer is voor spellen zoals sw: rc en BiA die ongeveer rond dezelfde tijd worden gereleased.
ik wil dan ook joinenquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik geloof dat SailingAce en Daggla samen met mij in de ACC gaan zitten.
Anti-Clan Clan
Clanloser..quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:02 schreef Tain het volgende:
[..]
ik wil dan ook joinen
Dat die gasten nog niet failliet zijn is echt een godswonder,quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:13 schreef pkwarts het volgende:
army men
3DO is ook failliet gegaan, maar iemand anders heeft army men geloof ik doorgezet?quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat die gasten nog niet failliet zijn is echt een godswonder,.
vast geen gamer dan,quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
3DO is ook failliet gegaan, maar iemand anders heeft army men geloof ik doorgezet?
Schieten, racen, RPG's..quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:34 schreef Tain het volgende:
wat komen er leuke schietspellen uit voor de xbox![]()
neequote:Op woensdag 7 juli 2004 15:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whahahaha.!!
Is dit echt?!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Clanloser...
En vooral ook erg lelijk,quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:41 schreef Tain het volgende:
ziet er wel goedkoop uit
als ie nou blauw met wit was geweestquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En vooral ook erg lelijk,.
als het middelste (wat nu een beetje geelachtig is) ook groen was dan zou ik hem gekozen hebben ipv de zwartequote:Op woensdag 7 juli 2004 15:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En vooral ook erg lelijk,.
Ja, en een mooie sticker van de Europese Beker..quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:45 schreef Tain het volgende:
[..]
als ie nou blauw met wit was geweest
hoeft al niet meer zo'n clanquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:46 schreef kulandra het volgende:
Dan wil ik bij deze de fundamenten leggen voor de AACC (Anti-Anti-Clan-Clan). Joinen Tain?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:08 schreef pkwarts het volgende:
de nieuwe collectie xboxen zijn uit:
back to the seventies:
[afbeelding]
modern:
[afbeelding]
vrolijke zomerkleurtjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hup holland!:
[afbeelding]
go griekenland!:
[afbeelding]
Army version:
[afbeelding]
koei:
[afbeelding]
X-cube:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:08 schreef pkwarts het volgende:
de nieuwe collectie xboxen zijn uit:
back to the seventies:
[afbeelding]
modern:
[afbeelding]
vrolijke zomerkleurtjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hup holland!:
[afbeelding]
go griekenland!:
[afbeelding]
Army version:
[afbeelding]
koei:
[afbeelding]
X-cube:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:16 schreef pkwarts het volgende:
nieuwe yager movies:
http://media.xbox.ign.com/media/017/017195/vids_1.html?fromint=1
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:20 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
wat een slechte fotosoepen zijn het. Vooral die van het leger en de
![]()
als MM ze heeft, daar doen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:25 schreef Rahl het volgende:
ik wil een ninja gaiden bundel kopen, waar kan i kdat het best doen?
Dat programma heet photoshop..quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:20 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
![]()
Mediamarkt ff bellen, die hebben um vast nog staan..quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:25 schreef Rahl het volgende:
ik wil een ninja gaiden bundel kopen, waar kan i kdat het best doen?
okej tnxquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mediamarkt ff bellen, die hebben um vast nog staan..
Anders Dixons ff checken,quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
okej tnx
en die koequote:Op woensdag 7 juli 2004 16:20 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
![]()
die winkels zijn hier allebei niet (steenwijk)quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
HIER KLIKKEN RAHL!!
Hmm, zijn er geen online winkels die um verkopen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:35 schreef Rahl het volgende:
[..]
die winkels zijn hier allebei niet (steenwijk)
dichtsbijzijnde MM is in zwolle, of leeuwarden en voor dixons moet ik naar meppel![]()
Ik kijk even rondquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, zijn er geen online winkels die um verkopen?
http://www.bartsmit.com/winkel/main_popup.phtml?productid=71906quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:44 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik kijk even rond
Verkopen de intertoys/FRS em niet?
Whoooooooooohooooooooooooooooquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:49 schreef Chocobo het volgende:
Bijna honderd![]()
dankje wel pkwartsquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/winkel/main_popup.phtml?productid=71906.
wat lijken we nietig he.....quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:49 schreef Chocobo het volgende:
Bijna honderd![]()
Niets de danken,quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dankje wel pkwarts
graag gedaan daggla
Gelukkig hebben we een enorm grote console ter compensatie,quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wat lijken we nietig he.....
x-file nr. 23009254quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niets de danken,.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:54 schreef DinoPK het volgende:
pleur dit topic maar gewoon dicht en open een nieuwe, sjongejonge wat een kinderachtig gedoe met nietszeggende posts en gigantische screenshots reeksen om als eerste bij de 100 te zijn. Puberaal gedrag. En nee, het cubetopic doet het ook niet goed, dat is een prive BMH topic geworden.
Ik mag hopen dat dit een poging tot sarcasme is... We hebben nu eindelijk weer eens een topic met (bijna) alleen maar game-info (screenshots) en xbox gerelateerde info, zonder allerlei gezeik van niet nader te noemen personen...^O^quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:54 schreef DinoPK het volgende:
pleur dit topic maar gewoon dicht en open een nieuwe, sjongejonge wat een kinderachtig gedoe met nietszeggende posts en gigantische screenshots reeksen om als eerste bij de 100 te zijn. Puberaal gedrag. En nee, het cubetopic doet het ook niet goed, dat is een prive BMH topic geworden.
Sorry hoor.. Wordt er gediscussierd is het niet goed, flikker je een topic vol met reviews en screenshots loop je weer te zeuren..quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:01 schreef DinoPK het volgende:
af en toe vraag ik mij echt af of jij hier wel op je plaats bent als mod... Dit hele gedoe is toch te zielig voor woorden? Het lijkt wel een daggla vs bmh race.
dan wacht je ff een half uurtje.......quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:01 schreef DinoPK het volgende:
af en toe vraag ik mij echt af of jij hier wel op je plaats bent als mod... Dit hele gedoe is toch te zielig voor woorden? Het lijkt wel een daggla vs bmh race.
Blijkbaar niet,quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:01 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een poging tot sarcasme is... We hebben nu eindelijk weer eens een topic met (bijna) alleen maar game-info (screenshots) en xbox gerelateerde info, zonder allerlei gezeik van niet nader te noemen personen...^O^
Geen nieuwe screenshots?quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:03 schreef DinoPK het volgende:
nee geen sarcasme, ik heb geen nieuwe screenshots gezien. Alleen maar posts om de topiccount wat op te voeren.
Triest, hoor...quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:03 schreef DinoPK het volgende:
nee geen sarcasme, ik heb geen nieuwe screenshots gezien. Alleen maar posts om de topiccount wat op te voeren.
Dat moet ik toegeven, je onderbouwt het meestal erg goed..quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:03 schreef DinoPK het volgende:
ennuh daggla: inderdaad voel ik mij niet meer op mijn plaats als user. Blijkbaar val ik buiten de doelgroep.
Zeikerd? > kritiek geven mag neem ik aan wel, ik onderbouw het tenminste altijd. En ik post vaak genoeg een enthousiast stukje game ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |