Bron: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=1748quote:Een nieuwe Nintendo spelcomputer betekend een nieuwe Mario game. En die komt er, de Nintendo DS krijgt te maken met de game 'Super Mario 64x4'. Uit die titel kun je opmaken dat het wat te maken heeft met Super Mario 64, en goh, dat is nog waar ook.
De E3 versie zal enkel een multiplayer gedeelte van de game bevatten, waarin 4 spelers het draadloos tegen elkaar op kunnen gaan nemen in de kasteeltuin uit Super Mario 64.
Super Mario 64x4 zal het touchscreen van de Nintendo DS volop gaan gebruiken, tijdens het spelen kun je via het touchscreen de positie de camera besturen.
De eerste screens van deze game vind je in het sceenshotsmenu aan je linkerhand.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:33 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
Ik denk dat elke zelf respecterende gamer dit gespeeld moet gaan hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:34 schreef twi het volgende:
Legend of Zelda zorgt ervoor dat ik een Cube ga halen tegen die tijd. Niet ervoor, want TWW kon mij niet overtuigen, maar dit is een game die ik moet gaan spelen.
Bekijke deze ook jongens!!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:33 schreef HomerJ het volgende:
http://media.cube.ign.com/media/015/015821/vids_1.html#
Inderdaad! Nu de developers de bestaande consoles helemaal in de vingers hebben komen de echt vette spellen uitquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:36 schreef febster het volgende:
[..]
Het wordt trouwens een goed jaar voor de gamer, welk systeem je ook hebt![]()
*klik*quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Bekijke deze ook jongens!!!!
Dus hij komt gewoon op de Cube en niet op de opvolger ervanquote:In 2005, Link will be let loose on a new and exciting Nintendo GameCube excursion to fight evil and seek treasure. Stay tuned for more information!
Netjesquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:39 schreef febster het volgende:
[..]
*klik*
Mocht iemand nog twijfelenvan de nintendo site: (als hij niet down ligt)
[..]
Dus hij komt gewoon op de Cube en niet op de opvolger ervan![]()
nou... (mompelt iets van ps2 en matig enzo)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:36 schreef febster het volgende:
[..]
Ik denk dat elke zelf respecterende gamer dit gespeeld moet gaan hebben
Het wordt trouwens een goed jaar voor de gamer, welk systeem je ook hebt![]()
Ochquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:36 schreef febster het volgende:
[..]
Het wordt trouwens een goed jaar voor de gamer, welk systeem je ook hebt![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:33 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
quote:May 11, 2004 - IGNcube has learned that Nintendo is about to introduce a new code name for its next gaming console. The successor of the Gamecube will from now on be referred to as "Revolution."
Nintendo is said to at least touch upon development of the next-generation hardware in its E3 press conference, which will commence shortly.
Look for more information soon.
boeiend, die kopen toch alleen maar pirates of the caribbean.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:43 schreef HomerJ het volgende:
MAar de Casual gamers(oftewel de reclame-games) hebben dit niet allemaal door
Owquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:39 schreef febster het volgende:
[..]
*klik*
Mocht iemand nog twijfelenvan de nintendo site: (als hij niet down ligt)
[..]
Dus hij komt gewoon op de Cube en niet op de opvolger ervan![]()
(uit de post van bmh)quote:Nintendo is said to at least touch upon development of the next-generation hardware in its E3 press conference, which will commence shortly.
ehm......... hij slaat ernaastquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:44 schreef BMH het volgende:
[fire emblem ding]
ja, nintendo Revolution komt pas in 2006/2007quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ow2005?
Dat ze zeg maar laten weten hoe het staat met de ontwikkeling van het apperaat.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:46 schreef febster het volgende:
[..]
(uit de post van bmh)
Mijn engels is nu niet bepaald slecht maar wat houdt het dikgedrukte nu in?
dank je voor het compliment cho![]()
Dat ze een tipje van de sluier oplichten over de opvolger van de Cube (en diens ontwikkeling)?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:46 schreef febster het volgende:
[..]
(uit de post van bmh)
Mijn engels is nu niet bepaald slecht maar wat houdt het dikgedrukte nu in?
dank je voor het compliment cho![]()
Hmm intressantquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ze een tipje van de sluier oplichten over de opvolger van de Cube (en diens ontwikkeling)?
Dat ze er in ieder geval een klein beetje over gaan zeggen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:46 schreef febster het volgende:
(uit de post van bmh)
Mijn engels is nu niet bepaald slecht maar wat houdt het dikgedrukte nu in?
dank je voor het compliment cho![]()
ik ook stiekem op marioquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:50 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm intressant...
Stiekum hoop ik trouwens dat ze deze E3 nog Mario128 aankondigen en dan op zo'n manier dat ik er net zo van ga flippen als deze Zelda aankondiging
Daar verwacht ik niet veel van eerlijk gezegd..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk, als ze ook nog Mario 128 hadden laten zien had ik nu een hart stilstand gehad
Als shenmue 3 word aangekondigt kan me jaar niet meer stukquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:07 schreef Biobakker het volgende:
Zelda is gewoon eng.
Nu Shenmue 3 nog en ik ben helemaal gelukkig
Ik denk dat die ook gewoon nog uitkomtquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar verwacht ik niet veel van eerlijk gezegd...
Ik ben blij dat er geen TWW2 komt maar dat ze het nu wat realistischer doen.
Erg leuk ziet het er uit,.
EA zuigt togquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:11 schreef Retarded het volgende:
Zelda ziet er erg goed uit! Ik ben ook wel erg benieuwd naar RE4 en voor de Xbox ben ik helemaal overtuigd van HALO 2.. wordt een heel goed jaar
Ligt het nou aan mij, of was EA dit jaar niet zo aanwezig op de E3 als vorig jaar?
Mja, nogal overbodig denk ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:13 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik denk dat die ook gewoon nog uitkomt.
Ach, je moet het gat toch met iets overbruggen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, nogal overbodig denk ik.
Wie wil dat nou nog als je dit nu hebt gezien...
Eindelijk weer een titel op de Cube die mij erg vet lijkt..
Mijn lijstje was met Killer 7 en RE4 wel erg kort..
ik lees alles eerst op fokquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even geduld Capibar, alles komt goed. Er zijn sites die alles netjes bijhouden. Cubezone bijvoorbeeld
ik lees de PU wel, hopelijk hebben die dit jaar weer zo'n E3 report.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even geduld Capibar, alles komt goed. Er zijn sites die alles netjes bijhouden. Cubezone bijvoorbeeld
Dit niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is die Nintendo persconferentie nou al helemaal te downloaden ergens?
ah leuk, even kijken... ik heb het niet live kunnen volgens omdat mediaplayer weer eens zat te kloten...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dit niet?
http://www.gameqube.nl/article.php?id=4838
Het is trouwens achteruitkijkspiegel... niet achterspiegel..
Dat heb ik ook ja.. teveel gamenieuws en zwaar choatisch... het liefst download je alles tegelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:31 schreef capibar het volgende:
ik vind alles rond de E3 een beetje onoverzichtelijk, heeft iemand misschien een overzicht ofzo?
Past nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:51 schreef Dromer het volgende:
Het is trouwens achteruitkijkspiegel... niet achterspiegel..
alle nieuwtjes kwam tegelijkertjd op me af.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja.. teveel gamenieuws en zwaar choatisch... het liefst download je alles tegelijk
Zelda: Mini Capquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, maar dat valt in het niet met de DS en Zelda
En er komen daar niet zo heel veel bijzondere dingen op uit eignelijk... Mario Pinball, Mario Golf, Mario Party, Mario vs DK, Pokemon Red/Green, Kirby en DK: King of Swing
Wel werd verteld dat 1/3 (ofzo) van de GBA gamers 18+ was en dat ze zo'n groot aandeel in de markt hebben dat de PSP Nintendo's reet kan kussen
heb je een link van die conferentie? of is het insider of gamespot ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog een keer de Conferentie gezienNu incl eerste 10 min die ik gemist had. "We are not the company that doesnt care what you do, as long as you do it on their Operating Sytem"
Ik probeer nu echt al een half uur tevergeefs de conferentie op IGN Insider streamen maar het lukt niet :'(quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN Insider, maar www.insidegamer.nl en www.gameqube.nl hebben de stream ook, zij het in minder goede kwaliteit.
kan dat niet beter in een spoilertag?quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:49 schreef Biobakker het volgende:
Bio4 filmpje :
http://media.cube.ign.com/media/015/015821/vids_1.html
Leuk Tyrant 103 (Mr:X) van re2 kom terug.
quote:Diddy's Ditzies
Bingo
Campfire Medley
Pokemon Theme
Kirby Right Back at Ya
We Will Rock You
Like Wow
Wild Thing
I think I Love You
Louie Louie
The Locomotion
Shining Star
All the Small Things
Rock This Town
You Can't Hurry Love
Right Here Right Now
Dancing in The Street
Rock Lobster
Stupid Cupid
The Impression That I Get
What I like About You
Whip It
Busy Child
Para los Romberos
Sing Sing Sing with a Swing
Oye Como Va
On the Road Again
Hungarian Dance #5 in G MInor
Turkish March
DK Rap
The Legend of Zelda Theme
Mario Bros Theme
Donkey Konga Theme
Het lange wachten op top titelsquote:Op woensdag 12 mei 2004 08:03 schreef HomerJ het volgende:
Weet je wat er aan suckt om een nintendo gamer te zijn?
Neequote:Op woensdag 12 mei 2004 08:03 schreef HomerJ het volgende:
Weet je wat er aan suckt om een nintendo gamer te zijn?
Euh, nietsquote:Op woensdag 12 mei 2004 08:03 schreef HomerJ het volgende:
Weet je wat er aan suckt om een nintendo gamer te zijn?
Niets!!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 08:03 schreef HomerJ het volgende:
Weet je wat er aan suckt om een nintendo gamer te zijn?
Woohooo!!quote:
Maar al die PS-2-casual gamers kopen die games toch wel,quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:13 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
EA zuigt togeen beetje burnout 3 wegkapen
Hierquote:Op woensdag 12 mei 2004 08:15 schreef Rahl het volgende:
Heeft iemand het zelda filmpje in een ander formaat dan .mov??
Het is dan ook niet Turn Based maar Real Timequote:Advance Wars voor de NGC zag er erg leuk uit, deed me denken aan Battlefield, het turn-based kwam er niet echt uit in het filmpje. We zullen zien.
Blink 182 op DK soundtrack \o/quote:All the Small Things
Ik ben hem via gameqube.nl aan het kijken. Dat accent van Miyamoto is echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 12 mei 2004 09:22 schreef twi het volgende:
Kan nog steeds die persconferentie niet downloaden, zet dan eens een fatsoenlijke server nieer
Die dan mondjesmaat uitkomen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 08:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het lange wachten op top titels
Geil,quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:40 schreef twi het volgende:
MATURE ZELDA! MATURE ZELDA! MATURE ZELDA! MATURE ZELDA! MATURE ZELDA!
http://yamauchi.selwerd.nl/~e32004/nintendo-persconf/quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:22 schreef twi het volgende:
Kan nog steeds die persconferentie niet downloaden, zet dan eens een fatsoenlijke server nieer
Top!quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
http://yamauchi.selwerd.nl/~e32004/nintendo-persconf/
Ik denk dat de TT doelt op Zelda. Dit is immers het GC topic.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:46 schreef twi het volgende:
Ook wi-fi in de PSP dus. Die topictitel mag dus wel weer aangepast worden.
Ja, daar zitten we op te wachten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:20 schreef BMH het volgende:
PSP krijgt een metal gear solid met kaarten. lol!
.. wat is PSP? Sorry.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:20 schreef BMH het volgende:
PSP krijgt een metal gear solid met kaarten. lol!
Nee, Nintendo ook niet..quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:56 schreef Oksel het volgende:
Heeft Sony of MS nog geile dingen uitgebracht? Nee zeker..
Play Station Portablequote:Op woensdag 12 mei 2004 11:57 schreef Oksel het volgende:
[..]
.. wat is PSP? Sorry.
ja, de gameboy van Sonyquote:Op woensdag 12 mei 2004 11:57 schreef Oksel het volgende:
[..]
.. wat is PSP? Sorry.
Heeft MS of Sony nog wat geils aangekondigt?quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, Nintendo ook niet..
Aangekonigd is er genoeg,
Opmerking van Denis Dyack:quote:Neither Shigeru Miyamoto nor Eiji Aonuma will be directing the Legend of Zelda title. Both serve as producers. A new, still-secret director will helm the project.
Dus misschien (??) gaat Silicon Knights deze Zelda maken...quote:I'd love to do a realistic, mature take on Zelda. Ah, I shouldn't talk about this.
Uhm, dat ding produceert PS2 graphics..quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:08 schreef Oksel het volgende:
alleen de specs zullen toch slechter zijn dan die van de DS..
Zolang Shigsy maar een oogje in het zeil houdtquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:09 schreef febster het volgende:
Wat quotes van IGN:
[..]
Opmerking van Denis Dyack:
[..]
Dus misschien (??) gaat Silicon Knights deze Zelda maken...
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:09 schreef febster het volgende:
Wat quotes van IGN:
[..]
Opmerking van Denis Dyack:
[..]
Dus misschien (??) gaat Silicon Knights deze Zelda maken...
waren dat niet " beter dan PS1, slechter dan PS2" graphics??quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Uhm, dat ding produceert PS2 graphics..
Lees je eens in voor je begint te blaten,.
Lees jij eens voordat je begint te blaten, aap.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Uhm, dat ding produceert PS2 graphics..
Lees je eens in voor je begint te blaten,.
wat hij doet is geen trollen hoorquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:21 schreef BMH het volgende:
Dr.Daggla, kun je misschien iets minder gaan trollen? Je bent nog erger als ik.
Ik vond het platform gedeelte juist het leukste.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
PoP 2... Een compleet andere kijk op de game. Het wordt een duistere actie game, met minder nadruk op het platform actie gedeelte. Het zal meer richting Ninja Gaiden gaan, en dat is jammer denk ik, want er is al een Ninja Gaiden
Ja maar die heb ik nietquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
PoP 2... Een compleet andere kijk op de game. Het wordt een duistere actie game, met minder nadruk op het platform actie gedeelte. Het zal meer richting Ninja Gaiden gaan, en dat is jammer denk ik, want er is al een Ninja Gaiden
Gezeik ook altijd van die spelmakers om andere games te willen na-apen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ook Strol
Eeeeh?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:21 schreef BMH het volgende:
Dr.Daggla, kun je misschien iets minder gaan trollen? Je bent nog erger als ik.
Me too... ben gek op platformersquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ook Strol
Ja, je verpest de sfeer voor anderen met je negatieve houding.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eeeeh?.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:29 schreef kipknots het volgende:
Jungle beat screenshots:
Laten we het 'ongenuanceerd' noemenquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, je verpest de sfeer voor anderen met je negatieve houding.
Neeeeeeeeeee, op het laatst werd het juist nog cooler omdat je die dolk niet meer had. Toen moest je opeens alles in een keer goed doen. Ik vond het sowieso geweldig, zo’n grote kamer binnenkomen en dan uitdokteren waar je heen moest en op welke manier. Vechten was een leuke afwisseling, maar niet meer dan dat.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:30 schreef speknek het volgende:
Ik vond het platformgedeelte eerlijk gezegd een beetje te makkelijk worden op het laatst. Ik denk dat weer een heel spel vol met zulk platform niet vernieuwend genoeg is. Van mij mogen ze dan ook best een beetje nieuwe dingen gaan proberen.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:31 schreef BMH het volgende:
Ja, je verpest de sfeer voor anderen met je negatieve houding.
buitenlands vuil, maar verder wel okayquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daggla heeft humor.
Bij de 3D platformers heb ik zowieso maar weinig spellen gespeeld waarbij de moeilijkheidsgraad perfect was afgesteld. Alleen Mario 64, Donkey Kong 64 en misschien Banjo Kazooie (en Tooie) ook nog.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:30 schreef speknek het volgende:
Ik vond het platformgedeelte eerlijk gezegd een beetje te makkelijk worden op het laatst. Ik denk dat weer een heel spel vol met zulk platform niet vernieuwend genoeg is. Van mij mogen ze dan ook best een beetje nieuwe dingen gaan proberen.
Hey, dat is goed nieuws! Dat betekent dat de ontwikkelingstijd minder lang duurt en dat ze zich meer kunnen concentreren op de gameplay.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:37 schreef BMH het volgende:
De nieuwe zelda draait op een aangepaste engine van The Wind Waker.
Ja het speelde echt belachelijk lekker weg, je haalde de mooiste trucjes uit, in een grote vloeiende beweging, en zonder ook maar een keertje op het verkeerde knopje te drukken of je in te spannen. Maar juist daarom werd het op een gegeven moment een beetje makkelijk en eentonig. Langs de muur, over het gat, via de muur naar de trapeze, daarvandaan langs alle dwarsbalken omhoog, via de muren verder omhoog, langs de muur over een ander gat en je stond weer in de volgende kamer. En dat heel vaak achter elkaar.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
Platform gedeelte van Prince of Persia zit zo goed in elkaar, ik ben nu Conker’s aan het spelen op de N64 en nu valt me pas op hoeveel moeite sommige acties kosten die bij PoP vanzelf gingen.
Het verbaasde me niet eens heel erg toen ik het hoorde. Het celshaden is een laatste additieve stap in een render process. Dus daaronder kan er best een goede 3d engine zitten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:37 schreef BMH het volgende:
De nieuwe zelda draait op een aangepaste engine van The Wind Waker.
Dat zeker, maar niet ten koste van het platformen s.v.p.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:41 schreef speknek het volgende:
Ik vond overigens ook dat gedeelte veel leuker dan het vechten. Maar van mij mogen ze dat vechten wel gaan tweaken, omdat er uiteindelijk meer diepgang in zit.
Nieuwe sigquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, je verpest de sfeer voor anderen met je negatieve houding.
Duuh, dit was toch ook een reactie op dat gezeur van anderen. Daggla is nix beter dan ik, hij doet exact hetzelfde.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:44 schreef twi het volgende:
[..]
Nieuwe sig
Ja ik weet nog dat ze vorig jaar op de E3 vertelden dat de Wind Waker 2 al in ontwikkeling was, en wij dat allemaal maar gelovenquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hey, dat is goed nieuws! Dat betekent dat de ontwikkelingstijd minder lang duurt en dat ze zich meer kunnen concentreren op de gameplay.
Ik vond al dat het vechten er herkenbaar uitzag.
Dus dat bedoelde ze met Zelda: WW2, sneaky bastards!
In welk opzicht dan Speknek?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:58 schreef speknek het volgende:
Ik meende trouwens in de adaptieve focus van Zelda ook wat Mario Sunshine/Kart invloeden te zien.
Cool!! 2 mensen op 1 paardquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:58 schreef speknek het volgende:
Ik meende trouwens in de adaptieve focus van Zelda ook wat Mario Sunshine/Kart invloeden te zien.
De blurring in de achtergrondquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:59 schreef febster het volgende:
In welk opzicht dan Speknek?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:05 schreef speknek het volgende:
[..]
De blurring in de achtergrond:
[afbeelding].
waarom heb je die BMH quote in je sig, die was toch voor daggala bedoeld???quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:44 schreef twi het volgende:
Advance Wars lijkt me een leuk spelletje!
Tales of Symphonia
Toppunt van ironiequote:Op woensdag 12 mei 2004 14:47 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom heb je die BMH quote in je sig, die was toch voor daggala bedoeld???
oh wacht, ik begrijp hem alquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:47 schreef twi het volgende:
[..]
Toppunt van ironie
quote:Welke hardware fabrikant had de beste conferentie?
Sony - 16.9%
Microsoft - 15%
Nintendo - 67.5%
Nokia - 0%
Anders - 0.6%
Tof hequote:Op woensdag 12 mei 2004 14:44 schreef twi het volgende:
Advance Wars lijkt me een leuk spelletje!
Tales of Symphonia
had sony een conferentie dan....?quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
en dat terwijl de gamecube nog nieteens online isquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:00 schreef twi het volgende:
Online multiplayer via 802.11g + access point
Het is geen opvolger van TWW, het is wel voor de NGC, maar gewoon een nieuw verhaal. Neem ik aan tenminste, je kunt geen vervolg op TWW maken en ineens van stijl switchen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:21 schreef Tony-Soprano het volgende:
ik heb net het zelda filmpje gekeken, ziet er erg goed uit zeg!
maar is dit de opvolger van the windwaker, of is dit alweer een filmpje van de n5?![]()
miyamoto in het begin is echt... heeeel erg foutquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:10 schreef twi het volgende:
OMG, MiyamotoVolgend jaar Bill Gates in een SPARTAN-suit
Leuke presentatie, jammergenoeg gepresenteerd door een of andere enge rare gozer. Daar hadden ze een ander neer moeten zetten. Ook een beetje teveel wrok jegens de competitors, best jammer dat de sfeer onder gamers ook is overgeslagen naar de bedrijven zelf. Maar daar zal Microsoft ook aan mee doen.
Ik ben anders ook behoorlijk positief hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, je verpest de sfeer voor anderen met je negatieve houding.
ja.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ben ik nu echt de enige die beide consoles heeft en enthousiast over beiden games is?
En jij moet helemaal opzouten, irritant jong. BMH is ook irritant, maar die levert tenminste af en toe nog een nuttige bijdrage in tegenstelling tot dat inhoudloos geblaat van jou.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:42 schreef capibar het volgende:
ja.
ja jij voegt wat toe, in elke post die ik van je zie zit je alleen maar overal op te zeikenquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En jij moet helemaal opzouten, irritant jong. BMH is ook irritant, maar die levert tenminste af en toe nog een nuttige bijdrage in tegenstelling tot dat inhoudloos geblaat van jou.
Dat zou TWW toch al moeten zijn? Of Mario Kart? Of Metroid Prime? Of Mario Sunshine?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:42 schreef Aaargh! het volgende:
Ik bedenk me net: Die nieuwe Zelda game zou wel eens de killer-game voor de NGC kunnen zijn, een sterke stijging in de verkoopcijfers van de NGC na de release van deze game zou me totaal niet verbazen.
Na elke game die je opnoemt zijn de hardware sales gestegen hoorquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zou TWW toch al moeten zijn? Of Mario Kart? Of Metroid Prime? Of Mario Sunshine?
Dat zijn leuke spellen idd, maar killer gamesquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zou TWW toch al moeten zijn? Of Mario Kart? Of Metroid Prime? Of Mario Sunshine?
Dat VS gezeef is ook niet interesant... is appels met peren vergelijken..... maar een beetje gezonde rivaliteit is nooit weg maar we moet elkaar wel met respect behandelen.....quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
Kan er niet weer een VS topic komen? GC en Xbox topics zuigen echt momenteel. Ik weet de helft van de tijd niet eens meer waar ik ben. In het XBox topic lopen ze te klieren op Zelda en in het GC-topic wordt Halo afgezeken.
Ben ik nu echt de enige die beide consoles heeft en enthousiast over beiden games is?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
Kan er niet weer een VS topic komen? GC en Xbox topics zuigen echt momenteel. Ik weet de helft van de tijd niet eens meer waar ik ben. In het XBox topic lopen ze te klieren op Zelda en in het GC-topic wordt Halo afgezeken.
Ben ik nu echt de enige die beide consoles heeft en enthousiast over beiden games is?
Lijkt mij 3x niets.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:25 schreef Tony-Soprano het volgende:
reactie aub...
Je vond te moelijke spellen toch niet leuk?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu bezig met Ikaruga, DAMN die is moeilijk. En geen Save functieHEEEEERLIJK!
![]()
Het viel allemaal tegen imo, op Metroid na.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zou TWW toch al moeten zijn? Of Mario Kart? Of Metroid Prime? Of Mario Sunshine?
Like I said, niets voor mij zo'n game.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:16 schreef Roi het volgende:
AC komt naar europa bitches!
Niet mee eens, TWW wasquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het viel allemaal tegen imo, op Metroid na..
Die was.
Agreed. Ik heb de game ook een weekje gehad (USA). Viel me te erg tegen. Te trage gameplay & geen doel in het spel.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Like I said, niets voor mij zo'n game.
Ik vraag me af of er ook maar iemand nog hierop zit te wachten. Animal crossing is een top spel, maar het is wel een directe port van de N64 versie dus grafisch is het niet echt super. Het is een spel dat je niet moet kopen om de graphics maar om het spel zelf en het meerendeel van de gamers die dit spel hadden willen hebben hebben hem allang geimporteerd vanuit de VS of Australie. Dat ze hier dan ook nog 60 euro voor durven te vragen is al helemaal afzetterij. Ik hoopte dat ze deze hele stap over zouden slaan en gelijk deel 2 hier zouden releasen, aangezien die de vorige E3 al werd aangekondigd.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:22 schreef Roi het volgende:
Animal Crossing goes Europe!
Het duurde een jaar of...2, maar toch mogen ook de levenloze Europeanen een leven beginnen...
[knip]
Ik was laatst in de mediamarkt en tot mijn verbazing kon je daar de USA versie van Animal Crossing kopen voor 45 Euro. Die had ik vor de rest nog nergens zien liggen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:16 schreef Roi het volgende:
AC komt naar europa bitches!
Jawel, Splinter Cell vond ik niets omdat het zo traag gaatquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je vond te moelijke spellen toch niet leuk?
Splinter Cell bijv..
Wat ik van SMS vind is wel bekend.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:26 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Niet mee eens, TWW was,MK:DD =
,ja en sunshine die ging wel,maar was niet echt super nee.
![]()
Wat was er niet goed aan MK:DD? Het (officiele) online gedeelte mist, maar verder is het een prima spel. Iedereen vond dat 2 personen op 1 kart erg vervelend voordat ze het spel speelden, maar dat bleek later alleen maar een goed idee van nintendo. MK:DD was meer dan dat ik had verwacht. Ik verwachtte gewoon MK64 met nieuwe auto's en banen...quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat ik van SMS vind is wel bekend.. MK:DD was niet wat men er van verwachtte als je eerlijk bent..
Zelda was erg okay, maar het zeilen verpestte het voor mij.
Metroid is subliem.
Een heel nieuw spelquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:45 schreef Twizla het volgende:
Is donkey kong jungle beat de europese naam van konga of een heel nieuw spel?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ben ik nu echt de enige die beide consoles heeft en enthousiast over beiden games is?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:09 schreef HomerJ het volgende:
Zullen we nu samen Capibar gaan afzeiken?![]()
IK vind de PS-2 ook coolquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:09 schreef HomerJ het volgende:
[..]vind ik ook
quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toch dennis dyack?quote:Neither Shigeru Miyamoto nor Eiji Aonuma will be directing the Legend of Zelda title. Both serve as producers. A new, still-secret director will helm the project.
Ik hoopte op een soort van SNES versie, maar dan op z'n GC'squote:Op woensdag 12 mei 2004 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat verwachtte men dan van MKDD? Realistische wegligging? Traction control? ABS? Achteruitkijkspiegel? Geweren? Uzi's? Formule 1 auto's
Ik zeg niet dat ie slecht is, alleen dat ie niet was wat er van verwacht werd.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:44 schreef koei het volgende:
[..]
Wat was er niet goed aan MK:DD? Het (officiele) online gedeelte mist, maar verder is het een prima spel. Iedereen vond dat 2 personen op 1 kart erg vervelend voordat ze het spel speelden, maar dat bleek later alleen maar een goed idee van nintendo. MK:DD was meer dan dat ik had verwacht. Ik verwachtte gewoon MK64 met nieuwe auto's en banen...
standaard karts, hogere snelheid, 1 mannetje in de kart.......quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik hoopte op een soort van SNES versie, maar dan op z'n GC's.
quote:
Dan is de DS iets voor jou! Hopelijk komt daar Four Swords ook op, dan kunnen we het spelen over Wi-fi! Organiseren we strax Nintendo DS FOK! toernooien voor mariokart :pquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Tis nog steeds niet iets dat mij leuk lijkt. Niet in m'n eentje iig. En 3 vrienden heb ik niet
No shit Sherlock!quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan is de DS iets voor jou!
Kelkdragerquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
No shit Sherlock!
Ja, jij. Want jij bent de jongstequote:Op woensdag 12 mei 2004 17:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Kelkdrager![]()
Vond ik wel toepasselijk. Nintendo heeft de E3 wel in haar broekzak zitten met top titels als de hierboven geshowde games. Daar komt ook nog bij dat M$'s & Sony's conferentie echt ruk waren.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:30 schreef SailingAce het volgende:
Die titel ook![]()
*Nu pas weer es op GC topic klikt ja*
Mja, alleen is er 1 ding he... je praat zoveel poep, dat ik gewoon helemaal geen waarde meer hecht aan je woorden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Vond ik wel toepasselijk. Nintendo heeft de E3 wel in haar broekzak zitten met top titels als de hierboven geshowde games. Daar komt ook nog bij dat M$'s & Sony's conferentie echt ruk waren.
ach 75% van zijn posts zijn voldoende tot goedquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Mja, alleen is er 1 ding he... je praat zoveel poep, dat ik gewoon helemaal geen waarde meer hecht aan je woorden.![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Mja, alleen is er 1 ding he... je praat zoveel poep, dat ik gewoon helemaal geen waarde meer hecht aan je woorden.![]()
Zelda en....Niks?quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Vond ik wel toepasselijk. Nintendo heeft de E3 wel in haar broekzak zitten met top titels als de hierboven geshowde games. Daar komt ook nog bij dat M$'s & Sony's conferentie echt ruk waren.
Nintendo rijdt spookquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:30 schreef SailingAce het volgende:
Die titel ook![]()
nee hoorquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
Kan er niet weer een VS topic komen? GC en Xbox topics zuigen echt momenteel. Ik weet de helft van de tijd niet eens meer waar ik ben. In het XBox topic lopen ze te klieren op Zelda en in het GC-topic wordt Halo afgezeken.
Ben ik nu echt de enige die beide consoles heeft en enthousiast over beiden games is?
Hier ben ik het ongeveer wel mee eens. Het is een geweldige racer, en ik vind 'm stukken beter dan MK64, maar hij kan nog lang niet tippen aan de originele Mario Kart, waar ik toch wel een beetje op hoopte.quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zeg niet dat ie slecht is, alleen dat ie niet was wat er van verwacht werd.
Het was een okaye racegame, niets meer niets minder.
Legolas is er niks bijquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:33 schreef Dromer het volgende:
[..]
geile oortjes
Hopenlijk is die video net zo "behind closed doors" zoals altijd, want dan kan ik hem wel ergens vindenquote:May 12, 2004 - IGNcube on Tuesday uncovered new details about Nintendo's upcoming action-adventure Legend of Zelda for GameCube. A couple of important questions about the game have now been answered.
Leading up to the pre-E3 2004 show, gamers believed that Nintendo was working on a sequel to Legend of Zelda: Wind Waker, which would in turn indicate that the action-adventure would be cel-shaded in nature and would also likely feature a young version of hero Link. But as the newly redesigned Legend of Zelda proves, the company has instead reverted to a presentation more akin to the dark and gritty look of Link and Gannondorf previewed at Space World 2000 in Japan.
Nintendo however confirmed to IGNcube that the newly redesigned title does in fact run on a modified version of the Wind Waker engine. The company also revealed that the new Legend of Zelda is in fact not a remake of any kind, but instead an entirely original undertaking.
Meanwhile, more gameplay details were divulged. Link will feature the same eye-tracking system used in Wind Waker. He'll be able to knock all types of enemies off their horses and send them crashing to the ground. And a new dynamic camera system will shoot some dungeons from new perspectives. Evidently when Link explores some still-unrevealed dungeons the camera will pan back and shoot the action from a top-down angle. Players will be able to see parts of the 3D maze that lies in wait. But when the character encounters an enemy the camera will seamlessly sweep in again to shoot the battle from the normal behind-the-back perspective.
Neither Shigeru Miyamoto nor Eiji Aonuma will be directing the Legend of Zelda title. Both serve as producers. A new, still-secret director will helm the project.
A new, longer Legend of Zelda video that shows off never-before-seen areas and scenarios will be previewed behind closed doors at E3. IGNcube will have eyes on impressions for readers shortly after we see it.
Waarrrrr dan cunt?quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:15 schreef Strolie75 het volgende:
Die RE4 trailer![]()
![]()
Hierquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:26 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Waarrrrr dan cunt?
Jammer Geistquote:In a standard-issue human body, the feel of the controls seems imprecise so far. TimeSplitters 2 and the better EA Bond games had stronger first-person controls in comparison to what Geist has put together, and the environments are pretty limited in their style and interaction. Once you get past the body-swapping gimmick, it feels like an average first-person shooter at best.
Paper Mario 2quote:If all the puzzles and combat and whatnot sound a little painstaking, it doesn't feel that way in practice. Paper Mario is always simple to control, and there's always some weirdly amusing gag on the screen to keep things light. The pop-up-book effects for level transformations are fascinating, and the game never fails to find some way to play on Mario's papery silhouette. He can roll into a tube to bounce down hills, turn sideways to fit through cracks, and of course fold himself into an airplane and fly -- the controls for that little sequence are just like the old Mac action game Glider.
Peach and Bowser also have their own mini-stages to keep things light. Peach's side-stories haven't been shown, but Bowser's are probably the funniest thing in the demo. His stages are side-scrolling riffs on the original Super Mario Brothers -- he can bash bricks, bounce on enemies, and grab meat power-ups to grow to massive size. If he eats enough meat, he can grow to nearly fill the entire screen, stomping everything in his path.
It's that kind of self-awareness that makes Paper Mario fun, especially for long-time fans of the series. There seems to be enough simple surface humor for newer players to get a kick out of it, but the more Mario you've played, the more gags you'll get.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jammer Geist
Hierquote:Op woensdag 12 mei 2004 20:42 schreef _Supreme het volgende:
waar kan ik die live webcast vinden??
Bijde is nu 1 geworden. 20 dollar in het jaar.quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:47 schreef Roi het volgende:
Volgens mij moet je voor bijde lid zijn
Ze zeggen wel dat de Xbox leuke familie games mist die de cube wel heeft. Mee eens.quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thnx BMHJammer dat ze er nu over de
bo
hebben
toepasselijke avatar voor bij de franse woordenquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:23 schreef Rahl het volgende:
Zeker als het Franse woorden zijn
ff door babelfish gedraaid voor een kromme vertaling:quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:18 schreef Roi het volgende:
Ubisoft profite de l’E3 pour annoncer le développement dans ses studios d’un nouveau jeu appelé Notorious : Die to Drive. Prévu sur PlayStation 2, Xbox et GameCube, le soft est un jeu de course sur fond de guerre des gangs. Le jeu inclura un système de récompense qui permettra au joueur d’accroître sa réputation, sa fortune et son influence. Une trentaine de véhicules sera disponible pour se tirer la bourre dans les rues et avenues des quatre principaux quartiers de la côte Ouest des USA. Côté arsenal, on nous annonce pas moins de 20 armes différentes, allant des simples pistolets aux cocktails Molotov. 7 modes de jeu sont annoncés ainsi que 45 niveaux. La sortie de Notorious : Die to Drive est prévue pour le début de l’année 2005. Place aux toutes premières images du jeu.
quote:Op de persconferentie van Konami verscheen een speciaal iemand, die iemand was Dennis Dyack (Silicon Knights). Na veel gepraat over The Twin Snakes zei hij ook nog iets over de "break up" met Nintendo. Hij zei het volgende ...we are really looking forward to the future with Konami and the relationship with Nintendo...
Dankjewel!quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.n-sider.com/newsview.php?type=day&date=2004-05-12#211
Filmpjes overzicht Cube en GBA
Ik wil ook zo'n shirt.quote:Op woensdag 12 mei 2004 08:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Uit Metroid Prime 2 interview:quote:Kensuke Tanabe: No, there's no plan to have any connectivity between the DS and GameCube.
Kerst 2004quote:Tales of Symphonia naar Europa!
quote:Op donderdag 13 mei 2004 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kerst 2004
quote:Eiji Aonuma: I'm sure all of you saw the video of the new Legend of Zelda game at this point. One thing that I'd like to point out to everybody is that none of that is CG. It's all done in real-time and running on the [game] engine. That movie was actually created by somebody who took a version of the game, played it, videotaped and then cut the pieces together to make the movie.
quote:May 12, 2004 - We weren't prepared for this, we really weren't. When Nintendo on Tuesday unveiled Donkey Kong Jungle Beat, the second GameCube title to make use of the company's DK Bongo controller set, we figured it for a gimmick. After all, we've been playing the Japanese import of Donkey Konga for months and it's just a simple rhythm game, drums or no drums. But we couldn't be happier to report that not only is the DKJB not gimmicky -- it's downright amazing. Which is why it's already topping our list for one of Nintendo's best GameCube titles of the Electronics Entertainment Expo 2004.
On paper DK Jungle Beat reads like a bad idea gone haywire. The premise is all too simple. You control Donkey Kong through a series of tropical and prehistoric themed environments. You must make the big ape run left and right, jump over barrels and up walls, swing on trees, collect bananas, square off in ferocious up-close boxing matches with other beasts, and even ride atop animals and vehicles. The catch, of course, is that you don't use a GameCube controller to do all of this. You bang on some Bongos. We know -- it can never work. There are too many control mechanics to consider. And yet, it does work; in fact, the end play experience is nothing short of outstanding.
The DK Bongos do it all. You move Donkey Kong to the left and right by hammering on the left and right drums respectively. The faster you tap them, the faster the beast runs. Hit both drums at once and Kong will jump directly up and into the air. Clap your hands or tap the side of the Bongos and the ape will punch. Combinations also work. Tap-tap-tap the right drum and Kong runs to the right; when he's in motion you can bang the left drum once to make him jump into the air without losing momentum. It takes about a minute to get used to and then you're flying.
Five minutes in, you'll be able to do spectacular things with your ape (and we mean that in a completely non-sexual way, of course). New hurdles are born and so must new methods of play be executed. When Kong comes speeding to a wall, he can be made to jump to it with the tap of the Bongos and then he can hurl himself up between two structures, jumping to the left and to the right and going higher all the while, with careful timing of the left and right drums. Control works perfectly and feats such as these are very satisfying to dominate.
Kong is a mean simian and he's not afraid of a good fight. His muscled arms can be called upon to punch out at items, smash enemies, break through barriers and more by a simple clap. As we played the game, some of the other editors would stand behind us and clap at the appropriate times, which of course send Kong's arms out and punching. This play dynamic opens DK Jungle Beat up to a wide list of possible multiplayer scenarios.
Kong also gets into fights with boss characters. Here, the Bongos again do different things. In one of the there E3 2004 levels previewed, Kong squares off against another ape, the two of them going toe-to-toe and blow-for-blow. The camera pans in here to show off the extremely detailed character models, which are outfitted with crisp textures, realistic fur and fluid cartoony animation. The left and right drums cause DK to punch throw left-handed and right-handed punches at his foe. Meanwhile, tapping both drums together makes Kong dodge attacks from the enemy; the action slows and the view changes to reveal a bullet-time-like angle. Fights are all about timing and you have a number of options at your disposal. You can tap the drums as quickly as possible to throw out as many punches as possible, but this alone won't defeat the boss. You have to play smarter. You can counter punches by punching back at exactly the same time. If you correctly counter a couple of punches in a row you'll stun the ape enemy and then you can deliver a ferocious combo of left and right-handed jabs to him. Or, you can play defensively and wait for the enemy to throw a jab, dodge it by clapping and then go in for a brutal attack. The experience is surprisingly deep and refreshingly original.
Combos are the name of the game. As Kong travels through a level, you can link moves together for massive points. All sorts of maneuvers qualify for combos. Jump into the air, punch down some bananas, land against a wall and ricochet up it, grab onto a tree branch and spin upward, fly outward and onto a vine, and then come down on some enemies and punch them out -- it can all be one enormous, satisfying combo if you do it just right.
In another level, Kong rides atop a wildebeest as it races down an icy mountainside. An avalanche follows. The goal is to outrace the avalanche by tapping the right drum as quickly as possible. Your arm will feel the strain after the challenge is completed, but it's fun while it lasts. But the level is from over. A giant creature pops up and chases the ape some more. He has to sprint down the rest of the mountainside, jumping off ice ramps, crashing through bananas and ice obstacles, and more. At the end of the level, Kong must get as much speed as possible to launch himself off a huge ice ramp for a calculated soar distance score. We managed a number in the 250s and Nintendo's "F-Zero Master" Chris Campbell laughed at our short-lived success story; he said that earlier he had caused Kong to fly twice that distance.
If you've read this much, you must then know that Donkey Konga and DK Jungle Beat our two completely different games. So please note this too: as far as gameplay is concerned they may as well be from two different universes. The one predictable outcome that surrounded everybody who played DKJB is that they didn't want to stop playing it. Indeed, we have already gone back to the game numerous times to sample it again. And every so often an editor walks into our E3 writing room and says, "Hey, did anybody check out Donkey Kong Jungle Beat? I just played it and it's awesome!"
All of a sudden we cannot wait for the DK Bongos to arrive in the US. The wait for Jungle Beat, though, is going to seem like an eternity. According to Nintendo, the two-player-ready Bongo game is not set for release in the US until early 2005.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |